Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Ψυγειο Λαδιου Για 20v Ae-101
  #18  
Παλιά 28-06-04, 01:58
Το avatar του χρήστη kosttrd
kosttrd Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 07-05-2004
Περιοχή: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
Ηλικία: 47 male
Μηνύματα: 437
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 302
kosttrd είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Ψυγειο Λαδιου Για 20v Ae-101

Μερικες πληροφοριες by TRD,δεν νομιζω οτι υπαρχει πιο αξιοπιστη πηγη.Αναφερει 40-50 -το πολυ μεχρι 50,το 60 δεν αναφερεται πουθενα,για τους μεγαλους καυσωνες...................


TRD 4A-GE Specs
Courtesy of Stephen Gunter



--------------------------------------------------------------------------------

So, you have always wanted to build your 4A-GE to Formula Atlantic specs, you just couldn't find them.
Well, here they are, courtesy of TRD. I recieved these specs from TRD back in 1988. Thanks a lot, TRD.

General:

Cylinder Firing Order: 1-3-4-2
Engine Bore: 81mm (3.189")
Engine Stroke: 77mm (3.031")
Oil Viscosity: 40 or 50 weight, depending on air temperature
Fuel Octane Rating: 108 prefered
Operating Oil Temperature: 200º-230º F, above 230º there is power loss
Operating Water Temperaure: 180º-200º F
Oil Pump Operating Pressure: 80-90 lbs
Intake Camshaft Timing: 102º Lobe Center
Exhaust Camshaft Timing: 102º Lobe Center
Intake Valve Lash (cold): .012"
Exhaust valve Lash (cold): .013"
Ignition Timing: 28º BTDC @ 2,000rpm
__________________
Japanese Power http://www.corollaclub.com/forums/cu...atar4562_1.gif
Απάντηση με παράθεση