βασικα δε νομιζω οτι πρεπει να συγκρινετε ενα εργοστασιακο με ενα βελιωμενο αυτοκινητο καυως ειναι αδικο.....το ποσο τρενο ειναι ενα S3 δε ξερω....παντως σαν 4κινητο ειναι λογικο να μπαινει καλυτερα στην κλασσικη ελληνικη ασφαλτο....επισης πρεπει να συνυπολογισεις τα τεραστια ζαντολαστιχα που εχει και το φαρδος του....παντως να πω και εγω την γνωμη μου θα προτιμουσα να ειχε μερικα αλογα λιγοτερα και να ηταν πιο στρωτη η λειτουργια του μοτερ και η δυναμη να ηταν διαθεσιμη σε μεγαλυτερο ευρος στροφων
|