Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Κινητηρας 1.3T ή 1.6 20V?
  #2  
Παλιά 13-05-04, 17:02
Το avatar του χρήστη manos vasilakis
manos vasilakis Offline:
 
Εγγραφή: 05-12-2003
Μοντέλο: EE90 TURBO1.3
Μηνύματα: 96
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
manos vasilakis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Κινητηρας 1.3T ή 1.6 20V?

Για τα προβληματα αξιοπιστιας στους turbo κινητηρες φταιει πολες φορες εμεις και η απληστεια μας στο να βγαλουμε ακομα πιο πολους ιππους ανεβαζοντας πιεση που ειναι πολυ απλο παρακαμτοντας σημεια ασφαλειας οπως ειναι η ρυθμιση της west gate με εναν απλο κλεφτη και μετα αρχιζουν τα οργανα ,ερυθροπυρωμενες πολλαπλες , turbo που δεν ψυχονται καλα και κοβουν αξονες η φθειρονται οι αξονες τους γρηγορα , ή στεγνα μειγματα λογω μεγαλης περισιας οζυγονου τρυπια μπιστονια κτλ
Αυτο ισχυει και στα ατμοσφαιρικα εαν παρακαμψεις σημεια ασφαλειας του κινητηρα πχ τον κοφτη ο κινητηρας στοφαρει πιο πολυ, πιο πολλοι ιπποι ,αλλα καπια μερα μας καλημεριζει καπιο μπιστονι απο το πλαι του μπλοκ του κινητηρα η στην καλητερη περιπτωση τα κυλινδρομπιστονα μας εχουν γινει οβαλ.Ετσι πριν πειραξουμε κατι πρεπει να ξερουμε οτι θα εχει και κατι αρνητικο να μας προσφερει εκτος απο τα θετικα . Αρα με δεδομενη την αξιοπιστια toyota oσο αναφορα την αστοχια υλικων που ειναι κορυφαια μην σπευδουμε να κατηγορισουμε καπιον turbo κινητηρα της
Απάντηση με παράθεση