PDA

Επιστροφή στο Forum : Ερώτηση για αμορτισέρ


giorgospara
08-01-18, 13:28
Παιδιά καλησπέρα ήθελα να ρωτήσω ποτέ καταλαβαίνουμε ότι τα αμορτισέρ είναι για αλλαγή. Να αναφέρω επίσης ότι μιλάμε για tsport χαμηλωμένο με ελατήρια hr και δεν γνωρίζω την ανάρτηση που φοράει. Απλά μου έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι ακούγετε περισσότερο στις λακκούβες σε σχέση με ένα μήνα πριν.

bluechris
08-01-18, 13:45
Νοιώθεις το αμάξι να τερματίζει από ανάρτηση ποιο εύκολα από πριν?
Πόσα χλμ έχεις με αυτά τα αμορτισερ?

giorgospara
08-01-18, 14:02
Πόσα χιλιόμετρα έχουν πάνω αυτά δεν γνωρίζω διότι το πήρα πριν ένα δίμηνο περίπου το αυτοκίνητο. Επίσης στις στροφές αισθάνομαι σα να έχει μια κλήση παραπάνω από όταν ήταν στην αρχή που το ειχα.

Fanis
08-01-18, 18:37
εχεις κοιταξει την πιεση ελαστικων ???

NikiforosGT
08-01-18, 22:17
καλησπέρα, βασικα οταν πεσουν τα αμορτισερ συνηθως κοπανανε σε λακουβες και γενικα στις ανωμαλιες του δρομου περισσοτερο απο πριν, για να εχεις μετρο συγκρισης. Μετα εφοσον παραμενουν στο αμαξι θα γινουν χειροτερα, καποια στιγμη αρχιζεις να χανεις τον ελεγχο, πχ σε αποτομη κινηση μπαλατζαρει, σαν βαρκα καπως ετσι και ειναι επικυνδυνα.
αν εχεις απορια πας σε αμορτισερομετρο και τα μετρας.
Οταν ειναι χαμηλωμενο λογω μικρου υψους και διαδρομης ειναι ποιο δυσκολο να τα καταλαβεις.
Αν στριβει μια χαρα χωρις να παιρνει κλισεις και να νομιζεις οτι θα σου φυγει τοτε προφανως ειναι ενταξει. Αν οχι πας για αλλαγη.

Πρωτα απο ολα δες να εχεις τον σωστο αερα στα λαστιχα.

giorgospara
09-01-18, 00:27
Παιδιά βοηθήσατε μέ τις απαντήσεις σας. Αλλά δεν δεν ξέρω αν το αμορτισερομετρο βγάζει σωστή ένδειξη γτ για να μετρηθεί σωστα το αμορτισερ θα πρέπει να βγει. Σίγουρα το αυτοκίνητο δε πάει βάρκα γιαλό όπως πήγαινε το Honda ( πριν αλλάξω τα αμορτισερ). Αλλά αισθάνομαι αυτό το ψιλό κοπανημα όποτε θα τσεκάρω μια τα λάστιχα αύριο για σιγουρα . Και σας ενημερώνω.

corollapatra
09-01-18, 08:39
Αν τα αμορτισέρ είναι για αλλαγή, τότε η μέτρηση σε αμορτισερόμετρο, όσο λάθος και να είναι, θα είναι σίγουρα ενδεικτική για το αν θέλει αλλαγή ή όχι. Δε μπορεί το μηχάνημα να σου δείξει 35% στα αμορτισέρ και να είναι στη πραγματικότητα 90% ή το αντίθετο. Οπότε, από τη στιγμή που δεν έχεις εικόνα χιλιομέτρων και χρήσης από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη, είναι απαραίτητη η μέτρηση των αμορτισέρ στο σχετικό μηχάνημα.

bpapad81
09-01-18, 09:00
καλημερα,
η μετρηση για μενα δεν λεει κατι πανω στο αυτοκινητο.
Δεν εχω TS , αλλα το απλο 2002, και μετρηση στο KTEO παντα τα εβγαζε 95%-98%. αλλα δεν ειχαν αλλαχθει ποτε, και ειχαν 200K km...
θα πρεπει να βγουνε για την πιο σωστή μετρηση...

giorgospara
09-01-18, 09:31
Παιδιά Καλημέρα έλεγξα σήμερα την πίεση των ελαστικών κάποια ήθελα λίγο αέρα. Παράτησα ότι τα χτυπήματα μειώθηκαν. Όσον αφορά την μέτρηση των αμορτισέρ να την κάνω σε κάποιο ΚΤΕΟ γίνεται? Γτ το χαρτί του ΚΤΕΟ που έχει το αυτοκίνητο και είναι περασμένο το καλοκαίρι δεν γράφει πάνω κάποια μέτρηση για τα αμορτισέρ.

Και ακόμα μια ερώτηση σε ποια τιμή της μέτρησης θεωρούμε ότι το αμορτισερ θέλει αλλαγή. Πχ αν είναι 40% χρειάζεται αλλαγή?

Παιδιά προς ενημέρωση σας, η μετρήσεις που βγήκαν είναι μπροστά 90-90 και πίσω 80-75

NikiforosGT
11-01-18, 10:02
καλημέρα, συμφωνω ότι οι μετρήσεις δεν είναι σωστες, προσωπικα πηγα ΚΤΕΟ μετα από χρονια εννοω 2η ή 3η φορα δεν θυμαμαι και επειδή τα ειχα κανει ποιο σκληρα τα koni sport τα νουμερα εφτασαν καλυτερα από όταν τα εβαλα!!!
επισης αν παμε με ποιο φουσκωμένα λάστιχα θα εχουμε καλυτερα νουμερα!
προσωπικα δεν δινω καμια σημασια στις μετρήσεις, τα βλεπω στον δρομο.
Παω σε βουνα ετσι κι αλλιως Διονυσο, Πεντελη, Φραγμα Μαραθωνα και αμα εχω πρόβλημα το ξερω αμεσα. Εννοείτε ότι προσεχουμε αμα δουμε ότι περνουμε κλισεις!
Δεν μπορει χαρτι ΚΤΕΟ να μην εχει μετρήσεις αμορτισέρ!
ΠΑΝΤΑ τα μετρανε!
αν είναι χαμηλα τα νουμερα σε κοβουν, ετυχε σε έναν γνωστο μου για τα πισω.
Ειχε πολύ χαμηλα γιατι το φορτωνει και τον κοψανε.
Τα πισω σου είναι ποιο πεσμενα αλλα δεν θελουν αλλαγη.

Αν θες να κοπανάει λιγοτερο εκτος των αλλων (αμορτισέρ-ελατήρια, μη χαμήλωμα) μπορεις να βαλεις λάστιχα με ποιο μεγαλο προφιλ.
ΠΧ εγω εχω τωρα 195/50/15, εχει και με 45% προφιλ, εχει και με 60 και 65.
Αν παω σε 65% τοτε θα γινει ποιο ανετο, αλλα θα χαλασω το βημα και θα χασω επιδοσεις πχ επιταχυνση, καθως και θα δειχνει πολύ λαθος το κοντερ,
Κομπογιανιτικη λυση αλλα αποτελεσματικη. Οσο ποιο χαμηλο προφιλ κοπανας περισσοτερο. Ασε που ποιο χαμηλο σημαινει μικροτερο υψος αμαξώματος από τον δρομο και μεγαλύτερα κενα σε θολους.
Εγω δεν θα το εκανα, θα προτιμουσα να βαλω ποιο μαλακά αμορτισέρ.

Τωρα εχω koni sport μαμα σε υψος ελατήρια, μπροστα είναι από 4AGZE και πισω εχω και βοηθητικα της MAD και με competition βαλβιδες και κοπανάνε αστα να πανε!!! παρα πολύ καλα κρατήματα αλλα κοπανάει πολύ. Και είναι επισκευασμένα και τα 4, αλλα όταν γινουν μονο λαδιου είναι ποιο σκληρα και επηρεάζονται από το κρυο-ζεστη όπως είναι λογικο.

Αν σε ενοχλεί λοιπον το καλυτερο που εχεις να κανεις και σωστοτερο είναι μαμα σε υψος ελατήρια, εχουν και διαφορες άλλες μαρκες γιατι της Toyota κανουν χρυσαφι....τα δικα μου όταν ρωτησα το 2008 νομιζω μου ειπαν 200 ευρω τα 4!!!! στην Ε11.

bluechris
11-01-18, 10:08
καλημέρα, συμφωνω ότι οι μετρήσεις δεν είναι σωστες, προσωπικα πηγα ΚΤΕΟ μετα από χρονια εννοω 2η ή 3η φορα δεν θυμαμαι και επειδή τα ειχα κανει ποιο σκληρα τα koni sport τα νουμερα εφτασαν καλυτερα από όταν τα εβαλα!!!
επισης αν παμε με ποιο φουσκωμένα λάστιχα θα εχουμε καλυτερα νουμερα!
προσωπικα δεν δινω καμια σημασια στις μετρήσεις, τα βλεπω στον δρομο.
Παω σε βουνα ετσι κι αλλιως Διονυσο, Πεντελη, Φραγμα Μαραθωνα και αμα εχω πρόβλημα το ξερω αμεσα. Εννοείτε ότι προσεχουμε αμα δουμε ότι περνουμε κλισεις!
Δεν μπορει χαρτι ΚΤΕΟ να μην εχει μετρήσεις αμορτισέρ!
ΠΑΝΤΑ τα μετρανε!
αν είναι χαμηλα τα νουμερα σε κοβουν, ετυχε σε έναν γνωστο μου για τα πισω.
Ειχε πολύ χαμηλα γιατι το φορτωνει και τον κοψανε.
Τα πισω σου είναι ποιο πεσμενα αλλα δεν θελουν αλλαγη.

Αν θες να κοπανάει λιγοτερο εκτος των αλλων (αμορτισέρ-ελατήρια, μη χαμήλωμα) μπορεις να βαλεις λάστιχα με ποιο μεγαλο προφιλ.
ΠΧ εγω εχω τωρα 195/50/15, εχει και με 45% προφιλ, εχει και με 60 και 65.
Αν παω σε 65% τοτε θα γινει ποιο ανετο, αλλα θα χαλασω το βημα και θα χασω επιδοσεις πχ επιταχυνση, καθως και θα δειχνει πολύ λαθος το κοντερ,
Κομπογιανιτικη λυση αλλα αποτελεσματικη. Οσο ποιο χαμηλο προφιλ κοπανας περισσοτερο. Ασε που ποιο χαμηλο σημαινει μικροτερο υψος αμαξώματος από τον δρομο και μεγαλύτερα κενα σε θολους.
Εγω δεν θα το εκανα, θα προτιμουσα να βαλω ποιο μαλακά αμορτισέρ.

Τωρα εχω koni sport μαμα σε υψος ελατήρια, μπροστα είναι από 4AGZE και πισω εχω και βοηθητικα της MAD και με competition βαλβιδες και κοπανάνε αστα να πανε!!! παρα πολύ καλα κρατήματα αλλα κοπανάει πολύ. Και είναι επισκευασμένα και τα 4, αλλα όταν γινουν μονο λαδιου είναι ποιο σκληρα και επηρεάζονται από το κρυο-ζεστη όπως είναι λογικο.

Νικηφόρε τα Koni που έχεις είναι φυσίγγια σωστά? σου τρίζουν καθόλου? και σε τι ρύθμιση τα έχεις? λες κοπανάνε.. κοπανάνε ακόμα και στην ποιο μαλακή ρύθμιση?

NikiforosGT
11-01-18, 10:15
Νικηφόρε τα Koni που έχεις είναι φυσίγγια σωστά? σου τρίζουν καθόλου? και σε τι ρύθμιση τα έχεις? λες κοπανάνε.. κοπανάνε ακόμα και στην ποιο μαλακή ρύθμιση?

καλημέρα, δες εδώ εχω κανει οδηγο
http://www.corollaclub.com/forums/showthread.php?t=22339
ναι φυσίγγια είναι, όχι δεν τριζει τιποτα, δεν χτυπάει τιποτα δεν εχει δλδ κουνηματα καπου. Εχουν ελεγχθεί και από τον www.koniservice.gr
Απλα επειδή επισκευαστηκαν, εγιναν λαδιου μονο και σκλυρηναν. Επισης στα πισω εχει βαλει βαλβιδες αγωνιστικες και είναι πολύ ποιο σκληρα.
Φαντασου ότι ειχε βαλει και χοντρα λαδια και με πονουσε το στομαχι μου!!! όταν ειχε κρυα, ειχα θεματα με ταση εμετου κτλ και πηγα και εβαλε ποιο λεπτα λαδια.
Όταν εχει κρυο τοτε το λαδι πηζει και ετσι γινονται παρα πολύ σκληρα.
Το καλοκαιρι δεν είναι ετσι.
Όπως και να εχει τα κρατήματα είναι απλα απίστευτα για μαμα υψος ελατηριων.
Σχετικα με τις ρυθμισεις όλα είναι ΤΕΡΜΑ μαλακά.
Τα μπροστινα ελατήρια επειδή είναι από 4AGZE είναι ποιο χοντρα από τα μαμα περισσοτερες λιμπρες, αλλα μαμα υψους. Είναι όμως ποιο σκληρα όπως είναι λογικο, και πισω με τα βοηθητικα της MAD εχει αψογα κρατήματα και σηκωθηκε και 2cm πανω.

Παντως καλο είναι να αποφευγουμε το χαμήλωμα, τα χαλαμε τα αμορτισέρ όπως και να εχει και σακατεύουμε τα παντα.
το σωστοτερο είναι coilovers για χαμήλωμα. Προσωπικα δεν ξανασχολουμε με χαμήλωμα. Ότι εκανα καποτε που ημουν αμυαλος το εκανα, τελος τωρα.