Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Νεα Γενια Κινητηρων
  #4  
Παλιά 09-06-04, 00:10
Το avatar του χρήστη kosttrd
kosttrd Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 07-05-2004
Περιοχή: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
Ηλικία: 47 male
Μηνύματα: 437
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 302
kosttrd είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Νεα Γενια Κινητηρων

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kosttrd";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Κινητηρες VVTi -μεταβλητου χρονισμου βαλβιδων- εχουμε δει,κινητηρες V-TEC/VVTL-i -μεταβλητου χρονισμου και βυθισματος- εχουμε δει.Υπαρχει λοιπον και κατι καινουργιο οπου εχει εξελιξει Ιαπωνεζικη εταιρια ειδικευμενη σε πειραματισμο και αναζητηση νεων μεθοδων για οικονομια και αποδοση του κινητηρα.Αυτη η νεα γενια κινητηρων ονομαζεται Mayflower e3,αυτος ο κινητηρας ειναι μεταβλητης συμπιεσης και κυβισμου.Εχει κατα 40% μικροτερη καταναλωση σε βενζινη και παραγει 50% λιγοτερα καυσαερια,επειδη εχει την δυνατοτητα να αξιοποιησει το καυσιμο καλυτερα απο αποιοδηποτε κινητηρα Το μυστικο του ειναι οτι εχει προστεθει ενας επιπλεον βραχιονας στον συνδεσμο στροφαλου-μπιελας και με ενα υπομοχλιο η σχεση συμπιεσης μεταβαλλεται σε υψηλη ή χαμηλη.Το αρθρο το διαβασα σε ενα περιοδικο και πραγματικα ειναι κατι το πολυ μπροστα απο τους συμβατος κινητηρες.Τι αλλο θα κανουν οι Ιαπωνεζοι :: ,να μας τρελλανουν
Θα ηθελα συμπληρωματικα να αναφερω οτι σε πειραματικο σταδιο βρησκεται,στον μεταβλητης συμπιεσης κινητηρα να μπει και συστημα V-TEC,αυτο θα εχει σαν αποτελεσμα μετα απο καποιες στροφες να μπαινουν και τα δυο συστηματα σε εφαρμογη-να αλλαζει δηλαδη η συμπιεση,ο χρονισμος βαλβιδων και ο βυθισμα-.Στην ουσια δηλαδη θα υπαρχουν 'δυο' κινητηρες στο αυτοκινητο ο νορμαλ για κινηση με χαλαρους ρυθμους και ο Mayflower e3 V-TEC,για τρελλογκαζαδικες βολτες καλωωωωωωωωωωω!!!!
__________________
Japanese Power http://www.corollaclub.com/forums/cu...atar4562_1.gif
Απάντηση με παράθεση