Re: TS FORUM
Σωστός ο Αστακός (για άλλη μια φορά). Ρε παιδιά, δεν είπα ποτέ ότι δεν είναι πιο γρήγορο το S3! Οδηγούσα όμως στη Βουλιαγμένης με τον φίλο με το S3 πίσω και μπροστά ένα Sunny Chalenge φτιαγμένο. Όταν το είδαμε, ανοίξαμε και οι δύο και το S3 δεν με έφτασε σε τελείωμα σχεδόν 4ης (το σκίσαμε το Challenge). Στα επόμενα φανάρια, ο φίλος έλεγε "πολύ γρήγορο το αυτοκίνητό σου, δεν σε έφτανα". Σε κόντρα θα είναι πιο γρήγορο οκ...
Επίσης συμφωνώ με τον Βαγγέλη, είναι λίγο αλλοπρόσαλο αυτοκίνητο. Δηλαδή, θα μπορούσε να έχει 150 άλογα, γραμμική συμπεριφορά, 23000 Ευρώ και να λέμε, να ένα καλό hatchback από την Toyota. Όμως έχει 192 άλογα. Για το λόγο αυτό, εγώ το χρησιμοποιώ γενικά σαν να έχει 150 άλογα αλλά, πώς να το κάνουμε, όταν φτάνει στις 6200, έρχεται το χαμόγελο στα χείλη! Και αυτό μόνο προσόν είναι, αλλοίμονο!
Τέλος, σε ότι αφορά turbo-ατμοσφαιρικά. Το turbo παιδιά σκεφτείτε το σαν "κακή αύξηση της χωρητικότητας του μοτέρ". Τι εννοώ? Προσπαθεί να βάλει περισσότερο οξυγόνο, άρα και καύσιμο, άρα και κατανάλωση αλλά χωρίς να μπορεί να το κάνει σε όλο το πεδίο στροφών. Έτσι, η θερμοδυναμική απόδοση παραμένει η ίδια (μικρή βελτίωση λόγω μείωσης ενθαλπίας καυσαερίων). Ενώ ένας ατμοσφαιρικός με μεταβλητό lift αυξάνει τη θερμοδυναμική απόδοση επειδή μειώνει της απώλειες άντλησης νέας γόμωσης στον κύλινδρο! Αυτή είναι η μεγάλη διαφορά!
|