Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #14  
Παλιά 04-12-03, 14:08
karapn Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 14-11-2003
Μηνύματα: 25
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 266
karapn είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από billlllll
Σας χαιρετώ και γω! και καλως σας βρήκα!

Είμαι κάτοχος από τον Ιούλιο του 2002 μιας Corollas 1.4 H/B sol

Ας αρχίσω λοιπόν για το Corollaki.

Από τη μία όταν το πρωτοπήρα ενθουσιάστηκα από τον τρόπο που έστριβε ειδικά στα αρκετά χιλιόμετρα. Το 1.4 αν και ακριβό στέκεται και ρίχνει σε αρκετά 1.6lt στο δρόμο...

μετά όμως...

άρχισαν οι επισκέψεις κάθε λίγο και λιγάκι στο συνεργείο.

Μου αλλάζουν δίσκο-πλατώ στα 10.000κμ χωρίς προφανή αιτία...
όταν το στροφόμετρο πέρναγε τις 6.000σαλ ακούγονταν ένας τριγμός πολύ δυνατός..-ντίζες ταχυτήτων. Σχεδόν όλα τα πρώτα H/B μου είπαν παρουσίαζαν αυτό το πρόβλημα...
πάμε παρακάτω..
στα 18.000 μαζί με τα τακάκια μου αλλάζουν και δίσκους μπροστά (εγγύηση πάντα) σε ερώτησή μου καλά βγήκαν off κι όλας??η απάντηση ήταν γιατί το πρώτο είναι? :shock:
και στα 19.000κμ έγινε το μπάμ! με πρώτη και 3-4000σαλ το μοτέρ παραδίδει πνέυμα...
η ... νεκροψία έδειξε σπασμένη μπιέλα στον 4ο... όπως καταλαβαίνετε δεν είχε μείνει τπτ εκεί μέσα όλα είχαν γίνει ένα στον πάτο...
Βέβαια για να λέω και τα πράγματα με το όνομά τους γύρω στα 12.000 κμ σε 'ανοιγμα' με ένα corsaki είχε μπει 2α από τρίτη κόφτη.... μπορεί να είχε φάει φρίκη από τότε ποιος ξέρει.. πάντως πήγαινε καλά μέχρι που έσπασε δεν μου είχε δείξει πως είχε κάποιο πρόβλημα...

Από τριγμούς δε λέω και γω είμαι γεμάτος αν και τον τελευταίο καιρό ή τους συνήθισα ή ψιλοσταμάτησαν...
Στην αντιπροσωπεία που το πάω ... απο τις πολλές φορές που έχω πάει τα λέμε λίγο παραπέρα με τον αρχιμηχανικό εκεί και μου έχει πει τα απίστευτα!
σε ίδια με το δικό μου ήταν μια τύπισσα που τις κλέιδωνε το τιμόνι εν κινήσει!!!
όσο για τα vvti moteur καλά χρυσά δε καίνε πολύ πάνε καλά... αλλά σπάνε.... τότε που ήταν σπασμένο το δικό μου ήταν και άλλα 2 ένα mr2 και ένα avensis...

αυτά τα ολίγα και επεται συνέχεια....

συγνώμη και το μακροσκελες post!!!

Φίλε Billlllll μπράβο σε βλέπω πολύ ψύχραιμο για όλα τα παραπάνω που σου έχουν συμβεί.
Υποτίθεται ότι παίρνουμε TOYOTA για να μην σπάνε και χαλάνε!
Μήπως αυτό αφορούσε το παρελθόν; Για να πω και εγώ την δική μου αίσθηση απο την Corolla 1,4 vvt-i H/B μοντέλο 2001 με τα στρογγυλά φανάρια, είναι ότι έχοντας κάνει 60.000 χλμ δεν έχω πάει στο συνεργείο για καμία μα καμία απολύτως βλάβη. Η αίσθηση που μου δίνει στο δρόμο μετά απο τόσα χλμ είναι ακριβώς η ίδια όπως όταν ήταν καινούργιο με κάποιους τριγούς όμως πλέον τώρα. Πολύ σταθερή στις ευθείες με μεγάλες ταχύτητες, ικανοποιητική στις στροφές, και ιδανική άνεση για πολύωρες μετακινήσεις.
Ελπίζω να συνεχίσει έτσι και στο μέλλον!!
Απάντηση με παράθεση