Μιλώντας με αρκετά τμήματα εγγυήσεων TOYOTA όλοι μου είπαν, λίγο πολύ, το ίδιο πράγμα: Οποιοδήποτε μη γνήσιο TOYOTA ανταλακτικό-περιφερειακό ακυρώνει την εγγύηση του stock προκατόχου του(προφανώς) όπως και των υπόλοιπων μερών που σχετίζονται με αυτό. Το ίδιο ισχύει
και για τα TRD προιόντα. Συνεπώς, για να αποφύγουμε περίεργες καταστάσεις (όπως είπε και ο Astakos)επαναφέρουμε το όχημα στην stock κατάσταση του πριν επισκευτούμε κάποιο εξουσιοδοτημένο. Φροντίζουμε επίσης να μην αφήσουμε "ίχνη" οτι κάτι περίεργο έγινε, οπότε ξεχνάμε επαναπρογραμματισμό ECU γιατί φαίνεται εύκολα.
Τα πράγματα στον τομέα των εγγύησεων έχουν (δυστυχώς) δυσκολέψει πάρα πολύ και αυτό γιατί η TOYOTA Europe στρίμωξε άγρια τους Έλληνες αντιπρόσωπους που το είχαν (ως συνήθως )παρακάνει πια. Παράδειγμα από φίλο με Celica TS που του τρύπησε το καζανάκι της εξάτμισης και τελικά μέσω συγγενή του σε εξουσιοδοτημένο του την αλλάξαν
όλη (από χταπόδι μέχρι τέρμα)
Τώρα πια στα πλαίσια του claim της εγγύησης, το ελαττωματικό part ελέγχεται και αν κριθεί ότι δεν υπήρχε λόγος αντικατάστασής του, χρεώνεται κανονικά στην αντιπροσωπεία...
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Astakos";p="
Γι αυτό εννοείται ότι τίποτα εργοστασιακό του αυτοκινήτου σου δεν πουλάς και τα κρατάς πάντα! Ιδίως το φιλτροκούτι μην κάνεις πως το πουλάς...!!! 
|
Γιάννη έχεις κρατήσει και τις εργοστασιακές αναρτησάρες...; Αν τις έχεις τις θέλω γιατί την άλλη βδομάδα θα πάω Σέρρες να λιώσω την TS στην πίστα οπότε θέλω το καλύτερο δυνατό set-up για το αμάξι...
