PDA

Επιστροφή στο Forum : ηχος στο μοτερ


dinoszz
24-09-18, 13:24
Καλησπέρα στην ομάδα..εδω και καναδυο μερες ακούγεται ενας ήχος οταν βαζω μπρος το αμάξι(corolla ts) και διαρκεί 2 με 3 λεπτά ανεξαρτήτως αν ειναι παγωμενο η ζεστό.ήχος σαν να χτυπανε οι βαλβίδες😒ή σαν να βάζεις ενα σύρμα σε ακτινες ποδηλάτου..μετά εξαφανίζεται ..Έχουμε καμιά υποψία τι είναι ,μέχρι να πάω συνεργείο;;;
Ευχαριστώ.

keichi
25-09-18, 02:34
Κανει και μενα ακριβως το ιδιο αν και δεν ειναι TS ειναι απλο vvt-i...Οντως, τι ειναι αυτο? Ποτε δε καταλαβα...Στην αντιπροσωπεια μου ειπαν ο ηχος των μπεκ, αλλα αποκλειεται, αφου παλια δε το εκανε ποτε.

Fanis
25-09-18, 17:44
για πες μας ποσα χλμ εχεις και τι μαρκα φιλτρο λαδιου εχεις , αν θυμασαι ??

dinoszz
25-09-18, 22:03
το αμάξι εχει 240000 και φίλτρο λαδιου εχω το μαμά απο την αντιπρόσωπια...λάδια 5-40 eneos..

LISSAS
26-09-18, 10:27
το 5άρι λάδι (5W-40), θεωρώ ότι δεν κάνει για τα χιλιόμετρά σου και τις θερμοκρασίες στην Ελλάδα.
Δεν νομίζω βέβαια ότι αυτό είναι το πρόβλημά σου. Ίσως για κάποιο λόγο, αργεί να κυκλοφορήσει το λάδι κατά την εκκίνηση. Έχεις βάλει κάποιον αντάπτορα, στο φίλτρο λαδιού (πχ για όργανα)?

dinoszz
26-09-18, 12:40
για το λάδι δεν εχω καταλήξει ακόμα ,μου εχουν πει και ςχω διαβάσει στο φορουμ και για 10-60...καποιον ανταπτορα δεν έχω...

corollapatra
26-09-18, 13:08
10-60 είναι πιο ιδανικό για περιπτώσεις βελτιωμένων TS. Θεωρώ ότι ένα καλό συνθετικό 10-40 είναι η καλύτερη επιλογή για τα μαμά 2zz.

dinoszz
26-09-18, 13:36
να διευκρινίσω εδω οτι η χρήση του αμαξιού είναι 3χλμ να παω και 3 να γυρισω στην δουλειά και μια βολτουλα την εβδομάδα για να το ακουσω να λιφταρι😁... στην ουσία δουλευει "παγωμένο" το αμάξι...

dinoszz
02-10-18, 20:09
Καλησπέρα στην ομάδα...πηγα στην αντιπροσωπία για εναν ακουστικό έλεγχο και μου ειπαν η βαλβίδα του μεταβλητού....τιμη 300€...στο φόρουμ όμως δεν εχω διαβάσει κατι τετοιο για το τς..καυε βοήθεια δεκτή.

Fanis
03-10-18, 12:23
η βαλβιδα για να χαλασει λιγο δυσκολο , θα ειχες προβλημα και στην εκκινηση , θα εκανε πολυ χρονο να παρει μπροστα ,

αυτο που μπορει να ειναι να εχεις παλια λαδια μεσα και να μην μπορουννα περασουν μεσα απο την βαλβιδα και να θελει καθαρισμα .. και παλι ομως σιγουρα θα θελει καθαρισμα και το μεταλλικο φιλτρο που βρισκετε λιγα εκατοστα πιο κατω απο την βαλβιδα και απλα καθαριζετε δεν αλλαζεται ..

επισης να αλλαξεις συντομα το φιλτρο λαδιου της τουοτα γιατι ειναι made in china και δεν εχει ανεπιστροφη βαλβιδα , κατι που δεν επιτρεπετε , αλλά στην τουοτα δεν βαζουν μυαλο ...

costas.x
03-10-18, 12:58
http://www.corollaclub.com/forums/customavatars/avatar4302_2.gif (http://www.corollaclub.com/forums/member.php?u=4302) Fanis " (http://www.corollaclub.com/forums/member.php?u=4302)το φιλτρο λαδιου της τουοτα γιατι ειναι made in china και δεν εχει ανεπιστροφη βαλβιδα"


Καλημέρα.

Μήπως γνωρίζεις ποιές μάρκες φίλτρων λαδιού έχουν αντεπίστροφη βαλβίδα?
Κι εγώ στο 101 φίλτρο της τουοτα βάζω για καλύτερα και μόλις σβήσεις τον κινητήρα σε 10 λεπτά το φίλτρο αδειάζει.

Fanis
03-10-18, 13:05
αν αδειαζει τοτε αδειαζει και απο λαδια η κεφαλη του μοτερ , με αποτελεσμα στην εκκινηση μεχρι να σηκωσει λαδια για καποια δευτερα δουλευει στεγνο το μοτερ με πολυ κακες επιπτωσεις ..

εγω στο μαγαζι δουλευω τα micro filter που ειναι made in japan ή τα tokio που εχουν και τα 2 ανεπιστροφη βαλβιδα και κρατανε τα λαδια στην κεφαλη ωστε να μην εχουμε αυτο το προβλημα ..

παντως made in china δεν ειναι καλο να βαζουμε σιγουρα και οποιος εχει φιλτρο απο την τουοτα μπορει να το διαβασει πανω του το γραφει με μεγαλα ασπρα γραμματα ..

dinoszz
03-10-18, 14:21
μεταλλικά φιλτρακια εννοείς τα δυο μικρά που καθαρίζονται;;;;
η επομενη κίνηση μου ειναι άνοιγμα το καπάκι αλλαγή βιδες λιφτ και καθάρισμα τα φιλτρακια..με φίλο μηχανικό,χοντακια μεν αλλά καλο μαστορι..

costas.x
03-10-18, 16:14
αν αδειαζει τοτε αδειαζει και απο λαδια η κεφαλη του μοτερ , με αποτελεσμα στην εκκινηση μεχρι να σηκωσει λαδια για καποια δευτερα δουλευει στεγνο το μοτερ με πολυ κακες επιπτωσεις ..

εγω στο μαγαζι δουλευω τα micro filter που ειναι made in japan ή τα tokio που εχουν και τα 2 ανεπιστροφη βαλβιδα και κρατανε τα λαδια στην κεφαλη ωστε να μην εχουμε αυτο το προβλημα ..

παντως made in china δεν ειναι καλο να βαζουμε σιγουρα και οποιος εχει φιλτρο απο την τουοτα μπορει να το διαβασει πανω του το γραφει με μεγαλα ασπρα γραμματα ..
Είχα διαβάσει το made in china θεωρούσα όμως οτι θα ήταν ποιοτικός καλύτερα λόγω τουοτα.
Μάλλον σε ενα απο τα 2 που αναφέρεις θα πάω.
Ευχαριστώ.

Fanis
03-10-18, 20:26
μεταλλικά φιλτρακια εννοείς τα δυο μικρά που καθαρίζονται;;;;
η επομενη κίνηση μου ειναι άνοιγμα το καπάκι αλλαγή βιδες λιφτ και καθάρισμα τα φιλτρακια..με φίλο μηχανικό,χοντακια μεν αλλά καλο μαστορι..

1 φιλτρο ειναι , και ειναι ακριβως κατω απο την βαλβιδα vvti μια 14αρα βιδα και θελει μαγνητη για να τραβηξεις εξω το ματαλικο φιλτρακι..

dinoszz
03-10-18, 21:45
1 φιλτρο ειναι , και ειναι ακριβως κατω απο την βαλβιδα vvti μια 14αρα βιδα και θελει μαγνητη για να τραβηξεις εξω το ματαλικο φιλτρακι..
το άλλο που είναι στο πλάι του μοτέρ δεν χρειάζεται;;;το ειδα σε ενα βίντεο στο you tube��
https://youtu.be/addme/QfDDhf7UzVUS_98GUitdoN7BV6xH5A

dinoszz
09-10-18, 14:35
Καλημέρα...τεντωτηρα καδενας μου ειπαν τελικά.. δεν μπορώ ομως να το βρω σαν μεμονωμένο ανταλλακτικό..γνωριζει καποιος κάτι να βοηθήσει;;;

CTS03
11-10-18, 21:33
Έχει κωδικό Α1354088600 και 29,66€. Βλέπω να έχουν χρεώσει και φλάντζα μπουζι Α1119315010 (7,77€) και φλάντζα καπακ. βαλβιδ. Α1121388600 (10,39) και 72€ εργασια. Όλες οι τιμες χωρίς ΦΠΑ, σε αντιπροσωπεία.
Είχε αλλαχτεί για διαρροή λαδιού που τελικά δεν οφειλόταν σε αυτό.

dinoszz
11-10-18, 22:19
Έχει κωδικό Α1354088600 και 29,66€. Βλέπω να έχουν χρεώσει και φλάντζα μπουζι Α1119315010 (7,77€) και φλάντζα καπακ. βαλβιδ. Α1121388600 (10,39) και 72€ εργασια. Όλες οι τιμες χωρίς ΦΠΑ, σε αντιπροσωπεία.
Είχε αλλαχτεί για διαρροή λαδιού που τελικά δεν οφειλόταν σε αυτό.
Σ'ευχαριστώ για την απάντηση,τελικά βρηκα σε αντιπροσωπία...39 € μου ειπαν μονο ο τεντωτηρας..ελπίζω με την αλλαγή του να κελαηδαει το μοτερ:roll:

CTS03
25-10-18, 23:01
Τώρα που έπεσε η θερμοκρασία (18-15C), δυο φορες σε ξεκίνημα με κρυα μηχανή ακούω στην αρχή για 20-30 δευτερόλεπτα ένα ζιννν... σαν μια αντλία που κάνει θόρυβο. Είχε συμβεί και κάποια πραγματικά κρύα ημέρα πέρυσι.
Έχει τύχει σε κάποιον άλλο?

dinoszz
08-11-18, 15:05
αν δεν κανω λάθος (ας με διορθώσουν οι παλαιότεροι)ειναι το μοτερακι που εμπλουτίζει με αερα τα καυσαέρια.. ειναι καπου μπροστά αριστερά στον προφυλακτήρα. .σαν σαλιγκάρι;-)

Fanis
08-11-18, 19:06
ναι ειναι το μοτερ κρυας ή δευτερευουσας εκκινησης και βρισκετε μεσα στο φτερο της μεριας του οδηγου ...

dinoszz
26-03-19, 21:32
καλησπέρα σας κύριοι..επιτέλους υο προβλημα λύθηκε...σπασμένη εισαγωγή ηταν το πρόβλημα και προκαλούσε τον μεταλλικό θόρυβο..ο 2zz κελαηδαει και πάλι..

keichi
28-03-19, 13:12
Αντεπιστροφη στο φιλτρο λαδιου??????
Δεν την εχω δει ποτε αυτην, μπορει καποιος να διαφωτισει με κανα σχεδιο ή φωτο?

CTS03
04-04-19, 19:26
καλησπέρα σας κύριοι..επιτέλους υο προβλημα λύθηκε...σπασμένη εισαγωγή ηταν το πρόβλημα και προκαλούσε τον μεταλλικό θόρυβο..ο 2zz κελαηδαει και πάλι..
Πολλά περιφερειακά προβλήματα βγάζει το TS και κοστίζουν. Αν θέλεις πες μας για τη λύση και το κόστος.

Τώρα έχω κατά διαστήματα (200-250 χλμ) λαμπάκι κινητήρα που ξανασβήνει μετά μερικές ημέρες. Στο συνεργείο είχαν δει φτωχό μείγμα, αλλά για την τελευταία φορά έβαλα ένα obd adaptor με το Torque Lite και διάβασα το P1072 ππυ σημαίνει πλούσιο μείγμα. Ξανα-καθάρισα το MAF κι ελπίζω ...

Το obd σε μια σελίδα με τίλο Emission systems DTC μου γράφει Incomplete με κίτρινα γράμματα στην δευτερεύουσα αντλία κρύας εκίννησης που είναι αυτή που έκανε το θόρυβο κάποιες κρύες ημέρες.
Έχει κάποιος ιδέα τι κάνουμε με αυτή την αντλία αν τα παίξει? Υπάρχει δυνατότητα επισκευής/συντήρησης? Σκέφτομαι ότι μεταχειρισμένη σε τέτοια ηλικία μοντέλου απίστευτο να είναι καλύτερη από τη δική μου (στο ίντερνετ φαίνεται ότι στην Αγγλία χάλαγαν σε corolla και celica TS από την προηγούμενη δεκαετία) και στο amazon είδα τιμή πάνω από 1100 δολλάρια!

Αν αφαιρεθεί δεν ξέρω πόσο κακό θα είναι για τον καταλύτη, αλλά το σημαντικότερο θα ανάβει λαμπάκι μηχανής και θα βγάζει εκτός το TRC και VSC. Κάποιοι συζητούσαν να βάλουν αντίσταση που να τραβάει όσο ρεύμα χρειάζεται για να ξεγελάει τον εγκέφαλο.

dinoszz
07-04-19, 11:25
Το κόστος ηταν 135€.
στάλθηκε η εισαγωγή για κόλληση +φλαντζες ..αστείο ποσό αν σκεφτείς οτι στην αντιπροσωπεία μου ειχαν πει ότι πρέπει να ανοίξουμε μοτέρ και οτι προκύψει...

keichi
08-04-19, 23:49
Και τι σημαινει δηλαδη αυτο? Οτι οι αντιπροσωπειες δεν εχουν καλους τεχνικους? Οι τεχνικοι των αντιπροσωπειων ειναι 200 φορες καλυτεροι απ τους μαστορες των ελευθερων συνεργειων διοτι εχουν experience, εξειδικευμενη εκπαιδευση και μαλιστα τελειως διαφορετικου επιπεδου.
Οι μεταλλικοι θορυβοι που προερχονται απ τη μηχανη ειναι δυσκολο προβλημα και θελει μεγαλη διερευνηση.
Μπορει να ειναι απ το πιο απλο προβλημα μεχρι και παντελως δυσκολο να το εντοπισεις...

keichi
08-04-19, 23:53
Και κατι αλλο:

Αν εργοστασιακο κομματι σου εσπασε σε μια 10ετια, αληθεια, ποσο πιστευεις θα αντεξει το κολλημα που σου εκανε ο μαστορας?

Λεω εγω τωρα...

keichi
09-04-19, 00:02
Καλο ειναι να μην τις δυσφημουμε ετσι τις αντιπροσωπειες διοτι οι αντιπροσωπειες συνεισφερουν πολυ περισσοτερο στην οικονομια της χωρας μας απο οτι οι ιδωτες... Επειδη κοστιζουν, βρισκουμε ενα σωρο δικαιολογιες για να τις δυσφημισουμε αδικως. Ομως τι να κανουμε...Η σωστη δουλεια κοστιζει.

Και να μην ξεχναμε, οτι και στις αντιπροσωπειες ανθρωποι δουλευουν...Και αυτοι εχουν οικογενειες και αυτοι θελουν να βγαλουν το ψωμι τους...

dinoszz
09-04-19, 08:18
Δεν νομίζω να ηταν δυσφήμηση ,έτσι οπως το διατύπωσα.Απλώς ανέφερα τι μου είπαν ..

LISSAS
09-04-19, 13:31
Και τι σημαινει δηλαδη αυτο? Οτι οι αντιπροσωπειες δεν εχουν καλους τεχνικους? Οι τεχνικοι των αντιπροσωπειων ειναι 200 φορες καλυτεροι απ τους μαστορες των ελευθερων συνεργειων διοτι εχουν experience, εξειδικευμενη εκπαιδευση και μαλιστα τελειως διαφορετικου επιπεδου.
...

Συμφωνώ με τα λεγόμενα, αλλά εν μέρει...
Οι τεχνικοι των αντιπροσωπειων εχουν όντως experience και εξειδικευμενη εκπαιδευση πάνω σε συγκεκριμένα αυτοκίνητα, αλλά όχι όλοι. Επίσης δεν θεωρώ ότι ειναι 200 φορες καλυτεροι απο ΟΛΟΥΣ τους μαστορες των ελευθερων συνεργειων. Μην αγνοούμε ότι, αρκετοί από αυτούς έφυγαν από τις αντιπροσωπείες και άνοιξαν δικά τους ιδιωτικά συνεργεία.
Τέλος, είναι κοινό μυστικό, ότι στις αντιπροσωπείες ισχύει το ρητό... "όταν πονάει κεφάλι...κόβει (όλο το) κεφάλι"!! Το ανωτέρω ρητό, σε συνδυασμό με το κόστος της εργατοώρας, κάνει την επίσκεψη στην αντιπροσωπεία πιο τσουχτερή.
Από την άλλη βέβαια, έχω και παράδειγμα τεχνικού αντιπροσωπείας, ο οποίος ενήργησε ως "επισκευαστής" εξαρτήματος και όχι ως "αντικαταστάτης" αυτού (κατά παρέκκλιση από τις τυχόν οδηγίες της αντιπροσωπείας).
Όπως πάντα... Η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση.

Βγήκαμε off-topic, ή μου φαίνεται??? :hehe :hehe :hehe

CTS03
09-04-19, 22:06
Οι μηχανικοί στις αντιπροσωπείες δεν νομίζω να ξέρουν τίποτα παραπάνω (από training ή εμπειρία) για προβλήματα που αντιμετωπίζουμε σε αυτοκίνητα 10-20 χρόνων, σε σχέση με ένα καλό ανεξάρτητο μηχανικό. Αλλά και στην περίπτωση που ξέρουν, δυστυχώς νομίζω πως δεν ταιριάζει στη φιλοσοφία της επιχείρησης-αντιπροσωπίας να ασχολούνται με θέματα εκτός ρουτίνας.
Επίσης αν πληρώνανε καλούς μισθούς στις αντιπροσωπείες δεν θα άλλαζαν μηχανικούς κάθε 3-4 χρόνια και θα υπήρχαν πολύ λιγώτερα ανεξάρτητα συνεργεία.