PDA

Επιστροφή στο Forum : Αύξηση κατανάλωσης


_nicolas_
30-10-20, 17:56
Καλησπερα παιδια,

Ειμαι κατοχος ενος Auris 1.6 πρωτης γενιας με συστημα υγραεριου BRC Plug n Drive. Ειμαι πολυ ικανονοιημενος απο το συστημα, χωρις κανενα check engine κτλ.Το περασα στα 61.000χλμ και τωρα εχω 136.000χλμ.
Απο το καλοκαιρι διαπιστωσα οτι εχει ανεβει η καταναλωση μου, αλλα το εριξα στον κλιματισμο που ειχα συνεχεια αναμενο. Αρχηκα νομιζα ειναι υψηλη στο αεριο αλλα ειναι και στην βενζινη.



Μερτησα καταναλωση στο αεριο 10,2 λ/100χλμ και στην βενζίνη 9 λ/100χλμ (αυτες οι μετρησεις χωρις κλιματιστικο και με νορμαλ ταχυτητες 120 κυριως σε επαρχιακους δρομους)


Το πηγα στο συνεργειο για ελεγχο, μου μετρησε ρυπους σε αεριο, βενζινη κρυο, ζεστο, ρελαντι και στις 3000στροφες και ολες οι τιμες (δεν τις εχω) μου ειπε ηταν πολυ καλες.

Αρα και ο λαμδα δεν φαινεται να εχει προβλημα.

Εχω κανει service και το αμαξι και το αεριο χωρις καμια αλλαγη.
Πηγα και σε εναν αλλο μαστορα για το αεριο και μου προτεινε service τον πνευμονα του αεριου (μεμβρανες, λαστιχακια, κοστος 80 ευρω νομιζω).


Να σας πω οτι το αμαξι καιει λιγο λαδακι αλλα δεν νομιζω να επηρεαζει τοσο τον λαμδα.




Η καταναλωση που ειχα, που θεωρητηκα ειναι η φυσιολογικη ειναι, με αεριο 7,7λ /100χλμ και με βενζινη 7,1λ /100χλμ


Τι μου προτεινετε, τι αλλο πρεπει να ελεγξω ?

_nicolas_
11-11-20, 18:06
Κανείς δεν μπορεί να με κατευθύνει κάπου ?

Fanis
12-11-20, 08:47
Δεν νομιζω να ειναι καποιο προβλημα συστηματος αλλά απλα κακη ποιοτητα καυσιμου που ανεβαζει την καταναλωση .. ειχα αρκετα προβληματα σε πελατες μου και σε μια 12αρα μου τον περασμενο μηνα , και αλλαξαμε πολλα φιλτρα με πολλες βρωμιες μεσα κτλ .. τωρα ολα φαινεται να επανηλθαν εκτος απο μερικα πρατηρια καυσιμων που λογω της τιμης τους μερικοι τα προτιμανε ακομα

costas.x
12-11-20, 08:49
Κανείς δεν μπορεί να με κατευθύνει κάπου ?


Καλημέρα.
Υπάρχουν πολλές αιτίες που μπορούν να ανεβάσουν την κατανάλωση καυσίμου. Εσύ έχεις την δυνατότητα να καίει δυο καύσιμα ο κινητήρας σου και έχεις παρατηρήσει αύξηση και στα δυο. Αν θεωρήσω ότι οι μετρήσεις που έκανες είναι σωστές (γεμίζω βενζίνη/αέριο ταξιδεύω πχ 200 χιλιόμετρα και ξαναγεμίζω) το φίλτρο αέρα είναι καθαρό και τα μπουζί καινούρια και τα προτεινόμενα του κατασκευαστή, τότε ξεκινάς από τα απλά.
έχεις αλλάξει τρόπο οδήγησης, έχεις περισσότερο βάρος στο πορτ παγκαζ, έχεις τοποθετήσει σχάρα στον ουρανό, έχεις αλλάξει προς το μεγαλύτερο διάσταση ελαστικών, ή έχεις λιγότερη του κανονικού πίεση αέρα στα ελαστικά.

Στα πιο δύσκολα τώρα,

μερική δυσλειτουργία του θερμοστάτη, ελαττωματικός αισθητήρας θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού, διαρροή κενού στην πολλαπλή εισαγωγής ή σε κάποιον σωλήνα κενού, μία βαλβίδα EGR που δεν κλείνει σωστά στο ρελαντί, διαρροή από την εξάτμιση πριν τον αισθητήρα λ, στένωση στο σύστημα εξάτμισης, σπασμένο σπιράλ, μερικός βουλωμένος καταλύτης ή καζανάκι εξάτμισης, συμπλέκτης που είναι στα τελευταία του, χειρόφρενο που δεν απελευθερώνεται πλήρως ή µία δαγκάνα που κολλάει, αλλαγή λιπαντικού με μεγαλύτερο ιξώδες (λόγο της κατανάλωσης λιπαντικού που έχεις) βρώμικος ή θερμικά γηρασμένος αισθητήρας λ (γίνεται λιγότερο ευαίσθητος και το σήµα του εµφανίζει απόκλιση. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα πλουσιότερο από το κανονικό µίγµα), το ίδιο ως προς το βρώμικος αφορά και τον maf. Καποια από τα παραπάνω θα σου δημιουργούσαν και άλλα προβλήματα εκτός της κατανάλωσης με κυριότερο την αρρυθμία στο ρελαντί. Πάντως όλα τα παραπάνω θεωρώ ότι έχουν επίδραση στην κατανάλωση και των δυο καυσίμων που χρησιμοποιείς. Με την αύξηση της κατανάλωσης έχεις παρατηρήσει και μείωση της απόδοσης του κινητήρα? Αν ναι κι επειδή τα χιλιόμετρα που έχει ο κινητήρας σου είναι λίγα αξίζει να το ψάξεις, αν όχι μην σε φάει και την ψυχή, μπορεί κάτι στις μετρήσεις να έκανες λάθος.


Fanis από την εμπειρία σου τι λιπαντικό μάρκα / ιξώδες θα συνιστούσες για τον 4e-fe του 93 με περίπου 500.000 κμ και αλλαγή κάθε 7000κμ ή 6 μήνες και κατανάλωση περίπου στο λίτρο ανά αλλαγή?

Fanis
12-11-20, 14:01
Καλημέρα.

Fanis από την εμπειρία σου τι λιπαντικό μάρκα / ιξώδες θα συνιστούσες για τον 4e-fe του 93 με περίπου 500.000 κμ και αλλαγή κάθε 7000κμ ή 6 μήνες και κατανάλωση περίπου στο λίτρο ανά αλλαγή?

Θα σου προτεινα 10/40 και αλλαγη καθε 4 με 5000χλμ αν το αμαξι το δουλευεις σε κυκλο πολης .. αλλιως ανετα καθε 7000χλμ

costas.x
12-11-20, 19:00
Ευχαριστώ.

Fanis Ευχαριστώ

_nicolas_
14-11-20, 20:32
Καλησπέρα, ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Όταν κάνεις 100 χιλιόμετρα λιγότερο στο γέμισμα (αερίου) πόσο λάθος να κάνεις στις μετρήσεις :mrgreen:


Λοιπόν να προσθέσω επίσης ότι βάρος, μπαγαζιερες κτλ δεν έχω και εννοείτε πρώτα εκεί θα πήγαινε το μυαλό μου.
Εγώ βάζω 5/30 εκτός από μια φορά που δοκίμασα 10/40 για να δω αν δεν το καίει. Είδα μικρή διαφορά και έτσι πάλι βάζω 5/30 ανά 15.000 οι αλλαγές.

Στα πιο δύσκολα που αναφέρεις, δεν έχω παρατηρήσει κάποιο άλλο θέμα πχ με το ρελαντί, είναι σταθερότατο.
Να πω την αλήθεια δεν το βλέπω ζωηρό το αμάξι και κατά κύριο λόγο με το αέριο και αυτό πρέπει να έγινε μετά από παράπονο δικό μου όταν το πήγα για το service του αεριου
Φίλτρο αέρα έχω ένα KN ελευθέρας το οποίο, το είχα ήδη ένα χρόνο χωρίς καμία διαφορά στην κατανάλωση (ούτε σε απόκριση ούτε γκάζι τίποτα, καμία διαφορά, τσάμπα τα λεφτά). Πρόσφατα το καθάρισα και αυτό.
Τα άλλα που μου αναφέρεις θέλουν έλεγχο καθώς δεν έχω εικόνα να σου απαντήσω.


Οι βαλβίδες μου θέλουν ρυθμισμα και αν ναι στα πόσα χιλιόμετρα πρέπει να τις κοιτάω ? Ξέρω ότι είναι υδραυλικές, παίρνουν ρυθμισμα, είναι αυτός λόγος για αυξημένη κατανάλωση και μείωση απόδοσης ?


Ευχαριστώ

agapiou
15-11-20, 12:42
Νομίζω καλό είναι ανά 30.000 - 40.000 χιλιόμετρα να κάνεις ένα έλεγχο στις βαλβίδες εξαγωγής.