Θέμα: 4E-FE -> 4E-FTE
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #2  
Παλιά 05-12-04, 14:29
speedc Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 31-08-2004
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 102
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 265
speedc είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από turbakias!!!";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από speedc";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Λοιπόν εχουμε και λέμε :
Τουρμπίνα Garrett T25 καινουργια 500 ευρώ
Χταπόδι 350 ευρώ
Downpipe 150 ευρώ
Σώληνάκια νερού,λαδιού τουρμπίνας 80 ευρώ
Ιντερκούλερ μπροστά 60Χ12Χ6,5 400 ευρώ
Σκάστρα αλουμινένια 100 ευρώ
Φιλτροχοάνη 50 ευρώ
Με αυτά σκοπεύω να δουλεψω 0,6 bar πίεση και να πλησιάσω τα 150 αλογα ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ (ΑΜΗΝ!!!)
Το παίρνω στα χέρια μου την Τετάρτη.
και πρεπει να βαλεις μια τ25 για να κανεις αυτην την δουλεια και να παρεις τα αλογα που θες? με την μαμα τουρμπινα στο 1 μπαρ φτιαξιμο αλλο χταποδι και εξατμιση απο μπροστα μεχρι πισω 55-56μμ και το ιντερκουλερ το μαμα κατω εχεισ 160αλογα το μονο που θες ειναι να φτιαξεισ χταποδι με 330ευρω και να το κανεις αυτο καθως και μια wastegate για σταθερη πιεση και ενα boost jumper!
Ναι γιατί :
1.Η μαμά τουρμπίνα στο 1 μπαρ δουλεύει στο όριο της (ή και λίγο πάνω απο αυτό)
που σημαίνει ότι πολύ γρήγορα θα θέλει επισκευή (Για την επισκευή που κάνουν έχω γράψει παραπάνω ) , αλλά και μετά απο αυτό αργά η γρήγορα θα σπάσει το μαντέμι το οποίο δεν υπάρχει σαν ανταλλακτικό αρα πας για άλλη τουρμπίνα που θα την πάρεις χωρίς να ξέρεις τι ξέσκισμα έχει φάει .Εμένα η πρώτη μου κράτησε 6 μήνες και μετά έσπασε , η δεύτερη χρειάστηκε δύο φορές επισκευή σε δύο μήνες και όταν τον τρίτο μήνα ξαναχρειάστηκε .
2.Στο 0.9 έχεις κοφτη καυσίμου αρα θες αντικόφτη , και στην πιο οικονομική περίπτωση μεγαλύτερα μπεκ , ρυθμιστη πίεσης καυσίμου και κανονικά και ένα AFR πχ.apexi . Μόνο αυτά ειναι ακριβότερα απο μια Τ25.
3.Και για το μαμά ιντερκούλερ μπροστά έχω τις επιφυλάξεις μου κατα πόσο αντέχει 150 αλογα .
__________________
Corolla G6 4E-FTE
Απάντηση με παράθεση