Re: Κινητηρας 1.3T ή 1.6 20V?
Για τα προβληματα αξιοπιστιας στους turbo κινητηρες φταιει πολες φορες εμεις και η απληστεια μας στο να βγαλουμε ακομα πιο πολους ιππους ανεβαζοντας πιεση που ειναι πολυ απλο παρακαμτοντας σημεια ασφαλειας οπως ειναι η ρυθμιση της west gate με εναν απλο κλεφτη και μετα αρχιζουν τα οργανα ,ερυθροπυρωμενες πολλαπλες , turbo που δεν ψυχονται καλα και κοβουν αξονες η φθειρονται οι αξονες τους γρηγορα , ή στεγνα μειγματα λογω μεγαλης περισιας οζυγονου τρυπια μπιστονια κτλ
Αυτο ισχυει και στα ατμοσφαιρικα εαν παρακαμψεις σημεια ασφαλειας του κινητηρα πχ τον κοφτη ο κινητηρας στοφαρει πιο πολυ, πιο πολλοι ιπποι ,αλλα καπια μερα μας καλημεριζει καπιο μπιστονι απο το πλαι του μπλοκ του κινητηρα η στην καλητερη περιπτωση τα κυλινδρομπιστονα μας εχουν γινει οβαλ.Ετσι πριν πειραξουμε κατι πρεπει να ξερουμε οτι θα εχει και κατι αρνητικο να μας προσφερει εκτος απο τα θετικα . Αρα με δεδομενη την αξιοπιστια toyota oσο αναφορα την αστοχια υλικων που ειναι κορυφαια μην σπευδουμε να κατηγορισουμε καπιον turbo κινητηρα της
|