Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #18  
Παλιά 15-10-04, 02:39
Το avatar του χρήστη Toy for joy!!
Toy for joy!! Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 09-01-2004
Περιοχή: Αθήνα - Βάρκιζα
Μηνύματα: 19
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Toy for joy!! είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
By the way, και εμένα μου κάνει εντύπωση για τα λάδια... αλλά αυτα έχουν όντως γίνει..
Και εχω παρατηρήσει οτι τις περισσότερες φορές ( στα περισσότερα απο τα μοτερ δηλαδη..) μαζεύεται πολύ λάδι στο κουτί της εισαγωγής ( οπου βρίσκονται τα "παπάκια", πρίν τις πεταλούδες..)
Αυτο λογικά οφείλεται σε δυο προβλήματα.. εφόσον τα τσιμουχάκια βαλβίδων ειναι σίγουρα ΟΚ καθότι αλλαγμένα..
Ειτε κακη κυκλοφορία των αναθυμιάσεων ( γκρί βαλβίδα κολλημένη ) ..είτε σε ελατήρια πιστονιών ( λαδιου μαλλον ) ,,, απ' όπου και ανεβαίνουν τα λάδια μέχρι πάνω..

Η διαφορά και το αξιοπερίεργο είναι οτι η καπνίλα βγαίνει όταν ανοιγει, οταν ροπιάζει και όχι στην αλλαγή ... αυτο σημαίνει οτι τα ρουφάει απο την εισαγωγή... και τα καίει..
Και η ερώτηση είναι η εξής..
Σε αυτή την περίπτωση τι κανουμε?? Βγάζουμε τελειως τις αναθυμιάσεις.. Δεν γίνεται να παρακάμψουμε την γκρί βαλβίδα γιατι σβήνει το μοτερ ( λόγω υποπίεσης.) ..
Μπορούμε όμως να ταπώσουμε με ενα μικρο φιλτράκι αναθυμιάσεων την εξαγωγή των αναθυμιάσεων απο το πλάι ( που πάει στον πλαστικό σωλήνα της εισαγωγής..) ... και αντίστοιχα την υποδοχή που έχει ο πλαστικός σωλήνας, ώστε να μην εχουμε προβλήματα με την υποπίεση που πάλι θα χάνεται..

ΟΜΩΣ, θα λειτουργεί σωστά η γκρί βαλβίδα ?????

ΠΑΡΑΚΑΛΩ, καποιος που πραγματικά να γνωρίζει να απαντήσει ..!!!!
__________________
Pedal to metal ...
Απάντηση με παράθεση