Η πλάκα φίλε Βαγγέλη είναι οτι τα FIAT πλέον ΔΕΝ ΤΡΙΖΟΥΝ... έχω μπει σε STILO και PUNTO και έχω πάθει πλάκα με την συναρμολόγηση τους (και τα δύο είναι με καμιά 45Κ δύσκολα χιλιόμετρα και δεν ακούς σχεδόν τίποτα... yell . Δε θα διαφωνήσω μαζί σου, εάν φτιάξεις τα σημεία που πονάει το αμάξι, η κατάσταση σαφώς θα βελτιωθεί. Το θέμα είναι πρώτον τι παίρνεις αρχικά απο το εργοστάσιο, δεύτερον πόσο επιπλέον θα σου κοστίσει η αναβάθμιση και τρίτον η κωλο- πολιτική της TOYOTA με τις εγγυήσεις και τα aftermarket προιόντα. Το ξέρεις πως εαν αλλάξεις αμορτισέρ ΚΑΙ ζάντες ακυρώνεις την εγγύηση και στους δύο άξονες ; Παρακάλα δηλαδή μην αρχίσουν να χτυπάνε κρεμαγιέρες, κολώνες , ακρόμπαρα κτλ. γιατί θα πέσει πολύ κλάμα.

Και στους δρόμους που κυκλοφορούμε δεν είναι καθόλου απίθανο να συμβεί. Παλιά λέγαμε για τον Ιάπωνα 'δε σπάει ,δε χαλάει, δε στρίβει'...Φοβάμαι πως το CTS και σπάει και χαλάει και εξακολουθεί να ΜΗ στρίβει...
