Θέμα: Σασμαν Levin
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Σασμαν Levin
  #53  
Παλιά 30-10-04, 13:34
Το avatar του χρήστη Meleths
Meleths Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 26-01-2004
Μηνύματα: 106
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 258
Meleths είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Σασμαν Levin

Φιλε Marmel (Πανο)

Το ολο θεμα με την δυναμη του συγεκειμενου μοτερ πιστευω οτι εχει αναλυθει αρκετα... σε εργοστασιακη κατασταση το ασημοκαπακο βγαζει απο 145- 150 max και το μαυροκαπακο απο 150- 156 max. Ο καθενας μπορει να λεει οτι θελει αλλα σε αυτο το topic ειδα και εγω πως καποια ατομα δεν λενε απλα λογια αλλα παρουσιασαν και αποτελεσματα. Τωρα ο μονος αξιοπιστος τροπος του να δεις τι πραγματικα κανει το μοτερ σου ειναι μια δυναμομετρηση. Απο εκει και περα μπορεις να ακουσεις ατομα που τυχον να οδηγησουν το αυτοκινητο σου οτι παει καλα αλλα οτι δεν ειναι οπως πρεπει κλπ κλπ ελπιζω να καταλαβενεις τι θελω να πω. Σιγουρα μια ενδειξη των επιδοσεων του αυτοκινητου σου ειναι οι διαφορες ψηλοκοντρες στους δρομους οπου εκει σου δινεται η δυνατοτητα να δεις με ποια αυτοκινητα στεκεσαι διπλα. Βεβαια τα συμπερασματα δεν μπορει να ειναι απολοιτα διοτι πεζουν πολλοι παραγοντες ρολο πρωτα ο οδηγος αλλα και η κατασταση του αυτοκινητου βαρος αυτοκινητου. Ετσι λοιπον θα σου προτινα με την πρωτη ευκαιρια και πριν ακομα αρχισεις οποιαδηποτε μετατροπη που ανεφερες οτι θελεις να κανεις να μετρησεις το μοτερ σε αυτο το σταδιο (σχεδον εργοστασιακο μιας και εχεις βαλει εξατμιση καταλυτη) και να δεις τι θα σου δειχει... Σιγουρα να βρισκεται μεσα στα αναμενομενα που ανεφερα παραπανω.

Να εισαι καλα
Φιλικα
Μελετης
__________________
"9000 rpm is not enough..."
Απάντηση με παράθεση