Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #25  
Παλιά 20-12-04, 20:32
tcv Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 04-06-2004
Ηλικία: 53
Μηνύματα: 21
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 259
tcv είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Να σας πω και εγω τη δικιά μου εμπειρία.

Αγόρασα πριν περίπου ένα μήνα μια corolla 1.6 5D.
Με το που την πήρα από την αντιπροσωπεία κάτι δε μου άρεσε στην
οδική της συμπεριφορά. Κοπάναγε στις λακούβες αρκετά δεν φρέναρε
σωστά και άλλα. Ευτυχώς όμως και λόγω στρωσίματος αλλά και λόγω ανάγκης
δεν έκανα ποτέ μαζεμένα χιλιόμετρα σε ανοιχτό δρόμο και με μεγάλη ταχύτητα.

Στον έλεγχο των 1000 Km που την πήγα λύθηκε το μυστήριο. Τα λάστιχα μου είχαν πίεση 50!!!!!!
χωρίς καμία υπερβολή. Πραγματικό νούμερο. Μου είπαν ότι από το εργοστάσιο έρχονται έτσι
φουσκωμένα και αυτοί απλώς δεν μου τα ξεφούσκωσαν και ούτε μου είπαν να τα ελέγξω
στο πρώτο βενζινάδικο.

Η πίεση που μου έβαλαν μετά τον έλεγχο αυτό ήταν 30 σε όλους τους τροχούς και
πραγματικά ένιωσα για πρώτη φορά το αμάξι να φρενάρει να στρίβει σωστά και κυρίως
να αποροφά τις ανωμαλίες.

Έχω όμως κάποιες ερωτήσεις:
1) Υπάρχει περίπτωση τα 1200 χιλιόμετρα που έκανα μέχρι τον έλεγχο με τόσο μεγάλη πίεση
να μου έχουν δημιουργήσει πρόβλημα είτε στα λάστιχα είτε στα αμορτισερ?

2) Να δοκιμάσω τώρα που ετοιμάζομαι και για μεγάλο ταξίδι να του βάλω την πίεση που λέει στο
εργοστάσιο (32) ή να το αφήσω στα 30 ?

Να σημειωθεί ότι το αμάξι έχει ζάντες αλουμινίου από τη μάνα του.
Δεν ξέρω αν αυτό επηρεάζει κάπως την πίεση που πρέπει να έχει.

Περιμένω απαντήσεις
Απάντηση με παράθεση