PDA

Επιστροφή στο Forum : ΘΟΡΥΒΟΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1.000 σ.α.λ.


CTS03
23-10-05, 18:30
Κάποιοι έχουμε αναφέρει σαν κοινό πρόβλημα ένα μηχανικό θόρυβο μέχρι η μηχανή να περάσει τις 1000 σ.α.λ., που πρακτικά αντιλαμβάνεσαι με 1η σε ξεκινήματα και 1η ή 2η σε διασταυρώσεις μέσα στη πόλη. Σε εμένα ακούγεται συνήθως σαν στρίγκλισμα, παρόμοιο με θόρυβο που ακούγεται μερικές φορές όταν κατεβάζω το χειρόφρενο, αλλά κλιμακώνεται σε πολύ πιο "μπάσο" ήχο στο όριο της παρατήρησης του (π.χ. σε επίπεδο μέρος πάω με 2η, κόβω λόγω κίνησης, κυλάει ελεύθερα σε <1000 σ.α.λ. και πατάω απαλά το γκάζι).

Πρέπει να χτυπάει πυράκια η μηχανή.
Έγινε έντονα αισθητό μετά από 2 χρόνια (~30.000km) λειτουργίας το καλοκαίρι και φαίνεται να ευνοείται από την θερμοκρασία.
Βάζω σχεδόν από αρχή βενζίνη 100 οκτανίων.

Τώρα ακούγεται πάντα σε φυσιολογική εκκίνηση, δηλαδή με τόσο γκάζι που δεν σπινάρουν οι τροχοί, δεν μυρίζει δίσκος συμπλέκτη, κοκ.

Δεν είδα καμμία αλλαγή μετά από service 30.000km (ανέβηκε μόνο το ρελαντί με κρύο κινητήρα από ~1200 σε 1450σ.α.λ.?), καμμία αλλαγή μετά από «ξεκάπνισμα» ~5km με 3η στις 8.000σ.α.λ. (κόντεψα να κουφαθώ!). Προχτές ελέχθηκαν τα μπουζί και ήταν καθαρά, έβαλα νέο φίλτρο αέρος, αλλά το πρόβλημα εντάθηκε (μάλλον λόγω λιακάδας!).

Δεν είναι φυσιολογική συμπεριφορά γιατί δεν γινόταν για 2 χρόνια, δεν παρατηρείται στα περισσότερα TS, κι επομένως θα πρέπει να είναι αναστρέψιμο με service. Με λίγη παρατηρητικότητα στους δρόμους, ακούς παρόμοιους θορύβους στο ξεκίνημα γερασμένων αυτοκινήτων μόνο. Αλλά το προηγούμενο μου καλό αυτοκίνητο είναι 9 χρόνων και δεν συμπεριφέρεται έτσι!

Είναι απαράδεκτο ένα αυτοκίνητο 25.000 Ευρώ μετά από 2 χρόνια και 30.000km να ξεκινάει σαν «χάρχαλο». Ανοίγω αυτό το θέμα για να είναι εύκολο να παρακολουθούμε τυχόν εξελίξεις όσους μας αφορά.

toyota mania
23-10-05, 23:19
Μηπως ειναι προβλημα απο συμπλεκτη.Δεν ειναι απαραιτητο να πατιναρει.

Stathis
23-10-05, 23:39
Εγω παντος ρε παιδια δεν εχω παρατηρησει κατι αναλογο. (27000χλμ)

Αυτο με το ρελαντι ομως και εμενα μου κανει εντυπωση. Στα κρυα οταν βαζω μπρος πιανει παντα πανω απο 1500!!! ενω περισυ στα μεγαλα κρυα εβλεπα και 2000!!!!!! Ανεβασμενο πολλυ. οταν ζεσταινεται πεφτει κατω απο τις 1000 και ετσι δεν δινω σημασια στην ολη κατασταση.

Απλα μου κανει εντυπωση γιατι κανενα αλλο αυτοκινητο γνωστου δεν δουλευει τοσο ψηλα στο ξεκινημα

CTS03
24-10-05, 08:55
Μηπως ειναι προβλημα απο συμπλεκτη.Δεν ειναι απαραιτητο να πατιναρει.

Άλλαξα τον τίτλο του Topic από "Πυράκια" σε "Θόρυβο μηχανής" γιατί πραγματικά δεν είμαι σε θέση να αποκλείω κάτι άλλο ή και κάτι άλλο εκτός από πυράκια.

Αν δεν πατινάρει ο συμπλέκτης τότε τί να κάνει στραβά και γιατί να σχετίζεται με τη χαμηλή περιοχή στροφών? Διαφορετικά, τον έχω σκεφτεί κι εγώ γιατί τις περισσότερες φορές "περνάς" από αυτές τις στροφές αμέσως αφού αφήσεις το συμπλέκτη αλλά παρόμοιο θόρυβο ακούς κι αν ρίξεις τις στροφές με 1η και πατήσεις γκάζι, χωρίς να μεσολαβήσει συμπλέκτης.
Επίσης είναι αλήθεια είναι ότι μερικές φορές στο παρελθόν άκουγα ένα στιγμιαίο μηχανικό "κλάκ" όταν αφηνα 1η φορά το συμπλέκτη στη εκκίνηση μετά από 1 βράδυ ακινησίας.
Να προσθέσω ότι ο συμπλέκτης μου είναι αρκετά απότομος μετά από αντικατάσταση του αρχικού που καιγόταν με το παραμικρό (είχε τεράστια διαδρομή).

Το ρελαντί μου με ζεστό κινητήρα είναι 700-750.

toyota mania
24-10-05, 14:11
Εγω παντος μυριζω κατι στην μεταδοση απο βολαν και μετα (δισκος,πλατο,ισως σασμαν).Το μοτερ τι προβλημα να εχει;Πυρακια σε κινητηρα TOYOTA δεν εχω ακουσει.Στο δικο μου ακομα και νερο να το βαλω,απλως δεν θα παει,αλλα πυρακια ουτε στιγμη.

MAD-MAX
24-10-05, 15:16
το εχω ξαναπει

προκειται για τον τεντωτηρα του ιμαντα δυναμο......

CTS03
25-10-05, 08:44
το εχω ξαναπει

προκειται για τον τεντωτηρα του ιμαντα δυναμο......

Γιατί να ακούγεται σε συγκεκριμένη περιοχή στροφών ανεξάρτητα ταχύτητας (1η ή 2η) όταν πάς να επιταχύνεις?

Έκανα για τεστ και μία εκκίνηση με 2η (αντί 1η) και ο ίδιος θόρυβος ακούγεται. Δεν είναι πυράκια αυτό?

Τα πυράκια δεν τα αμφισβήτησαν οι μηχανικοί, απλώς είτε το θεώρησαν αποτέλεσμα "καπνίσματος" ή φυσιολογική συμπεριφορά.

MAD-MAX
25-10-05, 09:43
αν μιλαμε για ts κατα 99% προκειται για τον τεντωτηρα του ιμαντα δυναμο....ο 8ορυβος που κανει ακουγεται σαν γρυλισμα και μονο μεταξυ ρελαντι και 1200-1300 στροφες οταν παταμε γκαζι ανεξαρτητος σχεσεως στο κιβωτιο ταχυτητων
εχω 22κ κμ και εχω αλλαξει ηδη 2 και παω για τον τριτο...
αφου ολοι ειστε στην εγγυηση ζητηστε να σας το αλλαξουν να δειτε πως θα σταματησει...

corollapatra
25-10-05, 10:14
αν μιλαμε για ts κατα 99% προκειται για τον τεντωτηρα του ιμαντα δυναμο....ο 8ορυβος που κανει ακουγεται σαν γρυλισμα και μονο μεταξυ ρελαντι και 1200-1300 στροφες οταν παταμε γκαζι ανεξαρτητος σχεσεως στο κιβωτιο ταχυτητων
εχω 22κ κμ και εχω αλλαξει ηδη 2 και παω για τον τριτο...
αφου ολοι ειστε στην εγγυηση ζητηστε να σας το αλλαξουν να δειτε πως θα σταματησει...


Και αν μιλάμε για Ε12 1.4 f/l τι γνώμη έχεις; Έχω αναφέρει και σε άλλο topic ότι εμένα ακούγεται ένας ήχος από (ή σαν) πυράκια από τις 1.000 έως τις 1.700 - 1.800 στρ. Σαν κροτάλισμα. Για παράδειγμα: Είμαι μέσα στην πόλη, 3η και 50 χιλ/ώρα. Θέλω να στρίψω σε διασταύρωση, κατεβάζω 2α, πέφτω στα 20 χιλ/ώρα, στρίβω και δίνω γκάζι. Οι στροφές εκείνη την στιγμή είναι περίπου 1.000 και μέχρι να φτάσουν στις 1.700 ακούγεται ο θόρυβος αυτός. Το ίδιο και όταν ξεκινάω με 1η σιγά - σιγά, έτσι ώστε να μπορώ να τον καταλάβω και να τον ακούσω τον θόρυβο, πάντα μέσα σε αυτό το φάσμα των στροφών question question question

CTS03
25-10-05, 20:26
εχω 22κ κμ και εχω αλλαξει ηδη 2 και παω για τον τριτο...
αφου ολοι ειστε στην εγγυηση ζητηστε να σας το αλλαξουν να δειτε πως θα σταματησει...

Μακάρι να είναι αυτό! Επειδή όμως δεν είναι προφανές ότι θα θέλει το συνεργείο να το δοκιμάσει, μπορείς σε παρακαλώ να πείς σε ποιό εξουσιοδοτημένο συνεργείο σου έκαναν τις αλλαγές ώστε να μπορούν να τηλεφωνήσουν και να διασταυρώσουν την πληροφορία?

mechanicaf
25-10-05, 21:14
Απο δικη μου εμπειρια παρομοιως θορυβος ετσι σε αυτο το φασμα στροφων το ειχα και στο ASTRA.Θα επαιρνα και εγω ορκο οτι δεν ηταν ο ιμαντας και οταν μου το λεγανε εφευγα με απαξια.Και ομως ηταν!!Δεν μπορουμε να τα ξερουμε ολα για αυτο φιλε μου κανε αυτο που λεει ο φιλος Mad-max και το πολυ πολυ να εχεις αλλαξει εναν ιμαντα παραπανω αν δε φταει αυτο.Αλλα αν ειναι εντελει αυτο και στενοχωρια θα γλιτωσεις και χρηματα απο κατι σοβαροτερο.

CTS03
25-10-05, 21:59
Ιμάντας και τεντωτήρας κερδίζουν έδαφος!
Σε ένα Αμερικάνικο site Celica έχουν μία οδηγία TSB: Toyota Service Bulletin για την νέα Celica με μηχανή της TS, που αφορά θορύβους σε χαμηλές στροφές λόγω "Dive belt and belt tensioner".

Κατεβάστε το τελευταίο TSB (pdf file) στην εξής σελίδα:
http://www.newcelica.org/forums/showthread.php?s=44d4e2f40daf6f373bcb57edf2934b52&t=4338

CTS03
16-11-05, 21:49
Τελικά στην Αγγλία αλλάζουν συνεχώς ιμάντες και τεντωτήρες δυναμό στα Celica Generation 7! Αν είναι η ίδια αιτία με το δικό μου θόρυβο, φαίνεται ότι μπορεί να γίνει και πολύ χειρότερα:

http://toyotaownersclub.com/forums/index.php?s=a5e33d15f1ca348268ddb26e72030b98&showtopic=45187

http://www.celica-club.co.uk/cgibin/phpbb2/viewtopic.php?t=14644&sid=72f10dcfe9ac4fe2f34ea734e92f68de

http://www.celica-club.co.uk/cgibin/phpbb2/viewtopic.php?t=11916&start=0&sid=72f10dcfe9ac4fe2f34ea734e92f68de

http://www.celica-club.co.uk/cgibin/phpbb2/viewtopic.php?t=10543&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=72f10dcfe9ac4fe2f34ea734e92f68de

http://www.celica-club.co.uk/cgibin/phpbb2/viewtopic.php?t=34708&sid=a638f8e53546ede51bc24e094a52f0aa

CTS03
18-11-05, 10:47
Το ίδιο πρόβλημα λύθηκε με αλλαγή τεντωτήρα ιμάντα και σε Corolla TS (Sportivo) στην Αυστραλία:

http://au.toyotaownersclub.com/forums/index.php?s=fce7177ca44a7a02ec69da9eab9ef2c2&showtopic=3232&hl=

billlllll
18-11-05, 16:15
Άρα το πρόβλημα παίζει παντού... Τώρα τους βρήκες και τι φταίει μη 'ψάχνουν' στην αντιπροσωπεία....
Πάντως η αντιμετώπιση στις αντιπροσωπείες 'ε πρώτη φορά το δικό σου το κάνει' είναι παγκόσμια και όχι μόνο στην Ελλάδα από ότι φαίνεται... shoothim cussing

ΣΠΥΡΟΣ ΔΟΪΚΑΣ
18-11-05, 20:31
Από Δευτέρα θα πάω να το ελέγξουν..

CTS03
20-11-05, 14:52
Άρα το πρόβλημα παίζει παντού... Τώρα τους βρήκες και τι φταίει μη 'ψάχνουν' στην αντιπροσωπεία....


Μή νομίζεις ότι θα είναι εύκολο να γίνει η δουλειά και τώρα! Εγώ πάντως θα ξαναπάω με "πακέτο" προβλημάτων όταν βρώ χρόνο και θα δούμε ... που θα φθάσουμε!
Θέλει προσοχή να διορθωθουν τα προβλήματα πριν τα 3 χρόνια, γατί τα επόμενα 3 πρακτικά αφορούν μόνο τη μηχανή!



Πάντως η αντιμετώπιση στις αντιπροσωπείες 'ε πρώτη φορά το δικό σου το κάνει' είναι παγκόσμια και όχι μόνο στην Ελλάδα από ότι φαίνεται... shoothim cussing

Έτσι φαίνεται για την TOYOTA, αλλά σου λένε και κάτι πολύ χειρότερο: "είναι φυσιολογική συμπεριφορά". Αυτά τα "τρώει" εύκολα το 95% των πελατών ΤΟΥΟΤΑ που αγοράζει "ανθρωπο-μεταφορέα", αλλά "τρελαίνουν" όποιον "βλέπει" κάτι παραπάνω στο αυτοκίνητο.
Αν όμως ήθελα να πάρω αξιόπιστο ανθρωπομεταφορέα δεν θα έδινα 25 χιλ για το TS, αλλά 9χιλ για το Hundai Accent !
Αυτά θα τά βρει μπροστά της η Toyota.

CTS03
01-12-05, 20:46
Από Δευτέρα θα πάω να το ελέγξουν..

Τελικά πήγες και τί έγινε ?

ΣΠΥΡΟΣ ΔΟΪΚΑΣ
12-12-05, 13:03
Από Δευτέρα θα πάω να το ελέγξουν..

Τελικά πήγες και τί έγινε ?

Sorry CTS03 που δεν απάντησα,τώρα είδα την ερώτησή σου.Λοιπόν,έχουμε και λέμε:Το πήγα σήμερα το πρωί στην ΤΟΥΟΤΑ Ν.ΚΗΦΙΣΟΣ και επιβεβαιώθηκε η θεωρία του τεντωτήρα ιμάντα δυναμό.Έγινε παραγγελία του ανταλλακτικού και την επόμενη Δευτέρα θα πάω για αλλαγή(εντός εγγύησης) μαζί με το σέρβις των 4 ετών.
Για οτιδήποτε νεώτερο,θα σας ενημερώσω από εδώ..

elpis
12-12-05, 15:05
Παιδια και μενα ακουγεται ενας θορυβος (Ε12 F/L) σαν στριγκλισμα οπως κανουν τα τακακια οταν σφυριζουν μερικες φορες στις 1000 στροφες και αλλες φορες στο ρελαντι για λιγο και μετα τιποτα πραγματικα δεν ξερω τι να κανω

ΣΠΥΡΟΣ ΔΟΪΚΑΣ
20-12-05, 11:44
Χθες άλλαξα τεντωτήρα ιμάντα δυναμό,μέσα στα πλαίσια της εγγύησης(όχι και η εργασία όμως!!).Προληπτικά άλλαξα με δικά μου έξοδα και τον ιμάντα.Ο γνωστός και ενοχλητικός θόρυβος έπαψε να υφίσταται!!Επίσης έγινε και το σέρβις των 4 ετών (ή 60.000χλμ.-έχω μόνο 49.000).Παρακάτω έχω σκαναρισμένες εικόνες των αποδείξεων.Όπως βλέπετε έραψα ένα Χριστουγεννιάτικο κοστούμι στον οίκο ΤΟΥΟΤΑ αξίας 378 ευρώ περίπου(ούτε καν 400)!! ouch Το θέμα είναι ότι μου άλλαξαν και μπουζί.Στα 90.000χλμ. δεν θέλουν αλλαγή αυτά?(την ΤS έχω).Επίσης μου έχουν χρεώσει 6 λίτρα λάδια!!Σαν πολλά δεν είναι?Στο σέρβις των 3 ετών πέρυσι είχαν χρεώσει 5 (στον Γιαννίτσα όμως).Λέτε στο Ν.Κηφισό τα αυτοκίνητα να καταναλώνουν περισσότερο λάδι :did
Μου είπαν πως χρειάζεται και δίσκους μπροστά.Επειδή θέλω να βάλω κάτι καλύτερο,ας πει όποιος κάτοχος TS έχει αλλάξει δίσκους τι έβαλε.

Περαστικά μου...

syele
20-12-05, 12:10
Για τα λάδια έχεις δίκιο.
Με αλλαγή φίλτρου παίρνει 4.4
Άρα έπερεπε να σου χρεώσουν 5 λίτρα και να σου δώσουν και το μπουκαλάκι να το πάρεις μαζί σου

Kapios
20-12-05, 19:53
6 λίτρα; Πολλά φίλε! Έχει δίκιο ο syele. 4.4 παίρνει με αλλαγή φίλτρου.
Τώρα για τις δισκόπλακες η μόνη σου λύση (μάλλον) είναι οι Black Diamond που βγαίνουν σε χαρακτούς ή τρυπητούς. Βέβαια είναι ακριβοί. Αν θυμάμαι καλά πάνω από 270 ευρώ. Δεν θυμάμαι πόσο.

ΣΠΥΡΟΣ ΔΟΪΚΑΣ
20-12-05, 22:50
Τώρα για τις δισκόπλακες η μόνη σου λύση (μάλλον) είναι οι Black Diamond που βγαίνουν σε χαρακτούς ή τρυπητούς. Βέβαια είναι ακριβοί. Αν θυμάμαι καλά πάνω από 270 ευρώ. Δεν θυμάμαι πόσο.
Με έπεισες..θα πάρω τους "μαμά" !!! :cool:

CTS03
21-12-05, 09:15
Σπύρο, πολύ καλά τα νέα σου!
Βέβαια, δεν καταλαβαίνω με ποιά λογική πλήρωσες εργατικά και όχι τον τεντωτήρα, αλλά αφού έβαλες και 6 λίτρα λάδι ....

MAD-MAX
21-12-05, 10:39
εμενα μου εχουν αλλαξει 3 φορες τεντωτηρα μεχρι τωρα 23.000 στην Celica Ts και ποτε δεν με χρεωσαν ουτε ευρω
το κακο ειναι οτι παρολο που μου εβαλαν το ποιο ενισχυμενο (ο κωδικος τελειωνει σε 2 αντι για 1) εντουτις το προβλημα απλα περιοριστηκε χωρις να εξαλειφθει τελειως....

ΣΠΥΡΟΣ ΔΟΪΚΑΣ
21-12-05, 17:18
Σπύρο, πολύ καλά τα νέα σου!
Βέβαια, δεν καταλαβαίνω με ποιά λογική πλήρωσες εργατικά και όχι τον τεντωτήρα, αλλά αφού έβαλες και 6 λίτρα λάδι ....

Μα ασφαλώς με την λογική του "γδυσίματος" του πελάτη!! Άσε, δεν είχα όρεξη να κάνω φασαρία με τις αλητείες τους,γιατί περί αλητείας πρόκειται και καθαρής ληστείας θα έλεγα...

syele
21-12-05, 18:37
Σπύρο, πολύ καλά τα νέα σου!
Βέβαια, δεν καταλαβαίνω με ποιά λογική πλήρωσες εργατικά και όχι τον τεντωτήρα, αλλά αφού έβαλες και 6 λίτρα λάδι ....

Μα ασφαλώς με την λογική του "γδυσίματος" του πελάτη!! Άσε, δεν είχα όρεξη να κάνω φασαρία με τις αλητείες τους,γιατί περί αλητείας πρόκειται και καθαρής ληστείας θα έλεγα...

Εμένα πάντως όταν μου είχε συμβεί το ίδιο το Φλεβάρη φέτος στο Ε11 G6 μου, ο ιμάντας μου κόστισε 26 Ευρώ, ενώ ο τεντωτήρας μπήκε στην εγγύηση. Κανονικά ο τεντωτήρας θα έπρεπε να τον βάλουν στην εγγύηση.

Α, το συνεργείο ήταν ο Μαγκλάρας στην Λεωφ. Κύμης

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΕΔΕΣ
04-01-06, 12:47
Καλή χρονιά σε όλους σας παιδιά. Με υγεία και ευτυχία για σας και τις οικογένειες σας.

Χρειάζομαι τη βοήθεια σας, ιδιαίτερα των παιδιών που έχουν TS.

Από το τρίτο μήνα που πήρα το αυτοκίνητο παρατήρησα ένα χαμηλό θόρυβο ρυθμικό (τικ-τικ-τικ-τικ-τικ-τικ-τικ) ιδιαίτερα στο ρελάντί. Σταδιακά αυτός ο ήχος γίνεται πιό έντονος και δέν ακούγεται πάντοτε. Συνήθως αρχίζει μετά από κανα δεκάλεπτο λειτουργίας.
Επισκέφθηκα τη ΤΟΥΟΤΑ Γιαννίτσας και για προληπτικούς λόγους μου αντικατέστησαν υμάντα-τεντωτήρα και το μικρό αμορτισέρ του τεντωτήρα.
Ο θόρυβος δέν έφυγε παρόλη την αντικατάσταση των εν λόγω υλικών.
Επισκέφθηκα πάλι τη ΤΟΥΟΤΑ και αυτή τη φορά ήρθαν δύο μηχανικοί και πήγαμε μαζί μία βόλτα για να εντοπίσουν τον θόρυβο. Η αρχική τους διάγνωση ήταν οτι ο θόρυβος αυτός είναι φυσιολογικός, κάτι που τουε είπα οτι δέν ειναι αποδεκτό για ένα αυτοκίνητο αξίας 25000 ευρώ και οτι δέν έχω ακούσει αντίστοιχο θόρυβο από άλλη TS.
Τελικώς ανέφεραν κάτι για πιθανή αιτία από το κιβώτιο και κάποια σχετικά ρουλεμάν και δώσαμε νέο ραντεβού για την ερχόμενη εβδομάδα με παρουσία του Τεχνικού τους Διευθυντή. Θα ψάξουν το θέμα σε βάθος και είπαν οτι εάν δέν μπορέσουν να εντοπίσουν το ακριβές αίτιο θα στείλουν το αυτοκίνητο στο κεντρικό τεχνικό τμήμα της ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ.

ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ Η ΓΝΩΜΗ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ??
ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ !!

madvinegar
04-01-06, 13:28
Ο ρυθμός του θορύβου παραμένει σταθερός ή αυξάνεται όσο τρέχεις ή οσο ανεβάζεις στροφές?

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΕΔΕΣ
04-01-06, 13:39
Ο θόρυβος θα μπορούσα να πώ οτι δέν μεταβάλλεται ιδιαίτερα αυξομειουμένης της ταχύτητας του οχήματος. Απλώς είναι αρκετά πιό έντονος στο ρελαντί και όταν σταματώ, μιάς και δέν υπάρχει εκείνη τη στιγμή ο δυναμικός θόρυβος από υψηλές στροφές κινητήρα.

madvinegar
04-01-06, 14:39
Απλά ρωτάω γιατί είναι μια καλή αρχή για να εντοπιστεί η ρίζα του θορύβου. Εχεις ανοίξει καπώ να ακούσεις πως περιπου ακούγεται? Αυτό το ρυθμικό τικ-τικ που λες (το οποίο το ακούς και καλύτερα όταν εισαι στο ρελαντι - μαλλον λόγο υσηχίας) μου θυμίζει, όπως το περιγράφεις, το "χτύπημα" των μπουζί που δίνουν ρεύμα. Θυμίζει κάτι τέτοιο? Μπορείς να το περιγράψεις λίγο καλύτερα? Είναι μεταλικός ο ήχος π.χ.?

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΕΔΕΣ
04-01-06, 15:34
Ο ήχος είναι όντος μεταλλικός και το παράδοξο είναι οτι ο ήχος αυτός ακούγεται πολύ καλύτερα όταν εισαι μέσα στην καμπίνα επιβατών παρά εάν ανοίξεις το καπό και πλησιάσεις το μηχανοστάσιογια να ακούσεις.
Αρχικά οι μηχανικοί στη ΤΟΥΟΤΑ σκέφθηκαν μήπως ήταν από το βεντιλατέρ (να έβρισκε κάπου το πτερύγιο, αλλά τελικά είδαν οτι δέν είναι από εκεί ο θόρυβος)

Στα αφτιά μου μοιάζει σαν μία μεταλλική ντίζα που συντονίζει ιδιαίτερα σε συγκεκριμένο φάσμα στροφών, αλλά μάλλον δέν ευσταθεί κάτι τέτοιο....

powerCTS
05-01-06, 17:26
Οταν πατάς συμπλέκτη ακούγεται; Μου φαίνεται το γνωστό πρόβλημα του TS... σασμάν... το είχα και εγώ.. όταν πατούσα συμπλέκτη σταματούσε... πήγε στο Γιαννίτσα, ανοίχτηκε σασμάν αλλάχτηκε δίσκος/πλατώ και κάτι ρουλεμάν και σταμάτησε... επίσης μου είπαν ότι είχε φύγει κάποιο μέταλλο από κάπου (!!!) και έιχε γδάρει το δίσκο !!!! Αντε βγάλε άκρη... πέρασαν όλα εγγύηση και ο θόρυβος δεν ξανακούστηκε...

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΕΔΕΣ
09-01-06, 13:40
Μάλλον πρός τα'κεί που αναφέρεις το βλέπω.....
Τα φαινόμενα μοιάζουν πολύ με αυτά που αναφέρεις.
Μέσα στην Εβδομάδα θα πάω στο ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ.

CTS03
07-07-06, 11:51
Να μεταφέρω την έως σήμερα εμπειρία μου για τον θόρυβο που σχετίζεται με τον ιμάντα:
To χειμώνα μου άλλαξαν τον τεντωτήρα δυναμό. Το πρόβλημα λύθηκε για ελάχιστα χιλιόμετρα και ο θόρυβος επανήλθε μετά το πρώτο ταξίδι ~100km.
Πρίν 2 μήνες άλλαξαν και τον ιμάντα (εγγύηση πάντα). Το πρόβλημα λύθηκε για 1000-2000km, αλλά ξανάρχισε και μάλλον είναι χειρότερο (ειδικά με a/c ανοικτό).

MAD-MAX
07-07-06, 12:29
προβλημα δεν ειναι του ιμαντα αλλα του τεντωτηρα δυναμο....
ζητα να σου βαλουν εντος εγγύησης τον πιο ενισχυμενο τεντωτηρα....δεν 8υμαμαι τον κωδικο αλλα θυμαμαι οτι αλλαζει μονο το τελευταιο ψηφιο.....δεν 8α λυ8ει τελειως το προβλημα απλα δεν 8α ειναι τοσο αισ8ητο....και μενα με το a/c ειναι πιο εντονο...

Θωμας.Κ
07-07-06, 15:15
Λετε τον ηχο αυτον που στο ρελαντι ειναι σαν να κοπαναει καποιο μετταλικο κομματι μεμονομενα!????Ειναι χαρακτηριστικο προβλημα...

ΣΠΥΡΟΣ ΔΟΪΚΑΣ
28-07-06, 12:48
Σήμερα άλλαξα τεντωτήρα ιμάντα στη ΤΟΥΟΤΑ Κηφισός για 2ρη φορά μέσα σε 7 μήνες (και 5300 χλμ μόνο)...

akis308
28-07-06, 13:05
Ρε παιδιά και εμένα κάνει ένα τέτοιο θόρυβο,
προέρχεται από το ανοιγόκλειμα των μπεκ.
Πιάσε τη μπεκιέρα την ώρα που δουλεύει και αν είναι από κει θα το νιώσεις.
Εμένα βέβαια οι μπεκιέρα είναι από τη μεριά της καμπίνας και γι'αυτό περνάει μέσα.
Πάντως αν είναι αυτό δεν χρειάζεται να ανυσηχία.
Κάποια στιγμή ένας καθαρισμός και θα στρώσει.

MAD-MAX
28-07-06, 13:26
ο συγκεκριμενος 8ορυβος προέρχεται αποκλειστικά από τον τεντωτηρα και γινεται ακομα πιο έντονος με τον κλιματισμο ανοικτο....

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΕΔΕΣ
28-07-06, 14:04
Συμφωνώ απολύτως. Και σε εμένα άλλαξαν τεντωτήρα-υμάντα και ο θόρυβος σταμάτησε.

syele
29-07-06, 17:04
Σήμερα άλλαξα τεντωτήρα ιμάντα στη ΤΟΥΟΤΑ Κηφισός για 2ρη φορά μέσα σε 7 μήνες (και 5300 χλμ μόνο)...

Πάω κι εγώ για 2η αλλαγή μέσα σε ένα χρόνο.

Δυστυχώς υπάρχει πρόβλημα στον τεντωτήρα. Ευτυχώς δεν είναι τίποτα σοβαρό. Πάλι ευτυχώς που η εγγύηση καλύπτει το θέμα.

κωνσταντίνος
29-07-06, 18:56
Εγω παντος ρε παιδια δεν εχω παρατηρησει κατι αναλογο. (27000χλμ)

Αυτο με το ρελαντι ομως και εμενα μου κανει εντυπωση. Στα κρυα οταν βαζω μπρος πιανει παντα πανω απο 1500!!! ενω περισυ στα μεγαλα κρυα εβλεπα και 2000!!!!!! Ανεβασμενο πολλυ. οταν ζεσταινεται πεφτει κατω απο τις 1000 και ετσι δεν δινω σημασια στην ολη κατασταση.

Απλα μου κανει εντυπωση γιατι κανενα αλλο αυτοκινητο γνωστου δεν δουλευει τοσο ψηλα στο ξεκινημα

σε όλα τα μοτέρ το ρελαντί κρατάει ποιο ψήλα όταν είναι κρύα και ανάλογα πόσο κρύα είναι .. μόλις ζεσταθεί είναι σε φυσιολογικά επίπεδα... δέν είναι πρόβλημα αυτό ! εμένα όταν χιόνισε τον χειμόνα έπιασε 2000σαλ. ενώ το κανονικό είναι 750-800σαλ. (1400cc) .

ΣΠΥΡΟΣ ΔΟΪΚΑΣ
30-07-06, 02:37
Πάω κι εγώ για 2η αλλαγή μέσα σε ένα χρόνο.
Δυστυχώς υπάρχει πρόβλημα στον τεντωτήρα. Ευτυχώς δεν είναι τίποτα σοβαρό. Πάλι ευτυχώς που η εγγύηση καλύπτει το θέμα.

Ευτυχώς δεν λες τίποτα..Θα σου πω κάτι όμως,είναι το 4ο ΤΟΥΟΤΑ που υπήρξε στην οικογένειά μου(Starlet 1.3 12v,Corolla e111 1.3,yaris 1.0),το πιο ακριβό και το μόνο με προβλήματα.Σπάζομαι yell yell yell

syele
30-07-06, 18:13
Πάω κι εγώ για 2η αλλαγή μέσα σε ένα χρόνο.
Δυστυχώς υπάρχει πρόβλημα στον τεντωτήρα. Ευτυχώς δεν είναι τίποτα σοβαρό. Πάλι ευτυχώς που η εγγύηση καλύπτει το θέμα.

Ευτυχώς δεν λες τίποτα..Θα σου πω κάτι όμως,είναι το 4ο ΤΟΥΟΤΑ που υπήρξε στην οικογένειά μου(Starlet 1.3 12v,Corolla e111 1.3,yaris 1.0),το πιο ακριβό και το μόνο με προβλήματα.Σπάζομαι yell yell yell

Και σε μένα έτσι ακριβώς είναι.
1 Starlet 1.3 του 91 ΔΕΝ έβγαλε ποτέ τίποτα (εκτός από την μίζα που εγώ έφταιγα...)
1 Corolla G6 1.6 του 2000, μια μόνο φορά τον τεντωτήρα αλλά στον 4ο χρόνο και στα 100.000 χλμ (αλλαγή σε εγγύηση of course) και ένα AFM (1 μήνα μετά που τοποθέτησα το KN φίλτρο και μάλλον το παραλάδωσα - στην εγγύηση εννοείται)
Και τα 2 παραπάνω αυτοκίνητα made in Japan

Σ' αυτό, made in England, μέχρι στιγμής έχω αρκετά (τίποτα ανησυχητικό βέβαια, αλλά δεν παύει να σε απασχολεί και να πρέπει να το πηγαίνεις στο συνεργείο = χρόνος):
1) Ουρανός εσωτερικά ξεκολλημένος πάνω από το πίσω παράθυρο κατά την παραλαβή (εγγύηση - αλλαγή όλος ο ουρανός)
2) Αλλαγή τεντωτήρα 1 φορά και πάω για δεύτερη (εγγύηση φυσικά)
3) αλλαγή βάση καθίσματος συνοδηγού (εγγύηση)

Για το 2ο καθώς και για τα τακάκια που άλλαξα στα 30000 χλμ, μερίδιο ευθύνης φέρει και ο οδηγός με τον τρόπο οδήγησής του :oops:

ΣΠΥΡΟΣ ΔΟΪΚΑΣ
31-07-06, 12:25
[
Για το 2ο καθώς και για τα τακάκια που άλλαξα στα 30000 χλμ, μερίδιο ευθύνης φέρει και ο οδηγός με τον τρόπο οδήγησής του :oops:

Στον τεντωτήρα αναφέρεσαι?Τι εννοείς?

CTS03
31-07-06, 13:37
Βλέποντας πόσο λίγο κρατάει η λύση, αναρωτιέμαι μήπως βλέπουμε απλώς την επίδραση κάποιου σπρέυ αν χρησιμοποιείται σε αλλαγή ιμάντα ή τεντωτήρα?

syele
01-08-06, 00:26
[
Για το 2ο καθώς και για τα τακάκια που άλλαξα στα 30000 χλμ, μερίδιο ευθύνης φέρει και ο οδηγός με τον τρόπο οδήγησής του :oops:

Στον τεντωτήρα αναφέρεσαι?Τι εννοείς?

Ναι.

εννοώ ότι γνωρίζουμε ότι το T-Sport ¨εχει πρόβλημα στον τεντωτήρα. Όχι ουσιαστικό, δηλαδή δεν χάνει λάδια κλπ, αλλά το αμορτισέρ του τα παίζει εύκολα και η toyota δεν το έχει ενισχύσει με διορθωτικό.

Και τις 2 φορές που τα έπαιξε ο τεντωτήρας μου είναι μετά τα Μέγαρα :oops:

syele
01-08-06, 00:28
Βλέποντας πόσο λίγο κρατάει η λύση, αναρωτιέμαι μήπως βλέπουμε απλώς την επίδραση κάποιου σπρέυ αν χρησιμοποιείται σε αλλαγή ιμάντα ή τεντωτήρα?

Το σπρεϋ δεν κάνει τίποτα. Μετά από 1-2 ημέρες, πάλι τα ίδια

MAD-MAX
01-08-06, 09:35
[
Για το 2ο καθώς και για τα τακάκια που άλλαξα στα 30000 χλμ, μερίδιο ευθύνης φέρει και ο οδηγός με τον τρόπο οδήγησής του :oops:

Στον τεντωτήρα αναφέρεσαι?Τι εννοείς?

Ναι.

εννοώ ότι γνωρίζουμε ότι το T-Sport ¨εχει πρόβλημα στον τεντωτήρα. Όχι ουσιαστικό, δηλαδή δεν χάνει λάδια κλπ, αλλά το αμορτισέρ του τα παίζει εύκολα και η toyota δεν το έχει ενισχύσει με διορθωτικό.

Και τις 2 φορές που τα έπαιξε ο τεντωτήρας μου είναι μετά τα Μέγαρα :oops:



η τουοτα εχει βγαλει εδω και 9++ μηνες μηνες ενισχυμενο αμορτισερ τεντωτηρα (σε σχεση με το παλιο αλλαζει μόνο το τελευταιο ψηφιο του κωδικου
εχει μαλιστα κυκλοφορήσει εδω και 1 χρονο σχεδον ενημερωτικη οδηγια γιαυτη τη σχετικη αλλαγη και για αλλες 5-6 παρατηρησεις που εχουν γινει και πως αντιμετωπιζονται....

CTS03
20-07-07, 11:25
Μιά ερώτηση, σας αλλάζουν σε εγγύηση τον τεντωτήρα και μετά τα 3 χρόνια και μέχρι τα 6 ?

hatzidi2
20-07-07, 16:00
ναι. εγω τον αλλαξα στα 3 χρονια και 10 μηνες για πρωτη φορα και μετα από 8 μήνες δηλαδη στα 4 και 6 μήνες σαν εγγυηση ανταλλακτικού

ΣΠΥΡΟΣ ΔΟΪΚΑΣ
20-07-07, 19:07
Μου τον είχαν αλλάξει 4 φορές στα 3 χρόνια περίπου που είχα το αυτοκίνητο..3ο,4ο και 5ο έτος,δωρεάν.

Roy-D
21-07-07, 21:46
κι εγω θα αλαξω και μου ειπαν οτι με καλυπτουν...εχω το αμαξι κοντα στα 2μιση χρονια!

CTS03
20-06-08, 09:28
Να προσθέσω στην περσινή συζήτηση, ότι εμένα μου είπαν ότι δεν αλλάζει στην εγγύηση (4 χρόνια περυσι). Με δεδομένο ότι προφανώς ξαναχαλάει γρήγορα και έχω σημαντικώτερα πράγματα αντί για καβγάδες με την Toyota, το πήρα απόφαση !