τί να σκέφτομαι... έχω δώσει περίπου 2 χιλιάρικα μέχρι τώρα και πρόλαβα και έκανα 60 χλμ στο χαλαρό!
είμαι τυχερός γιατί ρολάριζα όπως είπα με 5η και 2000 στροφές, και πάτησα ακαριαία συμπλέκτη, δεν φρέναρε πολύ το αμάξι. Ο κύλινδρος φαίνετε αγρατζούνιστος, η μπιέλα οκ, οι βαλβίδες τζάμι.
Τώρα χωρίς δεύτερη σκέψη, ανοίχτηκε που ανοίχτηκε το μοτέρ, πάω για TOYOTA πιστόνια, ελατήρια, κουζινέτα και φλάτζες!... καλό κουστουμάκι θα βγει, άσε που θα θέλει στρώσιμο!!! Αλλά μετά θα έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Παρεπιπτόντος για να προλάβω κανένα κακοπροαίρετο, η αξιοπιστία της TOYOTA είναι κορυφαία. Το μοτέρ τα έφτυσε λόγω τρελού σκισήματος (απ'οτι έμαθα) από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη του. Το μοτέρ δούλευε τρελές πιέσεις για κάνα χρόνο. Όποιος ήξερε το προηγούμενο αμάξι, ξέρει ότι shoothim shoothim shoothim
Συμπέρασμα... το μοτέρ δουλεύει τρελά ακόμα και με τα εργοστασιακά εντόσθια. Δεν του αρμόζουν υπερβολές όμως, χωρίς το απαραίτητο βαλάντιο τουλάχιστον .....