PDA

Επιστροφή στο Forum : Toyota Corolla T-Sport turbo???


Pefter
13-07-04, 16:28
Παιδιά θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος έχει δει το T-Sport με turbo.
Και αν υπάρχει στην Ελλάδα πού?
Έχω ακούσει από πολλούς οτι δεν παίρνει το αγαπημένο πλέον σαλίγκαρο!!!!
Και άλλοι μηλάνε για compressor system από TEE και TRD.
Χρειάζομαι κάποια φώτα pls!!! :-? :-? :-?

DjBac
13-07-04, 16:35
Έχω ακούσει πως όντως δεν παίρνει turbo??
Αν το κάνεις το σκοτώνεις το μοτέρ!!!
Είναι καθαρά φτιαγμένο για ατμόσφαιρα!!!

Ποιος ο λόγος λοιπόν να το κάνεις αυτό?
Υπάρχει και ο compressor της mebani στα 272 άλογα!!!

Pefter
13-07-04, 16:46
Τώρα με σκότωσες.... yell yell yell
Έχεις ακούσει τίποτα για compressor kit από TTE ή TRD??? :oops:

DjBac
13-07-04, 20:03
Η TRD βγάζει αλλά όχι και κάτι δυνατό!!!
Βγάζει όμως πολλά άλλα καλούδια για αυτό το μοτέρ!!!!

kosttrd
13-07-04, 20:47
Σχετικα με compressor,εχω ακουσε καποιον Σταυροπουλο που κανει εισαγωγη (περισσοτερα δεν ξερω).Ειχε φτιαξει μαλιστα ενα Vti,γυρω στα 210Ηρ shoothim shoothim .Το κουστουμακι ηταν 4000euro,δινει και καποια εγγυηση τοποθετησης.Για το συγκεκριμενο μοτερ δεν ξερω αν φερνει αλλα αξιζει να ψαχτεις.

Astakos
14-07-04, 03:18
Φίλε Pefter δυστυχώς για compressor της TTE ή της TRD το ξεχνάς. Δεν υπάρχει κάτι ακόμα και είναι μάλλον χλωμό να υπάρξει.

Της TTE ήταν να βγει τον Ιούνιο αλλά το ανέβαλαν λόγω "τεχνικών προβλημάτων" και υψηλής τιμής (γύρω στα 5500-6000 μαζί με τοποθέτηση). Οπότε φαντάζεσαι...

Υπάρχει βέβαια της Bemani (http://www.bemani.ch/german/toyota_ge.htm), αλλά δεν ξέρω περισσότερα.

Για turbo απλά το ξεχνάς...με όποιον κι αν έχω μιλήσει μου είπε ότι το μοτέρ θα σπάσει 1000%.

Τώρα άλλες λύσεις (ατμόσφαιρα πάντα) υπάρχουν αρκετές, αλλά να ξέρεις πως χαιρετάς για πάντα την εγγύηση! :x

Panel φίλτρα, φιλτροχοάνες, χταπόδι TRD, χειροποίητη 55 μετά τον καταλύτη μέχρι και τελικό, καταλύτης AMERICAT, ελαφρομένο βολάν της TRD, δίσκος της TRD, παράλληλο εγκεφαλάκι της APEXi ή GREEDY και πολλά ακόμα.

Βέβαια σε καμία περίπτωση ότι και να βάλεις το αμάξι δεν πρόκειται να υπερβεί (αισιόδοξα βέβαια) τα 230 άλογα, και θες κιόλας κι ένα σκασμό λεφτά και θα είσαι και από τους πρώτους που θα τα δοκιμάσουν, με τις όποιες συνέπειες.

Πάντως από φίλο μου ξέρω πως K&N φιλτράκι, χταπόδι TRD, AMERICAT καταλύτη, χειροποίητη 55 εξάτμιση από καταλύτη και πίσω του έδωσαν 10 άλογα κι αυτά ψηλά!! Κι όπως καταλαβαίνεις έχει καληνυχτίσει προ πολλού την εγγύηση και έδωσε και 2000!! :oops:

Τέλος υπάρχει κι άλλη λύση που λέει να το κάνεις 2λιτρο, με κέρδος 18-20 άλογα, αλλά σημαντική αύξηση της ρόπης, που την χρειάζεται (210 Νm). Το kit αυτό είναι της Trial και το φέρνει η GTN (www.gtn.ch - στο ελβετικό site). Και βέβαια όλα αυτά χωρίς την προμήθεια εγκεφάλου!! :-?

Αυτά από πλευράς μοτέρ...τώρα αν θες από πλευράς στησίματος αυτό είναι ένα πολύ μεγάλο κεφάλαιο και τα λέμε κάποια άλλη στιγμή!! Κοίτα όμως και το TS Forum...θα σου λυθούν αρκετές απορίες!!

Ουφφφ...πιάστηκα!!! :lol: 8)

g6
15-07-04, 10:07
αν θελετε turbo για την t-sport σας η λυση ειναι μονο μια. Μεταμοσχευση μοτερ με 2λιτρο 3S-GTE με απιστευτες δυαντοτητες βελτιωσης απο κει και μετα. Αλλα απο την αλλη αξιζει τον κοπο να βγει ενα μοτερ υποδειγμα τοσο νωρις? θελει πολυ σκεψη το ολο θεμα.....

Pefter
16-07-04, 10:01
Φίλε G6 το ξέρω αυτό το μοτέρ. Είναι του Celica GT-4. ΤΟ σκέφτικα αυτό αλλά ποιός ο λόγος να πάρω το T-Sport και να του αλλάξω μοτερ.

Astake έχω ακούσει όμως οτι η ατμόσφαιρα γενικά χρειάζεται μικρή εξαγωγή για να κρατάει συμπίεση. Στο turbo τη συμπίεση τη δείνει ο σαλιγκαράκος. Όσο για το χταπόδι που άλλαξς ο φίλος δεν νομίζω πως ήταν αναγκαίο. Και όσο αφορά τα 10ps που πήρε παραπάνω μου ακούγονται πάρα πολύ λίγα. Μήπως δεν έχει γίνει κάτι σωστά?
Ο compressor της ΤΤΕ το ξέρω οτι είναι πανάκριβως, αλλά μήπως τον τοποθετούν στην ίδια τη Toyota και κρατάς την εγγύηση??? :-?

Παιδιά ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας.
Μόλις πάρω το μωρό θα βγώ για πολύ ψάξιμο. :oops: :oops: :oops:

kosttrd
17-07-04, 00:53
Αλλα απο την αλλη αξιζει τον κοπο να βγει ενα μοτερ υποδειγμα τοσο νωρις? θελει πολυ σκεψη το ολο θεμα.....H καλυτερη λυση ειναι η αναμονη και η απαντηση θα ερθει (αν θα ερθει) απο καποιον επωνυμο-αξιοπιστο οικο εξωτερικου.Παντως για turbo,δεν εχω ακουσει τιποτα και για το αντιστοιχο της honda (TYPE R).Ισως λογο εργοστασιακου πουσαρισματος τα περιθωρια για κατι τετοιο να ειναι πολυ μικρα...Αυτο το μοτερ ειναι ενα ατμοσφαιρικο διαμαντι :lol: :lol: και ειναι ιεροσυλια,οι πειραματισμοι πανω σε αυτο...

Astakos
17-07-04, 02:40
Astake έχω ακούσει όμως οτι η ατμόσφαιρα γενικά χρειάζεται μικρή εξαγωγή για να κρατάει συμπίεση. Στο turbo τη συμπίεση τη δείνει ο σαλιγκαράκος. Όσο για το χταπόδι που άλλαξς ο φίλος δεν νομίζω πως ήταν αναγκαίο. Και όσο αφορά τα 10ps που πήρε παραπάνω μου ακούγονται πάρα πολύ λίγα. Μήπως δεν έχει γίνει κάτι σωστά?


Ατμόσφαιρα με ατμόσφαιρα έχει διαφορά pefter. Θεωρείς ότι η 55 σωλήνα είναι μεγάλη για το συγκεκριμένο μοτέρ; Δεν θα το έλεγα!!

Γιατί δεν ήταν αναγκαίο το χταπόδι. Θεωρώ ότι τη διαφορά την έκανε αυτό και ο καταλύτης, και στο λεώ σίγουρα γιατί οδήγησα το αμάξι του σε όλα τα στάδια βελτίωσης και όντως είχε διαφορά!

Τα 11 άλογα που πήρε μου φαίνονται πάρα πολύ καλά για αυτά τα στάδια βελτίωσης! Μην ξεχνάς ότι για να δώσεις μισό άλογο σε ατμόσφαιρα πρέπει να φτύσεις αίμα!!


Ο compressor της ΤΤΕ το ξέρω οτι είναι πανάκριβως, αλλά μήπως τον τοποθετούν στην ίδια τη Toyota και κρατάς την εγγύηση??? :-?


Η Toyota Hellas, σύμφωνα με τελευταία νέα, δεν πρόκειται να τον φέρει, ούτε να τον τοποθετεί με εγγγύηση! Αν ποτέ τον βγάλει η ΤΤΕ τον αγοράζεις μόνο από γερμανία και τον τοποθετείς εσύ με δικό σου ρίσκο και βέβαια χάνοντας την εγγύηση! Αυτά είναι τα τελευταία εβδομαδιάτικα νέα της Toyota Hellas, μέσα από το τεχνικό τμήμα!! :x

Vasilis_G6rT
17-07-04, 03:17
Σωστος ο kostrd, για ηρεμηστε ρε σεις ειναι δυνατον να σκεφτεστε πως να τουρμπισετε τον T-Sport, ειναι ο δευτερος καλυτερος ατμοσφαιρικος ευρειας παραγωγης κινητηρας μετα της Μ3 (μεση ταχυτητα εμβολου καπου στο 35,3 αν θυμαμαι), ελεος! μ αρεσει που ψαχνετε κι ολας.

UNIQUE
17-07-04, 09:58
Μέση ταχύτητα εμβόλου
M3 25,1m/sec
TS 22,1m/sec

Astakos
17-07-04, 14:13
Σωστός ο UNIQUE!!! :lol:

Βασίλη, συμφωνώ κι εγώ με τα λεγόμενα του Κώστα...αλλά να, βλέπεις...ποτέ δεν σου φτάνει η ιπποδύναμη που έχεις και πάντα θες κι άλλη...οπότε ψάχνεσαι, και ιδίως όταν ξέρεις πόσο φτιάχνονται τα Type-R!!!

Αλλά γενικά συμφωνώ ρε παιδιά...το μοτέρ του TS είναι ατμοσφαιρικό στολίδι και πρέπει να πηγαίνουμε στα σίγουρα σε ότι του βάζουμε...απλά λίγη ροπούλα παραπάνω εμένα δεν θα με χάλαγε!! :lol: 8)

Nektarios
25-08-04, 14:26
Paidia sxetika me to TS pou leei kai o Astakos mias kai einai diko mou to corolla me thn exatmish sto opoio anaferetai einai 210PS me exatmish mesaio-teliko xeropoihto + kataluth Americat+ xtapodi TRD + filtro K-N + mpouzi Denso+ troxalies Unorthodox+ disko plato rouleman Exedy + volan TRD + geioseis Arospeed + thermostath TRD.
Tora arxizei kai paei kaloutsika.Den exo omos skopo na kano kati allo (dhladh parallhlo egkefalo) peran ths anarthshs.
Dustoixos paidia TYRE-R den einai kai den tha ginei pote oti kai na kano!!!!!!
Odhgisa ena atmosfairiko me 260Hp apo ton Nikiforo allo pragma.....

Nektarios

g6
26-08-04, 10:55
φιλε nektarie με ολα αυτα που εχεις βαλει μαλλον πρεπει να βαλεις και ενα παραλληλο εγγεφαλο γιατι τωρα το αυτοκινητο σου αναπνεει ελευθερα οποτε υπαρχει και αλλη δυναμη κρυμενη 7 με 8 αλογακια ακομη ακουγονται εφικτα.

Nektarios
26-08-04, 11:04
An krino apo ta legomena tou Grigoriadh kai tou Mparmparh me ton Greddy tha parei guro sta 12 aloga kai tha mporesei na rixei kai to vti point guro stis 5000-5200 strofes.Pantos kaneis den ton exei balei akoma.Kai genikotera exoun akoustei diafora straba.Gi'auto as exei 12 aloga ligotera kai as exo ego to kefali mou hsyxo.Exallou einai 1 xrono kai einai akoma sthn egguhsh(den mou exoun pei tipote me ola ayta sthn antiprosopeia).Otan perasoun 3 xronia kai ton exoun dokimasei alloi prota tote blepoume.Einai kai 1200-1300 euro pou theloun gia egkatastash kai rutmish.....

Nektarios

Nektarios
26-08-04, 11:07
Paidia exei dokimasei kaneis na balei programma h parallhlo egkefalo se corolla E12 kai eidikotera se TS ??
Kai an nai pou ?? me ti kostos ?? kai me ti apotelesmata ??

Nektarios

Nektarios
26-08-04, 11:18
Paidia sorry pou grafo me latinikous xarakthres alla dustoixos apo to pc ths douleias den exo dunatothta na grafo ellhnika.
Parepiptontos exo paraggeilei kai ths piso podies kathos kai ta plaina spiler apo to corolla TS (facelift).
Sigoura tairiazoun akribos kai tha ertoun guro sto telos Septembriou.To kostos einai peripou : 330 gia ta plaina kai 100 gia ta piso.
Ayta .... Protaseis , sumboules kathos kai erothseis apories kai sxolia dektes.

Nektarios

g6
26-08-04, 13:50
φιλε nektarie αν και μου φαινεται πολυ αισιοδοξο 12 αλογα πανω δεν θα διαφωνισω σε αυτο. Μεγαλη εκπληξη μου προξενει η τιμη που ζητουν. Δεν θελω να εκθεσω κοσμο απλα σε συμβουλευω αν πραγματι ενδιαφερεσαι ασχολησου να τον αγορασεις μονος σου δεν ειναι καθολου δυσκολο στην σημερινη μας εποχη. Για τοποθετηση και ρυθμιση υπαρχουν πολλοι που μπορουν να το κανουν (τοποθτηση ακομη και μονος σου αν κατεχες λιγο απο ηλεκτρικα) με πολυ μα παρα πολυ λογικο κοστος...............

Nektarios
26-08-04, 14:18
File mou mporo na ton bro sth timh ton 600 euro to polu alla to thema einai h ruthmish pano sthn opoia patane autoi kai zhtane ta lefta.
Pantos ego mias kai tha to doso to amaxi argotera den tha probo se tetoies energies eidika xoris na yparxei kapoios pou na to exei xanakanei se tetoio amaxi.

g6
27-08-04, 10:10
Το θεμα ειναι απο οσο ξερω οτι ολοι το ρυθμιζουν στο δρομο αρα ζητανε πολλα. κανενας δεν εχει ο προγραμμα σε υπολογιστη και κανενας δεν ρυθμιζει πανω σε δυανμομετρο. Αν γινοταν αυτο μια λογικη τιμη θα ηταν καπου στα 1000 με 1100 ευρω. Αλλα ολοι ζητανε οτι θελουν δυστηχως.............

CorollaG6
27-08-04, 10:28
Έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα που έχουν πάει όλα στα ύψη τι περιμένεις ο κάθε ένας βαράει στο γάμο του καραγκιόζη ζητάει οτι θελει, και καλά κάνει αν υπάρχουν άτομα που μπορούν να τα διαθέσουν, γιατί να μην τα ζητάει.

Nektarios
27-08-04, 10:37
Paidia o Dhmhtriadis exei diko tou dunamotro (Mustag) sto opoio ta ruthmizei kathos kai o Mparmparis o opoios ta paei sto dunamometro tou prohgoumenou.
O Dhmhtriadis exei thn ACE kai trexei kai se dragster me thn Lancia einai antiprosopos ths Autronic.
Opote auta pou lete gia tous sugkekrimenous den isxuoun.
Alla o Spuropoulos pou ftiaxnei Honda kai Toyota mou eipe malista kai se poious dromous paei kai ta ruthmizei!!!!!
Fusika ta lefta isxuoun APOLUTA ---> 1300 euro.
Ap'oti lene einai ontos oi kalueroi kai to gnorizoun opote giati na mhn ta zhtane kiolas....
Ego pantos den ta dino gia tous logous pou exo proanaferei !!!!
Den eida omos kanena na pei an exei balei egkefalo se E12 h akoma kalutera TS ???

g6
27-08-04, 11:33
Χωρις να θελω να εκθεσω απλα θα αναφερω οτι για το greedy για να ρυθμιστει σωστα πρεπει να χρησιμοποιηθει η ειδικη φυσα και υπολογιστης. Επειδη ομως δεν την εχουν (γιατι απλα η greedy την δινει μονο σε επισημους dealers της) αρκουνται να το ρυθμιζουν απο τα κουμπακια που εχει πανω του αλλα το αποτελεσμα ειναι στο περιπου......... Ακομη και σε δυναμομετρο να μπαινει το αυτοκινητο δεν γινεται η ιδανικη ρυθμιση που θα σου αποφερει το value for money.

Στυλιανός Σιαμαντουρας
27-08-04, 11:33
koitakste to compressor tis Toyota edo www.supercars.de sto gramma T

Nektarios
27-08-04, 11:37
Auto pou leei o o filos G6 den to gnorizo alla gia mena einai enas logos parapano gia na mhn to kano
kai as exo 10-12 aloga ligotera alla to kefali mou hsyxo!!!!

speedc
01-09-04, 14:24
Για compressor kit ρίξτε μια ματιά εδώ http://www.takakaira.com/asp/template.asp?cat=2&id=944&prodID=MNnJkKkfhGielHg

billlllll
06-04-06, 02:19
Ρε παίδες εγώ από όσο είχα ακούσει το 2zz-ge δεν τουρμπίζεται γιατί σπάει κτλ και δεν το είχα ψάξει παραπάνω.... (ντεν έχω ts kardia μου :lol: )

take a look :cool:

billlllll
06-04-06, 02:20
...

Gorillas
06-04-06, 09:37
Καλά ρε billlllllll πού το ξέθαψες το θέμα; Μπράβο σου πάντως. Για πές για τα τουρμπάτα καμιά πληροφορία.

billlllll
06-04-06, 12:46
Τι να πω...

Από stock block με light turbo στο 0,4bar μέχρι τέρατα 400+hp

www.newcelica.org Tα παληκάρια έχουν φτιάξει ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ site idea

pwpwpali
06-04-06, 16:19
w nai exei bgei exei parousiasti se ekthesi compresor 215 ps alla den...nai men ksipnaei xamila k mesaia alla to vvti mpainei 6500 xil se litourgia k to plaosio dixnei ta xronia toutha paei kapou sta 30000 euro alla ta aksizei mexri k to teleuteo euro gia ola ta alla pou parexei<dimosieusi apo to evo>

spphoenix
11-05-06, 23:49
Πριν απο λιγο καιρο αψαχνα να βελτιωσω το ts μου κ εψαξα κ την λυση της τουρμπινας. ενα tsτ ουρμπατο πετυχα στον δαρα αλλα ποτε δεν θα πηγαινα το δικο μου εκει. μετα ρωτησα στο σιδερατο που βελτιωνει κυριως honda. (ο ανθρωπος ειναι ολα τα λεφτα!!!!!!!!) τεσπα, μου μιλησε για υβριδικη τουρμπινα ωστε το αυτοκινητο να συνεχιζει να δινει κ στα πολυ ψηλα του! βεβαια τα καλουδια για κατι τετοιο στοιχιζουν αρκετα! αλλα μιλαμε για πολλα αλογα!!!!!!!! υπαρχει βεβαια κ η λυση τησ ατμοσφαιρας αλλα εκει ισχυει πολλα λεφτα για λιγα αλογα. Το νιτρο το εχεται σκεφτει? Εχω δει ts νιτρατη να ανοιγει κ μοιραζει σε s2000 κ s3!!!!!!!!! αν θελησει κανεις μπορω να βρω κ το βιντεο!!!!!!!!!

gtschr
12-05-06, 09:12
Στο τελευταίο τεύχος του power, υπάρχει διαφήμιση για ένα κομπρέσορα της Greddy, με όλα τα περιφερειακά , ειδικά για την ts, που ανεβάζει την ισχύ σε 240 άλογα, και την ροπή σε 25κ. πήρα τηλ. την εταιρεία που το εισάγει ( auto turbo,στην ιερά οδό), και μου είπαν λειτουργεί με πίεση ο,4. κοστος αγοράς γύρω στα 4.000 ευρώ.

OxygeN
12-05-06, 10:34
Για μας τους μικρους(1.4cc) της παρεας παιζει..?

billlllll
12-05-06, 11:36
για τους 'μικρούς' και να παίζει τα κέρδη σε άλογα θα είναι λίγα σε σχέση με το κόστος Κώστα...

pwpwpali
14-05-06, 15:53
αθτο το κιτακι ειναι κ με εγκεφαλο προγραματισμενο.αλλα δεν ειναι κ λιγα τα καποθ 45000 χιλ ευρο

Roy-D
13-06-06, 02:33
για τα 1,4 εμαθα υπαρχει κομπρεσορας με 40% αποδοση απο τα μαμα αλογα....αλλα δεν ξερω αν συμφερει...!

smart
23-06-06, 13:56
Παιδιά μετά το post του BillyVan για το δικό του τουτου, ανάκάλυψα πως όντως τουρμπίζετε ο κινητήρας του Ts.

Για δείτε αυτό το link και πείτε μου.

http://www.turbo-kits.com/corolla_turbo_kits.html

Επιπλέον να σας πώ πως το XRS είναι το Ts στις Η.Π.Α..

Το είχα διαβάσει από ένα άλλο post αλλά δεν θυμάμαι απο ποιό. question

Geo!
23-06-06, 16:17
Δε λέω... ικανοποιητική η απόδοση... αλλα με προβληματίζει αυτό που λέει Warranty:1 Year όσο safe κι αν είναι τα 8PSI. Και η εγγύηση είναι για την ποιότητα των κομματιών του kit ή για τον κινητήρα μετά την τοποθέτηση??
Η τιμούλα... είναι λίγο τσιμπιμένη..., συν τα έξοδα τοποθέτησης!!

smart
23-06-06, 22:19
Δεν ξέρω ρε σύ Γιώργο...

Ίσως κάποιος Έλλην βελτιωτής να γνωρίζει για αυτό το κιτ και να μας δώσει πληροφορίες...

jk1973
19-10-11, 11:05
toyota corolla ts compresor ή corolla Ts Turbo για να πούμε την γνώμη μας.:question

giannis gt
19-10-11, 22:14
Αναλογα τι θελει ο καθενας!!!
Αν θες να κρατησεις τον ατμοσφαιρικο χαρακτηρα του αυτοκινητου, να στριβει οπως πριν να εχει συμπεριφορα ανθρωπινη τοτε ο κομπρεσορας ειναι η λυση!:cool:
Αν θες αλογα ,ξεσπασμα να σπινιαρεις ανελεητα και να κανεις ωραιο ηχο με μπαμ μπουμ και τετοια ...τοτε ΤΟΥΡΜΠΟ!:rolleyes:

Εγω παντως θεωρω οτι ο χαρακτηρας αυτου του αυτοκινητου οπως και του Type R ειναι να ειναι ατμοσφαιρικη και αξιοποιησιμη δυναμη και μονο ο κομπρεσορας το προσφερει αυτο και φυσικα αν ημουν κατοχος τετοιου ο κομπρεσορας θα ηταν ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ!!!;)

Αληθεια σκεφτεσαι κατι αναλογο η απλα το ρωτας για να γινεται κουβεντα?:confused:

jk1973
20-10-11, 02:10
καλημέρα φίλε, δεν το έγραψα το θέμα για να γίνετε κουβέντα με ενδιαφέρει η λύση του tourbo αλλά δεν ξέρω αν θα είναι η πιο σωστή λύση για το auto μου. Πάντως είναι μεγάλο δίλημμα. Ευχαριστώ πάντως για της πολύτιμες συμβουλές σου.

pilotos7
20-10-11, 13:11
Τουρμπισε το αλλα σωστά..!!

giannis gt
20-10-11, 22:34
Τουρμπισε το αλλα σωστά..!!

Δηλαδη υπολογισε 15000 ευρω......!!!!!:roll:

pilotos7
21-10-11, 00:51
Λιγοτερα.:blind

jk1973
21-10-11, 17:47
Δεν κατάλαβα καλά φίλε μου για να βάλω τούρμπο στο corolla (ts) χρειάζεται λιγότερα από 1500 euro.

pilotos7
21-10-11, 18:03
15.000 γραφει ο φιλος οχι 1.500.

giannis gt
21-10-11, 20:24
Αν καθισω και τα ξαναγραψω αναλυτικα θα δεις οτι μπορει και τα 15000 να μην φτασουνε!
Για να γινει σωστο τουρμπο μιλαμε παντα ε!
Τα εχω ξαναγραψει σε παλιο post τοτε που τα λεγαμε με τον marmel και αφου ειχα γραψει ενα ολοκληρο κατεβατο ΚΑΝΕΙΣ δεν αμφισβητησε ουτε αυτα που εγραψα αναλυτικοτατα ουτε και το κοστος!
Δωσε 5000 παρε ενα ετοιμο bolt on compressor kit και θα εισαι κουκλος!!!
Αν θυμαμαι καλα γυρω στα 4400 εχει της greddy και με τα υπολοιπα παιρνεις και ενα μπαρομετρο,πυρομετρο και wideband!;)


Τα βρηκα απο παλιο post και τα ξαναμεταφερω!!!Τι λετε φτανουν τα 15000ρικα?


τουρμπινα-μπεκ-αντλια-εμβολα-μπιελες-εκκεντροφορος-ρυθμ.γραναζι-χταποδι-εξατμιση πληρης-ιντερκουλερ-αλλες σωληνωσεις-μεγαλυτερη πεταλουδα-προγραμμα-εισαγωγη-βαλβιδες-ροικη-φλαντζα ενισχυμενη-μπουζονια-ζυγισμα στοφαλου-τριμμεταλικα μεταλλα-βολαν ελαφρωμενα-ενισχυμενο δισκο-πλατω-αναφλεξη MSD -μπουζοκαλωδια-μπουζι ιριδιου-ψυγειο λαδιου-θερμοστατης αλλος-μεγαλυτερο ψυγειο νερου-φιλτρο αερος-συνθετικα λαδια-μπλοκε διαφορικο -λαστιχα r888-φρενα-αναρτηση!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pilotos7
21-10-11, 23:36
Πιστονια 550Ε
Μπιελες 650Ε
Μεταλλα στροφαλου-μπιελων-θρος 200Ε
Βιδες κεφαλης-καβαλετων στροφαλου 280Ε
Μπουζι 100Ε
Τουρμπινα 1000Ε
Χταποδοεξατμιση 1500Ε
Intercooler-σωληνωσεις 450Ε
Σκαστρα 220Ε
Μπεκ 550cc 300Ε
Τρομπα βενζινης 140Ε
Θερμοστατης 70Ε
Γραναζι τρομπας λαδιου 300Ε
Δισκος-πλατο 550Ε
Μηχανικος 500-600Ε
Φλαντζες γενικης τουοτα 200Ε
Εγκεφαλος-Προγραμμα 2000Ε
Ας βαλω και μπεκιερα-ρυθμιστης πιεσης-επιστροφες 600Ε

Συνολικα περιπου 9.000-10.000.
Καποιες τιμες μπορει να ειναι πιο μεγαλες και καποιες πιο μικρες.
Μπεκιερα-ρυθμιστης πιεσης και επιστροφες βενζινης δεν χρειαζονται..
Επισης και χωρις να ανοιξει μοτερ με 0.4-0.5 πιεση βγαζει 250+.

Roy-D
22-10-11, 04:51
αν ειχα τς δεν θα σκεφτομουν τουρμπο αλλα κομπρεσορα.. το μοτερ αυτο ειναι για να στροφαρει και ετσι θα το αφηνα!!!!

αλλα απο την αλλη με 14.000 αν αντεχεις φορολογια περνεις ποια Μ3 και παιζει να βρεις και 350Ζ!!!!


και απο περιεργεια κοιταξα στο car... 14.000?? και με 11.000 συζητήσιμα βρισκεις!!! http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1839587/

jk1973
22-10-11, 11:06
ok ευχαριστώ πολύ παιδιά για της συμβουλές σας, μάλλον και εγώ μετά από πολύ σκέψη εκεί καταλήγω (compresor) .

pilotos7
22-10-11, 13:38
Η γνωμη μου ειναι να το σκεφτεις λιγο ακομα και να καταληξεις οτι θα το αφησεις μαμα.

giannis gt
22-10-11, 15:08
Μωρε εσυ τα λες καλα με 9-10 χιλιαρικα αλλα καποιες τιμες παραεισαι φτηνος!!!Το προβλημα ειναι οτι δεν ειπαμε φρενα ,αναρτηση ,οργανα εποπτειας και φυσικα παντα βγαινουν παραπανω απο οτι τα υπολογιζεις!
Και γω το Punto το υπολογιζα 4000 και μου βγηκε 6000!!!Τα μισα πραγματα τα ειχα και παλι βγαινουν extra!!!
Τελοσπαντων το προβλημα δεν ειναι οι τιμες αλλα το τι θελει ο καθενας και κυριως ποσο βαθια βαζει το χερι στην τσεπη!!!

toyota mania
23-10-11, 13:03
Ευτυχως υπαρχουν θυματα που δινουν 15.000 για τουρπισμα.Δουλεψτε και στερειθητε για να κανετε καποιους μαγκες.
Τα εργοστασια τα τουρπιζουν με 500 ευρω και πολλα ειπα.

giannis gt
23-10-11, 23:02
Ηρακλη εχεις απολυτο δικιο και λογω καιρων αλλα τα εργοστασια μπορει να τουρμπίζουν με 500 Ευρω αλλα δεν εχουν ουτε σφυρηλατη ροδελα!!!
Οταν εμεις πληρωνουμε και το παραμικρο σε aftermarket το οποιο ειναι και καλο και αξιοπιστο τοτε ΝΑΙ πρεπει να τα πληρωσεις!!!
Καλα τα EVO και τα Supra αλλα βρειτε ενα φτιαγμενο με μαμα πραγματα...!!!
Δεν γινεται οποτε οποιος θελει γουστα και βελτιωσεις τοτε ΝΑΙ πρεπει να πληρωσει!!!ΤΕΛΟΣ!!!
Ειδαλως το κρατας μαμα 100 αλογα και πας οριακα 190 σε κατηφορα........

GiWrGoS@XXX
23-10-11, 23:25
Ηρακλη εχεις απολυτο δικιο και λογω καιρων αλλα τα εργοστασια μπορει να τουρμπίζουν με 500 Ευρω αλλα δεν εχουν ουτε σφυρηλατη ροδελα!!!
Οταν εμεις πληρωνουμε και το παραμικρο σε aftermarket το οποιο ειναι και καλο και αξιοπιστο τοτε ΝΑΙ πρεπει να τα πληρωσεις!!!
Καλα τα EVO και τα Supra αλλα βρειτε ενα φτιαγμενο με μαμα πραγματα...!!!
Δεν γινεται οποτε οποιος θελει γουστα και βελτιωσεις τοτε ΝΑΙ πρεπει να πληρωσει!!!ΤΕΛΟΣ!!!
Ειδαλως το κρατας μαμα 100 αλογα και πας οριακα 190 σε κατηφορα........Tα εργοστασια τουρμπιζουν παμφθηνα καθαρα και μονο λογω οικονομιας κλιμακας γιατι αγοραζουν σε σουπερ τιμες χονδρικης γιατι παραγγελνουν τα turbo και τα υπολοιπα μερη κατα χιλιαδες οχι οπως εσυ και εγω που πληρωνουμε λιανικη και καπελο απο πανω οσα λειπουν στον καθε εμπορο... (δοξα το θεο που υπαρχει το ιντερνετ ...) , απο κει και περα τα φτιαχνουν οσο ενισχυμενα χρειαζεται για να δουλευουν στη εργοστασιακη υπερπιεση με περιθωριο +0.2 bar συνηθως .... ποιος ο λογος να βαλει σφυριλατα σε ενα αμαξι που σχεδιαστηκε να δουλευει 0.5-0.6 bar ,αχρειαστο κοστος ειναι που μειωνει τα κερδη τους ...τωρα αν εγω θελω τρελα γκαζια....οτι πληρωνω περνω.... οσο πιο βαθια παει η τσεπη τοσο πιο καλο-αποδοτικο και ασφαλες το αποτελεσμα....υπαρχει garrett που ειναι garrett... υπαρχει και garrett κινεζικη... υπαρχει greddy... υπαρχει και πολυ καλυτερη hks που ειναι πανακριβη.... και ουτο καθεξης......

abstavros
24-10-11, 03:01
Πιστονια 550Ε
Μπιελες 650Ε
Μεταλλα στροφαλου-μπιελων-θρος 200Ε
Βιδες κεφαλης-καβαλετων στροφαλου 280Ε
Μπουζι 100Ε
Τουρμπινα 1000Ε
Χταποδοεξατμιση 1500Ε
Intercooler-σωληνωσεις 450Ε
Σκαστρα 220Ε
Μπεκ 550cc 300Ε
Τρομπα βενζινης 140Ε
Θερμοστατης 70Ε
Γραναζι τρομπας λαδιου 300Ε
Δισκος-πλατο 550Ε
Μηχανικος 500-600Ε
Φλαντζες γενικης τουοτα 200Ε
Εγκεφαλος-Προγραμμα 2000Ε
Ας βαλω και μπεκιερα-ρυθμιστης πιεσης-επιστροφες 600Ε

Συνολικα περιπου 9.000-10.000.
Καποιες τιμες μπορει να ειναι πιο μεγαλες και καποιες πιο μικρες.
Μπεκιερα-ρυθμιστης πιεσης και επιστροφες βενζινης δεν χρειαζονται..
Επισης και χωρις να ανοιξει μοτερ με 0.4-0.5 πιεση βγαζει 250+.

ΣΥΜΦΩΝΏ!!!!!



Δεν έχω διαβάσει όλο το θέμα (γιατί βαριέμαι). Απλά απαντάω στις τελευταίες ερωτήσεις που έχουν τεθεί.

Ερώτηση:
Τι στροφές δουλεύει η TS????
Απάντηση: μέχρι 8000 στρ/λ (8200 στρ/λ για την ακρίβεια).
Ερώτηση:
Τι στροφές δουλεύει ένα μοτέρ 3sgte????
Απάντηση:
Εργοστασιακά 7200 στρ/λ και χωρίς καμία παρέμβαση ανεβαίνει στις 7500+ στρ/λ.

Άρα γιατί να μην μπορεί να τουρμπιστεί η TS????

Dr.Saimon
24-10-11, 08:10
εχω κανει βολτα με Τς τουρμπατο....με κοφτη στης 9400.
μονο που το μοτερ δεν ειχε 10,000 επανω αλλα πολλα παραπανω.
το αποτελεσμα βεβαια ειναι ΑΛΛΟΥ!

GiWrGoS@XXX
24-10-11, 10:38
ΣΥΜΦΩΝΏ!!!!!



Δεν έχω διαβάσει όλο το θέμα (γιατί βαριέμαι). Απλά απαντάω στις τελευταίες ερωτήσεις που έχουν τεθεί.

Ερώτηση:
Τι στροφές δουλεύει η TS????
Απάντηση: μέχρι 8000 στρ/λ (8200 στρ/λ για την ακρίβεια).
Ερώτηση:
Τι στροφές δουλεύει ένα μοτέρ 3sgte????
Απάντηση:
Εργοστασιακά 7200 στρ/λ και χωρίς καμία παρέμβαση ανεβαίνει στις 7500+ στρ/λ.

Άρα γιατί να μην μπορεί να τουρμπιστεί η TS???? ολα γινονται με το αναλογο κοστος ...το 3SGTE σχεδιαστηκε εξαρχης ως turbo επισης αλλο 7200-7500στροφες κοφτης...αλλο 8500 και αλλο 10000.. παντως τουρμπιζεται και παει 270 αλογα σχετικα ευκολα

http://youtu.be/jnr6dq9TuK8

http://youtu.be/S_aADaL2jwk

akis308
24-10-11, 11:00
Παντως στο Ηράκλειο υπάρχει ένα celica T-sport με σαλιγκάρι.
500φευγα άλογα...

abstavros
24-10-11, 11:42
Σύμφωνα με το budget έχεις και τα ανάλογα αποτελέσματα.
Πάντως τουρμπίζεται. Όλα τουρμπίζονται.

giannis gt
24-10-11, 20:34
E ολα αυτα λεω οτι ΝΑΙ τουρμπιζεται με 15000 Ευρω και φανηκαν πολλα στον Piloto!
Τελικα βλεπω οτι ολοι συμφωνουμε οτι με 10000 κανεις ενα σχετικα light turbo με παρελκομενα!!!
Αν κανεις το TS turbo χωρις να εχω δει live κατι ειμαι 1000% σιγουρος οτι δεν θα εχει καμμια σχεση με εναν 3S!Μονο απο λιγοτερα κυβικα σε στροφαρισμα θα εισαι αλλου!
Το αν αξιζει αυτο ειναι αλλο θεμα!!!
Για μενα οχι γιατι βαζεις τον 3S πανω και ξεμπερδευεις!!!Εισαι και διλιτρος και σηκωνεις μεγαλυτερη τουρμπινα ,βεβαια με λιγοτερο στροφαρισμα αλλα who cares...????
Θα μου πεις κανεις και το TS διλιτρο με στροφαλο απο monkey racing μερια και εκει απλα ξεφευγεις και αντε γεια........!!!!
Οπως και να εχει τα λεφτα ειναι πολλα αλλα οποιος τολμησει σιγουρα θα ανταμειφθει με ενα τρελο γκαζι...!!!:eek:

neoklis
30-10-11, 15:27
επειδή το έχω ψάξει και είμουν έτοιμος για μιά απο τις 2 επιλογές (αν και είναι ακόμα αν δεί κανείς το progect μου:jumpers )

Με μοτέρ πάντα το ίδιο για το λόγο ότι δεν μπλέκεις:
ΕΦΟΡΙΕΣ,ΤΕΛΗ,ΣΔΟΕ,ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΕΣ κ.τ.λ
είναι στη απόφαση και την τσέπη του καθενός μας το τι θέλει να κάνει και το που θέλει να φτάσει το:car
αν δεν θέλει να πάρει κάτι έτοιμο και ποιό γρήγορο αλλά ας πούμε και αλήθειες τώρα για να έχεις αμάξι μαμά με 250 + είσαι πάνω απο 2.000 χαλαρά
Τώρα για το ts όσοι πρόλαβαν πήραν (1.800) αν τώρα αλλάξουν τη φορολογία τότε :fierydevil στο κόλο μας



να πάμε σε μια τέτοια συνάντηση..............
http://www.youtube.com/watch?v=VnjlA...eature=related (http://www.corollaclub.com/forums/ext.php?ref=http://www.youtube.com/watch?v=VnjlAyE8FpQ&feature=related)

giannis gt
31-10-11, 22:34
Μωρε αυτη θα φορολογησουν και τα 1000αρια στο τελος οπως πανε!
Ηδη τελη κυκλοφοριας με τα κυβικα ,αλλα τα 1400 αλλα τα 1600 αλλα τα 1800!