Θέμα: 4E-FE -> 4E-FTE
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: 4E-FE -> 4E-FTE
  #17  
Παλιά 14-09-04, 14:57
speedc Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 31-08-2004
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 102
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 265
speedc είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: 4E-FE -> 4E-FTE

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από wastegate";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν βαλουμε 2,5αρα ειναι υπεχρεωτικο να κατεβασεις κατο το ιντερκουλερ?για τα σφυρηλατα μου φαινετε τσιμπημενη η τιμη αφου το κοστος για ενα πληρης τουρμπισμα ειναι 6000Ε και για ενα λαιτ τουρμπο 4500Ε οποτε το κοστος πρεπει να ειναι 1500(αυτο εξαρταται και απο τα ποσα θα παρει ο μαστορας).Καλο θα ειναι ομως αν κανεις κατι να τα κανεις ολα μαζι ωστε να πετυχεις καλυτερη τιμη και φθηνοτερα εργατικα
Είναι 100% απαραίτητο ακόμη και με 2,25 το ιντερκούλερ να κατέβει γιατί το ελληνικό καλοκαίρι δεν αστειεύεται . Σκέψου ότι με μαμά τουρμπίνα και μαμα ιντερκούλερ και περίπου 32 βαθμούς μετά απο ενα δυο πλακώματα δευτερα-τρίτη ενιωθα οτι είχα χάσει τουλάχιστον 15 αλογα αφου όλα βράζανε κατω απο το καπο.
Βέβαια κάποιος μπορει να αρέσκεται σε πιστόνια φλαμπέ οπότε δοκιμάζει την τύχη του. Η αλήθεια είναι ότι οι τιμές στα σφυρήλατα παίζουν πολύ αλλα σκέψου οτι μιλάμε και για μπιέλες και βάλε και πόσα άλλα πραγματα θες ανοίγοντας καπάκι (φλάτζα , ελατήρια κτλ. )
__________________
Corolla G6 4E-FTE
Απάντηση με παράθεση