PDA

Επιστροφή στο Forum : Το Auris έγινε turbo


Fanis
03-03-15, 19:57
http://www.autotriti.gr/jpg/AUTOTRITI/390/NEWS/auris-turbo.jpg

Το Auris έγινε turbo

Στα πλαίσια της αισθητικής ανανέωσης του Toyota Auris, ανανεώνεται ολόκληρη η γκάμα των κινητήρων του, ενώ η σημαντικότερη προσθήκη είναι αυτή του 4κύλινδρου turbo σύνολου βενζίνης 1,2 λίτρων, το οποίο έχει ισχύ 115 ίππων.

Για την ανανέωση του Toyota Auris σας είχαμε μιλήσει πριν από λίγες ημέρες, εστιάζοντας στις (περιορισμένες) αισθητικές αλλαγές του μοντέλου. Με το ντεμπούτο, όμως, του μικρομεσαίου μοντέλου της εταιρείας στην έκθεση της Γενεύης, μας ανακοινώθηκαν περισσότερες λεπτομέρειες, μερικές από τις οποίες παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον.

Η πιο σημαντική διαφορά είναι πως, πλέον, το Toyota Auris θα εξοπλίζεται με ένα νέο 4κύλινδρο turbo σύνολο βενζίνης 1,2 λίτρων, το οποίο έχει ισχύ 115 ίππων και ροπή 185 Nm. Συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 10,1 δλ., ενώ έχει τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση του εν λόγω Auris βρίσκεται στα 4,7 λτ./100 χλμ., ενώ τα επίπεδα CO2 ορίζονται στα 109 γρ./χλμ. Οι παραπάνω τιμές πέφτουν στα 4,6 λτ. και στα 106 γρ., όταν το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με το προαιρετικό κιβώτιο Multidrive S.

Επιπλέον, το 2λιτρο σύνολο πετρελαίου D-4D αντικαθίσταται με ένα νέο 1.600άρι, το οποίο αποδίδει 111 ίππους και 270 Nm και επιτρέπει στο όχημα να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 10,5 δλ. και να έχει τελική 190 χλμ./ώρα. Την ίδια στιγμή, η κατανάλωση βρίσκεται στα 4,1 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 104 γρ./χλμ.

Η Toyota αναβάθμισε και το σύνολο πετρελαίου 1.4 D-4D, το οποίο πλέον πληροί τις προδιαγραφές Euro 6 και έχει νέα τουρμπίνα, διαφορετικής σχεδίασης πιστόνια και νέες πλαστικές κυλινδροκεφαλές. Τα παραπάνω μείωσαν τις τριβές κατά 20%, περιόρισαν τις εκπομπές NOx κατά 55%, ενώ έριξαν και την κατανάλωση κατά 3,4%. Η ισχύς του παραμένει στους 90 ίππους και η ροπή του διατηρείται στα 205 Nm, ενώ αναλλοίωτες παρέμειναν οι επιδόσεις τόσο στο 0-100 χλμ./ώρα (12,5 δλ.) όσο και στην τελική ταχύτητα (180 χλμ./ώρα).

Για το τέλος αφήσαμε το λιγότερο σημαντικό κομμάτι, που δεν είναι άλλο από αυτό της σχεδίασης. Οι σημαντικότερες διαφορές αφορούν στην τοποθέτηση φωτιστικών σωμάτων LED εμπρός – πίσω, στην αλλαγή των προφυλακτήρων και στην τροποποίηση της γρίλιας της μάσκας. Η κεραία είναι πλέον τύπου «πτερύγιου καρχαρία», υπάρχουν νέας σχεδίασης τροχοί 16 και 17 ιντσών, ενώ εμπλουτίστηκε και η παλέτα των χρωμάτων με νέες αποχρώσεις. Στο εσωτερικό υπάρχει βελτιωμένο ηχομονωτικό υλικό και νέα οθόνη TFT 4,2 ιντσών, η οποία βρίσκεται τοποθετημένη στο πιο καμπυλωτό ταμπλό, στο οποίο έχει γίνει ευρύτερη χρήση μαλακών στην αφή υλικών.
πηγη :
http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/To-Auris-egine-turbo_123908.asp

giannis gt
03-03-15, 20:57
Ενταξει η αισθητικη ειναι υποκειμενικη ,εμενα δεν μου αρεσει,αλλα ως μοτερ ΜΠΡΑΒΟ στην ΤΟΥΟΤΑ που εστω και αργα και τελευταια ΞΥΠΝΗΣΕ απο τον λιθαργο των Ν/Α μοτερ!!!

Τα ελεγα χρονια και καποιοι συμφωνουσαν καποιοι αλλοι θεωρω οτι διαφωνουσαν γιατι πιστευαν οτι δεν θα γινουν Turbo ,αλλιως δεν μπορω να εξηγησω γιατι να μην προτιμησεις εναν 1200 κινητηρα που καιει για 1200 εχει αλογα για 1600 και ροπη για 1800 και φυσικα με ενα ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ και ΜΟΝΟ θα παρεις αλλα 20 αλογακια και 2-3 κιλα ροπης και θα φτασεις τα αλογα του 1800 και την ροπη ενος 2λιτρου ή ακομα παραπανω και ολα αυτα με καταναλωση 5-6 λιτρα στα 100???

ΚΑΛΙΟ ΑΡΓΑ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ θα συμπληρωνα και θα εκλεινα το σχολιο μου....

χρηστος
04-03-15, 10:37
επιτελους....καλη η ατμοσφαιρα δεν λεω αλλα για φανταστειτε εναν 1600 κινητηρα turbo στο auris με 160-180 αλογακια,ε?:shoothim

GiWrGoS@XXX
04-03-15, 12:02
Ενταξει η αισθητικη ειναι υποκειμενικη ,εμενα δεν μου αρεσει,αλλα ως μοτερ ΜΠΡΑΒΟ στην ΤΟΥΟΤΑ που εστω και αργα και τελευταια ΞΥΠΝΗΣΕ απο τον λιθαργο των Ν/Α μοτερ!!!

Τα ελεγα χρονια και καποιοι συμφωνουσαν καποιοι αλλοι θεωρω οτι διαφωνουσαν γιατι πιστευαν οτι δεν θα γινουν Turbo ,αλλιως δεν μπορω να εξηγησω γιατι να μην προτιμησεις εναν 1200 κινητηρα που καιει για 1200 εχει αλογα για 1600 και ροπη για 1800 και φυσικα με ενα ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ και ΜΟΝΟ θα παρεις αλλα 20 αλογακια και 2-3 κιλα ροπης και θα φτασεις τα αλογα του 1800 και την ροπη ενος 2λιτρου ή ακομα παραπανω και ολα αυτα με καταναλωση 5-6 λιτρα στα 100???

ΚΑΛΙΟ ΑΡΓΑ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ θα συμπληρωνα και θα εκλεινα το σχολιο μου.... Oλα σωστα εκτος απο την καταναλωση..Δεν προκειται να καιει σαν 1200...ρωτα τους γερμανοφιλους να δεις τι καινε πραγματικα..κατω απο 7.5-8 lt/100km δεν προκειται να πεσει... μεσα στην πολη γυρω στο 9-11lt ...μονο εθνικη θα δεις τα 6αρια που διαφημιζονται ...Aυτο δεν σημαινει οτι ειναι κακο...ασχετα με το μαρκετινγκ ..οτι παει καιει .. το turbo θελει καυσιμο και εχει μεγαλυτερο ευρος καταναλωσης αναλογως πως το δουλευεις απλα λογω αμεσου ψεκασμου και λιγοτερο σε σχεση με ενα turbo μοτερ παλιοτερης τεχνολογιας αλλα τις καταναλωσεις ενος ατμοσφαιρικου τις βλεπει μονο υπο ιδανικες συνθηκες ...πραγματικη δουλεια κανει μονο οσον αφορα τους ρυπους που πραγματι τους ριχνει σε σχεση με ενα ατμοσφαιρικο κατα πολυ

το fiesta 1.0 ecoboost ..το πιο απλο διαφημιζεται οτι καιει 4.5 lt /100km
Στην πραγματικοτητα μες την πολη δεν πεφτει με τιποτα κατω απο τα 7.5lt κι αν οδηγας απο νορμαλ εως γρηγορα θα δεις απο 8.5/9 μεχρι και 12lt/100km


Τεσπα πολυ θετικη κινηση απο toyota δωστε γκαζι στο λαο! Αναρωτιεμαι αν το μοτερ ειναι genuine toyota ή το πηραν απο BMW ή ισως απο renault nissan μιας και μοιαζουν τα specs....

Πολυ θετικο επισης οτι βαλανε 1600αρι diesel γιαυτους που θελουν τα αλογα τους να ξεκινανε απο τα 100 και πανω χωρις να πας στα 2λιτρα

giannis gt
04-03-15, 22:11
Γιωργο εξω ξερω οτι απο τις καταναλωσεις που δινει η εκαστοτε εταιρια βαζω ενα 20% πανω σε καταναλωση!
Π.χ δινουν 4.5 εξω βαζω 5.5 και 7 για πολη βαζω 8.5!
Επειδη μιλαω με πολλους που εχουν παρει 1.2 TSI οι καταναλωσεις βλεπουν ειναι κατω απο 6 λιτρα με ταχυτητες 140-150 ενω στην πολη ειναι εξισου ΠΟΛΥ οικονομικα!!!

Καλα και 6 λιτρα στα 100 δεν καιει και το Atos του αδερφου μου που ειναι 1033 κυβικα με 55 αλογα ..............Μην νομιζετε οτι και ενα 1200 Ν/Α καει λιγοτερο απο 5.5 λιτρα......

Αναλογικα αλλα και ουσιαστικα ειναι ΠΟΛΥ οικονομικα και ο λογος ειναι φυσικα η ροπη της τουρμπινας.......

soto
05-03-15, 20:09
H BMW έλεγε " Η πραγματική δύναμη δεν συμπιέζεται '' και η TOYOTA έλεγε
πως δε χρειάζεται να τουρμπίσουν τους κινητήρες τους γιατί έχουν πολύ
υψηλή τεχνολογία και δεν υπάρχει λόγος καθότι ούτε σε δύναμη υπολείπονται
ούτε σε κατανάλωση ρύπους.

Νομίζω είμαστε στην εποχή της ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑΣ οπότε άστο να πάει.Η εποχή του
downsizing των κινητήρων επιβάλλει τα τουρμπίσματα, μένει να δούμε την αξιοπιστία .

tsavman
05-03-15, 23:23
Εμένα δεν με χαλάει η ύπαρξη τούρμπο, αρκεί να είναι αξιόπιστο και όχι σαν τα γερμανικά :mad:

Ο σχεδιασμός πάλι, πολύ χάλι, ειδικά το πίσω μέρος είναι τελείως generic, κάτι μεταξύ Huyndai και KIA. Ίσως το station wagon παλεύεται.

GiWrGoS@XXX
06-03-15, 00:24
Γιωργο εξω ξερω οτι απο τις καταναλωσεις που δινει η εκαστοτε εταιρια βαζω ενα 20% πανω σε καταναλωση!
Π.χ δινουν 4.5 εξω βαζω 5.5 και 7 για πολη βαζω 8.5!
Επειδη μιλαω με πολλους που εχουν παρει 1.2 TSI οι καταναλωσεις βλεπουν ειναι κατω απο 6 λιτρα με ταχυτητες 140-150 ενω στην πολη ειναι εξισου ΠΟΛΥ οικονομικα!!!

Καλα και 6 λιτρα στα 100 δεν καιει και το Atos του αδερφου μου που ειναι 1033 κυβικα με 55 αλογα ..............Μην νομιζετε οτι και ενα 1200 Ν/Α καει λιγοτερο απο 5.5 λιτρα......

Αναλογικα αλλα και ουσιαστικα ειναι ΠΟΛΥ οικονομικα και ο λογος ειναι φυσικα η ροπη της τουρμπινας.......Καλησπερα Γιαννη !!

Τα τουρμπατα μοτερ ο μονος τροπος να τα κανεις να καινε πραγματικα ελαχιστα ειναι να τα δουλευεις στις στροφες μεγιστης ροπης με οσο λιγοτερη πιεση στο γκαζι γινεται...(οπως τα turbodiesel) γιαυτο και φτιαχνονται πολυταχυτα σαζμαν με 7-8-9-10 σχεσεις ωστε να μπορεις να επιταχυνεις χωρις να ανεβαζεις στροφες παρα ελαχιστες και απλα να εχεις πολλες κλιμακωσεις για να σου μεταβαλλουν τα χλμ ..Κουμπονεις την μεγαλυτερη δυνατη σχεση και πηγαινεις με σταθερο γκαζι (ή ακομα καλυτερα cruise control )βασιζομενος στην ροπη κι ετσι δεν καις πολυ ...αυτο ομως μονο στην εθνικη και με ησυχη οδηγηση... Στην πολη σταματα ξεκινα και τα λοιπα... ολα πλησιαζουν τα 10αρια κια πανω....Το 1.4 tsi golf εβλεπε 12αρια+ οταν το κυνηγουσεςλιγο.. με ηπια οδηγηση γυρω στα 7-8 λιτρα ..Τ ο 1.2 τσι δεν γνωριζω ,εξαρταται σε ποιο αμαξωμα.... στο polo πιθανον να ισχυει σε golf οι μετρησεις που λες ειναι μαλλον συντηρητικες

Victhor
06-03-15, 12:37
H BMW έλεγε " Η πραγματική δύναμη δεν συμπιέζεται '' και η TOYOTA έλεγε
πως δε χρειάζεται να τουρμπίσουν τους κινητήρες τους γιατί έχουν πολύ
υψηλή τεχνολογία και δεν υπάρχει λόγος καθότι ούτε σε δύναμη υπολείπονται
ούτε σε κατανάλωση ρύπους.

Νομίζω είμαστε στην εποχή της ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑΣ οπότε άστο να πάει.Η εποχή του
downsizing των κινητήρων επιβάλλει τα τουρμπίσματα, μένει να δούμε την αξιοπιστία .

Εγώ πάλι πιστεύω, ότι δεν ευθύνονται οι BMW, Toyota κτλ. για την "κωλοτούμπα" αλλά η κανόνες περί ρύπους της Ε.Ε. (βλέπε Euro 3,4,5,6 κτλ) και φορολογίας. Στις ΗΠΑ, Καναδάς, Αυστραλία, Ασία δεν ισχύει κάτι τέτοιο, εκεί απολαμβάνουν την "ωμή" δύναμη της ατμόσφαιρας. Άμα λες σε έναν Αμερικανό που ασχολείται λίγο πολύ με τα αυτοκίνητα για πόσο δυνατό+οικονομικό είναι το Ford Ecoboost 1,0 L θα πεθάνει στα γέλια. Εδώ οι τοπικές κανόνες έχουν αναγκάσει τους κατασκευαστές να στραφούν προς downsizing, μας αρέσει η όχι.
Και δεν νομίζω ότι οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες είναι στα τελευταία τους και ήρθε η εποχή των τούρμπο παντού και στα πάντα. Ο ήχος high rev από έναν καλό ατμοσφαιρικό δεν μπορεί να το αντικαταστήσει καμία σκάστρα.

PeterIoannou
07-03-15, 00:10
Εδώ κάτω που είμαι εδώ και ένα χρόνο, είναι ο παράδεισος της ατμόσφαιρας και των κυβικών. Μόνο σε κάτι "κουβάδες" χησιμοποιούνται οι τετρακύλνδροι κινητήρες, από Yaris έως Corolla -και οριακά πιάνουμε και τα 2,5λιτρα μικρά Camry. :hehe
Από εκεί και μετά, ο παράδεισος του V (V6, V8, V10, V12, W12) γενικά ότι μπορεί να φανταστεί το μυαλό σου. Και από χωρητικότητες; Ακόμα και τα Hilux έχουν μοτέρ V6 στα 2700 κυβικά εκατοστά... Για να να μην ανέβουμε στα 4 λιτρα, τα 5 λιτρα και τα σχεδόν 6 λιτρα (π.χ. Land Cruiser V8, 5.7).
Ένας από τους λόγους είναι και ο προφανής: υψηλές θερμοκρασίες. Τι σκ@τά να την κάνεις την τουρμπίνα και τα άλογά της με 45 - 50 βαθμούς υπό σκιά για περίπου 7 μήνες το χρόνο; Θα βράσει και θα λιώσει ολόκληρο!
Άσε που καμία από τις ιαπωνικές εταιρείες δεν είναι διατεθειμένη να χαλάσει το όνομά της -σε σχέση με την αξιοπιστία- για 5 ή 10 περισσότερα άλογα, όταν έχει στη γκάμα της τόσους πανίσχυρους ατμοσφαιρικούς κινητήρες.
Δεν είναι τυχαίο ότι εδώ, 9 στα 10 αυτοκίνητα είναι Ιαπωνικά (και τα περισσότερα Toyota και Lexus). :beg

endurasKE-30
09-03-15, 15:59
Και εγω θα απαντησω επιτελους μονο και μονο για να ακολουθησουν και αλλα μοτερ την οδο της υπερσυμπιεσης!
Αντε να ξανανεβει η ΤΟΥΟΤΑ στα σπορ μοντελα!

madvinegar
09-03-15, 17:08
Και εγω θα απαντησω επιτελους μονο και μονο για να ακολουθησουν και αλλα μοτερ την οδο της υπερσυμπιεσης!
Αντε να ξανανεβει η ΤΟΥΟΤΑ στα σπορ μοντελα!

Μπας και ξαναγυρίσεις και εσύ στα μοντέλα ΤΟΥΟΤΑ!

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

NikiforosGT
11-03-15, 12:10
It's about time Λέμε!!!!!!!
Σε εμφανιση με χαλαει, προσωπικα προτιμω τα 2 προηγουμενα Auris, απο την αλλη ομως αν επαιρνα νεο αμαξι θα ημουν βλακας αμα επαιρνα με βενζινη και οχι με πετρελαιο για προφανεις λογους.....και παλι Auris θα επαιρνα....αντε Yaris, αλλα την γρια turborolla δεν την αλλαζω με τιποτα! :ppp μεχρι να παραδοσει πνευμα....

endurasKE-30
11-03-15, 16:48
Μπας και ξαναγυρίσεις και εσύ στα μοντέλα ΤΟΥΟΤΑ!

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Εγω φιλεμου ειμαι τυχερος που ο συγχωρεμενος ο πατερας μου ειχε αγορασει και εχω το καλυτερο!
:fierydevil

antonios7
13-03-15, 13:14
Καλό φαίνεται για Ελλάδα. Ποιος κινητήρας θα καταργηθεί;

από την άλλη η diesel έκδοση είναι σαφώς πιο έξυπνη αγορά σε αυτό το μοντέλο τουλάχιστον.

giannis gt
13-03-15, 20:48
Μπας και ξαναγυρίσεις και εσύ στα μοντέλα ΤΟΥΟΤΑ!

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Μπας και ερθω και εγω στο Club και σαν κατοχος,γιατι στην καρδια μου ειμαι.......:banana

Fanis
14-04-15, 12:05
http://www.autotriti.gr/jpg/AUTOTRITI/390/NEWS/toyota_1.2_turbo.jpg

Turbo χαμηλού κυβισμού από την Toyota
Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/4/2015
Η Toyota θα διαθέσει σύντομα έναν καινούργιο κινητήρα βενζίνης 1.2 λτ. Turbo, ο οποίος θα εξοπλίσει αρχικά το Auris Facelift.

Αποστολή του άρθρου με e-mail Εκτύπωση του άρθρου
Η Toyota θα διαθέσει σύντομα το Auris Facelift με έναν κινητήρα 1.2 λτ. Turbo βενζίνης, ο οποίος θα αποδίδει 116 ίππους από τις 5200-5600 στροφές και ροπή 185 Nm από τις 1500-4000 στροφές.

Ο κινητήρας είναι τετρακύλινδρος, δεκαεξαβάλβιδος και λειτουργεί στον κύκλο Atkinson, με αναμενόμενο θερμικό βαθμό απόδοσης γύρω στο 36%. Ο κινητήρας θα είναι υποτετράγωνος με διάμετρο εμβόλου 71.5 χιλιοστά και διαδρομή 74.5 χιλιοστά, το οποίο είναι τυπική αρχιτεκτονική για Turbo κινητήρες.

Η δε συμπίεση του μοτέρ είναι στο 10:1 και διαθέτει φυσικά άμεσο ψεκασμό. Το Turbo του κινητήρα είναι single scroll ωστόσο η πολλαπλή εξαγωγής είναι ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή, εξασφαλίζοντας πολύ χαμηλό turbo lag και οικονομία καυσίμου αφού μειώνεται η ανάγκη για εμπλουτισμό του μείγματος.

Φυσικά ο κινητήρας διαθέτει μεταβαλλόμενο χρονισμό των εκκεντροφόρων που η Toyota ονομάζει VVT-Iw, ενώ η εργοστασιακή κατανάλωση στο Auris Facelift αναμένεται στα 4.7 λτ/100 χλμ. Ο νέος κινητήρας αναμένεται σύντομα στην γκάμα του Auris αρχικά και είναι οπωσδήποτε ένας κινητήρας που η Toyota χρειαζόταν χθες.

Πηγη :http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Turbo-xamhloy-kybismoy-apo-thn-Toyota_124825.asp

christojr1
14-04-15, 16:14
Φάνη με ένα ldi της Brc και ένα πρόγραμμα το βλέπω στα 130 αλογάκια...

Fanis
14-04-15, 18:27
πολυ ανετα !!! παντως πολυ μαζεμενος φαινεται !!!