PDA

Επιστροφή στο Forum : Σωστο μετρημα ελαστικων!!!


kostas auris
12-11-14, 22:34
Πως μετραμε τι πιεση στα ελαστιτα?οταν ειναι στν αερα οπως κανουν στν αντιπροσωπια η στο εδαφος οπως ξερω μεχρι τωρα???

mpriskot
12-11-14, 23:21
Δεν έχει κάποια διαφορά, είτε στον αέρα είτε στην άσφαλτο.
Κανονικά την πίεση την μετράμε όταν είναι "κρύα" τα ελαστικά, δηλαδή πριν οδηγήσεις κάμποσα χιλιόμετρα.

kostas auris
13-11-14, 00:28
Συμφωνω,αλλα Σκεψου οτι διαφορετικη πιεση θ στν αερα και διαφορετικη στ εδαφος γιατι εκει πιεζετε τ ελαστικό

Λαμπρος Κ.
13-11-14, 15:55
http://1.bp.blogspot.com/--QEPNG99OyU/UpRtO-6qPPI/AAAAAAAANy0/KUIq9tndAMk/s1600/554145_608019099244858_1041570871_n.jpg

Fanis
13-11-14, 18:16
Πολυ καλο!!

δεν εχει καμια διαφορα στην πιεση ορθιο ή οχι .. λογω του οτι δεν το θυμομουνα το δοκιμασα τωρα στην 12αρα του Niknik που το εχω στο αναβατοριο και το αναβαθμιζω αρκετα !!!

kostas auris
13-11-14, 19:47
http://1.bp.blogspot.com/--QEPNG99OyU/UpRtO-6qPPI/AAAAAAAANy0/KUIq9tndAMk/s1600/554145_608019099244858_1041570871_n.jpg
Περνιεσαι για εξυπνος ή για αστειος σε μια ευλογη απορια?

Λαμπρος Κ.
13-11-14, 22:31
Περνιεσαι για εξυπνος ή για αστειος σε μια ευλογη απορια?
Οπως το παρει ο καθενας.

kostas auris
13-11-14, 23:56
Οπως το παρει ο καθενας.
Εγινε!!!Οποτε σταματαω τ θεμα..Πρωτον γιατι το forum δν ειναι για αντιπαραθεσεις και Δευτερων και κυριοτερον, γιατι με ατομα περιορισμενης ευθυνης δν ερχομαι σε αντιπαραθεση..

Λαμπρος Κ.
14-11-14, 07:59
ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ :eek:
Μόνος σου τρωγιεσαι φίλε μου...έχεις γέλιο ..καλημέρα...

corollapatra
14-11-14, 11:18
Παρακαλώ ηρεμήστε. Προφανώς και ο Λάμπρος δεν ήθελε να χλευάσει κανέναν, δε νομίζω να υπάρχει κάποιος λόγος αντιπαράθεσης, οπότε σταματήστε και τους "χαρακτηρισμούς" μεταξύ σας.

Λαμπρος Κ.
14-11-14, 14:45
Παρακαλώ ηρεμήστε. Προφανώς και ο Λάμπρος δεν ήθελε να χλευάσει κανέναν, δε νομίζω να υπάρχει κάποιος λόγος αντιπαράθεσης, οπότε σταματήστε και τους "χαρακτηρισμούς" μεταξύ σας.
Εννοειτε φιλε μου αν και μονο εγω χαρακτηριστηκα ''ατομο περιορισμενης ευθυνη'' ληγει εδω....


Μια ζωη την εχουμε για να αναλωνομαστε τοσο πολυ...

keichi
15-11-14, 13:06
Θεωρω προσωπικα οτι εχει διαφορα το πανω με το κατω...Συμπεριφερεται σαν ενα εμβολο το λαστιχο.
Το βαρος του αυτοκινητου πιεζει το εμβολο κ αυξανεται η πιεση.
Απλα παιζει να ειναι μικρη η διαφορα.
Το σωστο ειναι φυσικα να μετριεται με το αυτοκινητο στο εδαφος.
Ο κατασκευαστης λεει καθε 300χλμ να ελεγχουμε τη πιεση των ελαστικων...
Δε θα ηταν δυνατον να σηκωνουμε το αυτοκινητο καθε 300χλμ...Θα ηταν παραλογο...Αρα σιγουρα κατω το αμαξι.
Και φυσικα τα γνωστα επισης:
a) Με κρυα λαστιχα η μετρηση
β) Πιεση οση ακριβως λεει ο κατασκευαστης στο βιβλιαρακι
γ) Ελεγχουμε τακτικα και τη ρεζερβα

kostas auris
15-11-14, 21:56
Θεωρω προσωπικα οτι εχει διαφορα το πανω με το κατω...Συμπεριφερεται σαν ενα εμβολο το λαστιχο.
Το βαρος του αυτοκινητου πιεζει το εμβολο κ αυξανεται η πιεση.
Απλα παιζει να ειναι μικρη η διαφορα.
Το σωστο ειναι φυσικα να μετριεται με το αυτοκινητο στο εδαφος.
Ο κατασκευαστης λεει καθε 300χλμ να ελεγχουμε τη πιεση των ελαστικων...
Δε θα ηταν δυνατον να σηκωνουμε το αυτοκινητο καθε 300χλμ...Θα ηταν παραλογο...Αρα σιγουρα κατω το αμαξι.
Και φυσικα τα γνωστα επισης:
a) Με κρυα λαστιχα η μετρηση
β) Πιεση οση ακριβως λεει ο κατασκευαστης στο βιβλιαρακι
γ) Ελεγχουμε τακτικα και τη ρεζερβα
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου...Το ίδιο πιστεύω και εγώ..

kostas auris
15-11-14, 22:00
Παρακαλώ ηρεμήστε. Προφανώς και ο Λάμπρος δεν ήθελε να χλευάσει κανέναν, δε νομίζω να υπάρχει κάποιος λόγος αντιπαράθεσης, οπότε σταματήστε και τους "χαρακτηρισμούς" μεταξύ σας.
θα μπορούσε να στείλει τν φωτο σ π.μ και οχι δημοσιά..Δεν το ξεκίνησα εγώ ολο αυτο!!!Το θέμα θεωρείται λήξαν..

mpriskot
17-11-14, 13:23
Έχετε δίκιο σχετικά με τη διαφορά πίεσης στον αέρα και στο έδαφος, αλλά η διαφορά δεν οφείλεται στο ότι "πιέζεται" το ελαστικό, αλλά στο ότι αλλάζει ο όγκος του αέρα μέσα. Η πίεση είναι ανάλογη της θερμοκρασίας και του όγκου.
Βέβαια η διαφορά πρακτικά πρέπει να είναι ελάχιστη, ίσως και αμελητέα. Περισσότερο συμβάλει ο παράγοντας θερμοκρασία στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Από την άλλη, εφόσον το αμάξι είναι κατασκευασμενο για να πατάει στο έδαφος, η σωστή μέτρηση πρέπει να είναι με το αμάξι στο έδαφος.