Η γνώμη μου ...
Αν και κάτοχος της πρώτης G6, πιστεύω οτi oi Corollίτσες, εχουν χαλάσει αρκετά, αφου η κατασκευή τους γίνεται στο Βέλγιο ή στην Αγγλία..
Η τελευταία γνήσια ιαπωνική Corolla, ήταν η XLi, μοντέλο του 94 αν θυμάμαι καλά..
Στο Corolla του '98 που διαθέτω, δεν εχω αντιμετωπίσει μηχανικά προβλήματα, αλλα εχω αντιμετωπίσει πρόωρες φθορές..
Μιλάμε δηλαδή για εξαρτήματα που ξέρεις οτι καποια στιγμή θα χρειαστούν αντικατάσταση ή ανανέωση, και τα βλέπεις να χαλάνε πολύ γρηγορότερα απ'οτι θα περίμενες..
Για παράδειγμα, δίσκο πλατώ στα 50.000 χλμ ειναι ανεπίτρεπτο για TOYOTA...
Αντικατάσταση δισκων στα φρένα, στα 60.000 χλμ με εργοστασιακό τακάκι ( αλλαγμένο 3 φορές μεχρι τότε ) επίσης ανεπίτρεπτο.. Και κάτι που δεν παρατηρούν οι πολλοί.. Με την πρώτη χρήση των φρένων, οι δίσκοι κάνουν αντιαισθητικές γραμμες ( μαλλον ανομοιόμορφη διοχέτευση της θερμοκρασίας ).Λαστιχα στις πόρτες, στον χώρο του καπώ και τριγμοί στα καθίσματα, επίσης.
Ελατήρια για την επαναφορά των ζωνών ασφαλείας, ελατήρια για την επαναφορα των καθισμάτων ( λόγω τρίθυρης εκδοσης ), διαρροές νερού στο χώρο του πορτ παγκαζ λόγω ελλειπούς στεγάνωσης...κα ( δυστυχώς )
Η ποιότητα των ανταλλακτικών εχει σαφώς μειωθεί, μα παρόλα αυτα, εξακολουθούν να ειναι τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν...
Απο την άλλη βεβαια, το οτι δεν πρόκειτα να χαλασει top mouth, ή να στραβώσει ευκολα ψαλίδι, δεν πρόκειται να πας για ακρόμπαρο ή μπιλιοφόρο στο συνεργείο ... ειναι κατι !! Πρέπει να παραδεχθούμε τους σχιστομάτιδες σε αυτα...
Μιλάω πάντα για μοντέλα μέχρι το στρογγυλοφάναρο G6..απο εκεί και μετά ...δεν εχω ακούσει και πολλά για να έχω άποψη.
__________________
Pedal to metal ...
|