PDA

Επιστροφή στο Forum : Βοήθεια Χριστιανοί


Azriel
09-02-06, 14:32
Ο ΄ασθενής΄ είναι ένα corolla XL 1989 1.3 με μερικές μετατροπές (εκκεντροφόροι καπάκι κλπ). Σαν πιστός Fun της ατμοσφαιρικής βελτίωσης σκέφτηκα να αλλάξω την εισαγωγή αλλά με τί ?

1. Να μπει 2πλο καρμπιρατέρ ?
2. Τι θα κερδίσω σε δύναμη και πόσο θα μου στοιχήσει ?
3. Η κατανάλωση θα αυξηθεί αλλά πόσο ? (καίει χωρίς πολλά ζόρια 30 δρχ ανα χλμ).
4. Έχει κάνει κανείς τέτοιου είδους μετατροπή ? Αν ναί τί καρμπιρατέρ χρησιμοποιήθηκαν ( μοντέλο κωδικός )?.
5. Μπορώ να βρώ μεταχειρισμένα ?
6. Μεταχειρισμένη πολλαπλή απο άλλο μοντέλο ?
7. Να κάνω τη πάπια και απλά να αλλάξω το φίλτρο ?

Έχει κανείς άλλος καμία ιδέα για το corolla μου ?

ΠΑΡΟΥΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
09-02-06, 16:38
Εγω θα σου προτεινα να βαλεις εισαγωγη injection και αντι για 45αρα πεταλουδα 50αρα με φιλτρακι της Κ&Ν το εχω κανει το αυτοκινητο εκτος οτι οργιαζει απο χαμηλα, ψηλα παει ακομα καλυτερα σε σχεση με πριν + οτι εχεις κανει και τις μικρομετατροπες θα δεις αισθητη διαφορα.

SavvasKE35
09-02-06, 18:52
να αλλαξετε μοτερ, μην παιδευεσται αδικα..... σιγουρα ενα απλο 1600 μοτερ, 4AFE, με τα 105 αλογα θα σας φαινεται σαν σαιτα. Πιστεψτε με. Μην πετατε αδικα λεφτα σε αυτο το μοτερ. Ειναι τελειο μοτερ μεν,αλλα για αυτο που κανει και μονο.

Azriel
09-02-06, 23:17
Το μοτέρ δε το αλλάζω είναι σε υπεράριστη κατάσταση και έχει βελτιωθεί αρκετα. Θέλω μερικά αλογάκια ακόμα και λίγο Look γιατι οσο να πείς τα έχει τα χρονάκια του το αμάξι.

Όσο αναφορά την εισαγωγή injection το μέγα θέμα είναι το πόσο θα μου στοιχίσει το όλο εγχείριμα γιατί έχω σκάσει πάνω από 1500 Ε μέχρι στιγμής (δεν άλλαξα ακόμα εξάτμιση !!!) και είμαι λίγο στενά. Μπορώ να βρώ εισαγωγή injection από άλλο μοντέλο θα κουμπώσει σωστά ?

Εσύ με την εισαγωγή τι ακριβώς έκανες ? ( έχεις κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο code ? )

Έχω την ιδέα πως injection στο μοτερ μου δε μπαίνει.

Διαφώτησε με :lol: plz

spyros_45
10-02-06, 12:59
να αλλαξετε μοτερ, μην παιδευεσται αδικα..... σιγουρα ενα απλο 1600 μοτερ, 4AFE, με τα 105 αλογα θα σας φαινεται σαν σαιτα. Πιστεψτε με. Μην πετατε αδικα λεφτα σε αυτο το μοτερ. Ειναι τελειο μοτερ μεν,αλλα για αυτο που κανει και μονο.


Και το 4afe 1600 να βάλει, σε κανα χρόνο θα το βαρεθεί. Αυτό έχω και γω, και απλά λέω οτι τα σύγχρονα 1400αρια με τρώνε λάχανο. Φίλε μου επειδή βλέπω οτι ψάχνεσαι, σκέψου ότι σκέφτομαι.....Levin!!! Άσε που το καρμπυρατέρ είναι απο μόνο του σαν φιλοσοφία γεμάτο κουσούρια. Τη μια ανοίγει σαν τρελό και την άλλη ξεκουράζεται. Είναι βέβαια 2 με 2500 χιλιαρικάκια μες το νερό ακόμα.

akis308
10-02-06, 15:34
Τι σε κανουν τα 1400αριά; Μαλλον κάτι δεν παει καλα. εγω μια φορα την corolla με τα στρογγυλα φαναρια 1.6 την παταω κανονικα.ειδικα χαμηλα, την πεθαινω.

Virus
10-02-06, 16:30
Γιατι ρε παιδια μια χαρα ειναι κ αυτα τα μοτερ(1300 12v)εγω παντως με λιγο δουλεια στο καπακι..Χωρις εκκεντροφορους καρμπυρατερ κτλ!Ουτε καν τελικο στην εξατμιση!
Ως τωρα δεν με εχει περασει 16v 1400!Tουλαχιστον με οσα τα εχω βαλει ως τωρα!
Αυτο που θα κανω παντως φιλε μου τωρα και θα σου το προτεινα ειναι να βαλω ενα διπλο καρμπυρατερ λιγο μεγαλυτερο απο το μαμα μηχανικο κ οχι υποπιεσεως, για να μην καιει κ τα κερατα του βλεπε διπλα!Θα καει παραπανω βεβαια απο της υποπιεσης αλλα θα πηγαινει κ αρκετα καλυτερα!

gazodog
10-02-06, 18:03
εγω παντος εβαλα το 1600 16v gti και ειδα τεραστια διαφορα στο ταπεινο μου 1300 12v δωστε μοτερ στο corollaki σας και θα με θυμηθητε !!!!!!!!

Azriel
10-02-06, 18:12
1 Βασικά τι ενοείς λέγοντας Levin ?

2 Ναι το 2πλο καρμπιρατέρ είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που μου ήρθαν στο μυαλό.
Έχει βάλει κανείς 2πλο πόσο θα στοιχήσει θα κάνει τίποτα η απλά θα πετάω τη βενζίνη?

3 Έλα τώρα 1.4 + ατμόσφαιρα και άντε γεια.

Βάσικα θέλω να το τονώσω κι άλλο γιατι ψιλοβαριέται στις χαμηλές αλλά μετά τις 4000 σ.α.λ.είναι σα να άλλαξα μοτερ.Αυτό βασικά που δεν έχω ακόμα αλλάξει στο αμάξι είναι η εισαγωγή και η εξάτμηση οπότε ξεκινάμε με σωτά βήματα με την εισαγωγή και η εξάτμηση μπορεί να περιμένει κανα μήνα ακόμα.

Για νέο μοτερ μπααα τι σπιρτάδα που έχει τώρα το 1.3 δε την έχει ο 1.6 άλογα ναι έχει αλλά τη σπιρτάδα του tuned όχι άσε που θα ξανασκάσω άλλα 2000 Ε μόνο για μετατροπές.

akis308
10-02-06, 19:00
Eχεις οδηγησει 1.6; θα δεις τρελή διαφορα και χαμηλα και ψιλα. οι ταχύτητες τελειωνουν πριν το καταλαβεις.
εγώ παντως μαζι σου ειμαι, μην το αλλαξεις. πουσαρε το μεχρι να σπασει και μετα αλλαξε το...

spyros_45
10-02-06, 19:39
Τι σε κανουν τα 1400αριά; Μαλλον κάτι δεν παει καλα. εγω μια φορα την corolla με τα στρογγυλα φαναρια 1.6 την παταω κανονικα.ειδικα χαμηλα, την πεθαινω.

Φιλαράκο εγω έχω αυτή με το καρμπυρατέρ με τα 95 άλογα. Σε γκάζια είναι το ίδιο σχεδόν και αυτό λόγω της μη ύπαρξης καταλύτη στο δικό μου. Τα έχω βάλει με την καταλυτική που έχεις και συ και πηγαίναμε ακριβώς το ίδιο. Δεν τον ήξερα τον τύπο, τον πέτυχα στην εθνική, κυνηγιόμασταν. ΄Σε κάποια φάση είμασταν δίπλα δίπλα με το κοντέρ σχεδόν 200. Κοιταχτήκαμε αστραπιαία και βάλαμε τα γέλια. Όσον αφορά την κορόλα την 1.6 τη στρογγυλοφάναρη που λές, δεν την περνάμε ούτε στα πιο τρελά μας όνειρα. Akis308, εκτός και αν έχεις για εκείνη με τα 115 άλογα η οποία γκαστρώνει γαϊδούρα στον ανήφορο. Επίσης πρέπει να σου πω οτι εγω αναφέρομαι στο Carina II το οποίο φυσικά έχει ίδιο μοτερ με το corolla.

spyros_45
10-02-06, 19:58
[quote="Azriel";p="36057"]1 Βασικά τι ενοείς λέγοντας Levin ?


Levin φίλε μου είναι ένας κινητήρας τύπου 4age- 1600κ.ε με 20v τετραπετάλουδος, ο οποίος είναι η σταθερή ατμοσφαιρική λύση όλων των Toyotaκιδων στην προσπάθεια τους να αντιμετωπίσουν τα ζιζάνια γαλλάκια (κυρίως) οι οποίοι την έχουν δει και καλά κάνουν και την έχουν δει γιατί κατα την γνώμη μου το μοτερ των σαξόραλλων είναι απ τα καλύτερα μαμίσια 1600 ατμοσφαιρικά. Βέβαια με το συγκεκριμένο μοτέρ θα γελάς και με πολλά άλλα τσαμπουκαλεμένα τουτού.

gazodog
10-02-06, 23:31
εμενα φιλοι μου εε90αρηδες το corolla μου σαν μαμα που ειναι με το gti το μοτερ τα μαμισια σαξοραλα τα τρωω για πρωινο ειδικα στις εκκινησης ειμαι 3 καροτσες μπροστα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

spyros_45
11-02-06, 00:01
Τα μαμίσια μπορεί φίλε μου. Άσε που νομίζω οτι σε ρεπριζ μένεις πολυ πίσω ακόμα και απο μαμίσιο.

gazodog
11-02-06, 09:49
φιλε μου νομιζω πος εχεις πολλες γνωσεις με λαθος λογικη αμα γουσταρω να τα παιξω και σε ρεπριζ καρφωνω μια ταχυτητα κατω και τους παιρνω πανηγυρικος και για την σιγουρια μου εχει κολλητος μου σαχο μαμα

gazodog
11-02-06, 09:49
φιλε μου νομιζω πος εχεις πολλες γνωσεις με λαθος λογικη αμα γουσταρω να τα παιξω και σε ρεπριζ καρφωνω μια ταχυτητα κατω και τους παιρνω πανηγυρικος και για την σιγουρια μου εχει κολλητος μου σαχο μαμα

Virus
11-02-06, 10:36
Εκκεντροφορογια το 1300 που βρηκες γιατι εγω εχω φαει τον κοσο και δεν βρισκω..

Azriel
11-02-06, 11:28
Εγώ έχω ακόμα τον μαμίσιο ο μήχανικός μου τον έστειλε αθήνα τον αγρίεψαν λίιιγο.Είμαι εύχαριστημένος αν εξαιρέσεις το ρελαντί που παίζει στην αρχη ( από 900-1000 σ.α.λ. πριν ,τωρα παίζει από 1200 σ.α.λ. με 2500 σ.α.λ. :odd ) λόγω προπορείας.

Αντε να δώ τι θα κάνω και με την εισαγωγή :-?

Ότι αφορά την εξάμτηση σκέφτομαι απλά να ξυλώσω 1 καζανάκι :crazylol αλλα δε ξέρω αν θα έχω πρόβλημα με τα καυσαέρια .

Virus
11-02-06, 11:43
Οταν λες προπορεια εννοεις με ρυθμιζομενο γραναζι?
1200-2500??Μηπως ειναι παρα πολυ μεγαλη αυτη η απολκλειση?Εχεις δει καθολου το ζιγκλερ στο πρωτο μηπως ειναι πολυ μικρο?Γιατι κ εμενα στην αρχη μου εκανε κατι τετοια κ με το που τα αλλαξα εστρωσε!Βεβαια εγω εχω και μαμα εκκεντροφορο!
Οσον αφορα για εισαγωγη ανοιγεις αυτη που εχεις οσο μπορεις γιατι φανταζομαι εκανες και ροικες στο καπακι σωστα?Ή δεν ξερω αν τυχον ταιριαζει απο κανα 1500 8v που μπαινανε στα σταρλετ τα πισωκινητα 5κ αν δεν κανω λαθος, που επειδη ειναι 1500 λογικα θα ειναι και μεγαλυτερη!Το μονο που δεν ξερω ειναι αν ταιριαζει!

spyros_45
11-02-06, 12:13
φιλε μου νομιζω πος εχεις πολλες γνωσεις με λαθος λογικη αμα γουσταρω να τα παιξω και σε ρεπριζ καρφωνω μια ταχυτητα κατω και τους παιρνω πανηγυρικος και για την σιγουρια μου εχει κολλητος μου σαχο μαμα

Απλά ρε φίλε λέω τη γνώμη μου βάση αυτών που έχουν δει τα μάτια μου. Και γω toyota γουστάρω γιατί σ αυτά έμαθα να οδηγώ και αντέχουν ακόμα. Όμως δεν με ενδιαφέρει πλέον μόνο η απόδοση του κινητήρα μετα τις 5000 στροφές. Μου αρέσει πολυ η φιλοσοφία των γάλλων με τα κοντά σασμανάκια, που τα κάνουν να τραβάνε σαν τρελά απο χαμηλά. Είναι βέβαια πολυ πίσω σε τελικές ( ούτε αυτό με ενδιαφέρει ).

Azriel
11-02-06, 12:53
Μπορεις να το πεις και έτσι.

1200 με 2500 ναι είναι πολυ αλλά κάθε φορά που ρύθμιζα μόνος μου το μοτέρ όλο και μια :censored έκανα οπότε προς το παρον δε το ξανακουμπάω.Βασικά δε ξέρω αν αξίζει να μπουν 2πλα καρμπιρατέρ. Αν τελικά αξίζει θα πω στο μηχανικό μου, βάζει που βάζει τα καρμπιρατέρ να το ξαναρυθμήσει.Όχι τίποτα άλλο αλλα μου έχει καρφωθεί στο μυαλό να κάνω κάτι με την εισαγωγή.

Rοικες στο καπακι εδώ και 1 χρόνο περίπου.

Φίλτρο ή 2πλα ?γκρρρρρρρρρ σπάω το κεφάλι μου να βρώ λύση :banghead

Τα κοντά σασμαν είναι απίστευτα.Έχει οδηγήσει κανείς σας subaru 600 με κοντό σασμάν και 50 hp καλα μιλάμε για το γέλιο μπορεί τα 140 να μη τα πιάνει αλλά μέχρι τα 60-80 (με τετάρτη στις 5000 σ.αλ. :lol: ) είναι σφαίρα :eek

Virus
11-02-06, 19:53
Τι εννοεις φιλτρο ή διπλα?Εγω παντως το καρμπυρατερ το εχω τελειως γυμνο ουτε παπα ουτε φιλτρο ουτε τιποτα κ μπορω να σου πω οτι πηγαινει καλυτερα!Το μονο που θελει προσοχη και λιγο καθαριστικο σπρει μια στο τοσο!Μη σου πω για ηχο...Μετα τις 5500 μεχρι 7000-7200 απιστευτος ηχος!
CARB RULEZZZ!!

spyros_45
11-02-06, 19:59
Τι εννοεις φιλτρο ή διπλα?Εγω παντως το καρμπυρατερ το εχω τελειως γυμνο ουτε παπα ουτε φιλτρο ουτε τιποτα κ μπορω να σου πω οτι πηγαινει καλυτερα!Το μονο που θελει προσοχη και λιγο καθαριστικο σπρει μια στο τοσο!Μη σου πω για ηχο...Μετα τις 5500 μεχρι 7000-7200 απιστευτος ηχος!
CARB RULEZZZ!!

Το οτι πηγαίνει καλύτερα είναι γεγονός. Το χειμώνα το μοτέρ δεν έχει ανάγκη απο φίλτρο αέρα. Και αυτό γιατί δεν υπάρχουν σκόνες. Μετά τον Μαϊο όμως χρειάζεται οπωσδήποτε φίλτρο φίλε μου.

Virus
11-02-06, 20:04
Το ξερω και δυστυχως το ειχα παρατηρησει περισυ αυτο αλλα μπορω να σου πω οτι το σπρευ κανει πολυ δουλεια κ αν τυχον το κανω μια φορα καθε 2-3 βδομαδες ειμαι οκ και απο σκονες!Σιγουρα ομως αυτες οι σκονες θα βλαψουν και το μοτερ καποια στιγμη γι αυτο θα κοιταξω οσο το δυνατον συντομοτερα να φτιαξω μια εισαγωγη να φερνει αερα απο εξω και να βαλω και καποιο φιλτρο!

Azriel
12-02-06, 00:57
Μου πέρασε από το μυαλό να modιφάρω τον παπά και να αλλάξω φίλτρο.

Αλλά πιστεύω πως αν αλλάξω το καρμπιρατέρ μου με 2 νέα και με 2 φίλτρα σε μέγεθος :mrgreen: Godzilla :mrgreen: θα είναι πολύ καλύτερα από την παραπάνω ιδέα.

Αυτό που δε ξέρω είναι πόσο θα πληρώσω και αν θα αξίζει τελικά όλο τον κόπο το όλο εγχείρημα.

Όσαναφορά τον ήχο πιστεύω θα είναι άπαιχτος.

Απλά εκεί που σκαλώνω είναι μήπως πετάξω τζάμπα χρήματα euro .

Azriel
12-02-06, 15:38
Ακούστε τιμή για 2πλά loud 1600 Ε περίπου :crazylol με κλέβουν ή ειναι απλά ιδέα μου ? Με αυτή τη τιμή αγοράζω και άλλο μοτερ ρε παιδιά έλεος.

spyros_45
12-02-06, 17:01
Δεν αξίζει ρε φίλε, πως να το κάνουμε. Το πολυ με άλλα χίλια βάζεις Levin, αυτό δηλαδή που σου είπα και στην αρχή αυτής της συζήτησης. Και μετά θα γελάς με τα περισσότερα αυτοκίνητα που θα κυκλοφορούν γύρω σου. Θα κλαίς βέβαια και απ την κατανάλωση βενζίνης. Αλλά αυξημένη κατανάλωση θα έχει έτσι και αλλιώς με αυτό που θες να κάνεις. Μίλησε με τον Φάνη να δεις και αυτός τι θα σου πει.

endurasKE-30
12-02-06, 18:24
Το ξερω και δυστυχως το ειχα παρατηρησει περισυ αυτο αλλα μπορω να σου πω οτι το σπρευ κανει πολυ δουλεια κ αν τυχον το κανω μια φορα καθε 2-3 βδομαδες ειμαι οκ και απο σκονες!Σιγουρα ομως αυτες οι σκονες θα βλαψουν και το μοτερ καποια στιγμη γι αυτο θα κοιταξω οσο το δυνατον συντομοτερα να φτιαξω μια εισαγωγη να φερνει αερα απο εξω και να βαλω και καποιο φιλτρο!

Virus οπωσδηποτε φιλτρο. Μπορει με το καθαριστικο να στρωνουν τα καρμπυρατερ αλλα η ζημια στο μοτερ δεν φτιαχνει με σπρει.
Επισης προσεξε γιατι τα καρμπ θελουν το φιλτρο πανω τους και οχι σε αποσταση. Δεν ανεχωνται σωληνα και μεγαλη διαδρομη οπως τα injection.
Κοιταξε να βρεις ενα παπαδακι K&N η JR να κανεις την δουλεια σου.


Ακούστε τιμή για 2πλά loud 1600 Ε περίπου :crazylol με κλέβουν ή ειναι απλά ιδέα μου ? Με αυτή τη τιμή αγοράζω και άλλο μοτερ ρε παιδιά έλεος.


Τι καρμπ ειναι αυτα? Καινουργια?
Μπορεις να βρεις μεταχειρισμενα διπλα και με ενα σετ επισκευης να μην υπερβεις τα 400-500 ευρω.

Κυριάκος

Azriel
15-02-06, 16:04
Πάλι κάηκαν τα φρένα πώς τα καίω ο άτιμος ANGEL . Άλλοι καίνε λάστιχα άλλοι καίνε μπριζόλες εγώ πάλι τα φρένα !! 2 σετ : 1 μαμα και 1 brembo τι να πώ μπάβο μου :olala
Ε ξέρει κανείς να μου πει καμιά τιμούλα για κάνα πολυεστερικό προφυλακτήρα (στο περίπου ).