Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από TAKAROS
ΤΟ COROLLA EINAI ENA ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ, ΜΕ ΤΟ T-SPORT ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΠΟΡ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ. ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΣΠΟΡ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
|
Σπορ επιδόσεις όμως δεν έρχονται μόνο βάζοντας ένα μοτέρ σε ένα αμαξωμα. Ναι δε λέω στην ευθεία πάει διαολεμένα καλά αλλά στις στροφές θέλει χέρια για να κάτσει καλά στο δρόμο και πάλι δεν μπορείς να είσαι και σίγουρος ότι θα κάνει αυτό που θέλεις. Γιατί ειδικά στις περιπτώσεις που μπαίνει το lift (6200+ rpm) δεν ξέρεις αν θα διώξει μούτρα και θα αρχίσει να σπινάρει ο εσωτερικός τροχός (με εμπλοκή του TRC και μείωση της δύναμης) ή θα αποφασίσει να πατήσει καλά ο εσωτερικός τροχός και θα μπει ανθρώπινα. Και φυσικά δεν μιλάμε για το πίσω μέρος που έχει διαρκώς τάσεις να "ψαρεύει". Ευτυχώς δεν μου έχει τύχει να πατήσω κανά περιέργο φρένο σε στροφή για ν' αρχίσω τα μαζέματα.
Ολα αυτά θα έπρεπε να τα σκεφτεί η Toyota πριν βγάλει αυτοκίνητο με 200 άλογα και μηδενικό στήσιμο. Και δεν είπα να το κάνει τρένο ούτε type-r. Τα βασικά ρε παιδί μου. Που με το καλημέρα πάμε για ελατήρια μπας και κατέβει το αμάξι σε ύψος αυτοκινήτου και όχι τζιπ!