Θέμα: to corollaki mu
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #12  
Παλιά 27-04-04, 16:42
turbakias!!!
 
Μηνύματα: n/a
γεια σας παιδια μιλαω απο κρητη τωρα! κριμα που δεν προλαβα να παρευρεθω σε καμια συναντηση και να σας γνωρισω απο κοντα ολους! Λοιπον προτελευταια μερα πριν φυγω (το Σαββατο) περιμενα τον ηλεκτρολογο να μου συνδεσει τα ηλεκτρικα τελος παντων ηρ8ε ο ανθρωπος στις 12 και μεχρι τις 4 ειχε τελειωσε (αψογη δουλεια οφειλω να ομολογησω) μετα βαζουμε μπροστα το μοτερ για να δουμε και τι λεει σε τι κατασταση ειναι κτλ... εν τελει περνει μπροστα χωρις εξατμιση δλδ κομμενη ακριβως μετα την τουρμπινα! με καμμενα μπουζι και τα λαδια που ειχε η μηχανη μεσα (το αφησαμε ετσι μονο και μονο επειδη 8ελαμε να δουμε πως δουλευει βεβαια με καμμενα μπουζι δεν ειναι και οτι καλυτερο). Το πηγα βολτα χωρις καπω και με ολα οσα ανεφερθηκαν οι εντυπωσεις μου παρα πολυ καλες και σε αυτην την κατασταση που ηταν η μηχανη φανταζομαι αν αλλαχτουν τα μπουζι βγει μπροστα το ιντερκουλερ βαλω 56αρα σωληνα στην εξατμιση πως 8α παει! Το προβλημα που ειχα me to halmeter ξεπεραστηκε και δουλευει αψογα δεν δουλευε καλα πριν λογω συνδεσμολογιας ο κοφτης τωρα μου ειναι στισ 7200-7400rpm μου ειπε απο τισ 6200-6300rpm που ηταν ακομη μου εβαλε ενα κουμπακι που ρυ8μιζει την πιεση απο 0,2 (low) σε 0,7(high) αυτα για αρχη ακομη δεν μπορω να πω τπτ αλλο γιατι ακομη δεν το εχο οδηγησει στην κανονικη του κατασταση! επομενο βημα να βαλω ενα μεγαλυτερο ιντερκουλερ και το safc ths APEXi! Οσοι σκεφτονται να κανουν αυτην την μετατροπη να μην το σκεφτουν κα8ολου αλλα να προχορησουν κατευθειαν αξιζει παρα πολυ!!!!!
Απάντηση με παράθεση