By the way, και εμένα μου κάνει εντύπωση για τα λάδια... αλλά αυτα έχουν όντως γίνει..
Και εχω παρατηρήσει οτι τις περισσότερες φορές ( στα περισσότερα απο τα μοτερ δηλαδη..) μαζεύεται πολύ λάδι στο κουτί της εισαγωγής ( οπου βρίσκονται τα "παπάκια", πρίν τις πεταλούδες..)
Αυτο λογικά οφείλεται σε δυο προβλήματα.. εφόσον τα τσιμουχάκια βαλβίδων ειναι σίγουρα ΟΚ καθότι αλλαγμένα..
Ειτε κακη κυκλοφορία των αναθυμιάσεων ( γκρί βαλβίδα κολλημένη ) ..είτε σε ελατήρια πιστονιών ( λαδιου μαλλον ) ,,, απ' όπου και ανεβαίνουν τα λάδια μέχρι πάνω..
Η διαφορά και το αξιοπερίεργο είναι οτι η καπνίλα βγαίνει όταν ανοιγει, οταν ροπιάζει και όχι στην αλλαγή ... αυτο σημαίνει οτι τα ρουφάει απο την εισαγωγή... και τα καίει..
Και η ερώτηση είναι η εξής..
Σε αυτή την περίπτωση τι κανουμε?? Βγάζουμε τελειως τις αναθυμιάσεις.. Δεν γίνεται να παρακάμψουμε την γκρί βαλβίδα γιατι σβήνει το μοτερ ( λόγω υποπίεσης.) ..
Μπορούμε όμως να ταπώσουμε με ενα μικρο φιλτράκι αναθυμιάσεων την εξαγωγή των αναθυμιάσεων απο το πλάι ( που πάει στον πλαστικό σωλήνα της εισαγωγής..) ... και αντίστοιχα την υποδοχή που έχει ο πλαστικός σωλήνας, ώστε να μην εχουμε προβλήματα με την υποπίεση που πάλι θα χάνεται..
ΟΜΩΣ, θα λειτουργεί σωστά η γκρί βαλβίδα ?????
ΠΑΡΑΚΑΛΩ, καποιος που πραγματικά να γνωρίζει να απαντήσει ..!!!!
__________________
Pedal to metal ...
|