PDA

Επιστροφή στο Forum : 1.6 20v blacktop project in corolla G6


nikomese
31-08-17, 20:35
Καλησπέρα στην παρέα, είμαι κάτοχος ενός 2001 G6 facelift 1.4 vvti..
μετά από μία κουβέντα που είχα με τον ξάδερφό μου, ο οποίος αναχώρησε μόνιμα στο εξωτερικό εδώ και χρόνια , δεν ήθελε να πουλήσει το Corolla του AE101 που με τόσο κόπο είχε φτιάξει,
και μου πρότεινε να πάρω τον 1.6 20v blacktop που φοράει, κομπλέ με πλεξούδα, εγκέφαλο και σασμάν. Έτσι μου μπήκε το μικρόβιο στα 30 μου να ξεκινήσω κάτι τέτοιο.. Το μοτέρ είναι πένα αλλά το είχε αδήλωτο.
Θέλω να ρωτήσω εσάς που έχετε κάνει μια τέτοια μετατροπή, ή εσάς που γνωρίζεται τι ακριβώς χρειάζεται για να κουμπώσει στο G6 μου, το κόστος μιας τέτοιας μετατροπής, κανένα καλό συνεργείο που ασχολείται με αυτά στην Θεσσαλονίκη,
και κυρίως τι πρέπει-τι χρειάζεται να κάνω για να δηλώσω το μοτέρ και να είναι νόμιμο.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων..

preatorian
01-09-17, 09:37
Αυτά είναι γούστα.
Εγω δεν θα το έκανα για πολλους λόγους.
Από εκεί και πέρα αν στα δίνει δώρο όλα αυτά προχωρά.
Να υπολογίσεις ότι θα χρειαστείς και νέα εξάτμιση γιατί τα vvti έχουν την εξαγωγή πίσω ενώ τα προηγούμενα μοτερ όπως το 4ΑGE την εχουν μπροστά.
Για να το δηλώσεις χρειάζεται τιμολόγιο αγοράς από μάντρα εκτός και αν έχει αλλάξει κανας νομός.πρεπει να ρωτήσεις.
Εχε υπόψιν σου αν το κυνηγας με βαρη πόδι ρουφάει την βενζίνη σαν νερό.

nikomese
01-09-17, 15:03
Σ'ευχαριστώ πολύ. θα το ξηλώσω όλο το αμάξι και θα τα πάρω όλα, εξάτμιση, καθίσματα από Celica που έχει, φρένα κ.τ.λ. θα γίνει ολική μετατροπή. :hangry

preatorian
01-09-17, 17:05
Τότε προχωρά το μην το σκέφτεσαι.
Αφού είσαι από Σαλόνικα πήγαινε στον κεσιδη με τα μεταχειρισμένα στον Βαρδάρη και πες του τι θες να κάνεις θα σε στείλει σε δικούς του γάτους.

NikiforosGT
01-09-17, 17:23
Καλησπέρα στην παρέα, είμαι κάτοχος ενός 2001 G6 facelift 1.4 vvti..
μετά από μία κουβέντα που είχα με τον ξάδερφό μου, ο οποίος αναχώρησε μόνιμα στο εξωτερικό εδώ και χρόνια , δεν ήθελε να πουλήσει το Corolla του AE101 που με τόσο κόπο είχε φτιάξει,
και μου πρότεινε να πάρω τον 1.6 20v blacktop που φοράει, κομπλέ με πλεξούδα, εγκέφαλο και σασμάν. Έτσι μου μπήκε το μικρόβιο στα 30 μου να ξεκινήσω κάτι τέτοιο.. Το μοτέρ είναι πένα αλλά το είχε αδήλωτο.
Θέλω να ρωτήσω εσάς που έχετε κάνει μια τέτοια μετατροπή, ή εσάς που γνωρίζεται τι ακριβώς χρειάζεται για να κουμπώσει στο G6 μου, το κόστος μιας τέτοιας μετατροπής, κανένα καλό συνεργείο που ασχολείται με αυτά στην Θεσσαλονίκη,
και κυρίως τι πρέπει-τι χρειάζεται να κάνω για να δηλώσω το μοτέρ και να είναι νόμιμο.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων..


καλησπέρα, δεν γνωριζω για αυτα τα μοτερ οποτε θα πω σχετικα με το δηλωμα.
Το ειχα κανει το 2003 αν θυμαμαι καλα επειδη σε starlet ep92 GT εβαλα μοτερ 4EFTE απο 2Ε-Ε που ειχε. Ενω ειναι 1300αρια εχουν μια μικρη διαφορα στα κυβικα 1296 αν θυμαμαι καλα και 1332 και επειδη αλλαζει ο τυπος θελει δηλωμα.
Η αδεια εδω και χρονια ΔΕΝ αναγραφει πλεον νουμερο κινητηρα, μονο τον τυπο. Οποτε στην περιπτωση που ειναι ιδιου τυπου οπως πχ στην E11 την στρογγυλοφαναρη βαλεις 4ΕFTE και εχει 4EFE ΔΕΝ θελει δηλωμα. Η αδεια δλδ λεει μονο 4Ε.
Τα ιδια ισχυουν αν εχεις 1600 με 4AFE και βαλεις αλλο 1600 απο τα γνωστα 4ΑGZE, 4AGE κτλ.
Στην δικια σου περιπτωση θες υποχρεωτικα λοιπον.
Η διαδικασια ειναι ως εξης αυτη που εκανα μαζι με εναν φιλο τοτε.
Πηγαμε στο ΚΤΕΟ Ελληνικου και μας δωσανε ενα χαρτι απο μηχανολογο για την λεγομενη εγκριση τυπου. Εκει ΔΕΝ πληρωσαμε τιποτα.
Επειδη εχουν γινει πολλες μετατροπες και τα εχουν ετοιμα δεν κοιταξαν τιποτα στο αμαξι, σε 10 λεπτα ημασταν στο αμαξι και φευγαμε.

Παμε στο υπουργειο στον Χολαργο απεξω εχει κατι σπιτακια με μηχανολογους, ΔΕΝ μπαινεις μεσα στο υπουργειο απλα θα χασεις χρονο και δεν θα βγαλεις ευκολα ακρη.
Οι μηχανολογοι απεξω αναλαμβανουν την διαδικασια.
Τσεκαρουν τον τυπο μοτερ, κοιτανε σε κατι βιβλια ποσα κυβικα ειναι. Κατι χαρτια σου φτιαχνουν και δινεις και την αδεια σου.
Πας μετα απο καμια 10αρια μερες εκει να την παρεις, αν δωσεις κατι παραπανω την παιρνεις την επομενη μερα οπως καναμε εμεις.
Δεν θυμαμαι τιμη ακριβως τωρα αλλα ηταν πανω απο 200 ευρω, νομιζω 250-260 ισως λιγο λιγοτερα αλλα πανω απο 200 τοτε.

Δεν ξερω αν τωρα εχει αλλαξει κατι μετα απο τοσα χρονια, δεν ξερω αν σε αλλα κυβικα θελει κατι παραπανω γιατι εμεις αλλαξαμε μονο τον τυπο μοτερ οχι κυβικα.
Επισης τοτε μου ειπαν οτι επιτρεπεται να δηλωθει μεχρι και 200cc παραπανω απο το μαμα μοτερ. Οποτε και ετσι να ειναι εισαι οκ απο αυτο.

Και μπορει να πρεπει να πληρωσεις την διαφορα στα τελη κυκλοφοριας για το 2017.
Μπορεις να το ψαξεις και στην σελιδα του υπουργειου εχει ολα τα θεματα και τις απαντησεις τους.

Δες και εδω http://www.dikaiologitika.gr/dikaiologitika/perifereies/28528/adeia-kykloforias-epivatigoy-aftokinitou-i-motosykletas-allagi-kinitira
Στην περιπτωση που πας στους διακανονιστες πως λεγονται μαλλον διεκπεραιωτες δεν κανεις ακριβως οτι λεει εκει.
Τιμολογιο μπορεις να εχεις αγορας μοτερ ή τοποθετησης απο μηχανικο. Ειναι υποχρεωτικο, αλλιως θα πουν που βρηκες το μοτερ μαλλον!!!

Αυτο με το ΚΤΕΟ που ειπα ειναι εγκριση τυπου σχετικα με τα καυσαερια οτι ειναι προβλεπομενο και καλα δλδ και τηρει της προδιαγραφες.
Αν δεν εχει κανει καποιος αλλος την μετατροπη να την εχουν ετοιμη θελει παραπανω διαδικασια και δεν ξερω τι αλλο.

Ο ξαδερφος σου το ειχε σε ΑΕ101? δλδ ηταν 1600 με 4AFE? αν ναι ΚΑΛΑ εκανε και το ειχε αδηλωτο γιατι απλα ΔΕΝ θελει δηλωμα!!!
ειναι ιδιου τυπου μοτερ 4Α και δεν χρειαζεται δηλωμα, και ιδια κυβικα φυσικα. Τα ποσα αλογα βγαζει δεν εχουν καμια απολυτως σημασια.

http://www.yme.gr/index.php?aid=0&tid=281

nikomese
03-09-17, 17:22
Φίλε μου, σ' ευχαριστώ πολύ, μου έλυσες αρκετές απορίες που είχα σχετικά με την δήλωση του κινητήρα. Θα τα βάλω όλα σε μιά σειρά και θα ξεκινήσω να τα κάνω. Ο ξάδερφος το είχε τελικά σε ένα Corolla του '94 5θυρο.

nikomese
09-10-17, 22:33
άλλη μία ερώτηση που έχω να κάνω είναι..με τι σασμάν να το έχω... με το μανίσιο του G6 1.4 6ταχυτο ?? ή με το 5αρι το σασμάν??

preatorian
10-10-17, 06:01
Αν έχεις σκοπό να τουρμπισεις ξέχνα το σασμάν που έχεις τώρα.καλο δεν λέω αλλά αρκετά ευαίσθητο.
Αν δεν κάνω λάθος από caldina η Levin(το 6αρι) είναι το πιο αξιόπιστο για πολλά άλογα.παντος μέχρι 200 άλογα αντέχει και το δικό σου άνετα.

dim
12-10-17, 11:32
άλλη μία ερώτηση που έχω να κάνω είναι..με τι σασμάν να το έχω... με το μανίσιο του G6 1.4 6ταχυτο ?? ή με το 5αρι το σασμάν??

To σασμάν της corolla σου δεν κουμπώνει στο 20βάλβιδο, μπαίνει με μετατροπή στη χελώνα μονο.
Υπάρχουν μαγαζια στη θεσσαλονικη που αναλαμβάνουν τετοιες μετατροπές.
(Ονοματα αν θες μόνο με π.μ.)

nikomese
15-10-17, 17:48
μαμά θα το έχω το αμάξι. απλά ήθελα να μάθω αν με το 6αρι το δικό μου θα είναι εντάξει, γιατί είναι και πιο κοντό αν δεν κάνω λάθος, και δεν μου έχει βγάλει πρόβλημα ποτέ, ή με το 5αρι θα αποδίδει καλύτερα... αν αντέχει μέχρι τα 200 όπως λέτε μια χαρά.

Χρηστος
17-10-17, 08:53
φιλε μου καλησπερα το σασμαν του 20v ας ειναι πενταρι ειναι κοντο σε σχεση με αλλα πενταρια(carina πχ) η 6αρια οπως το δικο σου και δεν ξερω αν αξιζει η διαδικασια η τα λεφτα να κανεις τραμπα με τις χελωνες,βεβαια να θες τις απολυτες επιδοσεις σε σασμαν ειναι αυτο το 6αρι του levin αλλα δυσκολο να το βρεις και ακριβο που και αυτο παλι παιρνει βελτιωση με κορωνοπηνιο κτλπ και γινεται ακομα ποιο κοντο απο οτι ειναι (το εχει κανει ενα μελος μας απο κρητη αν θυμαμαι καλα) αλλα να ξερεις οσο πιο κοντο περισσοτερες στροφες μεγαλυτερη καταναλωση,απλα πρεπει πρωτα να δεις τι θελεις,επιδοσεις/καταναλωση-ταξιδιαρικο/οικονομικο/γρηγορο σε normal πλαισια σασμαν πρωτου ξεκινησεις τα βαλε και βγαλε σασμαν.
Αλλα ειπες οτι ολο το πακετο που θα παρεις απο τον ξαδελφο σου ειναι χαρτι,οποτε η δικη μου αποψη αν θες να την ακουσεις ειναι να το βαλεις κομπλε οπως ειναι μην πειραξεις κατι για αρχη και κρατα το σαμαν σου το 6αρι για μετα αμα ψαχτεις περισσοτερο στο μελλον με σασμαν.
Οσο αφορα το δηλωμα ειναι και αυτο ενα θεματακι αφου δεν εισαι 4Α,αλλα πιστευω θα βρεις ακρη και απο εδω μεσα το εχουν κανει καποιοι στο παρελθον

giannis gt
19-10-17, 01:56
Φιλε μου ακουσε τον Χρηστο!Ειναι μοναδικος στο ειδος του.......
Οτι λεει το εχει δοκιμασει 100%

Σαν τον ΛΟΥΜΙΔΗ στους καφεδες ενα πραγμα........!!!!!:lol:

nikomese
20-10-17, 01:07
θα τον ακούσω σίγουρα, όπως και όλους σας που με βοηθήσατε... το ΣΚ πάω να το πάρω.. και να ξεκινήσω τα σχέδια για την μετατροπή... σας ευχαριστώ όλους, κι αν χρειαστώ κάτι άλλο, θα σας ζαλίσω...χα χα χα.. να είστε καλά παίδες..

OldToyotaLover
20-10-17, 15:16
εφοσον γνωριζεις το μοτερ να ξερεις οτι ειναι τιμιο και καλο μοτερακι.το φοραω σε σελικα 5ης ετσι αγοραστηκε και μπορω να πω οτι ναι ειναι καλο ,σε σχεση με χοντα β16 που ειχα αρκετα ,ειναι πιο ροπατο δεν εχει ξεσπασμα ομως ειναι πιο γραμμικο αλλα μεχρι κοφτη δε λαχανιζει.καλο θα ειναι να κανεις μια 55 αρα σωληνα και αν δε εχεις ενα ελευθερο φιλτρο για καλυτερη αναπνοη ων χωνιων.επισης να ειναι λιγο τσακαλακι ο ηλεκτρολογος που θα κανει το παντρεμα καλωδιωσης

grcooler
26-10-17, 19:21
Καλησπέρα σας. θα ήθελα να μάθω τις σχέσεις του 6ατάχυτου κιβωτίου 1,4 ή και 1,6 εαν έχουν διαφορές? και την τελική σχέση μετάδοσης? ξέρει κανείς ποιές είναι?? να κάνω σύγκριση με το πεντάρι του Ε12 corolla??