PDA

Επιστροφή στο Forum : Λίγη Ντόπα Σε G6...


osfp10
04-10-05, 01:41
Έχω ενα corolla g6 '99 kai σκέφτομαι να του βάλω τα εξής:φίλτρο ή χωάνη,ρυθμιστή πίεσης βενζίνης,χταπόδι,εξάτμιση! Τωρα δεν ξέρω αν θα χρειαστώ και πρόγραμμα????Τι πιστεύεται?με αυτά τα πραγματάκια πόσα περίπου άλογα θα πάρω?Ξέρει κανείς?Στα 100αρια θα πήγαινω δίπλα(polo,ibiza,κάτι παλιο golf 1600αρια που έχουν101 άλογα νομίζω)???

george4agelu
04-10-05, 12:06
καλημέρα, έχω βάλει βαρελάκι simota, AFR, χταπόδι, εκκεντροφόρους paseo, φλάντζα κεφαλής από TRD, ΜΠΟΥΖΟΚΑΛΏΔΙΑ ΤRD και άλλα μπουζί μαζί με εξάτμιση και μου έδειξε 108 στο δυναμόμετρο. Με polo Και ibiza 100 δεν ασχολούμαι απλά.

dinos
04-10-05, 12:52
Φίλε μου εγω είμαι λίγο αντίθετος στο να βάλεις ρυθμιστή πίεσης διότι δε σου χρέιάζεται κ η άκαφτη που θα πετάς,κοστίζει πλέον...Φτιάξε πρώτα εισαγωγή εξαγωγή κ μετά να ξέρεις οτι το δικό σου δεν παιρνει πρόγραμμα αλλά θλελει εγκέφαλο....οπως καταλαβαίνεις πας για πολλά μετα που στην ουσία θα σου προσφέρουν λίγα...εγω εχω g6 του 97 στρογγυλοφάναρη κ έχω μονο χωάνη κ τελικό.Μετα απο αυτά οταν βρω λεφτά θα παω μια κ καλη για μοτερ για να δω πραγματικα άλογα κατω απτο καπω

spyros_45
04-10-05, 15:43
Ρε παιδιά ταπεινή μου γνώμη είναι ότι όλα τα ατμοσφαιρικά πειράγματα είναι σχεδόν άχρηστα αν δεν συνοδευτούν και με τοποθέτηση κατάλληλου καταλύτη. Όλα αυτά έπιαναν τόπο στα παλίας συμβατικής τεχνολογίας οχήματα με καρμπυρατέρ. Δεν υπήρχε καταλύτης και με πια απλή ελευθέρας εξάτμιση το έβλεπες οτι τράβαγε καλύτερα. Ότι και να του κάνεις τώρα μόλις τα καυσαέρια πάνε στον μαμίσιο καταλύτη μπλοκάρονται μοιραία. Για να μη με κράξετε δεν λέω ότι δεν θα κερδίσετε τίποτα...αλλά σίγουρα όχι αυτό που προσδοκάτε. Ρωτήστε καλύτερα κανένα σωστό μηχανικό που έχει φαει τα χρονάκια του πάνω στα μοτέρια και μη ξεγελιέστε απο τις <<ΑΤΣΙΔΕΣ>> που σκέφτονται πως θα πουλήσουν παραμύθι για να κανομήσουν.

osfp10
04-10-05, 16:09
dinos δίκιο έχεις για το μοτερ αλλά ακομα δεν έχει έρθει ο καιρος του,ομως λογικα οταν θα δώσεις περισσοτερο αέρα θα πρέπει να ρίξεις και περισσότερη βενζίνη και μετα να ελεύθερωσεις καλύτερα για να δεις διαφορά,πως αλλιώς να ρίξεις περισοτερη βενζινη εκτός απο μπεκ και εγκεφαλο, αρα μένει ο ρυθμιστης!Διορθωστεμε αν κάνω λάθος!
george4agelu ευχαριστω για την απάντηση,μπορείς να μου πεις τιμη για τους κεντροφόρους τα μπουζοκαλώδια και το βαρελάκι,η φλάντζα πόσο σου στοίχησε???όταν αλλάζεις φλάτζα μετά δεν θέλει στρώσιμο για κάποια χιλιόμετρα????κεντροφόρους από πιο paseo??το 1500 με τα 110 άλογα???ποιό?αν μου απάντουσες στις ερωτήσεις θα με βοηθουσες πολύ!!!

spyros_45 δίκιο έχεις αλλα έλεγα να αφήσω τον καταλύτη για αργότερα!ξέρεις πόσο περίπου θα μου στοιχισει ένας πιο ελέυθερος κατάλυτης??

dinos
04-10-05, 16:51
ωπα ωπα οταν παρει περισσοτερο αερα δινει μονο του περισσοτερη βενζινα γιαυτο αλλωστε υπαρχει κ το α.φ.μ πανω στον παπα...αν βαλεις πανω οργανο αναλογιας αερα καυσιμου θα δεις οτι δε χρειαζεται

osfp10
04-10-05, 17:07
Σίγουρα?τότε για ποιό λογο βάζουν ρυθμιστή????????????????????

spyros_45
04-10-05, 18:02
Δεν έχουν μεγάλη διαφορά απο τους μαμίσιους στην τιμή. Μη σου πω οτι αμα ψάξεις καλά θα βρεις και φτηνότερο.

osfp10
04-10-05, 18:19
Δηλαδή πόσο περίπου κοστιζουν??δεν ξερω καθόλου τιμές!!!

spyros_45
04-10-05, 22:55
Γενικά είμαι της άποψης οτι δεν πρέπει να πειράζω το αυτοκίνητο. Δεν έχω ψαχτεί καθόλου απο τιμές. Κάποιος απο δω θα σου απαντήσει αλλιώς τι πιο εύκολο απ το να κάνεις μια βόλτα στη πιάτσα να δείς και να συγκρίνεις φυσικά. Αλλά επειδή σε βλέπω νέο και όπως είναι λογικό και κ@υλόγκαζο σου συνιστώ να προσέχεις τους παραμυθατζίδες που θα σε κάνουν να πιστέψεις οτι κάθε 50ευρω που θα δίνεις θα είναι και ένα άλογο δύναμης. Έχω πάθει και έχω ακούσει απο γνωστούς τα απίστευτα σενάρια. Και το πιο ωραίο είναι οτι αυτοί οι τραγελαφικοί τύποι με τους βελτιωτικούς οίκους έχουν μέσα δυναμόμετρα που σε πείθουν οτι το αμάξι σου ξαφνικά έγινε WRC. Περιττό βέβαια να σου πω οτι τα δυναμομετρά τους είναι πειραγμένα ώστε να δείχνουν οτι αυτοί γουστάρουν. Και φυσικά εσύ και ο κάθε ένας στην ηλικία σου να λέτε χαλάλι ένα σκασμό Ευρώ που έσκασα για να το κάνω να πετάει. Αυτό βέβαια θα είναι στην σφαίρα της φαντασίας σου. Και θα το διαπιστώσεις στην πρώτη καρότσα που θα φας απο μαμίσιο αυτοκίνητο. Έχω να σου πω πολλά ακόμα και δε στο παίζω μάγκας. Στα ΄λέω επειδή απ τη μια μας λες οτι θες να το βελτιώσεις και απ την άλλη με ρωτάς πόσο έχουν οι καταλύτες και πως δεν έχεις ψαχτεί καθόλου. Μ αυτή λοιπόν τη νοοτροπία είσαι ένα ωραιότατο θύμα όλων αυτών που προανέφερα. Στον πρώτο αετονύχι που θα πέσεις θα σου πουλήσει φούμαρα! Πρόσεχε, ψάξε,ρώτα γνωστούς και πήγαινε κάπου συστημένα και εγγυημένα. ¨εχουν δει τα μάτια μου βελτιωμένα αυτοκίνητα να πηγαίνουν πιο αργά απο πριν και να οδήρωνται οι τύποι που είχαν δώσει τα λεφτάκια τους.

toyota mania
04-10-05, 23:05
Ετσι,ετσι ειναι, για αυτο και εγω το βελτιωνω μονος μου :lol: :lol: .

osfp10
04-10-05, 23:18
spyros_45 έχεις δίκιο σε αυτά που λες αλλα αυτο που είπα οτι δεν έχω ψαχτεί καθόλου αφορούσε τους καταλύτες.δεν έχω εμπειρία πάνω στην βελτίωση του αυτοκινήτου γι' αυτο πριν κάνω κάποια κίνηση ρωτάω να μάθω τι παίζει, έχω ψάξει αρκετά και έχω ρωτήσει σε αρκετά μαγαζία αλλα ρωτάω και εδώ μεσα γιατι κάποιοι ήδη έχουν κάνει αυτές τις ας το πούμε μετατροπές που θέλω να κάνω και θέλω να μάθω τα αποτελέσματα που είχαν.Σιγα σιγα θα μάθω έτσι ώστε να μην τρώω τα παραμύθια των άλλων,αν και μέχρι στιγμης δεν την έχω πατήσει γιατι ρωτάω όσα περισσοτερα μπορω.Έχω ακούσει και εγώ παραμύθια απο ατσίδες -βελτιωτες- του στυλ <<με αυτα τα καλωδια γειωσης των 170euro που σου λεω θα δεις πολύ μεγάλη διαφορα,καμια σχέση με πριν!!!>>Έιπαμε όχι και ετσι έχουμε διαβασει και κάτι 10αδες περιοδικων βελτίωσης !!!!(χαχαχα)

spyros_45
05-10-05, 15:33
ΕΤΣΙ ΣΕ ΘΕΛΩ!!!!!!!

osfp10
05-10-05, 19:12
Ότι ?????

george4agelu
06-10-05, 12:25
η ατμόσφαιρα βελτιώνεται αρκεί οι λύσεισ να είναι σωστές και εταιρείας. Οι εκκεντροφόροι είανι από το Paseo με τα 105 άλογα. κοίτα το κόστος φίλε osfp10 και αποφάσισε.
χταπόδι απο carina Ε το οποίο φτιάχτηκε πλακάκι και τοποθετήθηκε. ¨αλλαξα και τελικό από τον καταλύτη και πίσω. Το κόστος 60 ευρώ για το χταπόδι από μεταχειρισμένα, 30 ευρώ για το πλακάκι και 200 ευρώ από καταλύτη και πίσω.
η Φλάντζα είναι από Trd to κόστος 85 ευρώ για την φλάντζα, 80 για εκκεντροφόρους και τοποθέτηση δεν πλήρωσα γιατί το έφτιαξε ο g6 me τον meleth.
βαρελάκι simota 120 ευρώ. έβαλα και afr από hks kont;a sta 120 ευρώ. μετά βάλαμε και μπεκ από starlet turbo 100 ευρώ. τέλος τα μπουζοκαλώδια είναι από trd konta στα 120 ευρώ αλλά δεν νομίζω ότι κερδίζεισ και τίποτα φοβερό.

με όλα αυτά το αυτοκίνητο είναι στα 108 άλογα. νομίζω ότι πάει πολύ καλά, μπορούν να μιλήσουν παιδιά πό το club poy έχουμε πάει βόλτα.
η μετατροπή έχει κάνει 100000 χλμ χωρίς προβλήματα. Το κόστος θα φτάσει κοντά στα 800 ευρώ. δεν ξέρω αν συμφέρει απλά δεν ήθελα να δώσω το μοτέρ μου καινούριο. Τώρα που ετοιμάζομαι για μεταμόσχευση τουλάχιστον΄το έχω χαρεί.
[tab:7ff5fb16a8]

Basilis
07-10-05, 01:37
απο τα 88 αλογα εφτασε τα 105 με 800 ευρω??? και με 10000 χιλ. χωρις προβλημα πιστευω οτι ειναι πολυ καλα.... τωρα και εγω σε λιγο καιρο(πρωτα ο θεος θα ξεκινησω την ντοπα την τρελη...) Απο καταναλωση πως παει φιλε μου μετα τις μετατροπες?

george4agelu
07-10-05, 15:34
μου πήρε πολύ ψάξιμο να βρω τα πράγματα να είναι σωστά και να μην πληρώσω κάτι τρελές τιμέσ που άκουγα. Ενδεικτικά για τα μπεκ μου ζητούσαν από 80-230 ευρώ. Το αμάξι έχει πάνω από 150000χλμ συνολικά με πολύ γκάζι (ο κώστας διάφανη ψυχή ξέρει) και δεν τσιμπάει λάδι. Από κατανάλωση είναι αυξημένη σε σχέση με το προηγούμενο, εξαρτάται όμως το πως θα το πας γιατί έχει πάρει και ροπή οπότε δεν το πιέζω. Τη δεύτερα θα βάλω φωτο και τη δυναμομέτρηση. ¨Ενα μειονέκτημα είναι ότι θέλει super αμόλυβδη για να πάει καλά.

Basilis
08-10-05, 01:32
αν μπορεις φιλε μου βαλε και φωτο απο την μηχανη γαιτι σκοπευω να κανω και εγω κατι παρομοιο...