PDA

Επιστροφή στο Forum : Καίνε λάδια τα Auris?


Manaraki
25-03-14, 20:27
Παιδιά καλησπέρα,
το ερώτημα είναι στατιστικό και απευθύνεται στούς φίλους που έχουν Auris,ή και Corolla νεότερο απά την Ε12.Τα μοντέλα αυτά καίνε λάδια;έχουν,π.χ.το πρόβλημα που είχαν επί το πλείστον τα Ε11,ή πράγματι αυτό το θέμα έχει λυθεί με τα νεότερα έμβολα που τοποθέτησε η Toyota;
Ευχαριστώ,
Σταύρος.

Black Pearl
09-06-14, 13:54
Καλησπερα, απο το 2008 που ειναι στην κατοχη μου ενα 16αρη DualVVTi Auris, εκτος απο λαδια φιλτρα και οτι αλλο αναλωσιμο προβλεπεται για αλλαγη, δεν εχω αντιμετωπισει καποιο προβλημα.
Συντηρηση οτι λεει η Toyota και απο κει και περα υπαρχουν και φορες που του πινω το αιμα, εκτος απο το να το οδηγω συντηρητικα. Αυτα.:mrgreen:

GMASTER6
10-06-14, 19:21
Eχουν περάσει 2 Auris 1.33 από την οικογένεια,ειδικά το ένα τσίμπαγε σημαντική ποσότητα λαδιού ενώ σε φίλου yaris 1.33 άλλαξε μοτέρ στις 40.000 μέσα στην εγγύηση στην Toyota. 1az-fe,1zz-fed,4e-fe,2sz-fe από άλλα toyota που είχαμε/έχουμε δεν είχαμε ποτέ θέμα με κατανάλωση λαδιού

keichi
15-06-14, 03:20
Οσοι χρησιμοποιουσαν λαδι TOYOTA 5w30 Fuel Economy απο την αρχη στις Ε11, και κανανε αλλαγη παντα στα 7.500χλμ, δεν αντιμετωπισαν κανενα προβλημα λαδοκαψιματος...
Οσοι χρησιμοποιουσαν λαδι 10w40 και διαφορα αλλα λαδια και αλλαζαν στις 15.000χλμ το μοτερ τους παρουσιασε προβλημα λαδοκαψιματος...
Ειναι πλεον αποδεδειγμενο και αναφερεται σε εγκυκλιους της TOYOTA...
Τα 10w40 και αλλα χοντρα λαδια με τα εκαστοτε προσθετα που ειχαν μεσα εφραζαν τις ηδη ελλειπεις τρυπες των εμβολων...

Κατα τη γνωμη μου, την ευθυνη την εφερε το εργοστασιο κατασκευης λογω των ασαφειων στο Manual και οι αντιπροσωπειες επειδη εκαναν του κεφαλιου τους...Το manual επρεπε να γραφει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ χρηση TOYOTA 5w30 Fuel Economy και αλλαγη στα 7500χλμ...Κι ομως δεν το εγραφε...
Μετα το πηρανε χαμπαρι, με τις μετεπειτα εγκυκλιους...
Γι αυτο και ανελαβε δωρεαν επισκευη με αλλου τυπου εμβολα (για να γινουν ανεκτα και αλλου ιξωδους λαδια) και επεκταση εγγυησης...

Το προβλημα δεν ηταν στους κινητηρες...Οι κινητηρες ηταν σκυλια μαυρα...
Το προβλημα ηταν 100% στην ενημερωση των προδιαγραφων των service.

giannis gt
15-06-14, 10:22
Eπετρεψε μου να διαφωνισω γιατι τεχνικως αυτό που αναφέρεις δεν εξηγειται!!!
Δηλαδη δεν καινε λαδια με 5w-30 και καινε λαδια με 10W-40 που είναι και πιο παχυρευστα???
Το θεμα είναι ότι τα μοτερ αυτά ηταν και είναι προβληματικα!!!ΠΟΥΘΕΝΑ δεν εγινε αυτό ποσο μαλλον σε ΤΟΥΟΤΑ!!!

kostas_8
15-06-14, 11:54
Τα ts τοτε γιατι λειτουργουν μονο με 5-30? Ο,τι αλλο το καινε. Ειναι ακυρο αυτο που ειπες. Αμα δε μπορει να περασει απο τις τρυπες τι θα το κανει; η νομιζεις οτι το μπλοκ που αλλαζε η τουοτα με το παλιο εχει καμια διαφορα; γιατι η μονη διαφορα ειναι στα πιστονια και στον δεικτη λαδιου που μπαινει η βεργα για να δεις ποσα λαδια εχεις. Καμια αλλη. Αρα που προκυπτει το οτι ειναι προβληματικο;

giannis gt
15-06-14, 21:26
Δηλαδη τα πιστονια που βαζει αλλα δεν είναι πρόβλημα για σενα???Είναι λογικο-φυσιολογικο γιατι για μενα δεν είναι!!!

Κωστα από τα εκατοντάδες μηνυματα που εχουν γραφτει εδώ τα τελευταια 5 χρονια από δεκάδες μελη ιδιοκτητες αλλα και φιλοι αυτων των μοτερ!!!
Γιατι είναι μυστικο δηλαδη ή πρωτη φορα το ακους???

Προβληματικα ότι καινε λαδια,απο εκει και περα αν δεν είναι πρόβλημα το λαδοκαψιμο είναι άλλο θεμα!!!

Δηλαδη ένα μοτερ από αυτά με τα 5w-30 δεν καιει και όταν βαζεις ότι άλλο π.χ. 10w-40 καινε???Δεν νομιζω!!!

Ποση διαφορα εχει νομιζεις το 5w-30 από το 10w-40 ώστε να μην περνα από τις τρυπες των εμβολων???
ΔΕΝ είναι θεμα ιξωδες αλλα προβληματικών εμβολων!!!

kostas_8
15-06-14, 23:20
Το να ειναι κατι κατασκευαστικο λαθος και μετα να στο επιδιορθωνει μονη της δε το θεωρω προβλημα τη στιγμη που στο λυνουν. Και ναι, οταν το λαδι ειναι παχυ ασχετα το ποσο η οχι, δεν παυει να ειναι πιο παχυ απο το 5/30 και να μη μπορει να περασει. Το ιδιο ισχυει στα TS. Να τα βγαλουμε και αυτα προβληματικα γιατι αν βαλεις 10αρι θα το καψει; Οποτε ΕΙΝΑΙ και θεμα ιξωδες. Οταν ειχα πρωτοπαρει το αμαξι και ημουν με τα παλια πιστονια, ο αλλος μου ειχε πει δεν εκαιγε σταγονα λαδι. Οπως και ισχυε γιατι οταν εκανα σερβις μετα απο 7000 χλμ, δεν ειχε καψει τιποτα, και του εβαλα 10αρι μου εκαψε μισο η λιγοτερο απο μισο λιτρο στα 7000χλμ. Μετα εβαλα 5αρι και παλι δεν εκαψε σταγονα. Εξηγησε το μου αυτο. Λαδι αρχισε να καιει παλι στα 170 χιλιαδες χλμ. Μετα απο 60-70 χιλιαδες χλμ στον κοφτη ως επι το πλειστον. Αλλα εγω το προκαλεσα. Το βγαζει παλι προβληματικο το μοτερ απο τη μανα του; Η απλα εγινε οβαλ μεσα ο κυλινδρος; Λεω εγω ο χαζος τωρα. Και για να τελειωνει και εδω σιγα σιγα, πιο αμαξι δεν καιει λαδι; Εστω και λιγο. Παρε παραδειγμα και ολα τα vag. Δεν καινε λαδια; Ποσο μαλλον τα audi; Προβληματικα και αυτα; Αν ειναι ετσι να παρουμε ποδηλατα δηλαδη..

keichi
16-06-14, 00:33
Το 10w40 ειναι πιο παχυρρευστο απ το 5w30....Και οντως καιγεται δυσκολοτερα...
Ομως...
Το προβλημα δημιουργουνταν μακροπροθεσμα...Με τη χρηση του 10w40 επειδη ηταν χοντρο, δεν περναγε αρκετη ποσοτητα λαδιου και τρωγοταν ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ το μπλοκ...
Εχω κουραστει να καθομαι να εξηγω για τα λαδια των VVT-i και για το απαρχαιωμενο και ακαταλληλο 10w40...
Βαλτε οτι θελετε και πιστεψτε οτι θελετε...Δεν με ενδιαφερουν τα αυτοκινητα σας...
Μονο το δικο μου με ενδιαφερει...Και γι αυτο απο καινουργιο του βαζω μονο TOYOTA 5w30 χειμωνα καλοκαιρι...
Ε11 VVT-i με τα παλια πιστονια...
Και δοξα το Θεο με τρελο ξεκολοσκισιμο και 210.000χλμ δε μου καιει λαδι...

Υ.Γ Με πετυχαινουν διαφορα μαστορια της γειτονιας (της συμφορας) και με ρωτανε...
"Ρε παληκαρ...Ουραιο το ργαλιο σου...Καιν λαδ ομως αυτα τα μοτερια...Οσα ερχονται ιδω ουλα καιν...Να βαζ μον 10w40 αυτο κανουμ κι εμεις...Σε ουλα 10w40 βαζουμ...Απο αλυσοπριον μεχρι δεξαμενοπλοιου..."

Κουνια που σε κουναγε ηθελα να του πω...

Εξακολουθω να πιστευω οτι ΔΕΝ ηταν προβληματικα...
Εφταιγε ο τροπος που φεροταν ο καθε ιδιοκτητης...Διοτι αυτα τα μοτερ απαιτουσαν καποια συγκεκριμενα πραγματα...

...λαθος λαδια, τα αλλαζαν οποτε θυμοντουσαν, service σε ασχετους, κλπ κλπ κλπ= καταστροφη...

+ ασαφειες απο εργοστασιο και ειδικα απο αντιπροσωπειες...Φταινε πολυ και αυτοι...

Και ξερω και 3 παιδια με G6 και αλλον ενα με Liftback...Με περισσοτερα χλμ απο μενα...Καμια 250αρια χιλιαδες...Και αυτοι με 5w30 με αλλαγη στα 7500...Και δεν τους καινε...Αυτονων κ μενα γιατι δεν ειναι 'προβληματικα'???
Μη μας τρελενετε ρε παιδια ελεος...
Μια χαρα ηταν τα αυτοκινητα...

kostas_8
16-06-14, 01:34
Πες τα γιατι μερικοι που γνωριζουμε θα βγουμε και τρελοι στο τελος.. Απλα μαθηματικα ειναι.. Και αν ηταν τοσο προβληματικα, σιγουρα ο κοσμος δε θα προτιμουσε τα τοσο προβληματικα αυτα μοτερ.. Οπου και να κοιταξεις βλεπεις 11αρες και 12αρες με τα ιδια ακριβως μοτερ..

giannis gt
17-06-14, 22:50
E καλα ρε παιδια αφου εσεις γνωρίζετε εμεις να παμε να πλυνουμε κανα πιατο και να φτιαξουμε κανα μουσακα!!!

Τωρα αν καινε λαδια ειδικα οι 12αρες , ε τωρα τι πω????
ΜΟΝΟ εδώ μεσα ΠΟΟΟΟΟΟΟΣΑ ατομα εχουν γραψει............!!!!!!!!!

Όλα τα αμαξια καινε λαδια σε φυσιολογικο βαθμο!!!
Άλλο 1 λιτρο στα 1000χμ και άλλο 1 λιτρο στα 10.000 και 15.000χμ!!!

kostas_8
17-06-14, 23:39
Φτιαξε και παστιτσιο. Οταν ο αλλος παραταει τα λαδια 800 χρονια μεσα και δεν κανει σερβις, ΑΣΧΕΤΑ το τι γραφει, οτι τα αλλαζει καθε 7500 που στο 99% των περιπτωσεων απλα ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ, γιατι ως λαος εμεις, το εχουμε στο αιμα μας να λεμε ο,τι να'ναι και ποτε δεν παραδεχομαστε τα λαθη μας, τοτε ειναι φυσικο επομενο να προκληθει καποια φθορα. Γιατι εχω κατα καιρους διαβασει σε διαφορα ποστ "εχω κορολλα στρογγυλοφαναρη και εχω να τις κανω σερβις απο το 2000 που την πηρα, ουτε λαδια δεν εχω αλλαξει και εχει 300.000 χλμ και δεν καιει λαδια" παραδειγμα, ε μετα μην κλαιγομαστε γιατι και πως καιει και παθαινουν ο,τι παθαινουν. Εμενα στα 7500 χλμ εκαιγε περιπου 600 γραμμαρια και εκανα σερβις στα 10 με 12000 και ειχε καψει κανα λιτρο κοντα, ηταν λιγο πανω απο το min. Σιγα μην κατσω να σκασω για το λαδι που μου καιει ενω ολη μερα το ειχα κοφτες.. Και ημουν και με τα παλια πιστονια. Αλλα εσκαγε πανω στο σερβις και απλα ΔΕ ΜΕ ΕΝΟΙΑΖΕ. Το να σου καιει 1 λιτρο στα 1000χλμ, ναι ειναι προβλημα αλλα δεν εχω δει και κανεναν να το γραφει. Και κατι τελευταιο, επειδη απλα ειμαστε και ΠΡΙΞΕΣ σαν λαος, η τουοτα στα καινουρια μοτερ, που αλλαζε κορμο, εβαζε περισσοτερο λαδι, μισο λιτρο παραπανω νομιζω απ'οτι στα παλια, αλλα ειχε και καινουρια βεργα ωστε να φαινετε οτι οταν καψει, καιει λιγοτερο, γιατι εχει πιο ψηλα τις ενδειξεις "max" και "min". Παντα το ιδιο λαδι καινε και καιγαν ολα. Οποτε οχι, δεν ειναι προβληματικα τα μοτερ. Και επειδη το λες και μονος σου, οι 12αρες λενε δεν καινε λαδι. Μα πως γινετε αυτο αφου 11αρες facelift και 12αρες εχουν το ιδιο μοτερ; Αρα λοιπον καταληγουμε οτι οι μισοι λεμε φιφες γιατι απλα αρκετοι δεν γνωριζουν. Δεν λεω οτι δεν υπηρξαν ποτε προβληματα, αλλα οτι αρκετοι θα νομιζουν οτι και 100 γραμμαρια στα 5000 χλμ ειναι καψιμο. Απο τετοιες παραπληροφορησεις τα εχουν βγαλει "αχρηστα" αυτα τα μοτερ και απο μεμονομενα παραδειγματα, αλλες φορες και ατυχες παραδειγματα. Εδω λενε οτι αμα το τουρμπισεις και 0.5 θα σπασει και η εισαγωγη θα γινει θρυψαλλα και 1000 κομματια. Οσοι το τολμησαν, σιγουρα δε νομιζω να ειδαν κατι τετοιο. Μεταξυ τους και εγω.

giannis gt
18-06-14, 00:04
Επισυναπτω και αυτά και ΤΕΛΟΣ!!!
ΔΕΝ βαζω σε κανεναν μυαλο ουτε ματια να διαβασει!!!
ΕΣΕΙΣ τα γραφετε!!!

http://www.corollaclub.com/forums/showthread.php?t=23521&highlight=%EB%E1%E4%EF%EA%E1%F8%E9%EC%EF

http://www.corollaclub.com/forums/showthread.php?t=23184&highlight=%EB%E1%E4%EF%EA%E1%F8%E9%EC%EF

http://www.corollaclub.com/forums/showthread.php?t=21711&highlight=%EB%E1%E4%EF%EA%E1%F8%E9%EC%EF

http://www.corollaclub.com/forums/showthread.php?t=21884&highlight=%EB%E1%E4%EF%EA%E1%F8%E9%EC%EF

http://www.corollaclub.com/forums/showthread.php?t=20532&highlight=%EB%E1%E4%EF%EA%E1%F8%E9%EC%EF


Και πολλα πολλα ακομα topic !!!

Ε ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΕΛΛΑΘΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ!!!

Εχω και το παστιτσιο στην φωτια τρεχω να μην το καψω.............:cool:

kostas_8
18-06-14, 00:10
Ναι, μου εχεις βαλει 3 τοπικ απο παιδι με πειραγμενο μοτερ, μπραβο, σοβαρο επιχειρημα. Και λεει και οτι το αμαξι ηταν σε ακινησια 3 χρονια. Στο αλλο σκεφτετε για μετατροπη και στο αλλο λεει οτι ακουγονται τα πιστονια. Δηλαδη ο,τι να'ναι. Απο αυτα που εγραψα κυριολεκτικα μου απαντησες Ο,ΤΙ ΝΑ'ΝΑΙ. Προσεχε μη το καψεις το παστιτσιο και παει για πεταμα, κριμα ειναι. Επισης, παραιτουμε απο τη συζητηση γιατι απλα βαρεθηκα να διαβαζω και να ακουω ασαφειες παντα.

giannis gt
18-06-14, 00:30
Σεβομενος το forum που με φιλοξενει δεν το συνεχιζω!!!

Επισης τωρα ειδα και την ηλικια σου ,οποτε σε συγχωρω!!!

Αν ποτε εμφανιστείς στις συναντήσεις μας και δεν εισαι φωτοβολιδα σαν ΠΟΛΛΟΥΣ απο εδώ μεσα που είναι μονο μαγκες στα πληκτρολογια θα δεις τι ανθρωπος είμαι , τι ξερω - τι δεν ξερω και τι προσφερω ,αυτά τα λιγα ......!!!!
Θα σου φερω και το παστιτσιο να το δοκιμασεις να μου πεις!!!Αρκει να ερθεις!!!

Οσοι με γνωριζουν καταλαβαινουν απολυτα τι λεω!!!

Θα ελεγα πολλα ακομα αλλα ας το σταματήσω εγω σαν μεγαλύτερος!!!!

Συγγνωμη στα λοιπα μελη που τους υποβαλλω σε τετοια ανοητη διαδιακασια!!!

Μιχαλη επειδή βλεπω ότι εισαι μεσα ,αν θες σβησε τα ασχετα post!!!ΔΕΝ με πειραζει!!!

madvinegar
18-06-14, 09:28
Μεταξυ μας παντως, και εγω ειχα την εντυπωση οτι ειχαν βγει παρτιδες με ελαττωματικά πιστόνια, και οτι αυτος ηταν ο λογος που γινοταν το κάψιμο λαδιού και κατα συνέπεια χαλούσε ο κορμός.
Συγκεκριμένα οταν υπερκυβισα, φρόντισα να παραγγειλω εμβολα με τον καινουριο κωδικο (και τις πολλες τρυπες λαδιου), ωστε να ειμαι 100% σιγουρος οτι δεν θα καψει λαδι. Αυτο το διαπιστωσα και οταν εκανα συγκριση στα παλια μου εμβολα με τα καινουρια και οντως τα καινουρια ειχαν παραπανω τρυπες λαδιου.
Βεβαια, δεν μου ειχε καψει λαδι ουτε με τα παλια εμβολα, αλλα 1ον ειχε πολυ λιγα χιλιομετρα το αμαξι (45.000χιλ) και προσεχα τα σερβις ευλαβικά (σε αντιπροσωπία πηγαινα).

Το ερωτημα που προκύπτει ειναι το εξης.
Αν καταλαβα καλά, λέτε οτι δεν φταινε τα εμβολα, αλλα το λαθος ιξώδες. Δλδ αν καποιος εβαζε παντα 5/40 και προσεχε τα σερβις, δεν θα εκαιγε.
Τότε ποιος ο λόγος να βγουν καινουριου τυπου εμβολα? Για να καλυπτουν τις μ@λ@κιες των αντιπροσωπειών που βαζανε λάθος λάδι?

Και γιατι να μην εβγαζε η ΤΟΥΟΤΑ οδηγία συγκεκριμένη να μπαινει ΜΟΝΟ 5/40 σε αυτα τα μοτερ αντι να μπλέκει με αλλαγες κορμών, να βγαζει νέου τυπου εμβολα, εγγυήσεις κτλπ?

Δλδ να δεχτω οτι οι Ελληνικές αντιπροσωπίες ειναι για κλάμματα και βαζουν ό,τι να' ναι λαδια. Αλλά για να προβεί η ΤΟΥΟΤΑ σε παραγωγή νέου τυπου εμβόλου, και να βγει και οδηγια να σου αλλαζουν μπλοκ κτλπ, πιστευω οτι πρέπει να υπηρχε μεγαλυτερο προβλημα με το μοτερ σε πολλές χώρες (και όχι μονο θέμα με "λαθος ιξωδες") το οποίο το παραδέχτηκε η ιδια η ΤΟΥΟΤΑ και δεν εριξε το φταιξιμο στις αντιπροσωπίες και τα "μαστόρια"...
Δεν μπορει δλδ να βγαινανε κανουρια μοτερ και εμβολα μόνο για την Ελλάδα...:D

Σκέψεις κάνω. Δεν προσπαθω να δικαιολογήσω τιποτα. Απλά και εγω ειχα αλλη εντυπωση για το συγκεκριμενο θεμα.

tsavman
18-06-14, 17:12
Θα συμφωνήσω και εγώ με τον Μιχάλη.

Στο γειτονικό φόρουμ (http://toyotaclub.forumup.gr/index.php?mforum=toyotaclub&sid=3fcecc2d5fcd45873dac12c21e51f6f0) υπάρχουν πολλές αναφορές αλλά και συζητήσεις για το κάψιμο λαδιού.

kostas_8
18-06-14, 21:08
Μεταξυ μας παντως, και εγω ειχα την εντυπωση οτι ειχαν βγει παρτιδες με ελαττωματικά πιστόνια, και οτι αυτος ηταν ο λογος που γινοταν το κάψιμο λαδιού και κατα συνέπεια χαλούσε ο κορμός.
Συγκεκριμένα οταν υπερκυβισα, φρόντισα να παραγγειλω εμβολα με τον καινουριο κωδικο (και τις πολλες τρυπες λαδιου), ωστε να ειμαι 100% σιγουρος οτι δεν θα καψει λαδι. Αυτο το διαπιστωσα και οταν εκανα συγκριση στα παλια μου εμβολα με τα καινουρια και οντως τα καινουρια ειχαν παραπανω τρυπες λαδιου.
Βεβαια, δεν μου ειχε καψει λαδι ουτε με τα παλια εμβολα, αλλα 1ον ειχε πολυ λιγα χιλιομετρα το αμαξι (45.000χιλ) και προσεχα τα σερβις ευλαβικά (σε αντιπροσωπία πηγαινα).

Το ερωτημα που προκύπτει ειναι το εξης.
Αν καταλαβα καλά, λέτε οτι δεν φταινε τα εμβολα, αλλα το λαθος ιξώδες. Δλδ αν καποιος εβαζε παντα 5/40 και προσεχε τα σερβις, δεν θα εκαιγε.
Τότε ποιος ο λόγος να βγουν καινουριου τυπου εμβολα? Για να καλυπτουν τις μ@λ@κιες των αντιπροσωπειών που βαζανε λάθος λάδι?

Και γιατι να μην εβγαζε η ΤΟΥΟΤΑ οδηγία συγκεκριμένη να μπαινει ΜΟΝΟ 5/40 σε αυτα τα μοτερ αντι να μπλέκει με αλλαγες κορμών, να βγαζει νέου τυπου εμβολα, εγγυήσεις κτλπ?

Δλδ να δεχτω οτι οι Ελληνικές αντιπροσωπίες ειναι για κλάμματα και βαζουν ό,τι να' ναι λαδια. Αλλά για να προβεί η ΤΟΥΟΤΑ σε παραγωγή νέου τυπου εμβόλου, και να βγει και οδηγια να σου αλλαζουν μπλοκ κτλπ, πιστευω οτι πρέπει να υπηρχε μεγαλυτερο προβλημα με το μοτερ σε πολλές χώρες (και όχι μονο θέμα με "λαθος ιξωδες") το οποίο το παραδέχτηκε η ιδια η ΤΟΥΟΤΑ και δεν εριξε το φταιξιμο στις αντιπροσωπίες και τα "μαστόρια"...
Δεν μπορει δλδ να βγαινανε κανουρια μοτερ και εμβολα μόνο για την Ελλάδα...:D

Σκέψεις κάνω. Δεν προσπαθω να δικαιολογήσω τιποτα. Απλά και εγω ειχα αλλη εντυπωση για το συγκεκριμενο θεμα.


Προσεξε ομως, εγω δεν ανεφερα οτι δεν υπηρχαν περιπτωσεις καψιματος, αλλα εφταιγε και το λαδι. Για να βγηκαν τα νεα πιστονια σαφως και καποιος λογος υπηρχε, αλλα οχι ρε φιλε οτι ειναι προβληματικα και τα μοτερ! Ελεος δηλαδη!

Και Γιαννη και οταν εφερες το Punto ημουν και το megane παλι εκει με τα 4,5 πατηματα. Απλα δεξου οτι καποια πραγματα δεν ειναι οπως τα λες η οπως τα διαβαζεις. Οσο για την ηλικια, το οτι εχουμε μια διαφορα 8 χρονια και δε μπορεις να συζητησεις "λογω ηλικιας" εκει σε συγχωρω εγω γιατι "δεν σε γνωριζω" και εισαι και μεγαλυτερος μωρε, κριμα ειναι.

Περαν αυτου Μιχαλη, και για να ξεμπερδευει λιγο το θεμα, αλλο το εχω κατι ελλατωματικο, στο αντικαθιστω για τον χψζ λογο και οκ εισαι ετοιμος γιατι υπηρξαν ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ με λαδοκαψιματα, και αλλο το προβληματικο δηλαδη το παιρνεις και σου καιει λαδι κατευθειαν, γιατι ειπαμε, σε αλλους δεν εχει καψει καν λαδι! Αλλα αυτο αρκετοι δε το καταλαβαινουν, και δεν αναφερομαι προσωπικα σε κανεναν, αλλα στην Ελλαδα και ανα τον κοσμο, υπαρχουν πολλοι ευκολοπιστοι και απο στομα σε στομα αναπαραγονται πολλες ασαφιες. Το θεμα ειναι οι πραξεις και τα αποτελεσματα τι δειχνουν. Αρα καταληγουμε στο ΝΑΙ, υπηρξαν περιπτωσεις με λαδοκαψιμο, οχι απαραιτητα σε ολους, αλλα ΟΧΙ, δεν ειναι προβληματικα τα μοτερ.

PeterIoannou
20-06-14, 00:03
Επειδή "το Λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν", δυο φράσεις μόνο:
Το γεγονός ότι ανά τον κόσμο οι κινητήρες 1,3,4ΖΖ έχουν παρουσιάσει προβλήματα υψηλότατης κατανάλωσης λαδιού -εξ ου και η άπειρη πληροφόρηση από fora του εξωτερικού- και η ΤΟΥΟΤΑ όχι μόνο άλλαξε έμβολα και ελατήρια αλλά στα πλαίσια της εγγύησης άλλαζε και short block (optifix αν θυμάμαι καλά), υποδηλώνει ότι κάτι δεν πήγε καλά στην όλη ιστορία: δεν μπορεί π.χ. οι 4ΑFE ακόμα και με λάδι για το τηγάνι -που λέει ο λόγος- να γυρνάνε απροβλημάτιστα για πολλές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα και οι ΖΖ να έχουν πέσει στα χέρια άχρηστων, ανίδεων και αμελών ιδιοκτητών που τους έχουν παραμελήσει και λιώσει, αυτό είναι και στατιστικά ανέφικτο.
Σχεδόν όλοι εδώ μέσα έχουμε Toyota. Πρέπει όμως να παραδεχτούμε κάποια στιγμή και τα στραβά αυτής της εταιρείας. Διότι οι κινητήρες της σειράς αυτής έβαλαν και την Toyota στο κάδρο με τις ... φριτέζες.
ΥΓ: Οι φράσεις έγιναν τέσσερις τελικά...:hehe

χρηστος
20-06-14, 13:48
ακριβως ετσι ειναι...

jpil
04-09-19, 16:58
Καλησπέρα σε όλους, έχω μια ερώτηση να κάνω και θα ήθελα την άποψη σας.

Στην αρχή η toyota μου έβαζε 5w30 Fuel Economy για τα πρώτα 3 χρόνια μετά μου έβαζε τα 10 40 για τα επόμενα χρόνια.

Στην τελευταία αλλαγή των λαδιών στα 7.500, 500 χιλιόμετρα πριν μου άναψε το λαμπάκι για τα λάδια και κατάλαβα ότι μου τα είχε κάψει (η εγγύηση είχε τελειώσει) και το έψαξα μήπως τα έχασε με άλλον τρόπο.

Το αμάξι είναι το auris 1.33 με 50.000 χιλιόμετρα.

Στην επόμενη αλλαγή των λαδιών πάλι στα 7.500 χιλιόμετρα να τα γυρίσω πάλι σε 5w30 Fuel Economy ή δεν έχει νόημα διότι η ζημιά έχει γίνει ήδη;

Ευχαριστώ.

agapiou
05-09-19, 10:20
Καλημέρα. Για διάβασε λίγο εδώ...
http://www.corollaclub.com/forums/showthread.php?t=25639
Νομίζω πως δε μπορείς να κάνεις και πολλά...
Παθών και εγώ με yaris 1.33 dual vvti, όπου στη τελευταία αλλαγή έβαλα 5w40 αντί 10w40 και είδα σα να έκαψε λιγότερο...θα φανεί στη πορεία φυσικά καλύτερα...

jpil
05-09-19, 15:53
Το έχω διαβάσει αλλά δεν έχω βγάλει άκρη για το τι να κάνω τώρα.

preatorian
06-09-19, 10:07
Πώς κατάφερε η toyota τα τελευταία χρόνια να βγάζει αμάξια λαδιερες ένας θεός ξέρει.
Όλα ξεκίνησαν από τα σέρβις που έκαναν κάθε 20.000.
Στην Αττική μεταφράζονται σε 60.000.

keichi
16-09-19, 21:08
Για εναν ανεξηγητο λογο οοοοοολοι οσοι ειχαν προβλημα λαδοκαψιματος νωρις, χρησιμοποιουσαν το 10w40. Εχω κανει μεγαλο δημοσκοπικο γκαλοπ :P και το εχω παρατηρησει, ολοι οι παθοντες 10w40 εβαζαν, και μεχρι τις 100.000χλμ το πεταξαν το μοτερ, τα παλια vvt-i τουλαχιστον 2000-2002 γενια...
Μα ολοι ομως...
Θαυματουργο το 10w40...
Με 5w30 οσους εχω ρωτησει ειχαν και 200-250000χλμ χωρις ιδιαιτερα προβληματα...

NikiforosGT
17-09-19, 06:40
Για εναν ανεξηγητο λογο οοοοοολοι οσοι ειχαν προβλημα λαδοκαψιματος νωρις, χρησιμοποιουσαν το 10w40. Εχω κανει μεγαλο δημοσκοπικο γκαλοπ :P και το εχω παρατηρησει, ολοι οι παθοντες 10w40 εβαζαν, και μεχρι τις 100.000χλμ το πεταξαν το μοτερ, τα παλια vvt-i τουλαχιστον 2000-2002 γενια...
Μα ολοι ομως...
Θαυματουργο το 10w40...
Με 5w30 οσους εχω ρωτησει ειχαν και 200-250000χλμ χωρις ιδιαιτερα προβληματα...

Καλημέρα, αναφερεσαι ΜΟΝΟ σε AURIS ?

keichi
17-09-19, 13:56
Αναφερομαι στις vvti και dual vvti μηχανες...
Αυτες δηλαδη που φορουν ΚΑΙ τα auris

NikiforosGT
17-09-19, 19:28
Αναφερομαι στις vvti και dual vvti μηχανες...
Αυτες δηλαδη που φορουν ΚΑΙ τα auris

Αρα για ολα τα μοντελα και τις corolles με τετοια.

keichi
17-09-19, 20:45
Ναι 6-7 περιστατικα τετοια εχω ακουσει απο ενα γειτονικο συνεργειο που το εχει φιλος συν 1 περιστατικο απο γειτονα. 10w40 ημισυνθετικο εβαζαν ολοι απο καινουργιο οταν τα πηγαιναν φριτεζα στο συνεργειο του.
Επιπλεον ρωτησα 3-4 τυχαιους που δεν τους ξερω , απλα φατσικα και μου ειπαν οτι βαζουν 5w30 fuel economy και δεν ειχαν ποτε κανενα προβλημα.
Δεν ξερω μπορει να ειναι τυχαιο απλα μου εκανε εντυπωση.....
Το αστειο ειναι οτι στην αντιπροσωπεια που πηγαινω το δικο μου vvti για σερβις το 10w40 μου προτεινουν αλλα τους λεω να μου βαλουν 5w30 γιατι το εχω αντιπαθησει το 10w40...Να μου πεις ομως ο αντιπροσωπος δεν ξερει????
Ελα μου ντε...
Δε ξερω ρε φιλε τι συμβαινει ουτε κ αυτοι δε ξερουν, εγω απλα ανεφερα κατι που μου εκανε εντυπωση...Οι πεντοτριανταρηδες δεν επαθαν προβλημα, γιατι δεν επαθαν??? Ειναι καλο ερωτημα...

NikiforosGT
18-09-19, 06:35
Καλημέρα, τι να πω δεν ξερω, θεωρητικα οσο ποιο λεπτο είναι το λαδι είναι ποιο ευκολο να καει ή αν εχουμε μικροδιαρροες να χανεται απεξω.
Βεβαια εδώ εχουμε και το δευτερο νουμερο το ένα 40 το άλλο 30 αλλα σε αυτό δε νομιζω ότι παιζει ρολο.
Ο κατασκευαστης σε αυτά τα μοτερ δλδ ποιο προτεινει ?

keichi
18-09-19, 09:34
5w30 μου φαινεται
Εχει 2 διαφορετικα ειδη 5w30 ομως. Στα παλαιοτερα το FE ενω στα πιο καινουργια PFE

NikiforosGT
18-09-19, 18:51
και γιατι δεν βαζουν οι αντιπροσωπειες οτι λεει στο manual τοτε?

keichi
18-09-19, 18:54
Ελα ντε........

Edessaios
24-09-19, 20:26
Γιατί έχουν βρει το παραμύθι ότι ντε και καλά το 5-30 είναι ψιλό για τις καιρικές συνθήκες της Ελλάδας, και θα το καίει και είναι για πιο ψυχρά κλίματα και διάφορες τέτοιες παπαρίες!!! Που μέσα στο manual δεν αναφέρει και δεν διευκρινίζει κάτι τέτοιο....

keichi
25-09-19, 15:25
Ναι οντως. Δεν αναφερει κατι τετοιο...Το 5w30 το δινει για ολα τα κλιματα και μαλιστα το επισημαινει και ως "" συνιστωμενο"" απο ολα τα υπολοιπα...

jpil
24-10-19, 16:49
Καλησπέρα σε όλους, έχω μια ερώτηση να κάνω και θα ήθελα την άποψη σας.

Στην αρχή η toyota μου έβαζε 5w30 Fuel Economy για τα πρώτα 3 χρόνια μετά μου έβαζε τα 10 40 για τα επόμενα χρόνια.

Στην τελευταία αλλαγή των λαδιών στα 7.500, 500 χιλιόμετρα πριν μου άναψε το λαμπάκι για τα λάδια και κατάλαβα ότι μου τα είχε κάψει (η εγγύηση είχε τελειώσει) και το έψαξα μήπως τα έχασε με άλλον τρόπο.

Το αμάξι είναι το auris 1.33 με 50.000 χιλιόμετρα.

Στην επόμενη αλλαγή των λαδιών πάλι στα 7.500 χιλιόμετρα να τα γυρίσω πάλι σε 5w30 Fuel Economy ή δεν έχει νόημα διότι η ζημιά έχει γίνει ήδη;

Ευχαριστώ.

Την αλλαγή θα την κάνω στα 5.000 χιλιόμετρα τελικά και όχι στα 7.500 διότι μέτρησα τα λάδια και είναι στο τσακ πάνω από το min τα λάδια.

Θα βάλω 5w30 Fuel Economy να δω μετά από μετρήσεις αν θα είναι καλύτερα τα πράγματα ή χειρότερα.

Ο καθαρισμός με xado που διαβάζω τι είναι και πόσο στοιχίζει; Διαβάζω ότι επιβραδύνει το πρόβλημα, αληθεύει ή όχι;

dj.jorge
22-12-22, 15:48
Καλησπέρα σάς...!!!μιας και άρχισε να τσιμπάει
Και το δικό μού στα 88.000km ήθελα να ρωτήσω
Αφού ειχε βγει ποίο παλιά εντολή για τα πιστόνια
Απο την toyota τωρα δεν μπορεί να γίνει κάτι;
Έχει μιλήσει κάποιος για το θεμα αυτό;
Έχει κάποιος κάποια ενημέρωση;