PDA

Επιστροφή στο Forum : Προβλήματα Με Το 20v


speedc
23-09-04, 01:40
Για χαρά σε όλους . Ανοιξα αυτό το θέμα γιατί πιστεύω οτι θα ήταν καλό ο καθενας που έχει βαλει το 20V (ασημοκάπακο ή μαυροκάπακο ) να καταθέσει τις εμπειρίες του για τα αδύναμα σημεία αυτού του μοτέρ ετσι ώστε να βοηθήσουν καποιους που πιθανόν θέλουν να προχωρήσουν στην τοποθέτηση του στο COROLLAKI τους.
Ετσι μπορούν να αποφεχθούν πολλά απροβλεπτα και να εξοικονομηθούν χρήματα.
Υ.Γ. Ελπίζω ο καθένας να αποβάλει τον εγωισμό του "το δικό δεν εχει βγάλει κανένα προβλημα" και να είναι ειλικρινης yell

g6
23-09-04, 08:55
φιλε speedc το 20βαλβιδο μοτερ της ΤΟΥΟΤΑ ειτε ασημοκαπακο ειτε μαυροκαπακο ειναι οπως ακριβως και τα υπολοιπα μοτερ της εταιριας. Δεν εχουν κατι να προσεξεις και δεν εχουν προβληματα. Σημαντικο ειναι βεβαια να αγορασεις ενα μοτερ σε καλη κατασταση και χωρις πολλα χιλιομετρα. Πριν το τοποθετησεις κανεις ολες τις προληπτικες συντηρησεις (τσιμουχακια βαλβιδων, ιμαντες, τσιμουχες στορφαλου κλπ κλπ). Εμπιστευεσαι παντα καποιον που γνωριζει τι θα κανει και το αποτελεσμα ειναι ενα ακομη ΤΟΥΟΤΑ σαν τα τοσα που κυκλοφορουν στους δρομους μας καθημερινα.
Τα παραπανω ειναι και προσωπικη μου εμπειρια. Η μονη επισκεψη στο συνεργειο πια ειναι για λαδια, φιλρα. Αν εσυ ξερεις κατι άλλο ή θελεις κατι αλλο στη διαθεση σου.
Φιλικα

manos vasilakis
23-09-04, 10:36
.Γ. Ελπίζω ο καθένας να αποβάλει τον εγωισμό του "το δικό δεν εχει βγάλει κανένα προβλημα" και να είναι ειλικρινης ???????

Εχεις τετοια δειγματα εδω μεσα, νομιζω πως ετσι δεν ξεκινα μια κουβεντα, ολα τα δεχομαστε καλοπιστα και τα κρινουμε προσωπικα εαν ειναι εγωιστικα η οχι.

εντελως φιλικα

mechanicaf
24-09-04, 21:31
Παραθετω και τη δικη μου εμπειρια εχοντας το 20V το μαυροκαπακο.Αλλαζοντας του λαδια καθε 5000χλμ βενζινη V-RACING και κανοντας του τα σερβις του κανονικα ΔΕΝ εχω κανενα απολυτως προβλημα.Η ιδιομορφια των συγκεκριμενων μοτερ μαλιστα να στροφαρουν ψηλα σε κανουν να επιλεγεις και πως θα το πας.Μην σε ανησυχει τιποτα επομενως και καταλαβαινω την αγωνια σου για 'τιμιες' απαντησεις αφου αν καταλαβα σωστα σκεφτεσαι μια τετοια μετατροπη.

MARMEL
30-09-04, 19:59
φιλε speedc εγω εχω κανει 4500km δεν εχω κανει τιποτα ακομα του πινω το αιμα δεν μασαει να το δουλευεις συνεχεια ψηλα. αντε και κοφτες. δε λαχανιαζει. θα ελεγα ομως οτι ειναι αδυναμο χαμηλα ειδικα πριν τις 3000 κατι που δε βολευει μεσα στην πολη. οταν βγει εξω τρελενεται. το βλεπω αρκετα αξιοπιστο αλλα ισως και ευαισθητο shoothim skull skull

G61.3T
30-09-04, 23:17
Φιλε marmel ,μηπως μπορεις να μας πεις ποσο σου κοστισε συνολικα και αναλυτικα η ολη μετατροπη?
(συμπεριλαμβανοντας και τις οποιες αναβαθμισεις σε φρενα -αναρτησεις -ζαντες )

g6
01-10-04, 14:10
φιλε MARMEL καταρχην καλοριζικος καλοταξιδος και παντα μαχιμος. Δειχνει πολυ ωραι δουλεια προσεγμενη και μερακλιδικη μπραβο! Εχω δυο ερωτησεις να κανω
1. Το Barομετρακι μετραει πιεση βενζίνης? Αν ναι ποσα bar σου δείχνει?
2. Αν καταλαβα καλα αυτο που υπαρχει αναμεσα σε κινητηρα και στη βαση του ψυγειου ειναι γείωση? αν ναι σε τι χρησιμευει? δεν ηταν αρκετη η γειωση που ειχε απο τη μαμα του?
Σε ευχαριστω για το χρονο σου

MARMEL
02-10-04, 01:01
πηγε περιπου 2800ε. σε αλλο topic τα λεω αναλυτικα . φιλε g6 το οργανακι ειναι ταπα σε μια υποπιεση που μου λειπει ενα σωληνακι. γενικα δεν εχω το παραμικρο aftermarket και λεω να ξεκιναω να βαζω. γειωση ειναι οσο περισσοτερες τοσο καλυτερα τη δικη του την ειδα λιγη με τη σεβαστη γνωμη του φιλου φανη φυσικα

Toy for joy!!
11-10-04, 20:47
Τι να πω και εγω...
Ειναι ο τρίτος κινητήρας 20βάλβιδος που φοράω στην Corollιτσα μου..
Εχω σπάσει 2 μοτερ, λόγω λαδιού.. Εκαιγαν λάδια.. Ετσι απλά..

Για πολλές περισσότερες πληροφορίες απο κοντα, γιατι είναι μεγάααααααλη η συζήτηση...και πικρή...

Πάντως, σαν μοτερ, μπορεί και να προτιμούσα το compresserato αν ήξερα..

Εμαθα όμως, και εχω ξεσηκώσει όλα τα site ψάχνοντας φθηνά TRD κ TODA προίόντα..

Anonymous
11-10-04, 22:56
Τι να πω και εγω...
Ειναι ο τρίτος κινητήρας 20βάλβιδος που φοράω στην Corollιτσα μου..
Εχω σπάσει 2 μοτερ, λόγω λαδιού.. Εκαιγαν λάδια.. Ετσι απλά..

Για πολλές περισσότερες πληροφορίες απο κοντα, γιατι είναι μεγάααααααλη η συζήτηση...και πικρή...

Πάντως, σαν μοτερ, μπορεί και να προτιμούσα το compresserato αν ήξερα..

Εμαθα όμως, και εχω ξεσηκώσει όλα τα site ψάχνοντας φθηνά TRD κ TODA προίόντα..

Φιλε, τι ειπες τωρα??? Ανατριχιασα!!! 2 μοτερ? question
Τα πληρωσες εσυ και τα 3? Εγγυηση τπτ? Για πες.........

(ρε παιδια, για ολα τα μοτερ παραπονα ακουω ρε γαμωτο!!! :x )

DjBac
11-10-04, 23:02
Αν δεν προσέχεις ό,τι και να έχεις παράπονα θα ακούς!!!
Βέβαια στη συγκεκριμένη περίπτωση έφταιγαν οι μηχανικοί!!! :hehe

Toy for joy!!
12-10-04, 17:20
Α..ρε Αντώνη.. !!
Εχουμε καιρό να τα πούμε, αλλα δεν ξεχνάω..
Sorry φίλε..

Το πρώτο μοτερ εσπασε και ειχε λήξει η εγγύηση των 3 μηνών που έδινε ο ..... .
Το δευτερο μοτερ το κάλυψε η εγγύηση, γιατι έσπασε μετα από δυο μέρες, πηγαίνοντας προς Ραφήνα με 190+ ...
Το τρίτο, δεν πρόλαβε να σπάσει γιατι το κατέβασα και τωρα το φτιάχνω..
και τωρα φοράω ενα ακόμα μοτεράκι το οποίο αρχίζει να ψιλοτσιμπάει λαδάκι ..
οπότε, εχω πλέον το νού μου..

Αυτά... !!!

Fanis
12-10-04, 19:56
Α..ρε Αντώνη.. !!
Εχουμε καιρό να τα πούμε, αλλα δεν ξεχνάω..
Sorry φίλε..

Το πρώτο μοτερ εσπασε και ειχε λήξει η εγγύηση των 3 μηνών που έδινε ο ..... .
Το δευτερο μοτερ το κάλυψε η εγγύηση, γιατι έσπασε μετα από δυο μέρες, πηγαίνοντας προς Ραφήνα με 190+ ...
Το τρίτο, δεν πρόλαβε να σπάσει γιατι το κατέβασα και τωρα το φτιάχνω..
και τωρα φοράω ενα ακόμα μοτεράκι το οποίο αρχίζει να ψιλοτσιμπάει λαδάκι ..
οπότε, εχω πλέον το νού μου..

Αυτά... !!!


ποιος ειναι ο ηλεκτρολογος σου και ποιος ο μηχανικος σου???? αν επιτρεπετε??? question

g6
13-10-04, 11:59
φιλε μου χλωμα μας τα λες. οσο λαδι και να καιει δεν σπας μοτερ σε μια μερα. ΑΠο την αλλη για να καιει τοσο λαδι μηπως σου εδωσαν κανενα χρεπι με 300.000 χλμ.?

Meleths
13-10-04, 19:23
Φιλε Toy for joy!!!

Απ οτι γνωριζω τα συγεκριμενα μοτερ δεν σπανε ευκολα εκτοσ βεβαια αν δεν εχουν καθολου λαδι.. Μου φενεται λιγο περιεργο αυτο που σου συνεβει...


Φιλικα
Μελετης

Anonymous
14-10-04, 17:53
Το πρώτο μοτερ εσπασε και ειχε λήξει η εγγύηση των 3 μηνών που έδινε ο ..... .

Και δεν του εσπασες το κεφαλι μετα? :x


Το δευτερο μοτερ το κάλυψε η εγγύηση, γιατι έσπασε μετα από δυο μέρες, πηγαίνοντας προς Ραφήνα με 190+ ...


2 μερες???? question


Το τρίτο, δεν πρόλαβε να σπάσει γιατι το κατέβασα και τωρα το φτιάχνω..
και τωρα φοράω ενα ακόμα μοτεράκι το οποίο αρχίζει να ψιλοτσιμπάει λαδάκι ..
οπότε, εχω πλέον το νού μου..


:-?

Toy for joy!!
15-10-04, 02:31
Αφου λοιπον ανοιξαμε αυτον τον φακελο...εχουμε και λέμε..

Το μοτερ το εβαλα στην Toyota Μεσογειων ( κ. Γαζετάς ) και το έβαλε ο Σπύρος. Μηχανικός του Μπαρμπαρή.
Τα ηλεκτρικά τα συνέδεσε ο Μπαρμπαρής, και πλήρωσα για τοποθέτηση ( στην Toyota με εγγύηση ενός έτους, μονο για την τοποθέτηση όμως ) περίπου 400 χιλιάδες δραχμές τότε..

Με τι να πρωτοξεκινήσω... χμ..εχουμε και λέμε...

1. Βάση μηχανής στραβά τοποθετημένη για να ταιριάξει με αποτέλεσμα τα ποτήρια στα ημιαξόνια να εχουν γίνει ... !
2. Αισθητήρας λ απο μαυροκάπακο - συνέχεια μπουκωμένο ..
3. Σασμάν απο corolla 1600
4. Χταπόδι απο Corolla 1600 ή κάτι άλλο .. πάντως όχι δικό του
5. Καταλύτης δεν μπήκε ποτέ
6. Ηλεκτρολογικά παπάδες.. Δηλ. Κομμένο το κεντρικό καλώδιο του δυναμό και αλλαγή του με 4 μικρα ( μίκροί κλώνοι ) λεπτα καλωδιάκια που είχε ως συνέπεια να αλλάξω 3 φορές δυναμό .. καθως και άλλες ταρζανιές..

Το μοτερ κάηκε πραγματικα μεσα στην ίδια εβδομάδα.. και έμεινε απο λάδια..
Για να μή μιλήσω για μαϊμού πράγματα που μπήκαν πάνω.. όπως γαλλικός συμπλέκτης και κατι αλλα κουκουρούκου ανταλλακτικά..

Τα φρένα, μεγάλη ιστορια
Τι άλλο εμεινε ??

Να σημειώσω, οτι αλλαξα μηχανικό, και αυτος που το είδε το μοτερ, νομιζε οτι το εχω βάλει μόνος μου .. !!!

ΞΑΝΑΠΛΗΡΩΣΑ ηλεκτρολόγο για να επισκευάσει την κομμένη πλεξούδα, ο οποίος μου είπε οτι δεν μπορει να βγάλει άκρη και πήρε άλλα 200.000 για να την κάνει απο την αρχή..
Μη μιλήσω για φλάτζες και τσιμούχες που αλλάχθηκαν σε καθε μοτερ... + τα έξοδα τοποθέτησης ...

Δικαιολογείται κομμάτι απο τον δίσκο να τρυπάει την καμπάνα του συμπλέκτη και να μένει το σασμαν απο βαλβολίνες ?
Δικαιολογούνται 3 δυναμό σε ένα χειμώνα ? ?
Δικαιολογούνται 2 λίτρα λάδι ανα 1500 χλμ ??

ε...έτσι ακριβώς δικαιολογουνται και τα 2 σπασμένα και ενα "την βγάζω δεν την βγάζω" μοτεράκια..

Τωρα, οσο για τον Σπύρο και τον Δημήτρη.. χμμ ..

Ο Σπύρος, ειναι άριστος μηχανικός με πολλές γνώσεις, αλλά για να τον πάρεις στο Ακρόπολις, και ενω εχεις βγεί στην προτελευταία ειδική, να στο φτιάξει για να τελειώσεις το ράλλυ ( και μετά ξανά συνεργείο ..). Σίγουρα όμως, δεν ειναι κατάλληλος για να φτιάξει το αυτοκίνητο πόλης που θέλεις να πηγαίνει στο συνεργείο once in a while.
Ο Δημήτρης, μάλλον ξέρει την δουλειά του, απλώς δεν προλαβαίνει να την κανει και κάνει Μ$#$&ίες... Δεν θέλω να φανταστώ οτι δεν ξέρει τι του γίνεται και το όνομα που έχει το εχει κανει στην τύχη... Η μάλλον, όχι και τόσο στην τύχη.. Μάλλον οφείλεται στους πιτσιρικάδες που αράζουν για καφεδάκι εκει, και βγάζουν ιστορίες με δράκους και φίδια για κόντρες και μαλακίες.. και ξεσηκώνονται όλοι..

Αυτα..

Ο πικρόχολος !!

Toy for joy!!
15-10-04, 02:39
By the way, και εμένα μου κάνει εντύπωση για τα λάδια... αλλά αυτα έχουν όντως γίνει..
Και εχω παρατηρήσει οτι τις περισσότερες φορές ( στα περισσότερα απο τα μοτερ δηλαδη..) μαζεύεται πολύ λάδι στο κουτί της εισαγωγής ( οπου βρίσκονται τα "παπάκια", πρίν τις πεταλούδες..)
Αυτο λογικά οφείλεται σε δυο προβλήματα.. εφόσον τα τσιμουχάκια βαλβίδων ειναι σίγουρα ΟΚ καθότι αλλαγμένα..
Ειτε κακη κυκλοφορία των αναθυμιάσεων ( γκρί βαλβίδα κολλημένη ) ..είτε σε ελατήρια πιστονιών ( λαδιου μαλλον ) ,,, απ' όπου και ανεβαίνουν τα λάδια μέχρι πάνω..

Η διαφορά και το αξιοπερίεργο είναι οτι η καπνίλα βγαίνει όταν ανοιγει, οταν ροπιάζει και όχι στην αλλαγή ... αυτο σημαίνει οτι τα ρουφάει απο την εισαγωγή... και τα καίει..
Και η ερώτηση είναι η εξής..
Σε αυτή την περίπτωση τι κανουμε?? Βγάζουμε τελειως τις αναθυμιάσεις.. Δεν γίνεται να παρακάμψουμε την γκρί βαλβίδα γιατι σβήνει το μοτερ ( λόγω υποπίεσης.) ..
Μπορούμε όμως να ταπώσουμε με ενα μικρο φιλτράκι αναθυμιάσεων την εξαγωγή των αναθυμιάσεων απο το πλάι ( που πάει στον πλαστικό σωλήνα της εισαγωγής..) ... και αντίστοιχα την υποδοχή που έχει ο πλαστικός σωλήνας, ώστε να μην εχουμε προβλήματα με την υποπίεση που πάλι θα χάνεται..

ΟΜΩΣ, θα λειτουργεί σωστά η γκρί βαλβίδα ?????

ΠΑΡΑΚΑΛΩ, καποιος που πραγματικά να γνωρίζει να απαντήσει ..!!!!

Toy for joy!!
15-10-04, 02:47
Τέλος ... ψάχνω καποιον για να με συμβουλεύσει ...ή και να αναλάβει την βελτίωση του μοτερ καθότι η φιλοσοφία του μηχανικού που έχω τώρα, είναι η γνωστή "άστο όπως είναι απο την μάνα του"..
Μιλάω λοιπον, για εκκεντροφόρους και φλάτζα συμπίεσης by TODA και καπάκι πλαναρισμένο .. Μέταλλα και ελατήρια by Toyota αφου εχω ακούσει οτι είναι πολύ ανθεκτικά..
Πιστόνια δεν θέλω να αλλάξω ακόμα .. ( και λόγω κόστους αλλα και απ'ότι έχω δεί ειναι μια χαρα..)
Και φοβάμαι μήπως πάρω κανενα εκκεντροφόρο "Γαίδούρι" και μου τα καρφωσει όλα με την πρώτη μιζιά..

Τι προτείνετε ?? Καμοια ιδέα ??? Γενικώς, help ..!!!

g6
15-10-04, 09:59
φιλε toy for joy καταλαβινω τα οσα εχεις περασει μαι και ο χωρος του tuning στην χωρα μας εχει πολλα "κουνάβια" (για να μην παρεξηγηθω δεν εννοω καποιον συγκεκριμενο απλα μια γενικη κατασταση που επικρατει)
Αναφορικα με τα μοτερ σου τωρα η ολη κουβεντα ειναι στο ποσα περιπου χιλιομετρα ειχαν επανω και πόσο καιρό ήταν σταματημένα. Μπορει να αλλαξες και πολυ καλα εκανες τσιμουχακια βαλβιδων, φλατζα και καθε λογης τσιμουχα και πολυ καλα εκανες αλλα επρεπε να εχεις το νου σου στα πρωτα χιλιομετρα για τα ελατηρια των βαλβιδων τα οποια ισως απο την ακινησια να ηταν κολημενα και αρα απο εκι να περναγε λαδακι. Η μονη προληψη ειναι συχνη παρακολουθηση της σταθμης λαδιου και η χρηση καποιων καθαριστικων στην αρχη. Καλο ειναι επισης τα πρωτα λαδια να τα κρατησεις για 1.000 χλμ και πριν τα αλλαξεις να ριξεις ενα engine flush που καθαριζει και ξεκολαει καθε καταλοιπο του κινητηρα. Αν κανεις ολα αυτα τοτε κατα 99,9% θα εισαι ΟΚ απροβληματιστος και μαχιμος.
Τωρα για φλατζα κεφαλης υπαρχει TRD και TODA. Αν μπορεις μπες στο site της TODA και εξηγησε τους τις απαιτήσεις σου απο επιδοσεις και απαιτησεις ωστε να σου προτεινουν τους καταληλους εκκεντροφορους.
Επισης να εχεις κατα νου οτι αν αγριεψουν αρκετα οι εκεκτροφοροι θα χρειαστεις και εγκεφαλικες αλλαγες αρα ενα παραλληλο εγκεφαλο η αγραφο.
Ελπιζω σε πρωτη φαση να σε βοηθησα αναμενουμε νεα σου.

Toy for joy!!
15-10-04, 10:14
Thanks G6 .. Τα περισσότερα απο αυτα τα έχω υπ'όψη .. Τωρα, η TODA και η TRD δεν ασχολούνται και πολύ με καποιον που θέλει να βάλει απλώς ενα εκκεντροφόρο σε ενα παλιό 20v... Συνήθως, οι απαντήσεις στα mail ειναι "contact your local store"...
Και η Toyota δεν ειναι και η πιο συνεργάσιμη ( τμήματα ανταλλακτικών...)
Ευχαριστώ για το ενδιφέρον πάντως..

g6
15-10-04, 10:50
φιλε μου περι ΤΟΥΟΤΑ ολοι ξερουμε... Αν ομως εχεις κωδικους σου φερνουν οτι θες. Ψαξιμο δεν κανουν. Τωρα η TODA λεφτα θα παρει πιεσε τους πες οτι ο τοπικος ντιλερ δεν κατεχει απο 20βαλβιδα γιατι ποτε δεν ηρθαν επισημα στην Ευρωπη. Βοηθηστε με εσεις και εγω θα κανω την παραγγελια μεσω του ντιλερ που θα μου υποδειξετε. Χρηματα θα παρουν καταλαβαινεις γιατι να μην ασχοληθούν? ΑΝ θυμαμαι καλα ετσι προχεις το εχει γραψει και σε αλλο σημειο οι μαμα εκεκντροφοροι σου ειναι 252 η 254 μοιρες αν θες το ξανακοιτω και οσυ λεω και ακριβως. Αρα εχεις μια βαση να ψαχτεις. Λογω του vvt δεν μπορεις να βαλεις ρυθμιζομενο γραναζι γιατι αν το κανεις χανεις το vvt. Κινησου ετσι και κατι θα κανεις
φιλικα

Fanis
15-10-04, 12:47
Αφου λοιπον ανοιξαμε αυτον τον φακελο...εχουμε και λέμε..

Το μοτερ το εβαλα στην Toyota Μεσογειων ( κ. Γαζετάς ) και το έβαλε ο Σπύρος. Μηχανικός του Μπαρμπαρή.
Τα ηλεκτρικά τα συνέδεσε ο Μπαρμπαρής, και πλήρωσα για τοποθέτηση ( στην Toyota με εγγύηση ενός έτους, μονο για την τοποθέτηση όμως ) περίπου 400 χιλιάδες δραχμές τότε..

Με τι να πρωτοξεκινήσω... χμ..εχουμε και λέμε...



Ο πικρόχολος !!

Φιλε μου βλεπω οτι εχεις μπλεξει αρκετα..
αν θελεις ελα να σου δειξω καποιες λεπτομερειες για το μοτερακι σου γιατι αυτο το μοτερακι δεν σπαει δεν χαλαει (εκ πειρας)....απο ολα αυτα που λες καταλαβα οτι τα προβληματα σου ειναι 1ηλεκτρολογικα .2 υποπιεσεις 3 καταλυτης..πιστευω οτι μπορω και να σου δειξω και να σου υποδειξω τροπους να ξεμπλεξεις

Toy for joy!!
15-10-04, 20:31
Καλησπέρα..
Οι εξελίξεις ήταν άμεσες..
Πρώτα απ' όλα, γνώρισα τον πρόεδρο και τον Γιώργο.. Οπότε, αρχισε σιγά σιγά να ξετυλίγεται το κουβάρι και το θέμα 20V...
Θέλω να πώ οτι αναλαμβάνω την ευθύνη για τα ονόματα, αν και απ'ότι μου είπε ο Πρόεδρος, τα post θα σβηστούν, γιατί περιέχουν ονόματα.
Μέχρι τότε ομως, να πώ οτι εχω όλη την ευθύνη για όσα αναφέρω..

Ελπίζω να ξεκινήσουμε με κάτι ..

Φάνη, ηλεκτρολογικά - έχω κάνει 2 φορές την σύνδεση στο μοτερ... Μπορεί όντως να εχει ακόμα πρόβλημα, καμοια φίσα που βαριούνται να φτιάξουν..
Για τις υποπιέσεις, συμφωνώ και εγώ, αλλα δεν είναι μια αρυθμία ή κατι που φτιάχνει με την υποπίεση. Παρ'όλα αυτα, και παρα το ότι όλοι μου λένε πως δεν φταίνε οι υποπιέσεις, εγω εξακολουθώ να έχω τις επιφυλάξεις μου... Τώρα, όσο για τον καταλύτη .. χμ ...αυθεντικός, καταλύτης της μάνας του είναι..αν και σύντομα τον βλέπω να πετιέται γιατι εχει σπάσει και ολο κρακ κρουκ κάνει.. :-)

Αν θελω να έρθω..αλλα πού ???

MARMEL
16-10-04, 20:27
Εγω ρε παιδια και φιλε toy for joy δε μπορω να καταλαβω πως σπαει το μοτερ. ισως ηταν ηδη σκισμενο αλλα και το αλλο? αραγε ποσα χιλιομετρα ειχε? εγω ειμαι λατρης του κοφτη παντως οτι και να οδηγαω ειδικα το CBR μου στις 15500 rpm ειναι τρελα . το 20V μου στις 7800 ειναι παλι τρελα ο ηχος. δεν μπορω να καταλαβω. λυπαμαι για την ατυχια σου.

Anonymous
16-10-04, 20:29
Φιλε μου βλεπω οτι εχεις μπλεξει αρκετα..
αν θελεις ελα να σου δειξω καποιες λεπτομερειες για το μοτερακι σου γιατι αυτο το μοτερακι δεν σπαει δεν χαλαει (εκ πειρας)....απο ολα αυτα που λες καταλαβα οτι τα προβληματα σου ειναι 1ηλεκτρολογικα .2 υποπιεσεις 3 καταλυτης..πιστευω οτι μπορω και να σου δειξω και να σου υποδειξω τροπους να ξεμπλεξεις

Γιατι δεν τα γραφεις εδω μεσα, να μαθουν και 5-6 αλλοι? :P

mechanicaf
20-11-04, 22:22
Απευθυνομαι κυριως στα παιδια με το 20V μαυροκαπακο για να ρωτησω τι βασεις κινητηρα πρεπει να επιλεξω(μπροστινη κατω και πισω κατω).Εχω το ΕΕ111 και επειδη 'σκροτσαρε' το σηκωσα και ειδα οτι τις εχει κοψει.Ειχα την εντυπωση οτι ειχε βαλει ο μηχανικος της μετατροπης απο το τροπετο βασεις αλλα μαλλον ειναι του 1.3.Μηπως ειναι ολες ιδιες και αν οχι του 1.6 (ΑΕ111) μπαινουν;Ειναι πιο ισχυρες;Και επειδη ποσταρω σε αυτην την ενοτητα σας λεω οτι εδω και 2,5 χρονια ειναι το μοναδικο προβλημα που μου εχει βγαλει η ολη μετατροπη.Α! Εκανα μολις σημερα και στεγανοποιηση στο καρτερ γιατι 'ψιλοδακρυζε'.Μετατροπη απο Μπαρμπαρη.Με τα χρονια τελικα ο Μητσαρας δεν βελτιωθηκε το αντιθετο μαλιστα.Το μονο παντως που του καταλογιζω εγω ειναι η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ.Δουλεια μου εκανε κατα 80% σωστη.Φταιμε και εμεις που μαζευομαστε σαν τις μυγες εκει.

Meleths
20-11-04, 22:35
Φιλε mechanicaf
Οι βασεις του 1.3 με του 1.6 ειναι ακριβως ιδιες.Η μονη που ειναι διαφορετικη μεταξυ 1.3 και 1.6 ειναι η επανω δεξια βαση του μοτερ που βρισκεται διπλα απο το παγουρακι των υαλοκαθαριστηρων. Λογικα αυτη πρεπι να σου την ειχε αλλαξει αυτος που σου εκανε την μετατροπη. Ετσι λοιπον μπορεις να παραγγειλεις του 1.3 η του 1.6 μιασ και ενια ακριβως ιδιες πλην της μιας που ανεφερα...

Φιλικα
Μελετης

MARMEL
21-11-04, 15:38
η μια η επανω δεξια διπλα στο παγουρακι για τα τζαμια ταιριαζει απο carina. αυτη εβαλα εγω και καθισε κουτι..

Anonymous
21-11-04, 15:45
Μετατροπη απο Μπαρμπαρη.Με τα χρονια τελικα ο Μητσαρας δεν βελτιωθηκε το αντιθετο μαλιστα.Το μονο παντως που του καταλογιζω εγω ειναι η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ.Δουλεια μου εκανε κατα 80% σωστη.Φταιμε και εμεις που μαζευομαστε σαν τις μυγες εκει.

Απ'οτι εχω δει εχει ΠΑΡΑ πολυ κοσμο και γινεται της πουτ@ν@ς συνεχεια. Ετσι, για να του μιλησεις πρεπει να περιμενεις κανα χρονο και για να κανει κατι στο αμαξι σου (ακομα και το πιο απλο) πρεπει να το αφησεις εκει...........

mechanicaf
21-11-04, 17:10
Ευχαριστω meleths παντα απαντας οποιος στο ζηταει.Και εσενα Μarmel.Φιλε xenos για λαδια και βαλβολινες μιση μερα το ειχα αφησει.Απ'οτι εχω καταλαβει ομως εχουν γνωσεις του αντικειμενου τα παιδια.Αρκει αυτες τις γνωσεις να εχουν διαθεση να τις εφαρμοσουν και στην πραξη.

MARMEL
22-11-04, 18:08
πραξηη??? τι ειναι τουτο?

MARMEL
04-02-05, 16:44
τι εγινε τοσο απροβληματιστοι ειναι οι 20v? (χτυπα ξυλο ειναι τελειο ως τωρα)

Χρηστος
04-02-05, 16:56
τι να παθουν τα θηρια ρε πανο viking viking !!συνεχεια δουλευει υπερωριες 8αρες :lol: :lol:

MARMEL
04-02-05, 17:00
αχ..... χρηστο ειναι ψιλοθηριο αλλα εξημερωμενο. εχω δει και αγιο θηριο ομως. καλο ειναι μωρε.....

Χρηστος
04-02-05, 17:13
ολα θα γινουν σιγα-σιγα ρε πανο,keep walking :lol:

MARMEL
13-02-05, 21:13
παντως για να μην υπαρχει κουβεντα η και γκρινια πρεπει να ναι πολυ αξιοπιστοι τελικα. εκτος αν πρεπει να ξανακανουμε chat τα topic. χε χε :lol:

Anonymous
14-02-05, 00:06
παντως για να μην υπαρχει κουβεντα η και γκρινια πρεπει να ναι πολυ αξιοπιστοι τελικα. εκτος αν πρεπει να ξανακανουμε chat τα topic. χε χε :lol:

Καλα, ενα παιδι εδω μεσα δεν ειχε πει για 2 σπασμενα??? :oops:

MARMEL
14-02-05, 15:51
ναι ειχε πει οτι τα σπασε αλλα θα τα βαλε κατω με την ηλεκτροκοληση και θα ησυχασε. χαθηκε. με την τσιγγουνια σου ρε ξενοφων τους εχεις διωξει ολους!!! :lol: :lol: :lol:

Anonymous
14-02-05, 19:20
ναι ειχε πει οτι τα σπασε αλλα θα τα βαλε κατω με την ηλεκτροκοληση και θα ησυχασε. χαθηκε. με την τσιγγουνια σου ρε ξενοφων τους εχεις διωξει ολους!!! :lol: :lol: :lol:

Ναι ρε συ, εσυ τους την λες, εγω τους διωχνω...... 8)

MARMEL
14-02-05, 19:29
δεν ειχα μιλησει σχεδον καθολου με τον συγκεκριμενο φιλο. :oops: ισως ησυχασε γενικως απο τα προβληματα του ρε συ....

billlllll
15-02-05, 00:39
Ο Toy for Joy ήταν αν θυμάμαι καλά και είχε καιρό να γράψει στο forum... κάπου τον πήρε το μάτι μου πρόσφατα να γράφει....

g6
15-02-05, 08:38
ΤΟΥΟΤΑ 4Α-GE 20valve και τα μυαλα στα καγκελα. Δεν σπαει δεν χαλαει!!!

mechanicaf
18-03-05, 21:23
Εγω να ζητησω βοηθεια για ενα προβλημα.Εδω και κανα 2μηνο αλλαξα βασεις μοτερ γιατι ηταν κομμενες και το αυτοκινητο 'σκορτσαρε' στα ξεκινηματα.Το προβλημα εξαφανιστηκε.Τωρα ξανα μια απο τα ιδια με λιγο λιγοτερο εντονο το 'κλωτσημα'.Μπας και ξανακοψε παλι καμμια;(που ειναι και το πιο πιθανον).Μετατροπη καμμια στο μοτερ.

MARMEL
19-03-05, 00:45
Εγω να ζητησω βοηθεια για ενα προβλημα.Εδω και κανα 2μηνο αλλαξα βασεις μοτερ γιατι ηταν κομμενες και το αυτοκινητο 'σκορτσαρε' στα ξεκινηματα.Το προβλημα εξαφανιστηκε.Τωρα ξανα μια απο τα ιδια με λιγο λιγοτερο εντονο το 'κλωτσημα'.Μπας και ξανακοψε παλι καμμια;(που ειναι και το πιο πιθανον).Μετατροπη καμμια στο μοτερ. ειναι παραξενο που στο κανει συντομα. πιστευω οτι ειναι δυο πραγματα φιλε.αν κοπηκε καποια βαση παλι θα κοπηκε το λαστιχο της απο καποιο ζορι. οταν εβαλες ολες τις βασεις το εκανες μια μπροστα και μια πισω σιγα σιγα και δεξια ολο το τιμονι και αριστερα σαν βολτα δηλαδη απλα να ΄΄ψοφησουν'' και να κατσουν εκει που θελουν αυτες? νομιζω πως πρεπει να γινεται αυτο οταν μπαινουν ολες καινουργιες.να μην ειναι σφιγμενες. απλα να ειναι λιγο πατημενες οι βιδες τους ωστε να μπορουν να περπατανε οι βασεις αν το χρειαστουν απο μονες τους. και ριξε μια ματια στα ημιαξονια και ειδικα σ αυτο που εχει το καβαλετο πανω στην μηχανη. δηλαδη το δεξι. αν και δεν νομιζω να ναι απο αυτο επειδη η ολη κατασκευη ειναι πολυ στιβαρη. τουλαχιστον στο ασημι. δεν εχω δει του μαυρου τα ημιαξονια αλλα πρεπει να ναι ιδια λογικα . ελπιζω να βοηθησα. φιλικα πανος

mechanicaf
19-03-05, 21:30
Οχι Πανο αυτο που λες δεν το ηξερα και δεν το εκανα.Ενταξει το ζορισα σε ενα ξεκινημα σε ψιλοβροχο και δεν ξεκινουσε με τιποτα και μου εκανε και θορυβο.Εγω εκτιμω οτι εκει κοπηκαν αλλα δικαιολογειται;εκτος αν ειναι αυτο που λες και ηταν τσιτα σφιγμενες και δεν 'ανασαναν' καθολου.Σ'ευχαριστω παντως και θα κοιταξω ολα αυτα που ειπες.

MARMEL
20-03-05, 14:43
απλα ολα αυτα που σου ειπα εχουν αποδειχτει. ελπιζω να ναι κατι απλο παντως και να το βρεις. ενημερωσε μας :oops:

mechanicaf
27-03-05, 15:23
Λοιπον οι βασεις δεν ειναι κομμενες.Αρχιζει το ψαξιμο απο εδω και περα και θελω γνωμες.1)παρατηρησα οτι το κανει μονο οταν ειναι ζεστο και μετα απο πολυωρα ταξιδια.2)Κρυο που το δοκιμασα 3-4 φορες τιποτα.3)απο 1200-2000 στροφες το πολυ παρατηρειται αυτο το 'ξεπεταγμα'.4)υποψιαζομαι την φιλτροχοανη λογω καυτου αερα αλλα μηχανικα πως εξηγειται να κοβει μονο στο συγκεκριμενο φασμα στροφων;5)βενζινη; αλλα παντα μπαινει racing(μηπως ηταν το βενζιναδικο ο φταιχτης;).Υποψην δεν εχει AFM αλλα MAP SENSOR και μου εχει λιωσει ηδη 1 φορα φιλτροχοανη απο θερμοκρασιες!(κυριολεκτικα της πεταξε τα ματια εξω).Περιμενω συμβουλες!MARMEL ανοιξε τα βιβλια περιμενω λυση και οχι απαντηση.Σ'ευχαριστω εκ των προτερων!

Meleths
27-03-05, 15:43
Φιλε mechanicaf
κοιταξε τον ρυθμιστη πιεσης βενζινης να δεις αν δουλευει στην σωστη πιεση και την βαλβιδα του VVT

Filika

MARMEL
27-03-05, 17:29
οντως κατι θα πρεπει να πεζεται με τη βενζινη αλλα στεκει ο θορυβος που σου κανει? ακουγεται μηχανικος θορυβος στο σκορτσαρισμα? ειναι δυσκολο να το καταλαβω απο δω αν δε το ακουσω. θα το βρουμε ρε συ αλλα βοηθα λιγο ακομα τι ακριβως κανει!!! τα βιβλια εδω δεν κανουν τιποτα φιλε!!!

Anonymous
27-03-05, 19:59
Γιατι δεν ρωτας καλυτερα κανενα μηχανικο? Στον μπαρμπαρη δεν το εχεις φτιαξει? Ρωτα τον, αυτος θα ξερει κατι παραπανω... :-?

mechanicaf
27-03-05, 21:13
Οχι δεν ακουγεται θορυβος ξεχασε το απλως το ειχα αναφερει σε καποιο 'σκισιμο' που του εκανα.Φιλε meleths η βαλβιδα που λες καπου στις 5000 δεν επεμβαινει;γιατι να ειναι μονο στο συγκεκριμενο φασμα και μονο οταν ειναι κρυο;MARMEL μην φανταστεις καμμια 'κλωτσια' στο φασμα αυτο ενα αναιπαισθητο πεταγμα κανει.XENOS ο μπαρμπαρης ειναι Αθηνα εγω ζω εδω και καποιο διαστημα εκτος Αττικης.Εξαλλου εχω τον κουμπαρο μου που ειναι ηλεκτρολογος σε TOYOTA και θα το ψαξουμε.Απλως ελεγα μην το εχει ξανακουσει κανενας και να μου πει.

MARMEL
27-03-05, 22:56
δεν εχω ακουσει κατι παρομοιο. ενημερωσε μας παντως . τι να ειναι :oops: γμτ?

Meleths
27-03-05, 23:56
μασ μπερδεψες λιγακι. Σου το κανει οταν ειναι κρυο η οταν ειναι ζεστο οπως αναφερεις στο πρηγουμενο post. Η συγκεκριμενη βαλβιδα οντως αλλαζει τον χρονισμο στις 4400rpm αλλα αν για καποιο λογο οι θερμοκρασιες (οπως γραφεις παραπανω σου το παρουσιαζει οταν ειναι ζεστο) σε συνδιασμο με οτιδηποτε αλλο την κανουν να δυσλειτουργει τοτε ισως το κλωτσιματακι να προερχεται απο τον λαθος χρονισμο... Ειναι λιγο απιθανο αλλα τσεκαρε το. Παντως το πιθανοτερο ειναι να συμβαινει κατι με τα καυσιμα ρυθμιστη πιεσης. Ετσι κατα την γνωμη μου ξεκινα με ενα καθαρισμα των πεταλουδων με καθαριστικο σπρει και δες μετα την πιεση καυσιμου.

Φιλικα

mechanicaf
29-03-05, 09:49
Ναι συγνωμη ρε παιδια οταν ειναι ζεστο το κανει.Σ'ευχαριστω meleth θα ακολουθησω τα βηματα που μου προτεινεις.

OldToyotaLover
16-11-15, 21:57
για να μη ανοιγω αλλο θεμα εχω θεμα με την βαλβιδα βεντιλατερ η πριζα του ειναι με δυο φις αλλα στη βαλβιδα εχει σπασει το ενα οποτε ψαχνω βαλβιδα βεντιλατερ υπαρχει καποια που να ειναι συμβατη απο αλλο τογιοτα?αν οχι καποιο part number?black top.

Fanis
17-11-15, 12:25
ταιριαζουν απο ολα τα 4AFE -corolla 101 ,111 , carina e , avensis 1 ,

OldToyotaLover
17-11-15, 15:15
ωραια σε ευχαριστω φιλε μου