PDA

Επιστροφή στο Forum : Εκεί Στα Ψηλά! - Κοινώς Σκείσιμο-


jimbo
31-08-05, 06:59
καλημέρα σας! όπως πολλοί από σας μου αρέσει να φλερτάρω κόκκινο! όμως στο ταπεινό μου 1300ράκι, μπαίνει ο κόφτης στις περίπου 6.500 rpm. μπορώ να τον βγάλω?αξίζει, θα δουλεύει καλά ή οι βαλβίδες θα καρφωθούν στο καπό? :-?

diafanh-psyxh
31-08-05, 15:15
σε όλα τα αυτοκίνητα ανεβαίνει ο κόφτης.για να το κάνεις θα πρέπει να κάνεις και άλλα όμως.μια χαρά πηγαίνει έτσι ρε φίλε το ίδιο τουτού έχουμε μόνο που το δικό μου είναι station wagon.δεν έχω παράπονο.αν είναι να το βελτιώσεις κάνε το σωστά.τι θα κερδίσεις απλά ανεβάζοντας τον κόφτη?

toyota mania
31-08-05, 15:32
Το ποιο σημαντικο ειναι να μην μεινει απο καυσιμο,να μην στεγνωσει δηλαδη,εκει ειναι ο φοβος.Απο στροφικα και βαλβιδοκεφαλα εως 300-500σ.α.λ πανω δεν εχεις προβλημα.

jimbo
31-08-05, 23:34
σας ευχαριστώ πολύ! διάφανη ψυχη, λες πως δεν θα κερδίσω κάτι. δεν θα είναι καλύτερα να μπορώ να εκμεταλευτώ μεγαλύτερο εύρος του κινητήρα? Άσε που στα ψηλά πάει πολύ καλύτερα α΄πο τα χαμηλά! :)

ranger
01-09-05, 12:33
Αυτό που λές δεν είναι απόλυτα σωστο...
Οι κινητήρες έχουν ενα συγκεκριμένο εύρος λειτουργίας και μέσα σε αυτό αποδίδουν τη δυναμη τους. Αν αυξήσεις το στροφάρισμα, αλλά το μοτερ στεγνώνει ψιλά απο καύσιμο, ή δεν παίρνει αρκετό αέρα τότε θα κρεμάει και θα ξεφουσκώνει, δεν θα σου δίνει την αναμενόμενη δύναμη. Ότιδήποτε κάνεις θα πρέπει να συνδιαστεί με διαφορές αλλαγές, βελτιώσεις και ρυθμίσεις για να δουλέψει σωστά και να δείς τα αναμενόμενα αποτελέσματα...

jimbo
02-09-05, 12:14
χμμμμμμμ, σωστό μου φένεται αυτό που λες! οι βελτιώσεις που αναφέρεσαι θα κοστίσουν πολύ???

MARMEL
31-03-06, 22:32
σε περιπτωση που θα θελεις να ανεβεις 1000+ στροφες ειτε το εχεις φτιαξει ειτε οχι μην ξεχνας οτι θελεις καινουργια ελατηρια βαλβιδων για πιο πολλες στροφες. ειναι και ακριβα νομιζω. τα μαμα ελατηρια ειναι σχεδιασμενα να δουλευουν για τις στροφες που προοριζοντε. σε αλλη περιπτωση αν τους δωσεις +1000-1500 στροφες δεν προλαβαινουν να επαναφερουν τις βαλβιδες με αποτελεσμα να μπαινει καυσαεριο φωτια στον οχετο εισαγωγης λογω διαφορετικης πιεσης και αμεση υπερθερμανση