sphinxgr
27-04-18, 15:19
Επειδή το ψάχνω καιρό, είπα να καταγράψω τα ευρήματα μου σχετικά με την κατανάλωση λαδιού με τον κινητήρα 1NR-FE 1.33 auris / yaris γιατί δεν τα έχω βρει κάπου συγκεντρωμένα.
Αρχικά ο μόνος τρόπος να αποφύγει κάποιος την κατανάλωση λαδιού είναι να αλλάζει εξαρχής λάδια το μέγιστο ανά 7500χμ και να βάζει λάδια ιξώδους 5-30 και όχι πιο χοντρά ή ημισυνθετικά.
Το σίγουρο είναι πως θα εμφανιστεί σε όποιον βάζει 10-40 ή κάνει αλλαγές λαδιών / 15.000χμ όπως προτείνει για επικοινωνιακούς λόγους η αντιπροσωπεία.
Έχει βγει απο την TOYOTA TSB (Technical Service Bulletin) που περιγράφει το serial number του κινητήρα και τι αλλαγές πρέπει να γίνουν για να διορθωθεί το οποίο και επισυνάπτω.
Συνοπτικά όλοι οι κινητήρες 1NR-FE που βγήκαν έως τις αρχές του 2013 έχουν λανθασμένη σχεδίαση.
Οι αλλαγές των προβληματικών μερών, μαζί με την εργασία πάνε 2500€ και ίσως διορθώσουν το πρόβλημα. Ο αριθμός του TSB για όποιον το ψάχνει είναι EG-0095Τ-1112. TSB είναι τεχνική οδηγία. Δεν είναι ανάκληση. Ανακλήσεις γίνονται μόνο σε προβλήματα που βάζουν σε κίνδυνο τη ζωή του επιβάτη. Η οικονομική ζημία λόγω λανθασμένου σχεδιασμού, δεν εμπίπτει στις ανακλήσεις. Εντός εγγύησης και εφόσον η κατανάλωση είναι >1l/1000km φυσικά γίνεται. Στην πληθώρα των περιπτώσεων όμως το πρόβλημα εμφανίζεται μετά το τέλος της εγγύησης και το 1l/1000km αργεί να έρθει. Συνήθως έχει πεθάνει πιο νωρίς το μοτέρ.
Μοναδικός προκαταβολικός έλεγχος για την αγορά μεταχειρισμένου, είναι αν είναι λαδωμένα τα μπουζί και η μέτρηση συμπίεσης των κυλίνδρων.
Το πρόβλημα δημιουργείται γιατί βουλώνουν οι τρύπες επιστροφής λαδιού και τα ελατήρια των πιστονιών απο άνθρακα απο το θάλαμο καύσης, το λάδι δεν μπορεί να επιστραφεί στο κάρτερ και καίγεται στα τοιχώματα των κυλίνδρων. Απο τη στιγμή που ξεκινήσει η κατανάλωση λαδιού ο κινητήρας έχει περίπου 40.000χμ ζωής.
Η επισκευή σύμφωνα με την ΤΟΥΟΤΑ περιλαμβάνει ψευτοκάπακο, πιστόνια, μπιέλες, ελατήρια και σε ορισμένες περιπτώσεις αντλία λαδιού. Επισυνάπτω και αναλυτική προσφορά όπως και το TSB που γράφει συγκεκριμένα τα part numbers που πρέπει να αλλαχθούν και με τι να αλλαχθούν.
Η αντικατάσταση με άλλον κινητήρα, μελλοντικά πάλι θα δημιουργήσει πρόβλημα εφόσον και αυτός θα ανήκει στην προβληματική παρτίδα.
Παραθέτω και σχετικά συνημμένα για όποιον θέλει να μάθει περισσότερα
Αρχικά ο μόνος τρόπος να αποφύγει κάποιος την κατανάλωση λαδιού είναι να αλλάζει εξαρχής λάδια το μέγιστο ανά 7500χμ και να βάζει λάδια ιξώδους 5-30 και όχι πιο χοντρά ή ημισυνθετικά.
Το σίγουρο είναι πως θα εμφανιστεί σε όποιον βάζει 10-40 ή κάνει αλλαγές λαδιών / 15.000χμ όπως προτείνει για επικοινωνιακούς λόγους η αντιπροσωπεία.
Έχει βγει απο την TOYOTA TSB (Technical Service Bulletin) που περιγράφει το serial number του κινητήρα και τι αλλαγές πρέπει να γίνουν για να διορθωθεί το οποίο και επισυνάπτω.
Συνοπτικά όλοι οι κινητήρες 1NR-FE που βγήκαν έως τις αρχές του 2013 έχουν λανθασμένη σχεδίαση.
Οι αλλαγές των προβληματικών μερών, μαζί με την εργασία πάνε 2500€ και ίσως διορθώσουν το πρόβλημα. Ο αριθμός του TSB για όποιον το ψάχνει είναι EG-0095Τ-1112. TSB είναι τεχνική οδηγία. Δεν είναι ανάκληση. Ανακλήσεις γίνονται μόνο σε προβλήματα που βάζουν σε κίνδυνο τη ζωή του επιβάτη. Η οικονομική ζημία λόγω λανθασμένου σχεδιασμού, δεν εμπίπτει στις ανακλήσεις. Εντός εγγύησης και εφόσον η κατανάλωση είναι >1l/1000km φυσικά γίνεται. Στην πληθώρα των περιπτώσεων όμως το πρόβλημα εμφανίζεται μετά το τέλος της εγγύησης και το 1l/1000km αργεί να έρθει. Συνήθως έχει πεθάνει πιο νωρίς το μοτέρ.
Μοναδικός προκαταβολικός έλεγχος για την αγορά μεταχειρισμένου, είναι αν είναι λαδωμένα τα μπουζί και η μέτρηση συμπίεσης των κυλίνδρων.
Το πρόβλημα δημιουργείται γιατί βουλώνουν οι τρύπες επιστροφής λαδιού και τα ελατήρια των πιστονιών απο άνθρακα απο το θάλαμο καύσης, το λάδι δεν μπορεί να επιστραφεί στο κάρτερ και καίγεται στα τοιχώματα των κυλίνδρων. Απο τη στιγμή που ξεκινήσει η κατανάλωση λαδιού ο κινητήρας έχει περίπου 40.000χμ ζωής.
Η επισκευή σύμφωνα με την ΤΟΥΟΤΑ περιλαμβάνει ψευτοκάπακο, πιστόνια, μπιέλες, ελατήρια και σε ορισμένες περιπτώσεις αντλία λαδιού. Επισυνάπτω και αναλυτική προσφορά όπως και το TSB που γράφει συγκεκριμένα τα part numbers που πρέπει να αλλαχθούν και με τι να αλλαχθούν.
Η αντικατάσταση με άλλον κινητήρα, μελλοντικά πάλι θα δημιουργήσει πρόβλημα εφόσον και αυτός θα ανήκει στην προβληματική παρτίδα.
Παραθέτω και σχετικά συνημμένα για όποιον θέλει να μάθει περισσότερα