PDA

Επιστροφή στο Forum : Να Το Βαλω???


menace
15-01-05, 22:56
καλησπερα!!!!AΞΙΖΕΙ να βαλω το 4e-fte σε e111 2000 μοντελο?εχω το 1400 κ το εχω βαρεθει λιγακι...χωρια οτι το σκιζω συνεχεια κ δεν παει...αλλο το κακομοιρο..τι να σου κανει με 97 αλογα...!κανω τιν ερωτηση αν αξιζει πραγματικα να το βαλω πανω κ αν δηλωνεται!αν δεν δηλωνεται κ το βαλω...αν με σταματησουν τι παιζει??ευχαριστω...

MARMEL
15-01-05, 23:25
να το βαλεις να το βαλεις. μπαινει και ο 20v αν θες να κοιμασαι ησυχος τα βραδια

DjBac
16-01-05, 04:42
Δυστυχώς λιγότερα κυβικά από αυτά που ήδη έχεις δεν μπορείς να βάλεις!!!

MARMEL
16-01-05, 12:43
ειναι και αυτο. σωστα αντωνη :hehe :hehe

Gorillas
16-01-05, 13:20
Εγώ θα προτιμούσα το 1,6 λόγω παραπάνω κυβικών + ατμόσφαιρα. Λιγότερα κινούμενα μέρη συνδιάζεται με μικρότερο κόστος συντήρησης. Άσε που θα έχεις service τουρμπίνας κτλ κτλ. Προσωπική άποψη χωρίς να θέλω να μειώσω το 1,3Τ αφού είναι ένα δυνατό και αξιόπιστο μοτέρ απλά ότι και να κάνεις ένα ατμοσφαιρικό θέλει λιγότερα σε συντήρηση.

menace
16-01-05, 14:22
καλημερα σε ολουσ!!!τωρα ειδα τισ απαντησεισ κ σασ ευχαριστω...!βασικα ο λογοσ που κολλησα με τον 4e-fte ειναι οτι ανεβαινει αρκετα σε αλογα κ με λιγα σχετικα χρηματα!τωρα για τον 4a-gleu[4a-ge]μαυροκαπακο... παιδια...ακουω οτι δεν παει κ τοσο καλα...τι να πω???εχω βρει μοτερ φρενα μπροσ πισω -μπλοκε απο mr2 σασμαν 5αρι [μαλλον απο levin]γεφυρα με αμορτισερ -κ εξατμιση...περασμενα πανω στο δικο μου μαζι με ηλεκτρολογο κ μηχανικο με 3000ΕΥΡΩ...τι να κανω??????????????ειναι κοντα στο σπιτι μου κ θα το εχω λενε σε3 μερεσ ετοιμο στα χερια μου....τι λετε???

menace
16-01-05, 15:05
ειμαι σε απογνωση γιατι το συγκεκριμενο μοτερ[4α-ge] το φοραει φιλαρακι σε carina κ 1600αρι g6 παλι φιλου μου του εριχνε!!!!????ποσο να εχασε η carina λογω βαρουσ με τον 4a-ge???????ενω αν γυρισουμε σελιδα... e111 99 μοντελο με 4a-ge πανω απεδιδε 159 αλογα κ 7,4 τα 0-100...!!!αντε βγαλε ακρη!!παντωσ σε καμμια περιπτωση δεν θελω τα ευρω μου να πανε [τσαμπα]!!!!!βοηθηστε τον corollakia...menace...εχω σιχαθει να βλεπω saxo- punto-clio-k αλλα 'αυτοκινητακια'να πανε μπουνιεσ...κ η corollara...να ζοριζεται ετσι αδικα!!!πρεπει να βαλω μοτερ παιδια!!!!!ο κοσμοσ να χαλασει.....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...κ φανταζομαι πωσ με καταλαβαινετε απολυτα...

Anonymous
16-01-05, 16:28
εχω βρει μοτερ φρενα μπροσ πισω -μπλοκε απο mr2 σασμαν 5αρι [μαλλον απο levin]γεφυρα με αμορτισερ -κ εξατμιση...περασμενα πανω στο δικο μου μαζι με ηλεκτρολογο κ μηχανικο με 3000ΕΥΡΩ...τι να κανω??????????????ειναι κοντα στο σπιτι μου κ θα το εχω λενε σε3 μερεσ ετοιμο στα χερια μου....τι λετε???

Σε ποιον μαστορα, αν επιτρεπεται? :oops:

Πριν κανεις οτιδηποτε βαλε κατω τι θελεις. Ποσα αλογα και ποσα χρηματα προτιθεσαι να δωσεις, κλπ και μετα συνεχισε.... :-?

ZAHOS
16-01-05, 17:21
ΓΙΑ ΝΑ ΠΩ
ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΙ ΦΙΛΙΚΑ ΤΟ ΜΑΥΡΟΚΑΠΑΚΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΗΝ COROLLITSA ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΞΙΖΕΙ!!!!!!!!!! ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΨΑΞΗΜΟ ΠΡΙΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ MENACE.

mechanicaf
16-01-05, 17:24
Φιλε menace και cinquencento θα τον περναγε τον φιλο σου αν το αυτοκινητο δεν ειναι σωστα ρυθμισμενο ή με αλλον εγκεφαλο.Εχω δει ασημοκαπακο φιλου, που παραπονιοταν για ελλειψη δυναμης,δυναμομετρηση με 107ΗΡ(ειχε ομως μουφοεγκεφαλο πανω).Εκτος και αν το g6 φοραγε το ιδιο μοτερ.Εγω το εχω ξαναπει με αυτο το μοτερ(μαμα παντα),εισαι μπροστα απο rally 1oυ σταδιου,group VAG ΜΕΧΡΙ 163ΗΡ και PUNTO GT με νορμαλ πιεσεις.Για παραπανω φιλε μου πηγαινε αλλου αλλα για λιγοτερα απο αυτα που σου ειπα καπου υπαρχει ενα λαθος στο μοτερ του φιλου σου.Αν σε απασχολει ψαξτο. Υ.ΓΦιλικα παντα, αυτα που λεω αποτελουν προσωπικη εμπειρια και οχι εικασιες του στυλ 'ακουσα απο ενα φιλο μου ή το αυτοκινητο του φιλου μου....'

menace
16-01-05, 18:01
ευχαριστω mechanicaf για τον χρονο σου...σιγουρα θελει ψαξιμο μιασ κ δεν ειμαι πλουσιοσ...!!!οσο γιαυτο που ειπα με την carina του φιλου μου σκεψου οτι εσκασε 5000ευρω κ ξαναλεω πωσ το φιλαρακι μου με ε111 1600g6 2000 μοντελο 92.000χιλιομετρα σκισμενο καθε μερα...του ΕΡΙΞΕ στα αυτια!!!!με νορμαλ μοτερ κ 17ρεσ ζαντεσ παρακαλω....!!καταλαβαινεισ λοιπον το σοκ τησ carina...!!!την ιδια μερα το g6 τα εβαλε με rallye 1300 8v με σκουπα προγγραμα εξατμιση κ ροικη εξελιξη οπωσ ελεγε ο γνωστοσ μου κ εχασε το rallye με 3-4 καροτσεσ διαφορα!!!!!!!ειμουν μεσα στο rally κ ειχα κλασει στο γελιο...που να εβλεπεσ τον φιλο με το rallaki να ξεροκαταπινει κ το g6 να ειναι μαμα κ να ειναι μπροστα με διαφορα!!ασε που μετα την κοντρα στο rallye εσπασε η πολλαπλη εξαγωγησ..!!!μετα απο ολα αυτα κ κουβεντιαζοντασ με τον φιλο μου με το g6 μου λεει κ αυτοσ αλλα το βλεπω κ μονοσ μου οτι οπου ακουσ πολλα κερασια παρε μικρο καλαθι...!αυτοσ ειναι κ ο λογοσ που σασ ζαλιζω παιδια...εν το μεταξυ ο μηχανικοσ που θελει να μου δωσει το μοτερ 4a-ge οπωσ ειπα ποιο πριν το εχει πανω σε e111 99 μοντελο κ θελει να βαλει 4e-fte πανω στο δικο του...απα αυτο τι σημαινει???οτι δεν ειναι ικανοποιημενοσ λογικα!!!αν ηταν θα το αλλαζε????αρα αυτοματοσ λεω κ εγω ΠΟΙΟ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΕΛΙΚΑ?????????

menace
16-01-05, 18:08
Ετσι μου ερχεται να πεταξω πανω το 4E-FTE κ ασ μην το δηλωσω...τι λετε?θα κανω μεγαλη μ.....α???

menace
16-01-05, 18:17
ΜΕΓΑ ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ.... σε καμια μα καμια περιπτωση δεν κραζω τον 4a-ge!!!!!!!!!!!ισα ισα που αυτον ηθελα να βαλω εξ αρχησ...εβλεπα κ στο site να λετε καλα λογια..αλλα οταν πριν 1 εβδομαδα εγιναν ολλα τα παραπανω εχασα τον μπουσουλα!

MARMEL
16-01-05, 19:20
ΚΑΤΙ τρεχει με το carina file? τι δεν παει το 20v? ελα μια παρασκευη για καφε να σε παω μια βολτα να δεις αν παει η οχι. τι? saxo? rally? v-tec? punto? vg 1,8t bmw323? χε χε ποιος ασχολειται? αν εισαι ψημενος παντως για το τουρμπατο βαλτο. αλλα θα με θυμηθεις μια μερα.. παντως τα 3000 ευρω που σου ειπαν τα θεωρω λογικοτατα. α μπορεις να κανεις και το αλλο. μπορεις να βαλεις το στροφαλο και τις μπιελες του celika. αμεσως γινεται 1800 κυβικα χωρις δηλωμα χωρις τιποτα. ελπιζω να βοηθησα. η επιλογη δικη σου. Α και χωρις παρεξηγηση παντα, δεν φερνεις αυτο το g6 το μαμα που λες με τις 17ρες, δεν το φερνεις καμια μερα στον καφε να δουμε τι σανο τρωνε τα αλογα του? και επειτα μην παραμυθιαζεσαι με τον μηχανικο σου. αυτο που θελει να σου πουλησει αυτο θα σε ψησει να βαλεις. εμενα οτι μου ελεγε ο μηχανικος θα εκανα το αντιθετο. φιλικα πανος

Anonymous
16-01-05, 21:51
τι? saxo? rally? v-tec? punto? vg 1,8t bmw323? χε χε ποιος ασχολειται?

Μηπως υπερβαλεις λιγο? :-?

MARMEL
16-01-05, 23:33
xenos κοιτα να δεις. με ξερουν αρκετοι και πιστευω να ξερουν οτι δε λεω μ@λ@κιες.τωρα αν δεν πιστευεις τι να πω? μιλαω παντα για ΜΑΜΑ καταστασεις. ποιο απο αυτα που ειπα νομιζεις οτι θα μπορουσε να με περασει? τα εχω περασει ολα και τα πιο πολλα ειναι φιλων και εχουμε κανει και αναβαση και καταβαση και ευθεια. μακαρι να σουν μπροστα. τωρα για τους αγνωστους που τυχαινω στο δρομο ολοι με υποτιμουν επειδη δεν ειναι μπανικο το αμαξι μου και μου κανουν σινιαλο ταχα κανε στην ακρη ρε. οταν την τρωνε ομως κανουν οτι ψαχνουν το ντουλαπακι να μη γινουν ξεφτιλα στην γκομενα.ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ. και σε ρωταω γιατι κοβουν ρυθμο? γιατι δεν ξαναπλησιαζουν?
ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ. παντως xenos εχουμε φυγει παλι εκτος topic και θα μας κραξουν παλι. απλα ειπα στο φιλο που ψαχνεται του ειπα να καταλαβει περιπου με τι γκαζια θα μπορει να παιζει.. οτι σου λεω μπορω ανα πασα στιγμη να στο αποδειξω φιλε. αλωστε τα εχουμε ξαναπει αυτα και σε αλλο topic

menace
16-01-05, 23:39
ΕΤΣΙ ΜΑΡΜΕL!!!!!!!!!ΓΕΡΑ!!!!!!ΨΗΝΟΜΑΙ για την βολτα κ σιγουρα θα ηθελα να τα πουμε για το μοτερακι..μιασ κ ειμαι σε τρελο δηλλημα...

MARMEL
16-01-05, 23:54
απλα ελα για καφε την παρασκευη. κοιτα δεν ειναι ferrari ετσι? ενα απλο γρηγορο αμαξι ειναι που μετα τα 120-140 τρελενεται. ειναι τοσο απλωμενο που νομιζεις οτι δεν παει. αν δεις το κοντερ να ανεβαινει σαν στροφομετρο θα καταλαβεις. ασε δε μιλαω αλλο γιατι στο τελος θα γινει παρεξηγηση. αλωστε δεν το εχω το αμαξι για να κανω κοντρες. αλλα δεν μπορω να βλεπω αλλους μπροστα μου γμτ :lol: :lol: :lol:

menace
17-01-05, 00:15
τι ωρα περιπου marmel??ειμαι νεουδι στο club κ γιαυτο ρωταω...

MARMEL
17-01-05, 00:22
ΥΠΑΡΧΕΙ ανακοινωση στην αρχη της σελιδας. στις 9 μαζευομαστε. υπαρχει και χωρος να παρκαρουμε. τωρα για να μαθεις πως να ερθεις ρωτα κανεναν ταξιτζη οπως τον vagelistheo για παραδειγμα. ειναι πρωτος στις συγκοινωνιες. μονο για γαμο μην του πεις ε? :lol: :lol: :lol:

menace
17-01-05, 00:31
εσυ το ασημοκαπακο φορασ με τα 140hp η το μαυροκαπακο με 160hp η 165hp..???ο μηχανικοσ που σασ ειπα για το μοτερ...δεν του κανω διαφημηση...προσ θεου!!!κατι για κορμο απο carina μου ελεγε πωσ εχει το μοτερ κ κατι τετοια...κ του ζητησα να το δω κ το ειχε βαμμενο μαυρο με κοκκινο...το μοτερ ναι μεν ηταν οπωσ κ αυτο που κατεβασα απο καποιο site αλλα με μπερδεψε που ειπε για κορμο απο carina...!πριν απο αυτο το μοτερ φοραγε το ασημι καπακι κ μου ελεγε οτι ηταν 160 αλογα κ οτι και καλα εκλεινε την ταση του ρευματοσ με εναν διακοπτη απο μεσα κ αυτοματωσ ειχε 140 αλογα για οικονομια και καλα...πωσ μπορω να τσεκαρω οτι δεν ειναι το ασημοκαπακο βαμμενο....κ μου το πλασαρει για μαυροκαπακο 165hp????ασε που ειπε οτι ειναι 170 αλογα....παντωσ μου εχει κολλησει οτι οι περρισοτεροι μηχανικοι ειναι τσαρλατανοι κ το μονο που θελουν ειναι ΛΕΦΤΑ!!!!αν τελικα το βαλω με 3000 ευρω για μαυροκαπακο κ μου βγει ασημοκαπακο βαμμενο...τι κανω παιδια???

MARMEL
17-01-05, 00:46
εγω φοραω το ασημι.ποιος σου ειπε οτι το ασημι ειναι 140αλογα? ποιος σου ειπε οτι το ασημι ειναι χειροτερο απο το μαυροκαπακο? θεωρητικα ειναι πιο δυνατο το μαυρο αλλα με χειροτερη ροπη. το μαυρο εχει πολυ πιο αδυνατες μπιελες που σημαινει οτι εισαι μεχρι εκει. το ασημι αντεχει παρα πολλα να του βαλεις επανω λογω ενυσχιμενων μπιελων που φοραει. παντως κατι τρεχει με τον μηχανικο σου και τρεξε και συ μακρια του. μεχρι εδω βρωμαει παντως.

menace
17-01-05, 00:57
THANKs marmel...!σιγουρα θελει προσεχτικεσ κινησεισ...

g6
17-01-05, 08:43
απλα ελα για καφε την παρασκευη. κοιτα δεν ειναι ferrari ετσι? ενα απλο γρηγορο αμαξι ειναι που μετα τα 120-140 τρελενεται. ειναι τοσο απλωμενο που νομιζεις οτι δεν παει. αν δεις το κοντερ να ανεβαινει σαν στροφομετρο θα καταλαβεις. ασε δε μιλαω αλλο γιατι στο τελος θα γινει παρεξηγηση. αλωστε δεν το εχω το αμαξι για να κανω κοντρες. αλλα δεν μπορω να βλεπω αλλους μπροστα μου γμτ :lol: :lol: :lol:

Συμφωνω απολύτως και επαυξάνω. Levin και πάλι levin τα χιλιομετρα μαζευοναται χωρις να το καταλαβεις. Γνωμη μου παντα ενα απο τα κορυφαια ατμοσφαιρικα μοτερ ίσως ενα κλικ πιο κατω απο τα vtec.

Anonymous
17-01-05, 14:01
xenos κοιτα να δεις. με ξερουν αρκετοι και πιστευω να ξερουν οτι δε λεω μ@λ@κιες.τωρα αν δεν πιστευεις τι να πω? μιλαω παντα για ΜΑΜΑ καταστασεις. ποιο απο αυτα που ειπα νομιζεις οτι θα μπορουσε να με περασει? τα εχω περασει ολα και τα πιο πολλα ειναι φιλων και εχουμε κανει και αναβαση και καταβαση και ευθεια. μακαρι να σουν μπροστα. τωρα για τους αγνωστους που τυχαινω στο δρομο ολοι με υποτιμουν επειδη δεν ειναι μπανικο το αμαξι μου και μου κανουν σινιαλο ταχα κανε στην ακρη ρε. οταν την τρωνε ομως κανουν οτι ψαχνουν το ντουλαπακι να μη γινουν ξεφτιλα στην γκομενα.ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ. και σε ρωταω γιατι κοβουν ρυθμο? γιατι δεν ξαναπλησιαζουν?
ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ. παντως xenos εχουμε φυγει παλι εκτος topic και θα μας κραξουν παλι. απλα ειπα στο φιλο που ψαχνεται του ειπα να καταλαβει περιπου με τι γκαζια θα μπορει να παιζει.. οτι σου λεω μπορω ανα πασα στιγμη να στο αποδειξω φιλε. αλωστε τα εχουμε ξαναπει αυτα και σε αλλο topic

Ρε marmel, γιατι αρπαζεσαι? Συζητηση κανουμε. Απλα πιστευω πωε δεν υπαρχει normal 1.8Τ. Ενα Α3 με προγραμμα παει ~200, σωστα? Εκει πως πας? Δεν θελω ουτε να σε μειωσω, ουτε τπτ... 8)

Φιλικα........ sun

υγ.εβαψες τις δαγκανες? :lol:

MARMEL
17-01-05, 15:20
το μαμησες το θεμα ρε xenos . ειπαμε μαμα καταστασεις. τα 1.8 Τ ψηλα δεν εχουν καθολου μα καθολου. αστα τα προγραμματα και τα κολπα. μιλαμε μαμα 1.8τ. φιλε g6 γιατι ενα κλικ πιο κατω απο τα v-tec? σε τεχνολογια? σε συνολο? σε δυναμη? φυσικα τα παραδεχομαι ολα τα μοτερ της HONDΑ.δεν ειπα οτι εχεις λαθος απλα ρωταω φιλε.

vagelisteo
17-01-05, 16:07
ΥΠΑΡΧΕΙ ανακοινωση στην αρχη της σελιδας. στις 9 μαζευομαστε. υπαρχει και χωρος να παρκαρουμε. τωρα για να μαθεις πως να ερθεις ρωτα κανεναν ταξιτζη οπως τον vagelistheo για παραδειγμα. ειναι πρωτος στις συγκοινωνιες. μονο για γαμο μην του πεις ε? :lol: :lol: :lol:


Ευχαριστω για τα καλα σου λογια :x

MARMEL
17-01-05, 16:10
ε αφου ξερεις εσυ πως να του εξηγησεις του ανθρωπου να παει ρε συ. αν του πω εγω μπορει να βρεθει σε καμια χαλκιδα. παντα κατατυχη την βρισκω την καφετερια :oops:

menace
17-01-05, 17:48
καλησπερα στουσ πωρωμενουσ corollakides!!!!τελικα με ψησατε με το μοτερ κ θα προβω σε ενεργειεσ τοποθετησησ αν ολα πανε καλα....μιλαω παντα για το 4e-ge!!!3000 ευρω με τοσα καλουδια ειναι καλη τιμη!περιμενω να δω τι θα παιξει με την τραπεζα κ αν ολα πανε καλα κ τσιμπησω το δανειο...το εχω βαλει με κλειστα τα ματια!!μακαρι ολα να πανε supra ...εε.. super εννοω..κ να το βαλω!!!

MARMEL
17-01-05, 18:31
ρε συ να το βαλεισ . αλλα ποτε μα ποτε να μην βιαζεσαι. να σιγουρευτεισ πρωτα. απο ποιον θα το βαλεις? απο αυτον τον μηχανικο το :banghead μαυροτσουκαλο που εχεις? ωχωχωχ

wastegate
17-01-05, 19:20
Στην αντιπερα οχθη το μοτερακι αυτο το φωναζανε V-TEC Killer για ποιο λογο αραγε?Δεν νομιζω να εχει να ζηλεψει κατι ασε που ειναι καλυτερο(πιο γρηγορο).
MARMEL ποτε θα με πας βολτα??
Υ.Γ.
Να ξερεις μην ζητησεις λεφτα για βενζυνα δεν υπαρχει μια

speedc
17-01-05, 19:48
Γειά σου φίλε menace τα πράγματα ακούγονται πολύ μπερδεμένα και η τιμή πολύ δελεαστική αφού ένα μαυροκάπακο με εγκέφαλο , πλεξούδα και κιβώτιο κοστίζει περίπου 2300 ευρώ στο χέρι . Τώρα με τοποθέτηση,ανταλλακτικά κτλ. φτάνει τουλάχιστον τα 3500 ευρώ . Πάντως το μαυροκάπακο είναι η καλύτερη λύση αν δεν θες να πας πάνω απο τα 160 αλογα και το ασημένιο αν θες να ψαχτεις για παραπάνω . Το μαύρο έχει ελαφρώμένα έμβολα , ροική εξέλιξη καπακιού απο TRD και καλύτερη διαχείρηση ,αλλωστε είναι και πολύ πιο καινούργιο σαν μοτέρ αφου βγήκε το 1998 ενώ το ασημι έβγαινε περίπου απο το 1990 εως το 1997 . Τώρα το 4efte δεν θα το πρότεινα αφου το φοράω ένα χρόνο και ενώ είμαι ευχαριστημένος απο απόδοση δεν ισχύει το ίδιο απο αξιοπιστία και σίγουρα για να είσαι αξιόπιστος θα σου κοστίσει ακριβότερα απο το 20v .

MARMEL
17-01-05, 20:00
απο οτι ξερω η αντιπερα οχθη τα παραδεχεται και τα σεβεται

MARMEL
17-01-05, 20:33
θα φερεις και το g6 με τις 17 ρες την παρασκευη καλε μου φιλε ε? :lol: :lol: :lol:

menace
17-01-05, 23:25
θα προσπαθησω marmel....!παντωσ παιδια το μοτερ αν δεν μπει σε δυναμομετρο δεν παιζει να το παρω!!!!!του το ειπα το απογευμα κ μου λεει κανενα προβλημα !!επισησ μου ειπε να το παω οπου θελω για ελεγχο...!τι διαολο ρε γ@μ.το λετε να ειναι φολα??παντωσ αν κανεισ ενδιαφερεται να παμε μαζι καποια στιγμη να το δει κ να μου πει κ αυτοσ την γνωμη του σισουρα θα ηταν καλυτερα....!!!αλλα αυτο ακουγεται καπωσ δυσκολο ετσι??ποσο μαλλον που δεν με ξερετε καν κ ειμαι κ καινουργιο μελοσ!Βασικα ελπιζω να μπορω να παρω το δανειο...κ ολα τα αλλα τα βρισκουμε...σωστα?παιζει κ να μπορει να ερθει στον καφε...Κ να ειναι κανενασ γνωστοσ του club ε??φανταζεστε>>>???

MARMEL
18-01-05, 00:24
ολοι οι τυροκομοι (μηχανικοι) ετσι λενε στην αρχη. αν κερασεις καφε χε χε αν μπορω τελος παντων ερχομαι να του ριξω μια γενικη ματια αν μπορεσω. αλλα τι κολημα ειναι με αυτον τον τυροκομο? ε μηχανικο? αυτο απο το carina θελει να σου πασαρει? ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ.ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΜΟΤΕΡ ΑΠΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ.(ΤΡΟΠΕΤΟ) ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΗΤΑΝ ΤΟΥ ΑΔΕΡΦΟΥ ΣΟΥ. τοσες μαντρες και μηχανικοι και ηλεκτρολογοι υπαρχουν. εγω παντως φιλε χωρις φυσικα να θελω να σε παρω στο λαιμο μου το πηρα απο μια γνωστη και καλη μαντρα ΖΗΤΗΣΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΒΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ 1ΜΗΝΑ. το επισκευασα μονος μου (προαιρετικα λουρια δισκο πλατω και τετοια) το πηγα σ ενα μηχανικο να μου το περασει απλα. τα ηλεκτρικα ηταν ολα ακοπα και μαμα πλεξουδα.δεν κοπηκε ουτε μισο καλωδιο.ολα τα φις κουμπωσαν μαμα.τα ανελαβε ολα μα ολα ο καλος φιλος φανης του corollaclub. μετα αφου το εβαλε μπροστα το πηγα για εξατμιση στον παπαδοπουλο και μετα απο 2 μερες εκανα ταξιδια επειδη πηρα αδεια καλοκαιριου.. στοιχησαν ολα 2650 ευρω. συν τα πισω δισκοφρενα που τα χα βαλει κατι μηνες πριν 3000 ολα ολα. ολη η υποθεση κρατησε 4-5 μερες συν το οτι ειχα κλεισει ραντεβου στον εξατμισα παπαδοπουλο μια βδομαδα πιο πριν.Α ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΠΟ ΟΛΑ. ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΧΤΕΙ ΠΟΤΕ ΤΟ ΜΟΤΕΡ . ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΒΙΔΑ. ΜΑΚΡΙΑΑ. ΟΣΟ ΣΚΟΝΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΒΡΩΜΙΚΟ ΤΟΣΟ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΚΑΙ ΦΙΛΙΚΗ ΓΝΩΜΗ ΠΑΝΤΑ.Aν χρειαστεις βοηθεια η εστω και φωτο απο την μετατροπη μη διστασεις. εχουμε παρα πολλες φωτογραφιες και εγω και ο φανης. ελπιζω να σε βοηθησα.

menace
18-01-05, 00:34
TO μοτερ marmel δεν ειναι αυτου με το carina...καμμια σχεση!εφαγα κολλημα κ καλα μου φανηκε να ξερει το παλληκαρι.αυτοσ συχναζει κ λαινοπουλο με ενα μπλε corolla στογγυλοφαναρο.για να μην σε τραβαω αδικα ωσ εδω...θελεισ να τον ψησω να βρεθουμε καλυτερα με το club???εκει θα ριξετε μια ματια ολοι...χε χε κ θα δειξει!!αλλιωσ κανονιζουμε να γινει κονε απο την δικη σου πλευρα που ειναι κ δοκιμασμενη...

MARMEL
18-01-05, 00:39
οκ αν μπορει να γινει οκ. ευτυχως που δεν ειναι απο το carina.

menace
18-01-05, 00:47
τhanks...τι αγχοΣ κ αυτο ρε γ@μτ...!εχω λυσσαξει!!!

MARMEL
18-01-05, 00:50
με βιαστικες κινησεις μονο μαλακια γινεται.μην τρελενεσαι ρε cool 8)

menace
18-01-05, 01:01
σιγουρα γινεται μ@λ@κια!!!!Παραδειγμα???τσαμπα τοσα λεφτα για τελικο εξατμισησ [2] φιλτροχωανεσ [4]....κ αμορτισερ κονι κιτρινα με eibach που στην αρχη τσακιζανε κ τωρα...λιγοτερο απο χρονο ηταν off τα επισκευασα[μεγαλη μ@λ@κια] κ μετα απο ενα δυο μηνεσ σκατα!!!!κριμα γιατι στην αρχη εσριβε πολυ καλα...μα πολυ καλα....1δεν μιλαω για χωανεσ κ τελικο εξατμισησ...ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ!!!!κ οτι κ να πουν μερικοι οτι δινουν...ολα αυτα εγω την πατησα!!!!!!ΜΟΤΕΡ!!!!!!!!!!!!!!!!

kostas kontoleon
18-01-05, 10:10
MARVEL ξερεις αν μπενουν οι ξεχωριστες χωανες στις εισαγωγες

g6
18-01-05, 15:04
το μαμησες το θεμα ρε xenos . ειπαμε μαμα καταστασεις. τα 1.8 Τ ψηλα δεν εχουν καθολου μα καθολου. αστα τα προγραμματα και τα κολπα. μιλαμε μαμα 1.8τ. φιλε g6 γιατι ενα κλικ πιο κατω απο τα v-tec? σε τεχνολογια? σε συνολο? σε δυναμη? φυσικα τα παραδεχομαι ολα τα μοτερ της HONDΑ.δεν ειπα οτι εχεις λαθος απλα ρωταω φιλε.

Φιλε MARMEL Η HONDA στις αρχες του 1990 εβγαλε ενα κινητηρα διαμαντι που ακουγε στο ονομα vtec αποδοσης 150 ιππων η πρωτη γενια του και 160 η δευτερη.
Σε απαντηση αυτης της κινησης απαντησαν και οι λοιπες Ιαπωνικες αυτοκινητοβιομηχανιες. Η ΤΟΥΟΤΑ με το 20βαλβιδο τετραπεταλουδο η MITSUBISHI με το imivec κλπ κλπ.
H TOYOTA που μας ενδιαφερει τωρα οπως ειπαμε και πριν εριξε στην αγορα το προιον συνεργασιας της με την YAMAHA 20βαλβιδο τετραπεταλουδο μοτερ ονομαστικης αποδοσης 160 ιππων.
Στην πραξη τωρα το μοτερ αυτο ποτε δεν απεδωσε πανω απο 145 αλογα και η ονομαστικη αυτη ισχυς ηταν για λογους marketing για να κερδιθει μεριδιο αγορας απο τον ανταγωνισμο. Η ισχυς των 160 ιππως μετριωταν σε δυναμομετρο παγκου χωρις υδραυλικο τιμονι κλπ κλπ.
Επιπλεον το vtec θεωρειται καλυτερο γιατι αποδιδει 150 αλογα απο μια μονο πεταλουδα και στροφαρει ελαφρως ψηλοτερα.
Σε καμια περιπτωση δεν βγαινει αχρηστο το 20βαλβιδο ΤΟΥΟΤΑ απλα με 4 παταλουδες, μεταβλητο χρονισμο και 4 παραπανω βαλβiδες η αποδοση ειναι ελαφρως μικροτερη απενατι στην HONDA.
Αυτα τα ολιγα προς το παρον και παραμενω στη διαθεση σας για πληροφοριες που ισως θελετε.

Να θυμισω επισης οτι το marketing συνχιζεται απο ολους πλεον. Η HONDA δινει το Type-R για 200 ιππους ενω στην πραξη δεν υπερβαινει τους 180, η ΤΟΥΟΤΑ το TS με 193 ενω στην πραξη παλι καπου στα 180 ειμαστε η Mazda το RX-8 για 232 ενω η πραξη λεει 218 κλπ κλπ κλπ.

Τα αλογα που ανακοινωνουν οι εταιριες ειναι εφικατα αλλα απαιτειται ελαφρο μερεμετι για να τα αποκτησεις πραγματικα.

UNIQUE
18-01-05, 16:48
Εαν δεν κάνω λάθος το vvti αλλάζει μόνο τον χρονισμό στον εκκεντροφόρο εισαγωγής ενώ το vtec αλλάζει και το βύθισμα!(όπως το VVTL-I)
Εάν κάνω λάθος διορθώστε με.

MARMEL
18-01-05, 18:22
μπαινουν αλλα πρεπει να καταργηθει το ΑFΜ

MARMEL
18-01-05, 18:28
τα γνωριζω καλα αυτα φιλε g6. παντως μας ξεγελασαν αυτα τα 160 αλογα χε χε. οσο αναφορα τα honda ξερω φυσικα οτι ειναι διαμαντια κινητηρες απο ανεκαθεν. φυσικα και στις μοτοσυκλεττες.(βλεπε πρωταθληματα) και εκτος του οτι ολες οι μηχανες μου ηταν και θα ειναι παντα honda.. εχω ακουσει ομως οτι στα πρωτα crx τα καβαλετα της βασης του στροφαλου ειναι 3 αντι για 4. σε ολα τα αυτοκινητα υπαρχουν 4.λιγοτερες τριβες. αληθευει αυτο?

wastegate
18-01-05, 19:21
MARMEL μηπως μπορεις να μου υπενθυμισεις απο ποιον πηρες το μοτερ και το να μου δωσεις αν ξερεις το τηλεφωνο του?Θελω να παρω για να μαθω τιμες απο το 4E-FTE

MARMEL
18-01-05, 21:38
τσολακης λεγεται. ειναι στα καμινια. 2104222482. ωπα? αγοραζουμε αλογατα? θα σε περασε το τσικουετσεντο μου φαινεται 8)

menace
19-01-05, 00:23
Αυριο περιμενω την τραπεζα...χε χε!!!4a-ge σου ρχομαι!!ψιλοαρωστησα ομωσ κ ξενερωνω...ειμαι για τρελο υπνο μπασ κ συνελθω!!αυριο θα σασ πω νεα κ αν παιζουν τα φραγκα κ τι παιζει με το μοτερ...ωσ τοτε καληνυχτα κ 4e-ge...[ονειρα γλυκα]...

g6
19-01-05, 09:00
Φιλε MARMEL αυτο που λες για τα καβαλετα μαλλον ισχυει το εχω ακουσει κι εγω. Περι της δυναμης δεν νομιζω οτι ξεγελαστηκαμε απλα επιλεξαμε αξιοπιστια και αντοχη ΤΟΥΟΤΑ και μοτερ τεχνολογιας που οι ευρωπαιοι τωρα ανακλυπτουν.
Εγω αγοραζοντας το levin ειχα ηδη ερευνησει για μια σχεδον πενταετια!!!! θετικα αρνητικα και σημεια εξελιξης και βελτιωσης. Ετσι λοιπον αφου αγορασα το μοτερ πριν το τοποθετησω το ελυσα εντελως. Η κεφαλη ταξιδεψε μεχρι αγγλια για γυαλισμα και ροικη. Ο στοφαλος γυαλιστηκε και ζυγιστηκε για να στροφαρουμε και λιγο παραπανω. Στο μονταρισμα μπηκε μεταλικη φλατζα για αυξηση συμπιεσης ενω οι εκκεντροφοροι αγριεψαν και αλλαξε ο χρονισμος τους. Το χταποδακι ηταν ηδη fujitsubo οποτε παρεμεινε και συνοδευτηκε με ελευθερο καταλυτη και χειροποιητη εξατμιση. Η διαχειριση γινεται απο αγραφο εγκεφαλο και το αποτελεσμα στο δρομο ειναι απολυτα επιτυχημενο σε σχεση με τον ανταγωνισμο με κορυφαιο ερωτημα σε φαναρι φιλε διλιτρο τουρμπισιο ειναι? παει τεζα μπραβο!!!!!!!! Βεβαια 2λιτρο τουρμπισιο δεν ειναι αλλα το Ιμπρεζα με τα 218 αλογα ακομα ψαχνει να δει τι εγινε!!!! Το μονο κακο ομως παιδια ειναι τοι η δυναμη συνιθιζεται και θες ολο και περισσοτερο για να δουμε τι αλλο θα γινει τωρα .........

wastegate
19-01-05, 13:07
Θα το ειχα καψει επι τοπου αν με περναγε ειναι το μονο σιγουρο.Το ειχα στο προγραμμα να χαλασω 3000Ε φετος να βαλω μοτερ και να το φτιαξω αλλα δεν προλαβα γιατι το στουμπισα πανω σε ενα τζιπ το φτιαξα... καινουργιο.Αυτος που ειχε το τζιπ ανοιξε την πορτα και πηδηξε εξω.Τα θυμαμαι και γελαω αλλα μετα κλαιω που δεν ειχα μια.[/img]

Geo!
19-01-05, 15:26
Που αναγράφεται η ονομασία του μοτέρ? Εκει που είναι ο αριθμός του σασί, ο κωδικός χρώματος κτλ.?

MARMEL
19-01-05, 15:44
αγγλια? για πες για πες? παντως ναι ειναι παντα γλυκο το γκαζι και παντα ατελειωτο γμτ. ειχα πει οτι οταν ειναι 165 θα το παρατησω αλλα παλι με τρωνε τα φιδια να το παω 200 και ΤΕΛΟΣ. αν και εδω που ειναι ειναι μια χαρα. αλωστε ειναι παλιο μοντελο το δικο μου και δεν αξιζει να του ριξεις πολλα. εχω σκοπο να το κρατησω ομως. αν βρω παντως τι και πως να το παω 200αλογα αναλογα με τα χρηματα παντα θα το κανω. αλλα δε θελω να ανοιξω το μοτερ γμτ. τι εκανες στους εκκεντροφορους και που? αν θες απαντα και πριβε . impreza? κατι τρεχει μ αυτα? εχθες ανεβαινα με ενα impreza 1600 τουρμπο στο σχιστο απο σκαραμαγκα.ισα που παει 200 εκει.αλλα πηγαιναμε μαζι και μετα τα 180-190 εφυγα. και λεω ρε τον βλακα εκοψε. αλλα σα να μην εκοψε μου φαινεται. σαν λαχανιασμενο τον ειδα να ερχοταν . ξερω γω? αποκλειεται να την εφαγε? στο ιδιο σημειο ανεβαινα ακριβως τα ιδια με ενα Α4 1.8Τ . πριν κανα μηνα. παραξενευομαι παντως. φιλικα πανος

menace
19-01-05, 19:08
Mε εκανε βολτα το παλληκαρι που θα μου δωσει το μοτερ...!εντυπωση???ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΑ ΕΣΠΑΓΕ!!!μετα τα 120 με τριτη φορτωνε τρελα!!!!σιγουρα παει πολυ καλα κ το αμαξι ηταν πολυ σταθερο γενικα...!μου αφησε πολυ καλη εντυπωση!!!το δικο μου το νιωθω σαν bmx τωρα...!!![κ καλα...].πλεον η ερωτηση ειναι ακυρη για το 4a-ge.απο...να το βαλω??γινετε...Θ Α Τ Ο Β Α Λ Ω !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!περιμενω την εγκριση τησ τραπεζασ κ απο δευτερα το βαζω συνεργειο...αντε να δουμε!!!

wastegate
19-01-05, 19:16
Γιατι δανειο θα παρεις και περιμενεις την τραπεζα?Δεν μπορω να μας καταλαβω μερικες φορες(σαν Ελληνες).Εγω φροντιζω να μου μεινουν καποια λεφτα και κανω οτι με φτασουν ή τα κανω σιγα σιγα δεν αξιζει να χρεωθεις για το κωλοαμαξο στην τραπεζα.Στο κατω κατω αν κατσεις και το σκεφτεις πεταμενα λεφτα ειναι.
Υ.Γ.
Μπορει να μην καταλαβα σωστα τα λεγομενα σου δεν τα διαβασα απο την αρχη την αποψη μου ειπα

Anonymous
19-01-05, 19:24
εχθες ανεβαινα με ενα impreza 1600 τουρμπο στο σχιστο απο σκαραμαγκα.ισα που παει 200 εκει.αλλα πηγαιναμε μαζι και μετα τα 180-190 εφυγα. και λεω ρε τον βλακα εκοψε. αλλα σα να μην εκοψε μου φαινεται. σαν λαχανιασμενο τον ειδα να ερχοταν . ξερω γω? αποκλειεται να την εφαγε?

Απαραδεκτο αυτοκινητο! Πατεντες των Ελληνων... :-?

wastegate
19-01-05, 20:52
GREEKS DO IT BETTER.Γουσταρω τρελα αυτο με τα 330 και απο ομορφια και απο γκαζι.Ηθελα να βαλω την αεροτομη του στο κορολα αλλα φαινοταν σαν καραγκιοζης.Κατι θα κανω αργοτερα!

stopper
19-01-05, 22:06
file wastegate afto me ta 330 itan megali apati (opws kai ta 1600turbo) afou to poli na ita 270-285 imarton alla san zwa pigainan kai to pairnane xwris na to eleksoune.

wastegate
19-01-05, 23:14
60 αλογα διαφορα?δεν νομιζω.το εχω δει σε δυναμομετρο να γραφει 325 και 280 στους τροχους.Τα EVO ποσα αλογα ειναι?330 δεν ειναι και αυτα?Μαζι πανε στον δρομο.Το μονο μειονεκτημα ειναι το μοτερ θελει ιδιαιτερη προσοχη στο στρωσιμο

Χρηστος
20-01-05, 00:27
λοιπον επειδη το subaru 1600 το εχει ενας φιλος και εχω μπει μεσα θα σας πω τις εντυπωσεις μου!σαν 1600 με 145hp ειναι τοσο αργο που με το carina 114hp ημασταν σχεδον στα ιδια!το κανει 180hp στους αετονυχιδες της subaru(160 πραγματικα στο dyno) τα vti δεν τα περνουσε λογω βαρους και τετρακινησης!στο τελος αφου εδωσε ενα σωρο λεφτα εκανε την κινηση που επρεπε να ειχε κανει απο την αρχη εφερε διλιτρο τροπετο απο japan wrx με 250hp,το μοτερ δεν εχει καμια σχεση με τα ευρωπαικα wrx εχει κοντες σχεσεις το εχω οδηγησει ειναι αλλο πραγμα shoothim shoothim βεβαια ειμαστε εκτος τοπικ θα μας βαραει σε λιγο ο djbac αλλα ηθελα να καταληξω,οτι καλα τα τετρακινητα αλλα θελουν αλογa και κυβικα γιατι οι απωλειες ειναι τεραστιες!

menace
20-01-05, 00:54
φιλε wastegate απτο να [φαω]τα λεφτα σε μ@λ@κιεσ...που σιγουρα θα το κανω...προτιμω να δινω 268 ευρω τον μηνα κ να κανω την τρελα μου...!δεν βαριεσαι!!!εμεισ να μαστε καλα με υγεια...κ ολα γινονται!δηλαδη το αυτοκινητο που εδινα 350 ευρω τον μηνα κ για 20 μηνεσ...για να το ξεχρεωσω...δεν αξιζε?ποσο μαλλον ενα μοτερακι 4a-ge...η οτιδηποτε τελωσ παντων εβαζα.Αν δεν αξιζε δεν θα εμπαινα καν στον κοπο να ρωτησω τι να βαλω...πωσ...κ γιατι!φιλικα παντα χωρισ παρεξηγηση...

menace
20-01-05, 01:00
α... κατι ξεχασα!αν καταργηθει ο καταλυτησ στο 4a-ge το αποτελεσμα ειναι καλυτερο η χειροτερο σε θεμα [δυναμησ]...????

MARMEL
20-01-05, 01:03
νομιζω οτι με καταλυτη θα δουλευει καλυτερα. τον χρειαζεται και για ροπη. εγω εβαλα μεταλλικο αγωνιστικο με 200 τρυπες 8)

DjBac
20-01-05, 01:23
Τις μέτρησες?? :hehe :hehe
Μήπως σε κορόιδεψαν???

menace
20-01-05, 01:30
thanks MARMEL!κατι ειχα ακουσει γενικα με τουσ καταλυτεσ οτι αν τουσ καταργησεισ σε ορισμενα κατι δινει αλλα σε αλλα αυτοκινητα κοβει λογω ροπησ οπωσ ειπεσ...οποτε μαλλον στην συγκεκριμενη φαση θα μεινει πανω.καλα MARMEL... δεν ξερω αν πηγαινει σαν το δικο σου το μοτερ...αλλα πηγαινε καλα!!που να βλεπατε χαρα που ειχα... βλεπωντασ ταχυμετρο κ στροφομετρο!!!ο φιλοσ μου με το g6 εχει αμφιβολιεσ...!ειχε κανεισ g6 1600 vvti που να εβαλε πανω 20βαλβιδο κ να ειδε λιγη διαφορα????ξερω...ακουγεται γελοια η ερωτηση αλλα αν δεν ρωτησεισ δεν μαθαινεισ...!

DjBac
20-01-05, 01:37
Υπάρχουν ήδη ΠΟΛΛΑ τόπικ για τον 20V.. όποιο θέμα δεν έχει σχέση με τον τίτλο θα σβήνεται χωρίς πμ..

g6
20-01-05, 15:19
αγγλια? για πες για πες? παντως ναι ειναι παντα γλυκο το γκαζι και παντα ατελειωτο γμτ. ειχα πει οτι οταν ειναι 165 θα το παρατησω αλλα παλι με τρωνε τα φιδια να το παω 200 και ΤΕΛΟΣ. αν και εδω που ειναι ειναι μια χαρα. αλωστε ειναι παλιο μοντελο το δικο μου και δεν αξιζει να του ριξεις πολλα. εχω σκοπο να το κρατησω ομως. αν βρω παντως τι και πως να το παω 200αλογα αναλογα με τα χρηματα παντα θα το κανω. αλλα δε θελω να ανοιξω το μοτερ γμτ. τι εκανες στους εκκεντροφορους και που? αν θες απαντα και πριβε . impreza? κατι τρεχει μ αυτα? εχθες ανεβαινα με ενα impreza 1600 τουρμπο στο σχιστο απο σκαραμαγκα.ισα που παει 200 εκει.αλλα πηγαιναμε μαζι και μετα τα 180-190 εφυγα. και λεω ρε τον βλακα εκοψε. αλλα σα να μην εκοψε μου φαινεται. σαν λαχανιασμενο τον ειδα να ερχοταν . ξερω γω? αποκλειεται να την εφαγε? στο ιδιο σημειο ανεβαινα ακριβως τα ιδια με ενα Α4 1.8Τ . πριν κανα μηνα. παραξενευομαι παντως. φιλικα πανος


Φιλε MARMEL ο αδελφος μου οπως εχω ξαναπει ειναι στην cosworth racing στην Αγγλια. Οποτε αφου αγορασαμε το μοτερ το εκενε μπιλιες και πηρε μαζι του την κεφαλη για περιποιηση στα εργαστηρια τους. Περασαν βεβαια 3 μηνες μεχρι να βρει χρονο να παρει αδεια και να ξανακατεβει να το δεσουμε αλλα ειπαμε οτι ολα θελουν υπομονη. Οι εκεκντροφοροι βρεθηκαν στην αγγλια δεν ξερουμε και πολλα για αυτους γιατι ηταν πανω σε αλλο ασημοκαπακο απο οπου και ξηλωθηκαν. Αυτο μας παιδεψε λιγο στο χρονισμο αλλα τελικα βγηκε ακρη.
Περι Impreza που σου ειπα ηταν το προηγουμενης γενιας το GΤ που απεδιδε ονομαστικα 218 αλογα αλλα φοραγε σιγουρα εξατμιση.
Τα νεα Impreza τα 1,6 που τα δηλωνουν 150 αλογα μαλλον δεν τα εχουν και απο την αλλη εχουν αυξημενες απωλειες λογω 4κινησης, οποτε σιγουρα τα εχουμε απο κατω. Και το 180 αρι παλι δεν πειθει για τη δυναμη του και αυτο δεν την εχει οποτε αν το πετυχεις βαρα αλυπητα. Το 2λιτρο το wrx παει καλα αλλα λογω βαρους και 4κινησης το παιζουμε χαλαρα και να ειναι λιγο κουλος του ριχνουμε μιση καροτσα απο το πουθενα. Στη διαθεση σου για αλλες πληροφοριες.....

MARMEL
20-01-05, 15:23
εβλεπα απεναντι παντως εγω :hehe :hehe :hehe :hehe :hehe :hehe

MARMEL
20-01-05, 15:30
το βαρα αλυπητα μ αρεσε :crazylol . οκ οτι ιμπρεζα ξαναδω δε θα το ξανασεβαστω. και ας τη φαω. και ας ειμαι 165,24ΗΡ. ΝΟΣΤΙΜΑ αυτα που λες για την αγγλια. τελεια δουλεια εχει ο αδερφος σου. ασχολειται με εμας με το site μας? η ακουει 160 αλογα και ξεκαρδιζεται στα γελια? :oops: παντως ενας φιλος μου ειχε ενα prodrive με 265 ιππους ελεγε. με εκανε βολτα. κλωτσουσε τ αμαξι απο την τουρμπινα αλλα χιλιομετρα δεν εβλεπα.εκαι που περνουσε αυτος 180 εγω περνουσα 170-5 και δεν με εντυπωσιασε. αλλα ειχε ΚΑΤΙ ΦΡΕΝΑΡΕς!!!! δεν του εφτανε και πηγε και πηρε την εκδοση tomi caira με 450 αλογα ειπε. αλλα δεν το δει ακομα.

Χρηστος
28-01-05, 23:06
το μαμησες το θεμα ρε xenos . ειπαμε μαμα καταστασεις. τα 1.8 Τ ψηλα δεν εχουν καθολου μα καθολου. αστα τα προγραμματα και τα κολπα. μιλαμε μαμα 1.8τ. φιλε g6 γιατι ενα κλικ πιο κατω απο τα v-tec? σε τεχνολογια? σε συνολο? σε δυναμη? φυσικα τα παραδεχομαι ολα τα μοτερ της HONDΑ.δεν ειπα οτι εχεις λαθος απλα ρωταω φιλε.

Φιλε MARMEL Η HONDA στις αρχες του 1990 εβγαλε ενα κινητηρα διαμαντι που ακουγε στο ονομα vtec αποδοσης 150 ιππων η πρωτη γενια του και 160 η δευτερη.
Σε απαντηση αυτης της κινησης απαντησαν και οι λοιπες Ιαπωνικες αυτοκινητοβιομηχανιες. Η ΤΟΥΟΤΑ με το 20βαλβιδο τετραπεταλουδο η MITSUBISHI με το imivec κλπ κλπ.
H TOYOTA που μας ενδιαφερει τωρα οπως ειπαμε και πριν εριξε στην αγορα το προιον συνεργασιας της με την YAMAHA 20βαλβιδο τετραπεταλουδο μοτερ ονομαστικης αποδοσης 160 ιππων.
Στην πραξη τωρα το μοτερ αυτο ποτε δεν απεδωσε πανω απο 145 αλογα και η ονομαστικη αυτη ισχυς ηταν για λογους marketing για να κερδιθει μεριδιο αγορας απο τον ανταγωνισμο. Η ισχυς των 160 ιππως μετριωταν σε δυναμομετρο παγκου χωρις υδραυλικο τιμονι κλπ κλπ.
Επιπλεον το vtec θεωρειται καλυτερο γιατι αποδιδει 150 αλογα απο μια μονο πεταλουδα και στροφαρει ελαφρως ψηλοτερα.
Σε καμια περιπτωση δεν βγαινει αχρηστο το 20βαλβιδο ΤΟΥΟΤΑ απλα με 4 παταλουδες, μεταβλητο χρονισμο και 4 παραπανω βαλβiδες η αποδοση ειναι ελαφρως μικροτερη απενατι στην HONDA.
Αυτα τα ολιγα προς το παρον και παραμενω στη διαθεση σας για πληροφοριες που ισως θελετε.

Να θυμισω επισης οτι το marketing συνχιζεται απο ολους πλεον. Η HONDA δινει το Type-R για 200 ιππους ενω στην πραξη δεν υπερβαινει τους 180, η ΤΟΥΟΤΑ το TS με 193 ενω στην πραξη παλι καπου στα 180 ειμαστε η Mazda το RX-8 για 232 ενω η πραξη λεει 218 κλπ κλπ κλπ.

Τα αλογα που ανακοινωνουν οι εταιριες ειναι εφικατα αλλα απαιτειται ελαφρο μερεμετι για να τα αποκτησεις πραγματικα.


επειδή έχω πρόβλημα με το uploading check this για να δειτε lipton ice tea να σερβιρετε σε honda vti απο levin

http://www.gtc.gr/forum/viewtopic.php?t=4077&start=15

Χρηστος
28-01-05, 23:20
Εκκίνηση:

http://briefcase.pathfinder.gr/download/face__/27112/377031/0/vti+vs+levin+2.bmp

tea is ready to serve

http://briefcase.pathfinder.gr/download/face__/27112/377032/0/vti+vs+levin+3.bmp

αντε και του χρονου:


http://briefcase.pathfinder.gr/download/face__/27112/377033/0/vti+160ps+vs+levin+1.bmp