PDA

Επιστροφή στο Forum : Αγορά Toyota Auris 1,2 turbo


aris22
04-12-16, 12:49
Καλησπέρα

Μετά απο 17 χρόνια απροβλημάτιστης συμβίωσης με την Corolla liftback mod 12/1999 ήρθε ή ώρα για αγορά νέου αυτοκινήτου .
Μετά απο αρκετό προβληματισμό κατέληξα σε δυό μοντέλα , το Volvo V40 1,5 T3 152 ps και το Auris 1,2 Turbo 116 ps . Και αν και η καρδιά λέει Volvo , η λογική η αξιοπιστία και η τσέπη λέει Auris .Και τα δυο αυτοκίνητα έχουν κινητήρες Turbo αλλά απο την στιγμή που λέω να πάω σε Turbo έχω περισσότερη εμπιστοσύνη στην Toyota παρά στην Volvo... Και εστιάζω προς το 1,2 Turbo διότι κάνω γύρω στα 7000 χλμ τον χρόνο και δεν βλέπω τον λόγο να πάω σε πετρέλαιο. Επίσης δεν βλέπω προς Avensis ή Corolla διότι δεν έχουμε παιδιά και η αγορά ενός sedan θα ηταν too much.......
Το πρόβλημα μου και εκεί θέλω την βοήθεια σας -αν γνωρίζετε βέβαια- είναι οτι αν και με την έκδοση active ήμουν καλυμμένος ή έλειψη criuse control και αναδιπλούμενων καθρεπτών με οδηγούν στην έκδοση lounge ....
Tα περισσότερα που έχει η έκδοση lounge είναι καλοδεχούμενα ( αν και κάποια είναι αχρείστα για μένα) αλλά εκείνο που δεν το θέλω είναι τα ζαντολάστιχα με διάσταση 225/45/17 και αν τελικά πάρουμε το Auris θέλω να τα αλλάξω και να βάλω τα 205/55/16 για περισσότερη άνεση και οικονομία.
Η ερώτηση μου είναι η εξής : Πέραν των διαφορετικών διαστάσεων στα ζαντολάστιχα , τα αμορτισέρ , ελατήρια και γενικά η ανάρτηση του lounge είναι ίδια με τις υπόλοιπες εκδόσεις ή υπάρχει περίπτωση να είναι ρυθμισμένη η ανάρτηση μαζί με αμορτισέρ και ελατήρια για πιο σπόρ οδήγηση ?
Δηλαδή αν αλλάξω κατευθείαν μόνο τα ζαντολάστιχα 225/45/17 με τα 205/55/16 θα είμαι Οκ ? Προτιμώ όπως καταλάβατε περισσότερο την άνεση παρά την μόστρα της 17άρας ζάντας .....

Edessaios
04-12-16, 15:33
Το ότι έχει 17αρες πάνω δεν σημαίνει κιόλας ότι δεν θα είναι άνετο. Έτσι κι αλλιώς η μανισια ανάρτηση πάντα ειναι μαλακή κι αυτή είναι υπεύθυνη σε μεγαλύτερο ποσοστό για την άνεση παρά τα λάστιχα. Τώρα όσο αφορά την οικονομία με τόσο φάρδος είναι λογικό να καίει κάτι παραπάνω. Γνώμη μου είναι παρ'το με το καλό, συμβίωσε μαζί του λίγο χρόνο κι αν κρίνεις οτι είναι σκληρό για τα γούστα σου προβαίνει στις αλλαγές που σκέφτεσαι.

aris22
04-12-16, 18:15
Το ότι έχει 17αρες πάνω δεν σημαίνει κιόλας ότι δεν θα είναι άνετο. Έτσι κι αλλιώς η μανισια ανάρτηση πάντα ειναι μαλακή κι αυτή είναι υπεύθυνη σε μεγαλύτερο ποσοστό για την άνεση παρά τα λάστιχα. Τώρα όσο αφορά την οικονομία με τόσο φάρδος είναι λογικό να καίει κάτι παραπάνω. Γνώμη μου είναι παρ'το με το καλό, συμβίωσε μαζί του λίγο χρόνο κι αν κρίνεις οτι είναι σκληρό για τα γούστα σου προβαίνει στις αλλαγές που σκέφτεσαι.

Φίλε edessaie το θέμα είναι ότι μπορώ να συνεννοηθώ με έναν λαστιχά και με το που παίρνω το αυτοκίνητο παω και κάνω τράμπα τα ζαντολάστιχα και βάζω τις 16αρες τζάμπα ενώ άμα τις κρατήσω τις 17αρες και χρησιμοποιήσω το αυτοκίνητο κάποιο διάστημα μετά δεν θα μου τα πάρουν ως καινούργια και θα πρέπει να πληρώσω απο το μηδεν τα 16άρια ζαντολάστιχα......

TmNemesis
04-12-16, 18:54
Η έκδοση lounge την παρακάτω ζάντα έχει?

http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/201503/toyota-auris-6_600x0w.jpg

https://p.ke-s.cc/images/response/img.response.jp/imgs/zoom/846640.jpg


Εάν, ναι, προσωπικά δεν θα την άλλαζα με τίποταααα....
Είναι ζαντάρα, πανέμορφη.

Αν,ωστόσο, θέλεις να την αλλάξεις όπως και να'χει κάνε την με κάποιον ιδιώτη.

Για 16άρα που λες τι θα βάλεις,την γνήσια ή άλλο σχέδιο?
Επίσης κάνε μια ερώτηση στον λάστιχά σου πόσα θέλει ξεχωριστά για 16άρα ζάντα & 16άρια λάστιχα.
Κανονικά θα έπρεπε να σου δώσει λ7,όχι τράμπα χωρίς τίποτα.

NikiforosGT
04-12-16, 19:03
καλησπέρα, βασικα δεν ηξερα καν οτι βγαινει τετοια εκδοση, δεν ξερω ακριβως τι τιμη εχει μου φαινεται πολυ ακριβο. Εδω περισσοτερα http://www.drive.gr/test-drives/apostoli/odigoyme-toyota-auris-12t
τωρα για τις ζαντες προσωπικα τις θεωρω και εγω πολυ ομορφες και δεν θα τις αλλαζα. Βεβαια η διασταση αυτη των ελαστικων και 17αρα!!! ζαντα για τετοια αλογα νομιζω ειναι too much.
Καποτε ειχαν πολλα αλογα και εβαζαν 14αρες!!! και τωρα δινουν 16αρες 205/55/16 σε αμαξια με πολυ λιγοτερα αλογα.
Και εγω δεν ειμαι υπερ της μεγαλης ζαντας και χαμηλοπροφιλων ελαστικων, αλλα σε γενικες γραμμες ποιο φαρδια λαστιχα σημαινει καλυτερα κρατηματα, και οτι δεν μαγουλιαζουν αμα μπαινεις με τις μπαντες.
Φυσικα μαζι με ανεση δεν πανε αυτα. Αλλα επειδη ειναι ενα μαμα αμαξι και κυριως εργοστασιακο φανταζομαι τα εχουν υπολογισει αυτα.
Επισης ενα προφιλ 205/55/16 σε σχεση με το μαμα που εχει θα κανει χαλια το βημα και διαφορα στις σχεσεις μεταδοσεις, γιατι οταν μικρανουμε ή μεγαλωσουμε το βημα στην συνολικη διασταση των τροχων ολα αλλαζουν!
οποτε προτεινω να το αφησεις οπως ειναι και βλεπεις μετα, φανταζομαι δεν θα εχεις προβλημα ανεσης.

aris22
04-12-16, 19:11
Η ζάντα είναι αυτή στη φωτογραφία

https://s11.postimg.org/o8r7pd3zn/14808711707021.jpg

Η τιμή του είναι στα 21900€ με την έκπτωση των 490€ που τρέχει αυτήν την περίοδο.

NikiforosGT
04-12-16, 19:16
γιατι εχει αλλες ?
και αυτη ωραια ειναι αλλα σαν αυτη που ειδαμε πριν δεν κατα την γνωμη μου. Εγω ειδα στο τεστ οι ιδιες με πριν ειναι : http://cdn.drive.gr/sites/default/files/styles/620x412_scale_crop/public/node-files/photos/gallery/2015/06/toyota_auris_2015_16.jpg?itok=aioPdHcB
δες την διαφορα των διαστασεων με εναν tyre calculator εχει πολλους online πχ https://tiresize.com/tyre-size-calculator/

TmNemesis
04-12-16, 20:42
Η αλλαγή από 225/45/17 σε 205/55/16 είναι μέσα στα επιτρεπτά όρια.

---------------------------------------------------------------------------

NikiforosGT
05-12-16, 06:30
καλημερα και καλη εβδομαδα! ναι ειναι καλη οποτε μπορει να το κανει, απλα θα μεγαλωσει το κενο στους θολους και η αποσταση του αμαξωματος απο τον δρομο. Βεβαια οι διαφορες οπως βλεπω ειναι αμελητεες!
και δεν μπορει να το παραγγειλει το αμαξι με 16αρες? δεν γινεται?

aris22
05-12-16, 08:49
Καλημέρα παιδιά και καλή βδομάδα να έχουμε !

Όπως επισήμανα στην αρχή το θέμα μου δεν είναι αισθητικό . Δεν με ενδιαφέρει αν θα μεγαλώσει λίγο περισσότερο το κενό στους θόλους ή δεν θα είναι τόσο εντυπωσιακή η 16άρα ζάντα όπως η 17άρα . Επίσης δεν είναι πρόβλημα του να βρώ συμβατή διάσταση σε 16άρα ζάντα ....Πχ οσον αφορά την συμβατότητα μου έβγαλε τις παρακάτω επιλογές απο τις οποίες οι δυο τελευταίες δηλαδή η 205 και 215 με 16άρα ζάντα είναι πολύ καλές

Απο 225/45/17

Μεγέθη ελαστικών που ανταποκρίνονται στο παραπανω:

Κωδικός Διάμετρος Περιφέρεια Διαφορά
--------- --------- ---------- -------
225/50 R16 631 mm 1982 mm -0.46 %
205/55 R16 632 mm 1985 mm -0.38 %
215/55 R16 643 mm 2020 mm 1.36 %

Το θέμα μου είναι αν η έκδοση Lounge με τα 225/45/17 έχει απο την μαμά έχει τις ίδιες ρυθμίσεις στην ανάρτηση ( αμορτισέρ , ελατήρια κλπ) με την έκδοση Active που έχει απο την μαμά 205/55/16 . Δηλαδή αλλάζοντας μόνο τα 225/45/17 ζαντολάστιχα με τα 205/55/16 που είναι συμβατά να είμαι στα ίδιο επίπεδο με την έκδοση Active και να μην χρειάζεται άλλες επεμβάσεις σε αμορτισέρ κλπ κλπ. Γιατί αν είναι έτσι ξεχνάω το cruise control και μένω στην έκδοση active. Επίσης να επισημάνω οτι οδηγώ ήρεμα και δεν πιέζω το αυτοκίνητο με οτι αυτό συνεπάγεται , έτσι και αλλιώς η σύζυγος δεν είναι για πολλά πολλά....:cussing
Επίσης χθές το βράδυ που έριξα μια ματιά στα χαρακτηριστικά των δυο εκδόσεων που μας τύπωσαν στην Toyota ήδη το Lounge είχε πιο τσιμπημένη κατανάλωση απο το Active κατά μισό λίτρο περίπου στα 100χλμ το οποίο προκύπτει προφανώς απο τα λάστιχα καθώς πρόκειται ακριβώς για δυο ίδια αυτοκίνητα με διαφορετικό εξοπλισμό.........

corollapatra
05-12-16, 09:04
Εγώ θα πω το εξής, έχω μπει σε Auris έκδοση Lounge και δεν ήθελα να βγω από εκεί μέσα... Μιλάμε για άλλο επίπεδο. Ούτε η ανάρτηση ήταν σκληρή, το αντίθετο μάλιστα, ήταν απίστευτο στο δρόμο. Αν μπορείς να διαθέσεις τα χρήματα για τη συγκεκριμένη έκδοση (γιατί αν δε κάνω λάθος πρέπει να κοστίζει αρκετά παραπάνω χρήματα σε σχέση με την Active) μη το σκεφτείς καθόλου και μη σε κρατήσει πίσω η διάσταση της ζάντας. Εξάλλου, δε μιλάμε για καμιά 18'' 19'' ζάντα, δεν είναι τραγικά μεγάλη και η όποια επιπλέον κατανάλωση υπάρχει είναι ανάξια λόγου πιστεύω.

aris22
05-12-16, 09:46
Εγώ θα πω το εξής, έχω μπει σε Auris έκδοση Lounge και δεν ήθελα να βγω από εκεί μέσα... Μιλάμε για άλλο επίπεδο. Ούτε η ανάρτηση ήταν σκληρή, το αντίθετο μάλιστα, ήταν απίστευτο στο δρόμο. Αν μπορείς να διαθέσεις τα χρήματα για τη συγκεκριμένη έκδοση (γιατί αν δε κάνω λάθος πρέπει να κοστίζει αρκετά παραπάνω χρήματα σε σχέση με την Active) μη το σκεφτείς καθόλου και μη σε κρατήσει πίσω η διάσταση της ζάντας. Εξάλλου, δε μιλάμε για καμιά 18'' 19'' ζάντα, δεν είναι τραγικά μεγάλη και η όποια επιπλέον κατανάλωση υπάρχει είναι ανάξια λόγου πιστεύω.

Φίλε μου βοηθάς πολύ την κατάσταση.....:lol , που να έβρισκα άτομο που να έχει ιδία γνώση για τη συγκεκριμένη έκδοση......
Δε μου λες , το οδήγησες εσύ ή ήσουν συνοδηγός ? Ηταν το 1,2 Turbo ? Στην έκθεση που πήγαμε δεν υπήρχε εννοείται η Lounge αλλά υπήρχε η Active η οποία και αυτή ηταν πάρα πολύ καλή . Βέβαια και ο πωλητής μου είπε οτι η Lounge είναι σε άλλο επίπεδο και δεν συγκρίνεται με τις άλλες ......
Οδήγησα το υβριδικό (ελλείψει του turbo) και οχι το τελευταίο facelift διότι είχε μικρότερη οθόνη και όχι touch . Πάτημα είχε πολύ καλό και με πολύ καλή ηχομόνωση που με ενδιαφέρει . Κινητήρα δεν σχολιάζω γιατί δεν θα πάμε σε υβριδικό...
H τιμή της Lounge έκδοσης με τον 1,2 turbo κινητήρα , με την έκπτωση και τα κλειδιά στο χέρι έβγαινε στις 21900€

corollapatra
05-12-16, 09:58
Το έχει φίλη και μέλος μας σε D4D, όχι το facelift όμως. Συνοδηγός ήμουν, πολύ καλή ηχομόνωση, απίστευτη αίσθηση πολυτέλειας. Γενικά εντυπωσιάστηκα με το όλο σύνολο. Είναι η έννοια της λέξης "κούρσα" για εμένα.

aris22
05-12-16, 10:08
Άρα υποθέτω οτι στο facelift θα είναι ακόμα καλύτερο σχεδόν σε όλους τους τομείς ......Έχω διαβάσει 20 άρθρα για το πόσο καλή δουλειά έγινε στο facelift και κυρίως στον τομέα της ηχομόνωσης και της ποιότητας κύλισης και οτι η εν γένει συμπεριφορά του παραπέμπει σε αυτοκίνητο ακριβότερης κατηγορίας ......:)

corollapatra
05-12-16, 10:10
και οτι η εν γένει συμπεριφορά του παραπέμπει σε αυτοκίνητο ακριβότερης κατηγορίας ......:)
Αυτό είναι το μόνο σίγουρο, πραγματικά αίσθηση άλλης κατηγορίας αυτοκινήτου...

Μαρία
05-12-16, 10:29
Να μαι και γω:hi λοιπόν εγώ έχω του 2014...lounge. Ότι πιο όμορφο και άνετο έχω οδηγήσει. Φοράει 16αρες και πραγματικά αξιζε τα λεφτά του...τόσο στον εξοπλισμό όσο και στην άνεση που προσφέρει. Εγώ είμαι στην φάση...επειδή πρέπει να αλλάξω λάστιχα να βάλω και 17αρες. Πραγματικά..αν ήμουν στην θέση σου...θα το έπαιρνα φυσικά...θα το πατούσα λίγο και μετά θα έκανα κάποια αλλαγή....είναι απλά ΤΈΛΕΙΟ.

aris22
05-12-16, 11:07
Γειά σου και σένα Μαρία !

Όντως με βοηθήσατε πολύ όλοι σας . Είναι σίγουρο πάντως πως άμα καταλήξουμε στο Auris 1,2 turbo που είναι και το πιθανότερο θα πάμε σίγουρα στην έκδοση Lounge !:wink: Τώρα για το αν θα αλλάξω τα ζαντολάστιχα ή όχι θα φανεί στο τέλος , θα έχω χρόνο να το σκεφτώ μέχρι να έρθει το αυτοκίνητο.
Πάντως σε τηλέφωνο που πήρα πριν λίγο στην Toyota Polis και σε σχετική ερώτηση μου μου είπαν οτι οι έκδοσεις Active και Lounge έχουν ακριβώς τις ίδιες αναρτήσεις με τις ίδιες ρυθμίσεις και αλλάζουν μόνο τα ζαντολάστιχα.....

Μαρία
05-12-16, 17:21
Σε ποιο polis ρώτησες.?

sotoskap
05-12-16, 21:49
Καλησπέρα aris22,

έχω φίλο που έχει την έκδοση active σε πετρέλαιο με τις 16άρες και κάνει ακριβώς τις αντίθετες σκέψεις με σένα όσον αφορά τις ζάντες.
Έχει τις 16αρες με 205/55/16 και θέλει να βαλει τις 17άρες, οπότε αν το πάρεις με το καλό και αποφασίσεις να αλλάξεις, υπάρχει κάποιος υποψήφιος.


το αμάξι του είναι παρακάτω στην φωτογραφία

aris22
06-12-16, 08:00
Σε ποιο polis ρώτησες.?

Μαρία απο αυτό που βρίσκεται στην ανατολική Θεσσαλονίκη απέναντι απο το ΙΚΕΑ

Καλησπέρα aris22,

έχω φίλο που έχει την έκδοση active σε πετρέλαιο με τις 16άρες και κάνει ακριβώς τις αντίθετες σκέψεις με σένα όσον αφορά τις ζάντες.
Έχει τις 16αρες με 205/55/16 και θέλει να βαλει τις 17άρες, οπότε αν το πάρεις με το καλό και αποφασίσεις να αλλάξεις, υπάρχει κάποιος υποψήφιος.


το αμάξι του είναι παρακάτω στην φωτογραφία

Φίλε sotoskap σε ευχαριστώ , θα το έχω υπόψη μου !

Μαρία
06-12-16, 20:32
Καλησπέρα aris22,

έχω φίλο που έχει την έκδοση active σε πετρέλαιο με τις 16άρες και κάνει ακριβώς τις αντίθετες σκέψεις με σένα όσον αφορά τις ζάντες.
Έχει τις 16αρες με 205/55/16 και θέλει να βαλει τις 17άρες, οπότε αν το πάρεις με το καλό και αποφασίσεις να αλλάξεις, υπάρχει κάποιος υποψήφιος.


το αμάξι του είναι παρακάτω στην φωτογραφία
Και γω αυτό θέλω και τώρα που θα αλλάξω λάστιχα το ψάχνω!!!!!:olala

aris22
07-12-16, 11:20
Αξιοσημείωτο είναι οτι η διάσταση των ζαντολάστιχων καθορίζει και το ύψος των τελών κυκλοφορίας. Στην Active έκδοση με τις 16άρες ζάντες η εκπομπές καυσαερίων είναι στα 112 ενω στην Lounge έκδοση με τις 17άρες είναι στα 125 . Η Active δηλαδή πληρώνει τέλη στα 109€ και η Lounge στα 150€ .
H πλάκα είναι οτι αν αλλάξεις τις 17άρες με 16άρες στην έκδοση Lounge και πέσουν οι εκπομπές καυσαερίων στα επίπεδα της έκδοσης active (112) οτι θα πληρώνεις τέλη πάλι στα 150€ .........:crazylol

NikiforosGT
09-12-16, 06:40
καλημερα! λογικο δεν ειναι? αυξανουν την καταναλωση και κατα συνεπεια τους ρυπους! δεν βλεπω κατι περιεργο σε αυτο, λογικοτατο.
Το κρατος στα νεοτερα αμαξια νομιζω απο το 2011? παει με τους ρυπους που αναφερονται στην αδεια, δεν τους ενδιαφερει και δεν μπορουν φυσικα να το ξερουν αν εσυ εχεις αλλαξει διαστασεις ελαστικων και αν αυτοι αλλαξαν! και αυτο επισης λογικο.
Δυστυχως ετσι ειναι!

aris22
09-12-16, 11:03
Και όλα αυτά για το ρημάδι το cruise control που δεν έχει η έκδοση Active.....:-x

aris22
16-12-16, 10:44
Επανέρχομαι με νέο προβληματισμό .....

Έχει κανείς εμπειρία απο το αυτόματο κιβώτιο multidrive s ? Αξίζει να κινηθώ προς τα εκεί ή να πάω στο μηχανικό κιβώτιο που αυτή την στιγμή είναι η επικρατέστερη επιλογή .Αν καταλήξω στην έκδοση Lounge ούτε καν το σκέφτομαι διότι απο τα 21900 € που κοστίζει το αυτοκίνητο και αν και το αυτόματο κιβώτιο βγαίνει στα 1200€ περίπου , η τιμή του αυτοκινήτου εκτοξεύεται στα 25000€ + διότι αλλάζει η φορολογική κλίμακα .....
Υπάρχει και η εναλλακτική της έκδοσης Style που με αυτόματο κιβώτιο βγαίνει στα 22200€ περίπου . Βέβαια δεν μου πολυ-αρέσει η μπλέ φάσα που έχει κατα μήκος του ταμπλό ...

Auris Style
https://s24.postimg.org/m4mqqr69x/toyota_auris_2015_interior_tme_017_a_full_tcm_30.j pg

Auris Lounge
https://s24.postimg.org/wdf7wkubp/toyota_auris_2015_interior_tme_021_a_full_tcm_30.j pg

NikiforosGT
17-12-16, 00:29
εμενα μου αρεσει περισσοτερο αυτο με το μπλε, αλλα δεν θα ηθελα αυτοματα-σειριακα κιβωτια κτλ. Δεν μπορω χωρις μηχανικο! για μενα ειναι απολαυση η αλλαγη χειροκινητων ταχυτητων. Τωρα οπως το δει κανεις και οπως εχει συνηθισει φυσικα!

aris22
28-12-16, 08:02
Και εγώ Νικηφόρε μέχρι στιγμής ότι αυτοκίνητο είχα ηταν μόνο με μηχανικό κιβώτιο . Τώρα δελεάστηκα κάπως με τα αυτόματα κιβώτια και αυτό όχι γιατί δεν μου αρέσει και εμένα να αλλάζω ταχύτητες αλλά λόγω προβλημάτων που έχω με την μέση μου έλεγα να πάω προς το αυτόματο . Αλλά επειδή δεν έχω επαρκή πληροφόρηση για το multidrive κιβώτιο της Toyota συν το γεγονός οτι δεν έχω την δυνατότητα να το δοκιμάσω στην έκδοση με τον 1,2 turbo κινητήρα μάλλον προς το μηχανικό κιβώτιο θα κινηθώ πάλι.....
Εκείνο που θα είναι αδιαπραγμάτευτο όμως θα είναι το cruise control . Κουλαίνεται το ποδάρι μου στα ταξίδια άνω των 2-3 ωρών οπότε είχα πει οτι δεν υπάρχει περίπτωση να πάρω καινούργιο αυτοκίνητο χωρίς cruise control..... ;)

NikiforosGT
30-12-16, 09:13
Και εγώ Νικηφόρε μέχρι στιγμής ότι αυτοκίνητο είχα ηταν μόνο με μηχανικό κιβώτιο . Τώρα δελεάστηκα κάπως με τα αυτόματα κιβώτια και αυτό όχι γιατί δεν μου αρέσει και εμένα να αλλάζω ταχύτητες αλλά λόγω προβλημάτων που έχω με την μέση μου έλεγα να πάω προς το αυτόματο . Αλλά επειδή δεν έχω επαρκή πληροφόρηση για το multidrive κιβώτιο της Toyota συν το γεγονός οτι δεν έχω την δυνατότητα να το δοκιμάσω στην έκδοση με τον 1,2 turbo κινητήρα μάλλον προς το μηχανικό κιβώτιο θα κινηθώ πάλι.....
Εκείνο που θα είναι αδιαπραγμάτευτο όμως θα είναι το cruise control . Κουλαίνεται το ποδάρι μου στα ταξίδια άνω των 2-3 ωρών οπότε είχα πει οτι δεν υπάρχει περίπτωση να πάρω καινούργιο αυτοκίνητο χωρίς cruise control..... ;)

καλημερα, χρονια πολλα! κοιτα σορρυ κιολας δεν ξερω τι προβλημα εχεις με την μεση σου αλλα επειδη ειχα για χρονια προβλημα λογω καθησιου σε γραφειο για πολλες ωρες και χωρις ιχνος γυμναστικης, η λυση ακουει στο ονομα Yoga!!! ναι!!!! επισης δοκιμασε την μεγαλη μπαλα για πιλάτες και απο τοτε τελος στον πονο της μεσης! σου συνιστω να δοκιμασεις, με το αυτοματο σασμαν δεν σωνεις την μεση σου. Απο τοτε πλακωθηκα και σε αλλα ειδη γυμναστικης, διζυγο μονοζυγο βαρη κτλ και νιωθω τελεια και ΠΟΤΕ δεν με ξαναπιασε η μεση μου!!!
για το cruise ναι αμα κανεις πολυωρα ταξιδια ειναι κουραστικο εγω δεν κανω.

aris22
01-01-17, 12:39
καλημερα, χρονια πολλα! κοιτα σορρυ κιολας δεν ξερω τι προβλημα εχεις με την μεση σου αλλα επειδη ειχα για χρονια προβλημα λογω καθησιου σε γραφειο για πολλες ωρες και χωρις ιχνος γυμναστικης, η λυση ακουει στο ονομα Yoga!!! ναι!!!! επισης δοκιμασε την μεγαλη μπαλα για πιλάτες και απο τοτε τελος στον πονο της μεσης! σου συνιστω να δοκιμασεις, με το αυτοματο σασμαν δεν σωνεις την μεση σου. Απο τοτε πλακωθηκα και σε αλλα ειδη γυμναστικης, διζυγο μονοζυγο βαρη κτλ και νιωθω τελεια και ΠΟΤΕ δεν με ξαναπιασε η μεση μου!!!
για το cruise ναι αμα κανεις πολυωρα ταξιδια ειναι κουραστικο εγω δεν κανω.

Φίλε Νικηφόρε καλησπέρα χρόνια πολλά και ευτυχισμένος ο νέος χρόνος εύχομαι για όλους μας !
Κοίτα, όσον αφορά τη μέση μου είμαι εγχειρισμένος από δισκοκήλη εδώ και περίπου 10 χρόνια. Τη μέση ότι και να την κάνω δεν υπάρχει περίπτωση να γυρίσει στην πρότερη κατάσταση παρά μόνο να την συντηρώ για να μην έχω προβλήματα. Συνήθως τις περισσότερες φορές δεν έχω πόνο αλλά νοιώθω κούραση στην μέση απο ορθοστασία , τις αλλαγές του καιρού κλπ .Όσον αφορά το Pilates που μου προτείνεις κι εγώ το σκέφτομαι εδώ και δύο χρόνια περίπου αλλά όλο το αναβάλλω , κάποια στιγμή θα το κάνω όμως :wink: Ξέρω ότι δεν πρόκειται να σώσει την κατάσταση το αυτόματο κιβώτιο και όπως τα βλέπω τα πράγματα το πιθανότερο θα κινηθούμε προς το μηχανικό. Το cruise control το θέλω όμως οπωσδήποτε , δε κάνω συχνά πολύωρα ταξίδια αλλά και στα ωριαία ταξίδια κουλαίνεται το δεξί μου πόδι από το συνεχόμενο πάτημα του γκαζιού. Και από τη στιγμή που δεν παίρνουμε αμάξι για τρια τέσσερα χρόνια μόνο η προσθήκη του cruise control κρίνεται απαραίτητη .
Αύριο με το καλό υπάρχει περίπτωση αν είναι ανοιχτή η Toyota στη λεωφόρο Κηφισίας να πάμε να δούμε από κοντά το Auris που το έχουν στην έκθεση τους στην έκδοση lounge που μας ενδιαφέρει.....:)

NikiforosGT
01-01-17, 13:05
Καλησπερα! καλη χρονια και ευτυχισμενο το 2017! ελπιζω να εισαι καλυτερα, λυπαμαι που τα ακουω αυτα με την μεση, εγω προτεινω yoga-pilates αλλα επειδη εχεις τετοιο θεμα ΠΑΝΤΑ να συμβουλευτεις πρωτα ειδικο γιατρο.
Σχετικα με το αμαξι τωρα επειδη επεσαν στα χερια μου 2 τευχη CARAUTO αν και δεν ειναι επι του τοπικ, θα πω πως ειδα 2 νεα αμαξια που βγαινουν και στα 1200cc turbo βενζινη, το Toyota C-HR και το Νissan (ομως) Pulsar. Και τα 2 μου εκαναν εντυπωση και οπως τα βλεπω προσωπικα μου αρεσουν περισσοτερο απο το Auris 1.2. Επειδη ψαχνεις για αμαξι αν θες δες τα και αυτα!
Το αυτοματο κιβωτιο μπορει να σε ξεκουρασει πιστευω οπως και το cruise control οποτε καλο θα ηταν να τα εχεις.
Καλη χρονια και παλι και καλη επιλογη στο αμαξι που θα διαλεξεις. Japan Power να ειναι και ας ειναι οποιο θελεις :Ppp :))

aris22
02-01-17, 11:29
Νικηφόρε καλημέρα.
Όπως είχα αναφέρει στην αρχή βλέπαμε το Volvo V40 (δεν το απορρίψαμε ακόμα) το οποίο είναι πάρα πολύ καλο αυτοκίνητο και μου αρέσει σαν σχεδίαση πολύ πολύ περισσότερο απο όλα τα άλλα. Και παρόλο τα πέντε χρόνια εγγύηση που δίνει τώρα η Volvo όταν έχεις ένα αυτοκίνητο σαν την Corolla μου που σε 17 χρόνια έβγαλε δυο τρια πραγματα ανάξια λόγου (λάμπες , διακόπτες κλπ) δύσκολα το αποφασίζεις να πας σε άλλη μάρκα. Ναι και μένα το Auris δε με ξετρελαίνει σχεδιαστικά όπως το V40 αλλά βάζω τα πράγματα κατω και προτιμώ να πάω στην ασφάλεια της Toyota παρά να ρισκάρω και να με βρίζω αργότερα ( πάντα μιλώντας υποθετικά ) .Το Chr από την άλλη είναι πιο ειδικό αυτοκίνητο , και από αυτά που διαβάζω έχει πιο σκληρή ανάρτηση σε σχέση με το Auris οπότε μάλλον απορρίπτεται . Έκανα αυτόν τον πρόλογο γιά να πω ότι άντε να κάνουμε έναν (σχεδιαστικό) συμβιβασμό και από το Volvo να πάμε στο Auris , αλλά να αφήσω την Toyota και να πάω σε Nissan ή κάτι παρεμφερές δεν παίζει σε καμία των περιπτώσεων . Χωρίς να έχω κάτι με την Nissan εξηγούμαι , έτσι και αλλιώς φέτος ήταν δεύτερη σε πωλήσεις μετά την Toyota. Αλλά και ένα συγκριτικό τεστ που είδα σε ένα περιοδικό ( δε θυμάμαι πιο ) μεταξύ του Auris και του Pulsar σε όλους τους τομείς έβγαζε καλύτερο αυτοκίνητο το Auris . Οπότε εκεί θα παιχθεί το παιχνίδι μεταξύ Auris και Volvo V40 με περισσότερους πόντους να κερδίζει μέχρι στιγμής το Auris για αυτά που ανέφερα παραπάνω αλλά και για τα πέντε χιλιάρικα λιγότερα που κοστίζει και με πιο πλήρη εξοπλισμό σε σχέση με το Volνο το οποίο Volvo βέβαια έχει μηχανή 1500cc turbo και έχει και αυτόματο κιβώτιο. Ίδωμεν λοιπόν.....;-)

aris22
24-01-17, 10:25
Για 2 μέρες περίπου είχα στην κατοχή μου για δοκιμή το Auris 1,2 turbo στην έκδοση active . Επειδή δεν υπήρχε διαθέσιμο το εν λόγω αυτοκίνητο είχα αφήσει τα στοιχεία μου στην Toyota και μόλις τους ήρθε με ειδοποίησαν να πάω να το πάρω . Υπάρχει ενα μόνο αυτοκίνητο στην Ελλάδα και το γυρίζουν απο αντιπροσωπεία σε αντιπροσωπεία για να το δοκιμάσουν οι ενδιαφερόμενοι...
Παιδιά έπαθα πλάκα , τι αυτοκινητάρα είναι αυτή ????:drive
Είχα οδηγήσει και την έκδοση με τον πετρελαιοκινητήρα αλλά καμιά σχέση .
Φοβερός κινητήρας !
Το αυτοκίνητο ηταν όπως ακριβώς είχα διαβάσει στις σχετικές δοκιμές που του είχαν κάνει . Αθόρυβο , γρήγορο , άνετο , ευκολοδήγητο και ποιοτικό ! Η δε κεντρική touch οθόνη είναι ολα τα λεφτά όπως επίσης και η πολύ χρήσιμη κάμερα οπισθοπορείας .
Ξαναγυρίζω στον κινητήρα που δεν τον χορταίνεις .... 130 χλμ στο κοντέρ και 2500 στροφές με 6η ταχύτητα !!! Η ησυχία που υπάρχει στην καμπίνα είναι άλλο πράγμα !!:lol: :lol:
Σε νορμάλ πάτημα του γκαζιού νοιώθεις οτι έχεις να κάνεις με περισσότερα κυβικά αλλά χωρίς να καταλαβαίνεις την ύπαρξη του turbo , αλλά μόλις αρχίσεις να πατάς το γκάζι τότε αναρωτιέσαι τι οδηγάς .....Και όλα αυτά χωρίς ξεσπάσματα και με ενα απίστευτα γραμμικό τρόπο.........
Τι να πω , εγω ξέρω μόνο με τι καρδιά πήγα και το παρέδωσα χθές στην Toyota...:(

NikiforosGT
24-01-17, 14:52
καλησπέρα! μπραβο πολυ ωραια, προσωπικα με χαλαει αφανταστα το να μην ακουγεται η εξατμιση, τουρμπο και σκαστρα, αλλα αυτα ειναι οπως το δει κανεις, προτιμησεις, αναγκες κτλ κτλ.
Φανταζομαι το πακετο που εφαγες οταν επρεπε να το επιστρεψεις!
τελικα ποτε θα το εχουν? αυτο θα παρεις?

aris22
24-01-17, 18:53
Γειά σου Νικηφόρε !

Άσε δεν έφαγα πακέτο με την επιστροφή , ολόκληρο Container έφαγα.....:banghead
Απο την άλλη εγω προτιμώ που είναι αθόρυβο , γούστα είναι αυτά ...;)
Ναι ναι , με το καλό αυτό θα πάρω αλλά στην έκδοση lounge . Αλλά εκεί που θα έκανα την παραγγελία μέσα στον Φλεβάρη δυστυχώς θα πάει λίγο πίσω :-|
Πάντως αν ολα πάνε καλά κοντά στο Πάσχα θα κάνω την παραγγελία , ίσως και λίγο νωρίτερα ....

NikiforosGT
25-01-17, 06:41
καλημερα, ωραια αντε με το καλο τοτε!
εννοειτε οτι για το θορυβο οι εταιρειες κοιτανε αθορυβα δεν εχουν ολοι γουστα να ακουγονται!!!

ασχετο και σχετικο οταν το 2008 ειχα παει Χιο που εχω ξαδερφια οτι εγω ειχα κανει την corolla τουρμπο και ενας ξαδερφος ειχε παρει το seat leon 2000cc turbo 240hp νομιζω? δεν ακουγοταν τιποτα!!!
μου ειπε οτι ειχε ξενερωσει οσο δεν παει και ζηλευε τον ηχο μου!!! αχααχαχαχ
οπως ειπαμε αναλογα τι θελει ο καθενας, αν εχεις και οικογενεια προφανως δεν ειναι καλη ιδεα ο θορυβος! σε μια Ε.Ο τα αυτια σου γινονται κουδουνιστρες απο την εξατμιση!

Αν ηθελα παντως να παρω αμαξι τωρα το συγκεκριμενο θα ηταν νουμερο 1 υποφηψιο!

aris22
25-01-17, 14:18
Εγω καταστάλαξα ευτυχώς , Auris 1,2 turbo δαγκωτό !:olala
Το μόνο που συνεχίζει να με προβληματίζει κάπως είναι οι 17άρες ζάντες με το 45άρι προφίλ . Σίγουρα θα προτιμούσα να είχε απο την μαμά 16άρες αλλά τελικά μάλλον δεν θα τις αλλάξω . Σίγουρα θα ηταν ιδανικό να μπορούσα να τις κρατήσω κανένα μήνα για να δω πως πατάνε και να δω αν θα τις κρατήσω ή να τις αλλάξω με 16άρες αλλά μετά δεν θα μπορώ να τις ανταλάξω με καινούργιες σε έμπορο κάτι που μπορεί να γίνει άμεσα με το που θα παραλάβω το αυτοκίνητο.
Ενω αν τα κρατήσω εστω και ενα μήνα θα πρέπει να τα κάνω ανταλλαγή σαν μεταχειρισμένα.....
Γιατί όπως είπα με ενδιαφέρει πρωτίστως η άνεση παρά το να μπαίνω με τις μπάντες στις στροφές , κάτι που δεν το κάνω ούτως ή άλλως αφού οδηγώ σχετικά συντηρητικά

NikiforosGT
25-01-17, 19:26
καλησπέρα, θεωρω οτι ειναι too much οι 17αρες για την δυναμη του αυτοκινητου. Καποτε τα περισσοτερα αλογα τουρμπισια μαμα ειχαν ποιο μικρες, τωρα σου δινουν λιγοτερα αλογα και μεγαλυτερες ροδες!
αφου πας συντηρητικα και σιγουρα θα θες μετα να δινεις λιγοτερα για λαστιχα θα ελεγα να το παραγγειλεις με 16αρες.
Πιστευω περισσοτερη ειναι η χασουρα σε επιταχυνση λογω μεγαλυτερης διαστασης-φαρδους παρα οτι παταει καλυτερα. Οσες φορες εχω κανει δοκιμη σχετικα με διστασεις ελαστικων-ζαντων σε αυτο εχω καταληξει.
Και φυσικα με ενα μεγαλυτερο προφιλ εχεις καλυτερη ανεση και μικροτερη καταναλωση με μικροτερες διαστασεις ελαστικων. Το ποσο τωρα δεν ξερουμε.

aris22
25-01-17, 22:11
Το πρόβλημα αυτό είναι Νικηφόρε , οτι δεν μπορείς να το παραγγείλεις με τις 16άρες . Έρχεται υποχρεωτικά με τις 17άρες και μετά σου λένε κάνε οτι θέλεις . Δεν θα με πείραζε αν οταν θα άλλαζα τα λάστιχα ηταν πιο ακριβά , ούτε οτι θα καίει λίγο παραπάνω . Εκείνο που με προβληματίζει είναι πόσο θα χάσει το αυτοκίνητο σε άνεση πάντα σε σχέση με τις κακοτεχνίες (sic) των Ελληνικών δρόμων . Η Toyota παντως τράμπα δεν τις κάνει , μόνο αν συνενοηθώ με κάποιον έμπορο και με το που θα πάρω το αυτοκίνητο κατευθείαν του το πάω και να βάλω τις 16άρες με άλλα ελαστικά αφού βέβαια έχουμε συννενοηθεί απο πριν για το οικονομικό...

TmNemesis
26-01-17, 01:21
Τις 17άρες με τι διάσταση ελαστικού το δίνει η ΤΟΥΟΤΑ?

NikiforosGT
26-01-17, 06:30
Τις 17άρες με τι διάσταση ελαστικού το δίνει η ΤΟΥΟΤΑ?

καλημερα, το δινει με 225/45/17 το λεει στο πρωτο ποστ, γιαυτο λεω οτι ειναι πολυ υπερβολικη διασταση για τοσα λιγα αλογα.
Καποτε 17αρες βαζανε στα πολλα αλογα, τωρα στο τελος θα βαζουν και σε 1000αρια!

Το πρόβλημα αυτό είναι Νικηφόρε , οτι δεν μπορείς να το παραγγείλεις με τις 16άρες . Έρχεται υποχρεωτικά με τις 17άρες και μετά σου λένε κάνε οτι θέλεις . Δεν θα με πείραζε αν οταν θα άλλαζα τα λάστιχα ηταν πιο ακριβά , ούτε οτι θα καίει λίγο παραπάνω . Εκείνο που με προβληματίζει είναι πόσο θα χάσει το αυτοκίνητο σε άνεση πάντα σε σχέση με τις κακοτεχνίες (sic) των Ελληνικών δρόμων . Η Toyota παντως τράμπα δεν τις κάνει , μόνο αν συνενοηθώ με κάποιον έμπορο και με το που θα πάρω το αυτοκίνητο κατευθείαν του το πάω και να βάλω τις 16άρες με άλλα ελαστικά αφού βέβαια έχουμε συννενοηθεί απο πριν για το οικονομικό...

καλημερα, εχεις δικιο το ειχες πει και το ειχα ξεχασει! κακως το κανουν αυτο κανονικα θα επρεπε να γινεται!
βεβαια οπως ειπαν και αλλοι εχει σχεση και η αναρτηση και κυριως αυτη στο θεμα της ανεσης, μπορει δλδ να εχει 17ρες αλλα να μην βλεπεις προβλημα με τους καροδρομους που εχουμε....
ρωτα και μενα με τα koni sport και 195/50/15 που τα πισω τα εκανε σκληρα ο μαστορας και τωρα σπαω το στομαχι μου καθε μερα.....
και ειμαι με μαμα ελατηρια και τερμα μαλακα τα πισω αμορτισερ.
Παρτο ετσι τοτε και βλεπεις θα ειναι τουλαχιστον και πολυ ποιο ομορφο!
αφου το οδηγησες πως το ειδες με τις 17αρες?
αυτο που οδηγησες ειπες ηταν αλλη εκδοση, ποιες ειναι οι διαφορες τους? αυτο που οδηγησες δλδ με αυτο που θα παρεις?

aris22
26-01-17, 08:44
Παρτο ετσι τοτε και βλεπεις θα ειναι τουλαχιστον και πολυ ποιο ομορφο!
αφου το οδηγησες πως το ειδες με τις 17αρες?
αυτο που οδηγησες ειπες ηταν αλλη εκδοση, ποιες ειναι οι διαφορες τους? αυτο που οδηγησες δλδ με αυτο που θα παρεις?


Καλημέρα !

Αυτό που οδήγησα για 2 μέρες ηταν η έκδοση active με τα 205/55/16 . Την έκδοση Lounge που θα πάρω με τα 225/45/17 δεν την έχω οδηγήσει αλλά στην πρόσφατη επίσκεψη μου στην Αθήνα και σε επίσκεψη μου σε κατάστημα της Toyota Polis υπήρχε διαθέσιμο ενα υβριδικό στην έκδοση Lounge με ζαντολάστιχα 225/45/17 και του κάναμε ενα πολύ μικρό test drive (10λεπτου) με οδηγό τον πωλητή (δεν είχα το δίπλωμα μαζί μου) . Επίτηδες το έριχνε σε οτι λακούβα και ανωμαλία είχε στον δρόμο για να δω τις διαφορές , βέβαια ηταν πιεσμένος ο χρόνος (και νύχτα) και σίγουρα δεν μπόρεσα να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα. Το σίγουρο βέβαια ηταν οτι δεν είδα και κάτι το χτυπητό το οποίο να μου προκαλέσει εντύπωση . Δηλαδή αν υπήρχε κάποια διαφορά στην άνεση δεν το κατάλαβα σε αυτήν την μικρή βόλτα που σημαίνει αν υπάρχει διαφορά υποθέτω οτι θα είναι μικρή.
Επίσης ο πωλητής μου είπε οτι η Toyota δεν υπήρχε περίπτωση να βάλει τυχαία κάτι χωρίς να το έχει μελετήσει. Τι μου λέει , θα δώσει ο άλλος 25000€ για το auris (το συγκεκριμένο υβριδικό εννοούσε) και θα κοπανάει στον δρόμο ?
Πάντως σαν ζάντα (η 17άρα) είναι πολύ όμορφη και ειδικά το χρώμα της που δεν είναι ασημί αλλά είναι στο χρώμα του τιτανίου...

NikiforosGT
26-01-17, 18:00
καλησπέρα, ε τοτε παρε αυτο με τις 17αρες και θα εισαι οκ πιστευω!

ltsantar
26-01-17, 22:13
Αν σε ικανοποιεί εμφανισιακά η διάσταση της 17άρας ζάντας, κάνε τράμπα σε κάποιο κατάστημα ελαστικών μόνο τα λάστιχα-εννοείται ότι θα έχεις συννενοηθεί πρώτα.
Αντί για τα 225-45-17 (317,15 mm διάμετρος), μπορείς να βάλεις 205-50-17 (318,4 mm διάμετρος ) - ασήμαντη διαφορά +7,5 mm 0,39% -, που αν κρίνω από όσα έγραψες μάλλον θα σε ικανοποιήσουν.
Έχουν μεγαλύτερο προφίλ, άρα λιγότερα χτυπήματα, συν ότι το πλάτος του 205 δε θα δυσκολεύει τον κινητήρα.
Ελπίζω να σε βοήθησα στο "ευχάριστο" δίλημμα που έχεις.

aris22
27-01-17, 09:16
Φίλε ltsantar αρκετά ενδιαφέρουσα η πρόταση σου !
Το προφίλ απο 45 πάει σε 50 οπότε κερδίζουμε θεωρητικά σε άνεση και το πλάτος απο 225 σε 205 οπότε κερδίζουμε σε κατανάλωση και οχι μόνο ...
Η αλήθεια είναι οτι το σενάριο να κρατήσω την 17άρα ζάντα και να παίξουν μόνο οι διαστάσεις του ελαστικού δεν το είχα σκεφτεί και η αλήθεια είναι οτι είναι αρκετά δελεαστικό . Κερδίζω στους τομείς που θέλω δηλαδή την άνεση και την κατανάλωση και μένει και η 17άρα όσον αφορά την αισθητική του πράγματος .
Ο μόνος ανασταλτικός παράγοντας βλέπω να είναι σε μια γρήγορη έρευνα που έκανα οι τιμές αυτής της διάστασεις ελαστικών που είναι αρκετά πιο τσιμπημένες σχετικά με τις διαστάσεις 225/45/17 και 205/55/16 ....

NikiforosGT
27-01-17, 11:29
καλημερα, καλη ειναι η ιδεα αυτη με το προφιλ, απλα υποψην οτι ειναι τα παντα υπολογισμενα συμφωνα με το εργοστασικο νουμερο, μπορει δλδ να κερδισεις κατι σε ανεση, αλλα και σε εμφανιση αφου θα δειχνει σαν ποιο χαμηλωμενο! γεμιζει δλδ περισσοτερο τους θολους ενω στην πραγματικοτητα εχει σηκωθει το αμαξωμα απο το εδαφος. Η καταναλωση δεν γινεται θεωρητικα καλυτερη μαλλον το αντιθετο γινεται αφου το συνολικο υψος αλλαζει και μικραινει το βημα. Ομως μειωνει και την επιταχυνση λογω μεγαλυτερου βηματος, ενω αυξανεται και η τελικη για τον ιδιο λογο.
Ολα αυτα ειναι γενικα τι γινεται, ομως η διαφορα ειναι μικρη το 5% στο προφιλ.
Επειδη ομως τυχαινει να εχω δοκιμασει σε starlet gt απο 185/55/14 σε 185/60/14 ειδα ακριβως αυτα που αναφερω, σε μικρο ομως βαθμο οχι τραγικα πραγματα!
Επισης το κοντερ σου θα δειχνει λαθος τα χλμ. Το ποσο θα δεις πριν και μετα.

ltsantar
27-01-17, 22:35
Όσο μειωμένη αγοραστική κίνηση έχει ένα ελαστικό, ( το συναντάς σε λιγότερα αυτοκίνητα ), όπως το 205-50-17, τόσο πιο ακριβό είναι.Το 225-45-17 επειδή είναι κινήσημο μέγεθος είναι πιο φτηνό. Όπως ακριβώς συμβαίνει με το 205-50-16 ( το φοράω στο δικό μου αυτοκίνητο ), είναι ακριβότερο σε σχέση με το 205-55-16. Εδώ όμως η διαφορά στη συνολική διάμετρο του τροχού ξεφεύγει από τα όρια + - 3%. Παίζει το ρόλο του στην επιλογή.
Τα λίγα χμ. που κάνω κάθε χρόνο, που σημαίνει ότι τα ελαστικά τα αλλάζω κάθε 4+ περίπου χρόνια ( μεγάλη διάρκεια ζωής τους ) με έκαναν να διαλέξω τη διάσταση που ανέφερα.
Παρέβλεψα τη διαφορά τιμής, ( συζητήσιμο ), ακριβώς για αυτό το λόγο.
Εύχομαι να σε βοηθώ με όσα γράφω.

aris22
28-01-17, 19:14
Καλησπέρα παιδιά !

΅Εννοείται οτι ολοι σας με βοηθάτε με τις απαντήσεις σας ....;)


Η καταναλωση δεν γινεται θεωρητικα καλυτερη μαλλον το αντιθετο γινεται αφου το συνολικο υψος αλλαζει και μικραινει το βημα. Ομως μειωνει και την επιταχυνση λογω μεγαλυτερου βηματος, ενω αυξανεται και η τελικη για τον ιδιο λογο.

Επισης το κοντερ σου θα δειχνει λαθος τα χλμ. Το ποσο θα δεις πριν και μετα.

Φίλε Νικηφόρε εδω λίγο με μπέρδεψες . Απο την μια λες οτι το συνολικό ύψος αλλάζει και μικραίνει το βήμα και απο την άλλη οτι μειώνεται η επιτάχυνση λόγω μεγαλύτερου βήματος... Μειώνεται το βήμα ή μεγαλώνει ? Μπερδεύτηκα λίγο....
Απο την άλλη με τόσο μικρή διαφορά στην διάμετρο (0,39 και 0,38 αντίστοιχα) μου φαίνεται λίγο περίεργο να έχει μετρήσιμες διαφορές στην επιτάχυνση ή στο σφάλμα ταχυμέτρου το οποίο δεν αλλάζει τουλάχιστον μέχρι τα 120 χλμ όπως φαίνεται και στις φωτό που έχω βάλει απο ιστοσελίδα μεταβολή διάστασης ελαστικών . Επίσης και η Toyota στις δυο εκδόσεις ( Active με 205/55/16 & Lounge 225/45/17 ) πέραν της κατανάλωσης δίνει ακριβώς τις ίδιες επιδόσεις (επιτάχυνση , τελική κλπ)



http://https://s29.postimg.org/kqps6yexj/Screenshot_2017_01_28_18_48_31.png https://s29.postimg.org/qsxexg3dj/Screenshot_2017_01_28_18_49_53.pnghttps://s29.postimg.org/kqps6yexj/Screenshot_2017_01_28_18_48_31.png

https://s29.postimg.org/qsxexg3dj/Screenshot_2017_01_28_18_49_53.png



Όσο μειωμένη αγοραστική κίνηση έχει ένα ελαστικό, ( το συναντάς σε λιγότερα αυτοκίνητα ), όπως το 205-50-17, τόσο πιο ακριβό είναι.Το 225-45-17 επειδή είναι κινήσημο μέγεθος είναι πιο φτηνό.

Φίλε ltsantar ναι το γνωρίζω αυτό....Με το που είδα τις τσιμπημένες τιμές σε αυτή την διάσταση κατάλαβα οτι δεν προτιμάται σε ευρεία κλίμακα αυτή η διάσταση σε σχέση με τις άλλες. Αλλά το να δώσω 100 - 150 € στα 5 χρόνια που αλλάζω λάστιχα (στα 5 χρόνια κάνω περί τις 35000 χλμ) δεν είναι ανασταλτικός παράγοντας απο το να τα επιλέξω ....

Έτσι και αλλιώς αυτή την στιγμή τρία σενάρια παίζουν . Ενα να αφήσω τα ζαντολάστιχα ώς έχουν , δεύτερο να βάλω τα 205/50/17 και τρίτο να βάλω τα 205/55/16 με το τελευταίο να συγκεντρώνει και τις λιγότερες πιθανότητες....

NikiforosGT
28-01-17, 19:35
καλησπερα, οταν μεγαλωσει η συνολικη διαμετρος των τροχων ασχετα το φαρδος μιλαμε για διαμετρο τοτε αυξανεται το βημα, αυτο σημαινει μειωση επιταχυνσης δλδ κανεις χειροτερα νουμερα, και μεγαλωνει ομως η τελικη αυξανοντας τα χλμ. Το φαρδος των ελαστικων ειναι κυριως αυτο που παιζει ρολο στην καταναλωση λογω αντιστασης, δλδ οσο ποιο φαρδια = μεγαλυτερη καταναλωση.
Ξαναλεω σε μικρες διαφορες οπως σε αυτο που σου προτειναν οπως και αυτο που ειχα δοκιμασει εγω δλδ απο 185/55/14 σε 185/60/14 οι διαφορες ειναι αμελητεες αλλα υπαρκτες. Εκει που φαινεται πολυ η διαφορα ειναι στην τσεπη σου οταν θα πας για λαστιχα....γιατι απλα τα μισα προφιλ ειναι πολυ ακριβοτερα!!! το ιδιο γινεται σε ολες τις διαστασεις, εκτος απο αυτην που αναφερα κλασικα παραδειγματα πχ :
195/55/15 σε 195/60/15
195/45/15 σε 195/50/15 γιαυτο και εγω φοραω αυτο το 2ο και δεν το αλλαζω με τιποτα και παει λεγοντας.
Οταν αλλαζουν πολυ οι διαστασεις ειναι θεμα πχ στο αμαξι του πατερα μου απο 165/70/13 εχουμε φτασει σε 185/60/14 γιατι απλα μου εμειναν ζαντολαστιχα απο το starlet GT....
ενταξει το σκισαμε, αυξηση σε ολα και ενω εχει διαφορα σε κρατηματα, εχει χασει πολυ σε ολα τα αλλα! + οτι δεν εχει υδραυλικο και το τιμονι βαρυνε.
Α δεν το ειπα και αυτο, ποιο φαρδια λαστιχα = ποιο σκληρο και βαρυ τιμονι ασχετως αν εχουμε υδραυλικο η οχι εχει διαφορα!
Μερικοι επισης αλλαζουν προφιλ σε μεγαλυτερα για καλυψη θολων, αλλα σηκωνεις ποιο πανω το αμαξωμα και θεωρητικη μαγουλιαση ελαστικου αρα χειροτερα κρατηματα ΑΜΑ το χωνεις, αν δεν εχεις καλη αναρτηση για τρελα χωσιματα αυτο μενει για παντα θεωρια.
Δδλ πχ εγω εχω 195/50/15 αν εβαζα 45 θα ειχα τεραστιο κενο σε θολους, θα κερδιζα λιγο επιταχυνση χανοντας ομως σε τελικη (ετσι κι αλλιως εχω κοφτη 187χλμ) και το κοντερ τωρα μου λεει 210!!! τα GPS λενε 187 ομως!
αν βαλω πχ 195/60/15 τι θα γινει? μειωση κενου θολων, αυξηση υψους αμαξωματος απο τον δρομο, αυξηση τελικης, μειωση επιταχυνσης, μεγαλυτερη καταναλωση γιατι εχει μεγαλυτερο βημα.
Ολα ειναι σχετικα μεταξυ τους λοιπον, αναλογα τις διαφορες γινονται ολα, με 5% διαφορα στο προφιλ στο ιδιο νουμερο ζαντας δεν εχει σημαντικες διαφορες. Γιαυτο εδωσα αρκετα παραδειγματα.

Ηθελα να γραψω μεγαλωνει το βημα λαθος εγραψα σε αυτο που εκανες quote! μπερδευτηκα σορρυ:(

Kαι κατι αλλο τα συνολικα νουμερα εχουν σχεση με το προφιλ δλδ το προφιλ δεν ειναι το υψος του ελαστικου ακριβως! ειναι ενα ποσοστο που μας δειχνει τον λογο του υψους ως προς το φαρδος!
οποτε αναλογα τι φαρδος εχει το ελαστικο μας εχει αλλο συνολικο υψος σε σχεση με αλλα στο ιδιο προφιλ.
Γιαυτο συμβαινει αυτο που λες με τα 205 σε 16αρα και 255 σε 17αρα, βαλε τα νουμερα και στις σελιδες να τα δεις.
Αλλαζοντας ομως τις διαστασεις και στην διαμετρο ζαντας μπορεις να το καλυψεις, οταν ειναι στις ιδιες διαστασεις ζαντας και παιζεις μονο με προφιλ το χαλας.
Καλο ειναι για την τσεπη μας να αποφευγουμε τα μισοπροφιλα! σε μεγαλες διαστασεις ειναι παρα πολυ ακριβα!!!
δες τιμες σε 255/45/17 και σε 50αρι και θα καταλαβεις.
Μπορεις να το παρεις ετσι και οταν θα ειναι να αλλαξεις λαστιχα πας σε 50αρι προφιλ.

Επισης οσο μικραινει το προφιλ χανουμε ανεση δλδ βαραει περισσοτερο, νομιζω το ειπαμε. Αλλα εχει σχεση και η αναρτηση φυσικα και περισσοτερο αυτη.
Σε θεωρητικο επιπεδο ενα 5% στο προφιλ ειναι αμελητεα διαφορα.
Αμα ομως πας σε μεγαλυτερη διαμετρο και μικροτερο αναγκαστικα προφιλ εκει εχει σημαντικη διαφορα. Γιατι εχεις μεγαλες ροδες και μικρο ψαχνο ελαστικου σε υψος.
Ενα απο αυτα που ειδαμε και στου πατερα μου σημαντικη διαφορα ηταν και σε αυτο το θεμα.
Και επειδη το προφιλ ειναι ο λογος του υψους/φαρδους δεν ειναι μονο 10% η διαφορα να πουμε ειναι μικρη, τα 165/70/13 ειναι μπαλονια για λαστιχα! χαχααχχαχαχαχαχαχαχα
και φυσικα μικρο προφιλ μεγαλες ζαντες επικυνδυνες για σπασιμο σε μεγαλες λακουβες.....
ασε μια γνωστη μου με BMW μεγαλη ειχε 255/35/19 νομιζω ηταν? ή παραπανω? εσπασε ζαντα και δεν εβρισκε ιδια, ενα καρο λεφτα ηθελε μετα! ασε εγκεφαλικο!!!

aris22
28-01-17, 20:49
Φίλε Νικηφόρε σε ευχαριστώ πολύ για όλες τις πληροφορίες , σωστή εγκυκλοπαίδια.....:lol
Όπως είπα και σε προηγούμενα post η οδήγηση μου είναι σχετικά συντηρητική.
Δεν με ενδιαφέρει η τελική ταχύτητα διότι ποτέ δεν πρόκειται (και ούτε θέλω ) να την φθάσω . Σε ταξίδι και με το νέο αυτοκίνητο που πρόκειται να πάρω 130 άντε 140 χλμ , παραπάνω δεν πάω . Άσε θα πάθει η σύζυγος καμιά συγκοπή....:lol:
Δεν κάνω κόντρες ούτε γκαζώματα απο φανάρι σε φανάρι αλλά η αίσθηση της επιτάχυνσης μου αρέσει και δεν θέλω να χάσω σε αυτόν τον τομέα .
Εκείνο που δεν μπορώ να καταλάβω είναι οτι όλοι οι πωλητές της Toyota που έχω μιλήσει με διαβεβαιώνουν οτι στις εκδόσεις Active ( 205/55/16) και Lounge (225/45/17) δεν υπάρχει καμιά διαφορά στην ρύθμιση της ανάρτησης και η μόνη διαφορά είναι στην διάσταση των ζαντολάστιχων τους πως γίνεται να προκύπτουν τελικά διαφορές έστω και μικρές σε διάφορους τομείς όπως επιτάχυνση , τελική , τιμόνι κλπ και η Toyota να δίνει ακριβώς τις ίδιες μετρήσεις στις δυο εκδόσεις (εκτός της κατανάλωσης) . Εκτός και αν υπάρχει διαφορά στο στήσιμο του Lounge απο το Active και δεν το γνωρίζουν . Ή το γνωρίζουν και μου λένε οτι δεν υπάρχει......

NikiforosGT
28-01-17, 21:23
τι να πω και εμεις δεν μπορουμε να γνωριζουμε αν εχουν αλλη διαφορα σε αναρτηση. Οπως ειπα και πριν παρε αυτο που θες και το πολυ πολυ οταν θα ειναι λαστιχα αντι 45αρια βαζεις 50αρια και βασικα αυτο για την τσεπη σου οχι για κανενα αλλο λογο γιατι οι διαφορες ειναι ελαχιστες και σχεδον αμελητεες για τοση μικρη διαφορα μονο στο προφιλ.

aris22
29-01-17, 17:49
Νικηφόρε τελικά κάπως έτσι θα γίνει όπως το βλέπω , ας μην το πολυζορίζω το πράγμα......Με το καλό όταν το πάρουμε το αφήνουμε έτσι όπως είναι , να δούμε και τι πάτημα έχει , μπορεί να είναι μια χαρά και να μην χρειαστεί να αλλάξουμε τίποτε. Από εκεί κα πέρα όταν έρθει η ώρα για αλλαγή ελαστικών το βλέπουμε για καμιά μικροαλλαγή αν χρειαστεί.

sotoskap
29-01-17, 20:08
Να σημειώσω γιατί διαβάζω οτι το προφίλ αλλάζει το ύψος αρα και την άνεση κλπ

Γνωρίζεται πως το νούμερο του προφίλ είναι το ποσοστό % του πέλματος. Το διαβάζω σε καποια σημεία και σε άλλα ακυρώνεται αυτή η πληροφορία.

Εδώ με τις δυο διαστάσεις που αναφέρετε έχεις το 45% του 225 στην μία και στην άλλη το 50% του 205 και με έναν πρόχειρο υπολογισμό είναι σχεδόν το ίδιο νούμερο με διαφορά 1.25mm αρα δεν υπάρχει διαφορά σε ύψος. Με τις 16αρες η διαφορά είναι 1 εκατοστό που και πάλι είναι ελάχιστο.

Πιστεύω πως καλά γίνεται η κουβέντα (περνάει η ώρα και μαθαίνουμε πράγματα) αλλά στην ουσία (πραγματικότητα) δεν υπάρχει ή καλύτερα δεν θα καταλάβεις καμία μα καμία διαφορά ούτε θα έχεις κανένα πρόβλημα.
Οι μεγάλες διαστάσεις ελαστικών και ειδικά αυτά με χαμηλά προφίλ έχουν κάποια προστασία για τις ζάντες είτε αυτό είναι ενισχυμένο προφίλ είτε χείλος. Δεν πρόκειται να στραβώσεις ή να σπάσεις ζάντα αν δεν χτυπήσεις με δύναμη σε λακούβα ή κρασπεδο.

NikiforosGT
30-01-17, 06:32
Νικηφόρε τελικά κάπως έτσι θα γίνει όπως το βλέπω , ας μην το πολυζορίζω το πράγμα......Με το καλό όταν το πάρουμε το αφήνουμε έτσι όπως είναι , να δούμε και τι πάτημα έχει , μπορεί να είναι μια χαρά και να μην χρειαστεί να αλλάξουμε τίποτε. Από εκεί κα πέρα όταν έρθει η ώρα για αλλαγή ελαστικών το βλέπουμε για καμιά μικροαλλαγή αν χρειαστεί.

καλημερα, ετσι ακριβως, μεχρι τοτε θα περασουν πολλα χρονια! μπορει να αλλαξεις και γνωμη για το προφιλ!

@sotoskap καλημερα, ναι το εχω γραψει οτι ειναι το ποσοστο % το προφιλ πολυς κοσμος νομιζει οτι ειναι το υψος, οπως ειπα οι διαφορες ειναι αμελητεες εδω γιαυτο κιολας ανεφερα το αμαξι του πατερα μου που αλλαξαμε πολυ τις διαστασεις και εκει τα βλεπουμε ολα αυτα που εχω αναφερει ποιο πριν.
Για να σπασει καποιος ζαντα πρεπει να ειναι λακουβα μεγαλη και τοτε μπορει και σε μεγαλυτερα προφιλ να γινει, εχω στραβωσει ζαντα να χωραει το χερι μου στο κενο με το λαστιχο οταν ημουν φορτωμενος 5 ατομα στο αμαξι με 70χλμ και με agx που ειναι πολυ ποιο μαλακα απο τα koni και μαμα ελατηρια και προφιλ 195/50/15. Aναλογα το μεγεθος της λακουβας παντα ειναι κατανοητο οτι οσο ποιο λιγο ψαχνο ελαστικου εχουμε τοσο ποιο πολυ μπορει να σπασουμε ζαντα σε μια μεγαλη λακουβα ενας με μεγαλο προφιλ μπορει να την γλιτωσει ομως.
Δεν λεω οτι παντα θα σπανε φυσικα. Αλλα θελει πολυ προσοχη ομως.
Ειπαμε γενικα πραγματα για να ξερουμε, ενα 5% στο προφιλ ή 1 νουμερο ζαντας μικροτερο με μικροτερο φαρδος αλλα μεγαλυτερο προφιλ κοντα στην αλλη διασταση εχει αμεληταιες διαφορες, πολλοι μπορει να μην το καταλαβουν καν. Εγω το καταλαβα αλλα ειναι μια ιδεα οι διαφορες, και αμελητεες για 5% διαφορα προφιλ. Η μεγαλη διαφορα θα ειναι στην τσεπη μας οταν θα παμε για λαστιχα! :P Aυτο σιγουρα ολοι θα το καταλαβουν!

aris22
30-01-17, 19:43
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ ολους για τις απαντήσεις σας οι οποίες είναι άκρως διαφωτιστικές.....
Δεν μπορώ να πω ότι εχω τέτοιες εξειδικευμένες γνώσεις οπότε όλη αυτή η συζήτηση που γίνεται και τα δεδομένα που παρατίθενται μόνο καλό κάνουν για απόκτηση γνώσεων απο εμάς που δεν γνωρίζουμε πολλά πολλά.....:wink: