PDA

Επιστροφή στο Forum : 3s-gte Απορίες


overboost
25-06-05, 23:37
Γειά χαρά!
Εδώ και μερικους μήνες σκεφτομαι (=ονειρεύομαι :P) ενα από αυτά στη Corolla μου.Γνωρίζω ότι γίνεται (με μοντιφα) οπως επίσης γνωρίζω πως το κόστος της μετατροπης είναι αρκετά υψηλο.Το έχει κάνει κανένας?Βασικα θελω να μάθω τι αλλαγές χρειάζεται να γίνουν για να μπεί και πως πρεπει να ενισχυθεί το πλαισιο.Το τέλικο αποτέλεσμα πόσο αξιόπιστο θα είναι από θέμα αντοχής (του πλαίσιου)?

Υ.Γ.Μην με παραπέμψετε στο μπλε Corolla του Power techniques γιατι δεν το έχω :x

Jerky21
26-06-05, 15:01
Εγω εχω ε111 με μοτερ st185(3s-Gte 225hp). δεν θελει παρα πολυ μοντιφα αν εξερεσεις δηλαδη μια βαση αλλη οπου την αγοραζεις τιποτα το ιδιαιτερο.(φυσικα θεσ intercooler, εξατμισεις κτλ). πραγματι το κοστος σε σχεση με αλλα μοτερ ειναι καπως ανεβασμενο.

overboost
26-06-05, 15:55
Όμορφο το μοτερακι σου.Οκ από ότι καταλαβαίνω η αλλαγή της βάσης γίνεται σχετικά εύκολα.Δεν χρειάζεται να δυναμώσει το πλαισιο πουθενά.Πρέπει να επεξεργαστεί η υπάρχουσα βάση (π.χ. να ανοιχτουν τρύπες κτλ) ή απλά να προσαρμοστεί μια διαφορετική βάση πάνω στην υπάρχουσα?
Γενικά εισαι ευχαριστημένος από την μετατροπή?
Sorry αν ρωτάω χαζά.. :oops:

overboost
28-06-05, 19:38
Κανείς?Είχα την εντύπωση ότι κυκλοφορούν μερικά δίλιτρα εδώ... :-? Σπύρο δίλιτρος δεν είσαι?
Αυτά δηλώνονται ή να μην το σκέφτομαι καν?Ξέρετε κάποιο συνεργείο που να έχει εμπειρία σε τέτοιες μετατροπές?

spiros
04-07-05, 01:00
Ναι φιλαρακι, διλιτρο εχω.
Κοιτα να δεις, ειναι η πιο exrteme μοντιφα που μπορεις να κανεις. Οπως ειπε και ο jerky αλλο απο καποιες βασεις δεν χρειαζεται αλλη μετατροπη (απο πλευρας της καροτσας). Ενας μηχανικος που μπορω να σου προτεινω ανεπιφυλακτα ειναι ο Γιωργος ο H.R.D (βλεπε συνεργαζομενα καταστηματα). Οτι αλλες αποριες εχεις, και μενεις Αθηνα, δεν εχεις παρα να μας επισκευτεις σε μια συναντηση μας στο Αλσος και να σου λυσουμε τις αποριες σου. Αν δεν μενεις Αθηνα παρε με τηλ να τα πουμε (λογικες ωρες και ημερες φυσικα).

overboost
17-07-05, 20:51
Πέρασα προχθές μια βόλτα από τον Γιώργο και έλυσα αρκετές από τις απορίες μου.Συζητήσαμε και άλλες μετατροπές που ήταν αρκετά ενδιαφέρουσες οπότε δεν έχω αποφασίσει ακόμα.Σας ευχαριστώ για την βοήθεια σας πάντως.

john2121
28-01-08, 10:21
Θα ήθελα να ρωτήσω τους δίλιτρους πόσο περίπου πηγαίνει η μετατροπή με μοτέρ st185(225hp)+ περιφερειακά+ εργασία για να δω κατά πόσο κοντά είμαι στη τιμή που νομίζω.(στο περίπου πάντα πχ 7000ευρώ).

NIKOSX
28-01-08, 11:10
Θα ήθελα να ρωτήσω τους δίλιτρους πόσο περίπου πηγαίνει η μετατροπή με μοτέρ st185(225hp)+ περιφερειακά+ εργασία για να δω κατά πόσο κοντά είμαι στη τιμή που νομίζω.(στο περίπου πάντα πχ 7000ευρώ).

βαλε ακομη ενα 1000 και εισαι κοντα!!!! εμενα τουλαχιστον τοσα μου ζητουσανε... με το κλειδι στο χερι ασχετα αν μου πηγαν λιγοτερα.... :)
τα παιδια ειπαν οτι ειχα να πω για το τι χρειαζεται εκτος απο ενα συμαντικο πραγμα να μην πω το συμαντικοτερο!!!! φρενα πισω.... οχι τα ταμπουρα!!! ε?
εγω περα απο τα ιμιαξονια που εβγαλα off δν εχει βγαλει κατι συμαντικο βεβαια πρεπει να το εχεις σαν τα ματια σου... τα εχουμε πει ξανα η τουρμπινα θελει στοργη και προδερμ! τωρα για το θεμα με την δηλωση του μοτερ τα εχουμε πει εχουμε βαλει και φοτο με καποια δηλωμενα toyota για να μην ψαχνεστε θα την βαλω να το δειτε ακομα δεν το εχω ψαξει γιατι ησυχασα που ειδα οτι υπαρχουν και αλλα δηλωμενα Ασχετα με τον νομο οτι και καλα δηκαιουσε αυξηση των κυβικων μονο 15%

john2121
28-01-08, 13:29
Το ξέρω ότι δηλώνεται και ότι θέλει προσοχή καθώς και ότι μετά θέλει και φρένα και αναρτήσεις (ίσως και διαφορικό)και και και...Την τιμή πάνω κάτω ήθελα να τσεκάρω.Πάντως ευχαριστώ Νίκο για τις πληροφορίες και ελπίζω το καλοκαίρι ή το αργότερο το χειμώνα που θα ανέβω στη Χίο να το έχω φτιάξει και να κάνουμε κάνα ανοιγματάκι...

madtrelos
06-02-08, 16:40
Ξερεις μηπως σε ποιο τευχος ειναι;;;