PDA

Επιστροφή στο Forum : ΜΙΝΙ DYNODAY-ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ


giannis gt
07-03-14, 23:32
Λοιπον μετα από τηλ.επικοινωνια με τον Λεωνιδα ,καθως από αυτόν εξαρτοταν ποτε θα γινοταν μετα από αναβαθμιση του compressor AVENSIS του,θα γινει ένα dyno στο αμαξι του καθως είναι ο φιλος του Ηρακλή που κερδισε το φλουρι στην κοπη της Πιτας για φετος!!!

Το δωρο λοιπον είναι μια ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ από το συνεργειο του φιλου και γνωστου σε αρκετους Θεσσαλούς και μη ,Θεοδωρου Χονδρονικου της εταιριας ΤΧ ΤUNING !!!

Μετα από σημερινη συννενοηση μαζι του ειπαμε να γινει η συναντηση το άλλο Σαββατο στις 15 Μαρτιου 2014 και η ωρα θα κανονιστεί εντος εβδομάδος αναλόγως συμμετοχων και διάθεσης των ενδιαφερομενων -παρευρισκόμενων!!!

ΦΥΣΙΚΑ δεν είναι αναγκη να μετρηθει κανεις περα του Λεωνιδα ,αλλα κατι μου λεει ότι ολο και καποιος θα θελει να δει ποσα αλογα του εχουν απομεινει στο γνωστο και ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ DYNOMET του Θοδωρα!!!!
Επισης δεν υπαρχει κανενα θεμα χρονικο να παμε στο μαγαζι και να φυγουμε σε μιση ή μια ωρα!!!ΜΠΟΡΟΥΜΕ να καθισουμε εκει οσο θελουμε για χαβαλέ και πλακα ή να παμε εξω για καφε,ή να τον πιουμε εκει και να παμε για τσιπουρο-φαγητο μετα και γενικα το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ θα είναι χαλαρο και ότι κατσει!!!
ΔΕΝ θα είναι τιποτα προκαθορισμενο εκτος φυσικα και αν τεθει κατι τετοιο εκ των προτερων!!!

ΣΤΟΧΟΣ μας είναι να περασουμε καλα χωρις δεσμεύσεις από κανεναν και σε τιποτα!!!Οι περισσοτεροι που γνωριζουν τον Θοδωρα ξερουν και τι ανθρωπος είναι!!!

Οποτε παρακαλω προς ενημερωση ολων και οσων επιθυμουν να παρευρεθουν!!!

Το σιγουρο είναι ότι εγω και ο Λεωνιδας θα είναι , να δουμε τι <ψαρια>θα πιασει με τις αναβαθμίσεις του και σιγουρα θα εχει και μεγαλο ενδιαφερον καθως εχει πεσει και στοίχημα μεταξυ μας για την αποτελεσματικοτητα του water injection στο αμαξι του!!!:hehe

Τα οποια αποτελέσματα θα ανακοινωθουν καθως εμεις οι Θεσσαλοι εδώ ΔΕΝ κρυβουμε τιποτα και από κανεναν!!!:pc :hehe

Ανακεφαλαιωνοντας λοιπον εχουμε και λεμε
ΣΑΒΒΑΤΟ 15 ΜΑΡΤΙΟΥ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΗ ΩΡΑ ΑΠΟ 11:00-12:00 ΕΩΣ ΟΣΟ ΠΑΕΙ και φυσικα σε χαλαρους ρυθμους!!!

ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΙ στην ανοικτη προσκληση μας!!!
Εννοείται ότι μπορει να ερθει οποιος θελει μελος ή μη στην εκδηλωση-συναντηση!!!

Ευχαριστω!
Με εκτιμηση ο Corollakias giannis gt!!!:hi :uthere

MITSOS
08-03-14, 01:21
OK!
Θα έρθω από εκεί τουρμπισμένος γερμανικά!
:jumpers

GEORGE N.
08-03-14, 19:26
Αντε ρε παλικάρια επιτέλους να σας δώ και λίγο.

Γιαννάρα είναι στάνταρ το Σάββατο ή μπορεί να αλλάξει?
Το λέω γιατί Κυριακή δουλεύω και δεν θα μπορέσω να έρθω.

Θα ξέρω μέχρι την Τετάρτη πόσα αυτοκίνητα θα ήμαστε απο Λάρισα για δυναμομέτρηση.

Πες μου λίγο το κόστος ανα αυτοκίνητο??

Χρηστος
08-03-14, 22:18
και εγω μεσα εκτος απροοπτου!

giannis gt
09-03-14, 10:15
Γιωργο η ημερα είναι στανταρ ,Κυριακη αποκλειεται!!!!
Αν αλλαξει ημερομηνια για καποιο κωλυμμα ,θα είναι παλι Σαββατο!!!
Η ωρα όμως μπορει να παιξει και πρωι γινεται και μεσημερι γινεται και απόγευμα γινεται!!!
Απλα ειπα γυρω στις 11:30 +- μιση ωρα ως την καταλληλοτερη ωρα για μαζωξη και για καφεδακι και μετα αν προκυψει και καμια μασα-τσιπουρο ότι γουσταρει η παρεα!!!

Το κοστος θα σας το πω αυριο ,αλλα θα εξαρτηθεί και λιγο από τις συμμετοχες!!!Εγω παντως θα προσπαθήσω το καλυτερο δυνατο!!!


Μητσο ,Χρηστο εννοείται ότι θα ειμαστε οι Στανταρ εμεις ............


KOLNIK ακουει???Τsaf???
Ενημερώστε και τον Μακατο παρακαλω!!!
Λεωνιδα επικοινωνησε και με τον Ηρακλή να μας πειτε!!!!

MITSOS
09-03-14, 11:50
Εμείς θα πάμε να ανοίξουμε το μαγαζί ρε Γιάννη!
Τον Μακατό να τον ενημερώσουμε μήπως έχει καμία πισωκούνα
γερμανική για μέτρημα.....

ltsantar
09-03-14, 22:54
Μίλησα με τον Ηρακλή και εκτός απροόπτου θα έρθουμε παρέα το Σάββατο.Η ώρα μας δυσκολεύει.Αν γίνεται,κάντε το αργά το μεσημέρι κατά τις 4 περίπου.

giannis gt
11-03-14, 01:05
Λεωνιδα κανενα πρόβλημα για την ωρα!!!
Αν υπαρχει θεληση από αλλους για πιο νωρις παμε εμεις και σας περιμενουμε στο μαγαζι του Θοδωρα!!!

ΛΟΙΠΟΝ ΕΞΗΓΗΘΗΚΕ ΟΚ Ο ΘΟΔΩΡΑΣ και η τιμη ανεξαρτήτως συμμετοχης αμαξιων θα είναι SPECIAL PRICE στα 20 ΕΥΡΩ!!!!

Οποτε αν υπαρχει ενδιαφερον από άλλο κοσμο και το ξερουμε μεχρι και Παρασκευη ,επαναμβανω δεν είναι τιποτα δεσμευτικο, τοτε μπορούμε να παμε και νωρίτερα!!!
Εγω θα είμαι από νωρις εκει εξαλλου θα παρω το καφεδακι μου και θα παω!!!

Οποτε Λεωνιδα και Ηρακλή σας περιμενουμε κατά τις 4!!!

giannis gt
11-03-14, 23:23
Αν υπαρχουν αλλοι που επιθυμουν από Βολο ή τα παιδια από Λαρισα μπορούμε να βρεθουμε και πιο νωρις στο μαγαζι!!!
Εγω θα είμαι από τις 12:00 εκει ,θα ερθει ενας συνάδελφος να μετρήσουμε το Hundai Coupe S145 που εβγαινε να δουμε ποσα απιδια εχει ο σακος και αν μπορέσουμε να το σηκωσουμε λιγη πιεση εφόσον επαρκει από καυσιμο!!!

Ας μας πει και ο Μακατος αν εχει τιποτα καλο να μας φερει!!!!
GEORGE περιμενω να μου πεις τι θα κανεις(κανετε)!!!
Τα λεμε!

MITSOS
11-03-14, 23:56
OK, οπότε ραντεβου στις 12:00.

giannis gt
15-03-14, 00:09
Κανω ένα up και υπενθυμιζω την συναντηση αυριο !!!

tsaftsouf20V
15-03-14, 10:14
Γιαννη η δυναμομετρηση θα γινει Διμηνι στο παλιο μαγαζι απο πισω;

giannis gt
15-03-14, 11:00
Ναι ρε Γιαννη!!!Eκει κλασικα που εχει το dyno!!!
Θα ερθεις?Κατα της 12:30 θα είμαι εκει!!!
Ελα σε περιμενουμε!!!

Αν θες πες και το άλλο παιδι με το Corolla το 20βαλβιδο το πρωην δικο σου να ερθει!!!

MITSOS
15-03-14, 23:59
Όλα κύλισαν ομαλά και σήμερα στο Βόλο.
Ο Λεωνίδας εισέπραξε το αντίτιμο του φλουριού
κι εμείς είδαμε ένα πολύ καλό νούμερο από 3zz compressor.
Ακολούθησε απογευματινό καφεδάκι στην παραλία και
συζήτηση επί των πεπραγμένων και όχι μόνο.
Κι εδώ έχουμε και το διάγραμμα του.

pilotos7
16-03-14, 02:35
18 κιλα ροπη;;

giannis gt
16-03-14, 11:06
Nα πω και εγω με την σειρα μου ότι άλλη μια συναντηση εγινε χθες το μεσημερι και κρατησε μεχρι τις 20:00 το βραδυ!!!
Ελπιζω ολοι να περασαμε καλα!!!
Εγω ,MITSOS,Χρηστος,GEORGE N. , itsantar είμασταν από το Club και ο μηχανικος του Λεωνιδα του ο Δημητρης!!!


ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΧΟΝΔΡΟΝΙΚΟΥ ΤΗΣ ΤΧ TUNING ΚΑΙ ΤΟ DYNOMET ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΤΟΥ!!!
ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ SPECIAL ΤΙΜΗ ΑΝ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ 2 ΑΜΑΞΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ!!!
Να τα λεμε και αυτά στις μερες μας!!!

Οντως ο Λεωνιδας παρελαβε το δωρο της Πρωτοχρονιάτικης πιτας (από τον Ηρακλή που δυστυχως δεν μπορεσε να ερθει) με όχι μια αλλα ΤΡΕΙΣ δυναμομετρησεις με διαφορες δοκιμες να δουμε τι γινεται!!!
Περισσοτερες λεπτομέρειες ας γραψει ο ιδιος που τα ξερει και καλυτερα παντως το water injection της ΑΕΜ εκανε δουλεια ,όχι φυσικα κατι το τραγικο αλλα <καθαρισε>το διάγραμμα μετα το 0.5 πιεσης όμως και όχι μετα το 0.3 που ειχε ρυθμιστεί εξ'αρχης!!!

Ειχαμε αλλα 2 πατηματα ένα του Γιωργου από την Λαρισα GEORGE N. που θα μας τα πει ο ιδιος καθως και ένα πατημα με το φιλαρακι μου με το HYUNDAI S COUPE S145 της Ελληνικης αντιπροσωπειας φτιαξιμο!!!

Τα αποτελέσματα ηταν κοντα σε αυτά που ειπα εγω ότι τα 145 αλογα και τα 19+ κιλα ροπης που υπόσχεται η Ελληνικη Αντιπροσωπεια HYUNDAI Eλλας είναι ονειρο θερινης νυκτος!!!
Και πως να μην ειναι με τουρμπινα Τ2 και πιεση στα 0.28bar με ατμοσφαιρικο χταποδι και σωληνα 1+μετρο μακρια από την πολλαπλη εξαγωγης να μπει η GARRETT οποτε και τα νουμερα ηταν :
127 αλογα και 18 κιλα ροπης με 110 ΤΡΟΧΟ!!!Γραφω τον τροχο γιατι εβγαλε πολύ μικρες απώλειες αντικειμενικα παρα τις 18αρες που φορουσε!!!

Αντρεα 18.8 κιλα ροπης του Λεωνιδα δειχνει η μετρηση απλα η ΦΩΤΟ του MITSOS δεν το δειχνει καλα και 172.3 αλογα!!!

Αυτά και εις το επανιδειν!!!

ltsantar
16-03-14, 12:48
Εγκατέστησα το water injection για λόγους χαμηλότερης θερμοκρασίας εισερχόμενου αέρα [το κιτ compressor δεν έχει intercooler] που σημαίνει αποφυγή αυταναφλέξεων-πειράκια και ειδικά τους θερινούς μήνες.Έτσι λοιπόν και ο προγραμματιστής μπόρεσε και ''έπαιξε '' με το advance.Επειδή το πρόγραμμα έγινε στο δρόμο και δεν το δυναμομέτρησα - μέχρι χθες - δεν παρατηρήσαμε κάποια δυσλειτουργία.Το water injection το είχαμε ρυθμίσει να ψεκάζει [μόνο νερό] από χαμηλά [0,3 bar περίπου στις 2.600 στρ.].Αυτό όμως όπως αποδείχτηκε στο δυναμόμετρο δεν ήταν σωστό γιατί ο κινητήρας δεν είχε στις στροφές και τα θερμικά φορτία να διαχειριστεί έστω αυτή τη μικρή ποσότητα νερού που ψεκαζόταν.Όταν το ρυθμίσαμε να αρχίζει να ψεκάζει στο 0,5 bar περίπου 3.400 στρ. τότε το διάγραμμα καθάρισε και μας έδωσε τις τιμές που αναφέρθηκαν πιο πριν.Να πω επίσης ότι ο compressor ξεκινάει με 0,5 bar από τις 3.400 στρ. και φτάνει τα 0,68 bar σχεδόν στον κόφτη.Τα 172hp και τα 18,8 kgm ροπής [από τις 3.000 στρ. έχει σχεδόν 18kgm -νομίζω αυτό είναι το καλύτερο-] με κάνουν πολύ ευχαριστημένο.Nα πω ένα ευχαριστώ για την ωραία παρέα,το ''χαβαλέ'',και την συζήτηση που είχαμε με τους καλούς φίλους Mήτσο,Χρήστο,Γιάννη,Γιώργο.

Χρηστος
16-03-14, 13:16
παλι ενα ενδιαφερον meeting-dyno ελαβε τελος στο βολο με ευχαριστα αποτελεσματα στο δυναμομετρο για τον φιλο λεο και τον γιωργο απο λαρισσα.ηρακλαρα εχασες πολυ μπλα μπλα!
ευχαριστουμε και τον θωδορα για την special τιμη που εκανε για το club.
την επομενη φορα αντε να μαζευομαστε και περισσοτεροι

pilotos7
16-03-14, 14:50
Ρε αλανια τα υπερκυβισμενα ποση ροπη βγαζουν;

corollapatra
16-03-14, 16:30
Ρε αλανια τα υπερκυβισμενα ποση ροπη βγαζουν;
Στο dyno του ΜΑΙΚΟΝ (Dastek) έβγαλαν 17-17,5 κιλά... Σε Dynomet δε ξέρω εάν έχει ανέβει κανένα για να έχουμε ουσιαστική σύγκριση...

MITSOS
16-03-14, 19:50
Και τα βίντεο από χθες.
Sorry για την εικόνα, αλλά δεν είχα μαζί τη βιντεοκάμερα.
Τουλάχιστον από ήχο πάμε καλά!

AVENSIS COMPRESSOR
https://www.youtube.com/watch?v=5ZHTNO6XNJM&list=UUSpT_VUMuulkDqIeTF5FGHA
GEORGE N.
https://www.youtube.com/watch?v=z6S_vcJn7Ac&list=UUSpT_VUMuulkDqIeTF5FGHA
Hyundai Coupe s145
https://www.youtube.com/watch?v=NtLlh4jAVWw&list=UUSpT_VUMuulkDqIeTF5FGHA

giannis gt
16-03-14, 20:08
Εχει μετρηθει υπερκυβισμενο στον Βολο αλλα τα νουμερα δεν τα ξερω....
Είναι από παλιο μελος εδώ Βολιωτη!
Μητσο, Δημητρη τον ελεγαν , ο φιλος του Σουκια,τον θυμασαι?

Αλλα από ότι λεει και ο Αντρεας τα υπερκυβισμενα καπου εκει εβγαλαν στο Dastek της ΜΑΙΚΟΝ!!!

Pilotos γιατι σου φαινονται πολλα τα 18.8 κιλα ροπης του Αvensis ή λιγα???
Εγω τα θεωρω αναμενομενα τα νουμερα παντως!!!

ΝΑ πω ότι ηταν και ο φιλος Γιαννης tsaftsouf αλλα ειχε τον μικρο μαζι του και εφυγε ξαναρθε και ξαναφυγε οποτε και δεν τον απολαυσαμε αρκετα!!!
Γιαννη ελπιζω να τα πουμε γρηγορα στο αμεσο μελλον!!!

Τα βιντεο λενε την μικρη αληθεια από τα οσα εγιναν ωστοσο Μητσο ΜΠΡΑΒΟ που καλυψες το γεγονος!!!

MITSOS
17-03-14, 00:02
O xristos1989 είχε αγοράσει την Ε12 του KOPERTON που φορούσε
μοτέρ από avensis 1.8 (με τα 123άλογα) και η οποία με φίλτρο και
εξάτμιση είχε δείξει 136 άλογα στρόφαλο και ροπή δε θυμάμαι.

pilotos7
17-03-14, 00:30
Υπερβολικα μικρο μου φαινεται το νουμερο.

corollapatra
17-03-14, 08:47
Το μέλος skoyfis (http://www.corollaclub.com/forums/ext.php?ref=http://www.corollaclub.com/forums/ext.php?ref=http://www.corollaclub.com/forums/member.php?u=9937) με το Corolla T-Sport με το GReddy SUPERCHARGER KIT στο DASTEK του ΜΑΙΚΟΝ είχε βγάλει 21 κιλά ροπή και σχεδόν 212 άλογα. Το καλό με τον Λεωνίδα είναι ότι αυτά τα 18-19 κιλά τα κρατάει σταθερά από τις 3000 στρ. μέχρι τον κόφτη...

Υ.Γ.: Ο Γιώργος με το 20V πόσα έδειξε (hp - Nm);

Χρηστος
17-03-14, 10:32
Υ.Γ.: Ο Γιώργος με το 20V πόσα έδειξε (hp - Nm);

20V= 159HP kai 16,8nm

GEORGE N.
17-03-14, 10:34
Καλημέρα σας.
Πραγματικά είχαμε μια πολύ καλή συνάντηση με πολύ συζήτηση και γέλιο.
Τα νούμερα του DYNODAY ήταν αυτά που μίλησαν για ακόμη μια φορά.
Το 20ν μου με εξέπληξε θετικά μιας και μετά απο 4+ χρόνια στα χέρια μου, με πολλές επισκέψεις σε πίστες και κλειστό πλέον το πλενιουμ μας έβγαλε
159,6 hp και 16,8Kgm.

Όσο αφορά το Avensis του φίλου Λεωνίδα τα νούμερα ήταν άκρος θετικά αν αναλογιστεί κανείς οτι το αυτοκίνητο είναι 1600.

Να ευχαριστήσω τέλος τα παιδιά απο Βόλο( Γιάννη,Χρήστο,Μήτσο,Τσαφ τσουφ) που μας φιλοξένησαν, τον Λεωνίδα και τον φίλο του Δημήτρη και τέλος ένα μεγάλο ευχαριστώ στον ιδιοκτήτη του δυναμόμετρου Χονδρονίκο Θεόδωρο για την φιλοξενία του.


Και επιδή εγώ δεν κρύβω τπτ, ορίστε το διάγραμμα του 20ν μου.

http://tinypic.com/view.php?pic=244thdt&s=8#.UyazQON_sfs

corollapatra
17-03-14, 11:20
Μπράβο Γιώργο, πολύ καλά νούμερα και κυρίως πολύ ωραίες και σωστές καμπύλες.

Για τη κουβέντα και μόνο, να πω ότι στο VAMAG δυναμόμετρο που είχα πάει για μέτρηση πριν μία εβδομάδα είχε ανέβει ένα μαυροκάπακο 20V (φορεμένο σε Ε11 f/l), κατά δήλωση του ιδιοκτήτη "μαμά" χωρίς κάποιες επεμβάσεις πλην ενός τελικού, έδειξε 155,9 άλογα και 16,8 kg ροπής με κόφτη στις 8.200 και πεντάρι σασμάν.

giannis gt
17-03-14, 22:02
Να πω και εγω 3 επισημανσεις!!!
1η επισημανση ανευ σημασιας αλλα για αποφυγη παρεξηγήσεων ,του Γιωργου εβγαλε 16,8 κιλα ροπης και όχι Νm γιατι θα ηταν 17.3 τα κιλα αν ηταν σε Nm!!!
2η επισημανση του Γιωργου είναι το πιο δυνατο 20βαλβιδο ,με την καλυτερη καμπυλη, που εχει μετρηθει εδώ στο δικο μας Βολιωτικο dyno και εχουν μετρηθει αλλα 4!!!
3η επισημανση σχετικα με την ροπη του Λεωνιδα που ο Αντρεας ευλογα απορει για την σχετικα λιγη ροπη του θα πω το εξης:
ατμοσφαιρικο αυτό το αμαξι ειχε 15 κιλα ροπης στις 5500 και στις 3000 ειχε 14 κιλα βαρια ενώ τωρα από τις 3000 εχει 18 κιλα και 0,3 πιεση και ο κομπρεσορας κανει αυτό ακριβως ανεβαζει πιεση οσο ανεβαινουν οι στροφες για αυτό και η ροπη είναι <τραπεζι> και τα αλογα στο ΜΑΧ των στροφων!!!

Με την πρωτη ευκαιρια θα παω στο dyno να παρω μια συγκριτικη N/A VS Compressor για να δειτε τι εννοω!!!
Παντως τα νουμερα είναι αναμενομενα και όπως ειπε και ο Αντρεας (Corollapatra) το ΤS ειχε βγαλει αν και 18αρι σε ελαφρως πιο αισιοδοξο dyno (MAIKON) 21 κιλα ροπης!!!

Αυτά!!!

giannis gt
21-03-14, 21:35
Μετα από τηλεφώνημα του Λεωνιδα βαζω εδώ τις διαφορε του compressor Avensis του να δουμε και να σας εξηγήσουμε διαφορες καθως και τι κερδισε από Ν/Α σε compressor!!!
TΡΕΞΤΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑ TURBO-COMRESSOR

[img=http://s21.postimg.org/atz17qtr7/leo_comp1.jpg] (http://postimg.org/image/atz1
7qtr7/)

Εδώ εχουμε το 1οπατημα με νερα από 0.3 πιεση VS τελευταιου από 0.5!

[img=http://s2.postimg.org/92faxzdlx/leo_comp2.jpg] (http://postimg.org/image/92faxzdlx/)

Εδώ εχουμε 2ο πατημα ΧΩΡΙΣ νερα VS τελευταιου από 0.5!

[img=http://s8.postimg.org/wgh6b32nl/leo_comp3.jpg] (http://postimg.org/image/wgh6b32nl/)

Εδώ εχουμε 1οπατημα με νερα από 0.3 VS καθολου νερα!!!

[img=http://s1.postimg.org/pxuhkgqnv/leo_comp4.jpg] (http://postimg.org/image/pxuhkgqnv/)

Τελος εχουμε το καλο πατημα με νερα από 0.5 δηλαδή VS N/A και οσοι δεν καταλάβατε Compressor VS ατμοσφαιρα σημειώσατε 1!!!

ΤΡΕΞΤΕ για υπερτροφοδοτηση!!!

Να ευχαριστησω τον Θεοδωρο που εκατσε εβαλε τα συγκριτικα και μου τα εστειλε στο email ώστε εγω να μπορεσω να τα αναρτησω για λογαριασμου του φιλου Λεωνιδα!!!

Ότι αποριες please ask........

MITSOS
22-03-14, 00:00
Και όλα τα παρακάτω με ''ΚΛΕΙΣΤΟ'' μοτέρ (δηλαδή stock),
για όσους πιθανώς δεν το γνώριζαν.
Ούτε καν αλλαγμένη φλάντζα κεφαλής για θέματα συμπίεσης.
Και τώρα που μου ήρθε στο μυαλό, βρεθήκαμε 2 φορές με τον
Λεωνίδα μετά τη βελτίωση και δε μπήκα για να γευτώ τα
παραπάνω αλογάκια.
Ο Γιάννης αν δεν κάνω λάθος μπήκε.
Βλακεία μου Λεωνίδα που δεν μπήκα στο πέρα δώθε για τον καφέ.
Μάλλον θα ήταν που είδα carina και πήγα εκεί.
Τί να κάνουμε, οι παλιές συνήθειες δεν κόβονται εύκολα.
χα χα χα!!!!!!!!!!!

ltsantar
22-03-14, 00:20
Να ΄σαι καλά φίλε Γιάννη.Για να συμπληρώσω -σημαντικό πιστεύω- οι καμπύλες ιπποδύναμης και ροπής σαν ατμοσφαιρικός ο 3zz δεν είναι ''ακριβώς'' αυτές που βλέπετε.Πολλαπλή εισαγωγής-πεταλούδα από 1zz,βαρελάκι με εισαγωγή από τη μάσκα,χταπόδι 4-1 με 60άρα εξάτμιση,e-manage ultimate με πρόγραμμα,έδωσαν τα 136hp και 15,3 kgm,14+ σταθερά από τις 3.200στρ. και πάνω.Αν δεν υπήρχαν αυτά τότε η διαφορά από compressorάτο θα ήταν τεράστια.Καλό θα ήταν Γιάννη να έβαζες και ''μαμά'' 3zz ή έστω με φίλτρο και τελικό vs compressor.Σε κάποια δυναμομέτρηση του club θα υπάρχει.

pilotos7
22-03-14, 10:26
Η λυση για τον 3ΖΖ ειναι τουρμπινα με πιεση 0.7 και για πλακα 195 αλογα με καλα περιφεριακα και ροπη πανω απο 22 κιλα..

giannis gt
22-03-14, 10:37
Αντρεα και η λυση του κομπρεσορα αν και φανατικος τουρμπακιας ,είναι γ@μ@τη!!!
Σκεψουν αυτό το μοτερ όπως είναι με ροικη καλη,εκκεντρα και εμβολα και μπιελες σφυρηλατες και πιεση 1bar από τις 3000 και να σηκωνει εως 1,2 στον κοφτη που είναι και το οριο του κομπρεσορα ,εκει να δεις τι ωραια θα ηταν ακομα!!!Θα ειχε 200 αλογα από τις 5000 και 220-230 στον κοφτη με ροπη πανω από 22 κιλα σε ολο το φασμα!!!

Λεωνιδα η ουσια ηταν να δειξουμε τις διαφορες από ατμοσφαιρα και μαλιστα από βελτιώσεις πανω από 1οσταδιο ,με πολλαπλη που ειπες!!!
Η διαφορα από μαμα 3ΖΖ θα ηταν φυσικα ακομα μεγαλυτερη!!!
Θα κοιτάξω και αν βρω κατι θα το αναρτησω αλλα και ετσι είναι ΜΕΓΑΛΗ η διαφορα τηρουμενης της βελτιωσης αλλα και ΚΥΡΙΩΣ του κοστους ,μην το ξεχναμε αυτό!!!

Μητσο ειδες που καποιες συνήθειες ποσο κακες και καταστροφικες μπορει να είναι???Ειδες ατμοσφαιρα μπηκες......

Εγω πηγα με το προηγουμενο set up του Λεωνιδα βολτα ,προ ΑΕΜ,αλλα η ουσια του κομπρεσορα δεν είναι οι απολυτες επιδοσεις αλλα η δυναμη από το ρελαντί!!!
Αυτό μονο αν το οδηγήσεις εσυ μπορεις να το νιωσεις-καταλαβεις και επειδή το ξερω καλα ο Λεωνιδας που το οδηγει ,τον καταλαβαινω απολυτα γιατι νιωθει τοσο ικανοποιημένος και με το δικιο του βεβαια!!!


Λεο 3ο πατημα σε θελω σφυρηλατο με ορια παροχης του κομπρεσορα και ασε τα αλλα που ελεγες......ξερεις εσυ!!!:rolleyes:

http://youtu.be/_1w14pXDOqg

Βαζω αυτό το βιντεο από το Greek Renault Club ένα Clio RS 197 να δειτε:
1ον Ποσο ακούγεται με το κομπρεσορα!
2ον Με πιεση μολις 0.3
3ον Δειτε ποσο κοντο σασμαν εχει
4ον Εχει μαμα εγκεφαλο και φτιαχνεται στην Κρητη από τον Νικο Παπαδακη ,γνωστος προγραμματιστης εκει και με τρελλα για τα RENAULT!!!
Πρεπει να μετακομισω Κρητη!!!

pilotos7
22-03-14, 11:03
Ρε Γιαννη τα εχω κανει ολα σε αυτο το μοτερ και σε 1.6 και σε 1.8.Ξερω πως δουλευει με διαφορα set up..

giannis gt
23-03-14, 20:09
Δεν ξερω εγω απλα λεω ότι είναι ωραιο Project ο κομπρεσορας και εχει αρκετα καλα!!!