Θέμα: TS FORUM
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: TS FORUM
  #56  
Παλιά 26-05-04, 09:24
liquidCTS Offline:
 
Εγγραφή: 17-03-2004
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 221
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
liquidCTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: TS FORUM

Ας πω και εγώ τις εντυπώσεις μου μιας και εκτός από την ανάρτηση άλλαξα και λάστιχα αλλά και ζάντες.

Από την ανάρτηση, με τις αρχικές ρυθμίσεις, είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος. Εχω ήδη 2000 χιλιόμετρα με την καινούργια ανάρτηση... βλέπω μια μικρή χαλάρωση γιατί φαντάζομαι ότι έχουν δουλέψει τα λάδια και έχει στρώσει. Θα πρέπει να την πάω για ρύθμιση.. Εντυπώσεις.

1. Το αυτοκίνητο στρίβει! Πραγματικά στρίβει. Και κρατάει γραμμές. Χαρακτηριστικά, στην πρώτη δεξιά παρατεταμένη στην περιφερειακή οδό (από την πλευρά της Αττικής οδού), με 4η και 140-145 περνάς τη στροφή με ένα χέρι στο τιμόνι. Στρίβοντας το τιμόνι προς την έξοδο της στροφής το αυτοκίνητο ακούει πάρα πολύ και με κίνηση του τιμονιού προς τα μέσα επιστρέφει κανονικά και εύκολα στη γραμμή του. Σε εκείνη το σημείο μπαίνει και το lift αλλά το αυτοκίνητο δεν κάνει απότομες κινήσεις και συνεχίζει να γράφει την πορεία του.

Ακόμα και στην ευθεία, σε μικρές αλλαγές πορείας, βλέπεις ότι το τιμόνι οδηγεί το αμάξωμα με ακρίβεια. Σε αυτό το σημείο διαπίστωσα πρόβλημα με τις στενές ζάντες του TS φορώντας τα καινούργια Continental SportContact 2 (205/50/16). Τα λάστιχα δεν καθόντουσαν σωστά και το αυτοκίνητο "έπλεε" πολύ άσχημα και επικίνδυνα. Ετσι, τις άλλαξα με OZ Super Superleggera (16x7) και τώρα το αυτοκίνητο γράφει με μεγαλύτερη ακρίβεια.

2. Δεν έχει καθόλου body roll. Ακόμα και στη αρχική ρύθμιση το αυτοκίνητο είναι πολύ πιο στιβαρό και δεν έχει απότομες μετακινήσεις του αμαξώματος. Το κλασικό κλώτσιμα σε κάθε αλλαγή και ιδιαίτερα στο lift έχει εξαφανιστεί.

3. Βελτίωση στην συμπεριφορά του φρεναρίσματος. Το αυτοκίνητο δεν ρίχνει μούτρα. Φρενάρει όλο μαζί... Μοιάζει να κάθεται όλο μαζί.. και έτσι έχουν μειωθεί και τα ψαρέματα του πίσω μέρους. Δεν μπορώ να πω πιο πολλά γιατί χρειάζομαι άμεσα τακάκια και το φρενάρισμα μου έχει χειροτερέψει έτσι και αλλιώς. Η γενικότερη αίσθηση πάντως είναι ότι το φρενάρισμα, σε σχέση με το πως συμπεριφέρεται το αμάξωμα, είναι καλύτερο.

4. Εμπλοκή TRC/VSC. Αρκετά περιορισμένη σε σχέση με πριν.

5. Σαμαράκια. Με τις ρυθμίσεις που έχει τώρα το αυτοκίνητο, περνάει τα σαμαράκια με μια "γλύκα" καταπληκτική. Δεν έχει άγρια/απότομη συμπεριφορά. Περνάει γρήγορα αλλά γλυκά.

6. Σκληραίνει αρκετά σε ταχύτητες από 180 και επάνω. Σε διάφορα μικροσαμαράκια στην εθνική και με τα ταχύτητες 200+ νιώθείς αρκετά πιο σκληρή την ανάρτηση. Λογικό...


Και ένα δυο πραγματάκια που με προβληματίζουν ακόμα.
1. Σε ορισμένες περιπτώσεις το αυτοκίνητο βγάζει μούτρα. Δεν ξέρω αν είναι θέμα ρύθμισης κάμπερ ή απλά μπαίνω με πιο πολλά από πριν. Θα αλλάξω τις ρυθμίσεις κοντά σε αυτές του Astakou και θα δω τι γίνεται.

2. Γενικά, το αυτοκίνητο τώρα αγαπάει πιο καλή άσφαλτο. Φαίνεται πόσο έχει βελτιωθεί στην καλή άσφαλτο. Σε πιο μέτρια, επειδή έχει γίνει πιο απόλυτο, θέλει προσοχή.

Αυτά! Με τις νέες ρυθμίσεις θα σας μεταφέρω τις εντυπώσεις μου πάλι.