PDA

Επιστροφή στο Forum : ΠΙΣΤΟΝΙΑ ΣΕ AURIS


dj.jorge
15-01-13, 15:01
γεια σας παιδια.θελω την βοηθεια σας.
το πρωη πηρα το αμαξι απο την toyta και μου ειπαν οτι θελουν αλλαγη τα πιστονια διοτι το αμαξι μου κανει θορυβο το πρωη στο ξεκινημα του κινητηρα,και κυριως οταν ειναι κρυο.
και μου ειπαν οτι ο κατασκεβαστης το γνωριζει το προβλημα και οτι ειναι σε μια παρτηδα κινητηρων,και προτινει αλλαγη μπιστονιων.
το θεμα ειναι οτι εγω θελω αντικατασταση κινητηρη και οχι επισκευη διοτι το αμαξι ειναι 1χρονου.εχει καποιος το ιδιο προβλημα?τι προτεινετε κ τι λετε να κανω ωστε να μου αλλαξουν κινητηρα???

madvinegar
15-01-13, 15:21
Πρωτη φορά ακουω για τετοιο προβλημα σε 1.33 dual vvti.

Ενα παρομοιο θεμα ειχαν οι 1.4 vvti που ειχαν ελατωματικά πιστονια και καποια στιγμή αρχιζαν να καινε λάδι. (Δεν κανανε κανενα θορυβο ομως οπως το δικο σου). Στην εγγυηση λοιπον τους αλλαζανε τα πιστονια με τα καινουριας γενιάς, ή/και ολο το μπλοκ μονο αν αυτο ειχε επηρεαστει απο την ζημια.

Επειδη την δική σου ζημια πρωτη φορα την ακουω, ρωτησε τους αν τα ελατωματικά πιστονια που εχεις, μπορει να εππηρεασουν ή εχουν ηδη επηρεάσει και το μπλοκ σου! Αν αυτο ισχυει, τοτε πας για αλλαγή ολου του μοτερ.
Αν το μπλοκ σου ειναι ανεπηρέαστο, τοτε δεν μπορουν να δικαιολογησουν αλλαγη κινητηρα.
Βεβαια, αν ακους θορυβο και σου λενε οτι ειναι τα πιστονια που χτυπανε μέσα στο μοτερ, τοτε λογικά εχουν επηρεάσει και τους κυλίνδρους του μπλοκ σου.

Ας μας πουνε τη γνωμη τους και οι μηχανικοί του σάιτ...

dj.jorge
15-01-13, 15:32
μου ειπαν οτι και να μην τα αλλαξω δεν τρεχει κατι απλα θα ακουω τον θορυβο στο ζεσταμα του αμαξιου...!!!τωρα για μακροχρονια δεν ξερω τι επιπτωσεις θα εχει(αν καιει λαδια κτλ)για μλοκ κτλ δεν μπορουν να πουν πριν ανοιξουν το μοτερ.ας μας πουν την γνωμη του οι μηχανικοι και τι προτυνουν.
να σασ πω οτι μου ειπαν να παρω την toyta hellas να κανω παραπονα και το τους πω το ετιμα μου.και το εκανα...!!!πληροφοριακα σας το λεω αυτο.

dim
15-01-13, 16:32
Γνωστος ειχε το ιδιο θεμα και εγινε αντικατασταση κινητηρα, αλλα εκαιγε μπολικα λαδακια...

preatorian
15-01-13, 16:40
Ενα παρομοιο θεμα ειχαν οι 1.4 vvti που ειχαν ελατωματικά πιστονια και καποια στιγμή αρχιζαν να καινε λάδι.

Ποιος το ειπε αυτο?ολα τα μοτερ 1ΖΖ,3ΖΖ και 4ΖΖ ηταν λαδοφαγαδες με το ιδιο ελατωμα ολα.για τα auris εχω ακουσει κατα καιρους τετοια προβληματα.

madvinegar
15-01-13, 16:51
Ποιος το ειπε αυτο?ολα τα μοτερ 1ΖΖ,3ΖΖ και 4ΖΖ ηταν λαδοφαγαδες με το ιδιο ελατωμα ολα.για τα auris εχω ακουσει κατα καιρους τετοια προβληματα.

Ναι, δεν εχεις αδικο. Ολα ειχαν ελαττωματικη σειρά πιστόνια. Και εγω οταν εβαλα τα εντοσθια απο 1ΖΖ φρόντισα να βάλω τα καινουριας γενιάς 1ΖΖ εμβολα για να μην εχω θεμα με λαδοκαψιμο. Απλα το ανεφερα ετσι γιατι απο πιο παλιά (δλδ απο εποχές facelift Ε11 1.4, ηταν πολυ πιο συχνο το φαινομενο στους 4ΖΖ εδω στο σάιτ μας.

Απλα δεν ειχα ακουσει οτι βγαζανε το ιδιο προβλημα ακόμα και οι 1ΝR-FE.

Για τα auris, μηπως εχεις ακουσει τετοια προβληματα για την 1η γενιά που φορουσε τον 4zz-fe?

preatorian
15-01-13, 17:23
Μadvin για πολλα εχω ακουσει.και τα auris με 4ΖΖ καποια καιγανε και ας ειχαν πιστονια νεου τυπου.προφανως απο αστοχια υλικου.Εδω φιλου μου prius μεσα στα 4 χρονια εκαιγε τον απαχο σε λαδια και τελικα εγινε αλλαγη μπλοκ,το γιατι ουτε η toyota δεν ηξερε,και να πεις οτι το εσπαγε 50 χρονων ανθρωπος ηταν.
Το αμαξι πλεον ειναι καθαρα λαχειο.Μπορει να του γ@μας την μανα και να μην περνει χαμπαρι,και μπορει να το πας κοτα και στα 80.000χλμ να ειναι λαδοτυρι.
Αλουμινιο μπλοκ τι περιμενεις.

giannis gt
15-01-13, 21:59
Εγω θα πω το εξης ,οχι βεβαια δεν ειμαι μηχανικος αλλα απο τα λιγα που γνωριζω!!!!
Ακους το πρωι θορυβο ,και μετα τι ?Σταματαει?Στρωνει?
Μολις το πηρες ηταν οκ και τωρα αρχισε να κοπαναει ή τωρα εσυ το καταλαβες?
Σε ρωταω για να εστιασουμε το προβλημα!
Αν ο θορυβος ειναι στο κρυο ξεκινημα και μετα σταματαει τοτε ειναι θεμα διακενου!!!!Το ιδιο θεμα εχω εγω τωρα στο megane απο τον καιρο που εβαλα τα σφυρηλατα και γενικα οσοι βαζουν σφυρηλατα!!!Το διακενο ειναι πιο μεγαλο και λογω κραματος εχουν μεγαλη αυξομειωση ως εκ τουτου οταν ειναι κρυα κοπανα το μοτερ σαν πετρελαιο και οταν ζεσταθει ειναι οκ!!!
Αυτο λοιπον δεν σημαινει οτι θα καψουν λαδι τα εμβολα!!!Αλλα και αν καψουν δεν θα φταιει αυτο αλλα η φθορα των ελατηριων!!!
Θελω να πω οτι αν αυτο το μοτερ φορα εμβολα τυπου σφυρηλατου μπορει και να ειναι λογικο να κανει ετσι!!!
Βεβαια δεν ξερω και <ποσο> κοπαναει .........

Τωρα αν δεν λυθει το μοτερ και δεν μετρησει το ρεκτιφιε τα χιτωνια δεν μπορεις να ξερεις αν ειναι οκ το μπλοκ εκτος αν εχει καμια εμφανη ζημια με το ματι ,που αν συνεβαινε αυτο θα εκαιγε πολυ λαδι........

Οποτε ή σου αλλαζουν κινητηρα ολοκληρο ,πραγμα δυσκολο,ή στο ανοιγουν κατα 99.9% ο κορμος πρεπει και ΘΑ ειναι οκ ,γιατι να μην ειναι εξαλλου ,θα σου βαλουν αλλα εμβολα αλλου τυπου αν ξερουν το προβλημα και θα ειναι οκ!!!
Γενικα αν ειναι αυτο μην τρελλαινεσαι,σε καταλαβαινω βεβαια καινουργιο αμαξι ειναι και εχεις ολα τα δικια ,αλλα δεν θελει πανικο!!!
Κοιτα τι θα κανεις με παραπονα και τηλ.στα κεντρικα και οτι βρεξει ας κατεβασει!!!
Ειναι βεβαια λυπηρο το γεγονος οτι υπαρχουν πολλα κρουσματα με τετοιο σοβαρο προβλημα και η ΤΟΥΟΤΑ κατι πρεπει να κανει με αυτο γιατι καθε αλλο παρα τιμητικο ειναι ...........
Οταν συμβαινει μια φορα και σε εναν τυπο το λες αστοχια-ατυχια και οτι αλλα οταν ομως γινεται κατ εξακολουθηση τοτε κατι δεν παει καλα........

dj.jorge
15-01-13, 22:51
τωρα το καταλαβα.αλλα οταν το πηρα ηταν οκ.αμαξι ειναι χαλαει το παρουσιαζει μετα δεν ειναι απολυτο οτι μπορει να το κανει απο την αρχη.κ το κανει στην αρχη διοτι μετα ζεστενοντε τα μεταλα και δεν ακουγετε....

MARMEL
16-01-13, 00:47
τι δουλεια εχουν τα εμβολα(πιστονια) στο θορυβο του κινητηρα το πρωι? αν τιθεται θεμα εμβολων η χτυπαει η δε χτυπαει ανεξαρτητως θερμοκρασιας.
το εμβολο δουλεια του ειναι να ανεβοκατεβαινει και δεν ακουμπαει πουθενα. σε στοκ κινητηρα ειναι κανονισμενη η ανοχη του...
κατι αλλο ειναι αλλα δεν μπορουμε να καταλαβουμε τι ειδως θορυβος ειναι...
ειναι γδαρσιμο? ειναι κροταλισμα? ειναι σφυριγμα?
τι ειναι?

MARMEL
16-01-13, 00:50
Ειναι βεβαια λυπηρο το γεγονος οτι υπαρχουν πολλα κρουσματα με τετοιο σοβαρο προβλημα και η ΤΟΥΟΤΑ κατι πρεπει να κανει με αυτο γιατι καθε αλλο παρα τιμητικο ειναι ...........

ασε γιαννη....
απο τιμητικα και αξιοπιστους ευρωπαιους χορτασαμε...:uthere

giorgos_auris
16-01-13, 01:56
Εχω auris με τον ιδιο κινητηρα και αυτο ΠΡΩΤΗ φορα το ακουω εγω το εχω 3 χρονια με κανενα απολυτως προβλημα.......

madvinegar
16-01-13, 08:52
Θελω να πω οτι αν αυτο το μοτερ φορα εμβολα τυπου σφυρηλατου μπορει και να ειναι λογικο να κανει ετσι!!!


Λες ο 1NR-FE με 1.33 κυβικά και start-stop, φτιαγμένος καθαρα για οικονομία, να έχει σφυρίλατα μέσα...?:mrgreen:

giorgos_auris
16-01-13, 15:09
Λες ο 1NR-FE με 1.33 κυβικά και start-stop, φτιαγμένος καθαρα για οικονομία, να έχει σφυρίλατα μέσα...?:mrgreen:Για σφυρηλατα δε ξερω παντως εχει την υψηλοτερη σχεση συμπιεσης για ατμοσφαιρικο κινητηρα :P

dj.jorge
18-01-13, 14:04
παιδια γινετε να καταγραψει ο εγγεφαλος αυτο το προβλημα???
σε αλλη αντιπροσωπια που πηγα μου ειπαν πως το αμαξι δεν εχει κανενα προβλημα και οτι αυτο που μου ειπαν οτι εχει καταγραψει την ζημια ο εγγεφαλος δεν στεκει.διοτι λεει πλεον τα αμαξια εχουν τεστερ και αν δεν αναψει λαμπακι βλαβης δεν καταγραφετε τιποτα.κατα ποσο ισχυουν αυτα...???παρακαλω πειτε μου οποιος γνωριζει καλα απο αυτα τα θεμα.
και τι να πιστεψω λοιπον εγω???ειναι θεμα τελικα βλαβης ή μηπως καποιος θελει να βγαλει λεφτα απο την εγγυηση ...???

pilotos7
18-01-13, 15:01
Ρε φιλε μην ασχολεισαι με τους ασχετους της αντιπροσωπειας.Αν δεις οτι αρχιζει να καιει λαδια ζητα επισκευη.Αν δεν καιει μην ζαλιζεις το κεφαλι σου.

giannis gt
19-01-13, 14:21
Λες ο 1NR-FE με 1.33 κυβικά και start-stop, φτιαγμένος καθαρα για οικονομία, να έχει σφυρίλατα μέσα...?:mrgreen:

Μιχαλη μην σου κανει εντυπωση,αν δεις με τι αναλογια αερα καυσιμου δουλευουν αυτα τα μοτερ απο το εργοστασιο για να ειναι οικονομικα θα τρομαξεις!!!Φαντασου τι θερμοκρασια καυσαεριων εχουν ,οποτε δεν θα μου εκανε εντυπωση να ειχε σφυρηλατα εμβολα για να ειναι αξιοπιστα απο θερμοκρασιες αυξημενες σε συνδυασμο με την υψηλη συμπιεση!!!
Το Suzuki Swift Sport με τα 130 αλογα το 1.6 εχει σφυρηλατα εμβολα παντως και συμπιεση 11.1:1!!!:banana


Πανο δεν εχω ακουσει παντως σε πολλα ευρωπαικα να αλλαζουν εμβολα και μπλοκ για πλακα και σε εγγυησεις απο το 2000 και μετα και ΜΗΝ μου πεις για ηλεκτρικα και τετοια γιατι αλλο ενας καμμενος πολ/στης και αλλο ενα μοτερ που καιει λαδια και παει για παλιοσιδερα,δεν ειναι το ιδιο ,πιστευω να με εννοεις....:roll:

Και μην μου πεις οτι δεν παιρνεις καποιος ΤΟΥΟΤΑ για να εχει το κεφαλι του ησυχο γιατι για γκαζια δεν το παιρνει σιγουρα......ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ να τα λεμε ,να λεμε τα ΥΠΕΡ αλλα να λεμε και τα ΚΑΤΑ!!!!

Εσυ εξαλλου οτι ΤΟΥΟΤΑ εχεις ειναι απο απο την προηγουμενη δεκαετια εκει που πρωτα σαπιζε το σκαφος και το μοτερ εκανε 400000χμ και ακομα δουλευε και δεν εκαιγε και σταλα λαδι........
Τι εχεις να πεις για εναν ανθρωπο που παιρνει ενα ΤΟΥΟΤΑ με 18 και 20 χιλιαδες ευρω και και ακουει για λαδια ,εμβολα και μπλοκ???:ouch :yell :question

preatorian
19-01-13, 21:56
γιατι για γκαζια δεν το παιρνει σιγουρα......ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ να τα λεμε ,να λεμε τα ΥΠΕΡ αλλα να λεμε και τα ΚΑΤΑ!!!!


Aυτο που λες δεν ισχυει.Δυλαδη τα γκαζια πια ειναι τα fiat,τα vw,τα opel?
Toyota μεχρι και το 2000 σημαινε αξιοπιστια απολυτη.μετα μαμηθηκε με τα αλουμινια μπλοκ του κ@λου,οπως ολοι οι κινητηρες δυλαδη με 100% ανακυκλωσιμα υλικα πανω τους βαση ευρωπαικης οδηγιας.
Η Toyota με την Honda οταν καποτε βγαζανε 1600 κυβικα με 170 αλογα απανω τα ευρωπαικα ειχανε κολησει κατω απο 90 αλογα.
Επισης δεν ειναι τυχαιο που και οι 2 δεν δουλευουνε τουρμπο αλλα εξελισουν την ατμοσφαιρα.
Σε αυτες τις δυο αυτοκινητοβιομηχανιες οφειλουνε ολες οι υπολοιπες την τεχνογνωσια τους κατ'εμε.
Απο εκει και περα ολα τα μοτερ πλεον εχουνε ημερομηνια ληξης οπως και τα περιφερειακα τους (αισθητηρες) ανεξαρτητου μαρκας.

GiWrGoS@XXX
19-01-13, 23:53
Aυτο που λες δεν ισχυει.Δυλαδη τα γκαζια πια ειναι τα fiat,τα vw,τα opel?
Toyota μεχρι και το 2000 σημαινε αξιοπιστια απολυτη.μετα μαμηθηκε με τα αλουμινια μπλοκ του κ@λου,οπως ολοι οι κινητηρες δυλαδη με 100% ανακυκλωσιμα υλικα πανω τους βαση ευρωπαικης οδηγιας.
Η Toyota με την Honda οταν καποτε βγαζανε 1600 κυβικα με 170 αλογα απανω τα ευρωπαικα ειχανε κολησει κατω απο 90 αλογα.
Επισης δεν ειναι τυχαιο που και οι 2 δεν δουλευουνε τουρμπο αλλα εξελισουν την ατμοσφαιρα.
Σε αυτες τις δυο αυτοκινητοβιομηχανιες οφειλουνε ολες οι υπολοιπες την τεχνογνωσια τους κατ'εμε.
Απο εκει και περα ολα τα μοτερ πλεον εχουνε ημερομηνια ληξης οπως και τα περιφερειακα τους (αισθητηρες) ανεξαρτητου μαρκας.Τα μοτερ της VW και της OPEL εχουν ημερομηνια ληξης τα 50000χμ πλεον...Οι ρεκτιφιατζηδες πανυγηριζουν...

giannis gt
20-01-13, 13:33
Aυτο που λες δεν ισχυει.Δυλαδη τα γκαζια πια ειναι τα fiat,τα vw,τα opel?
Toyota μεχρι και το 2000 σημαινε αξιοπιστια απολυτη.μετα μαμηθηκε με τα αλουμινια μπλοκ του κ@λου,οπως ολοι οι κινητηρες δυλαδη με 100% ανακυκλωσιμα υλικα πανω τους βαση ευρωπαικης οδηγιας.
Η Toyota με την Honda οταν καποτε βγαζανε 1600 κυβικα με 170 αλογα απανω τα ευρωπαικα ειχανε κολησει κατω απο 90 αλογα.
Επισης δεν ειναι τυχαιο που και οι 2 δεν δουλευουνε τουρμπο αλλα εξελισουν την ατμοσφαιρα.
Σε αυτες τις δυο αυτοκινητοβιομηχανιες οφειλουνε ολες οι υπολοιπες την τεχνογνωσια τους κατ'εμε.
Απο εκει και περα ολα τα μοτερ πλεον εχουνε ημερομηνια ληξης οπως και τα περιφερειακα τους (αισθητηρες) ανεξαρτητου μαρκας.


Ας αφησουμε την καραμελα τι εκανε η ΤΟΥΟΤΑ την δεκαετια του 90!Ολοι το γνωριζουν αυτο!
Τωρα εχουμε 2013 και ΝΑΙ δεν παιρνεις ΤΟΥΟΤΑ για γκαζια!!!Αν εξαιρεσουμε το Τ-Sport μοτερ ΔΕΝ υπαρχει κατι φθηνο που να παρεις για γκαζια!!!
ΟΛΕΣ οι εταιριες εχουν βαλει 1.4 και 1.6 Turbo με πολλαπλα οφελη και δεν σπαζουν σε γενικες γραμμες,ουτε αλλαζουν εμβολα και μπλοκ σε εγγυησεις!!!

Τεσπα αυτη η κουβεντα εχει γινει πολλες φορες εδω μεσα......
Το θεμα ειναι οτι παιρνεις ΤΟΥΟΤΑ 1.6 για αξιοπιστια και οταν δινεις για ενα 1.6 AURIS 20000+ ευρω δεν τα δινεις ουτε για το κορυφαιο στησιμο,ουτε αναρτηση,ουτε ομορφια,ουτε φυσικα γκαζια αλλα για ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ και να εχεις το κεφαλι σου ησυχο!!!
Απλα πραγματα λεω!!!Με 20000 παιρνεις απο 1.4 και 1.6 Turbo απο 122 εως και 192 αλογα και δεν κανεις 0-100 σε 11 ουτε τελικη τα 195.......

Αρα οταν παιρνεις ενα ΤΟΥΟΤΑ το θες να μην σπαει να μην χαλαει και για αυτο δινεις και τα ωραια σου λεφτα!!!!
Οταν και αυτο το πλεονεκτημα καταριπτεται τοτε δεν υπαρχει λογος να δωσεις 10με 20% πανω σε χρηματα απο ενα αντιστοιχο αλλα αμαξι ιδιας κατηγοριας !!!!


Γιωργο για τα OPEL θα συμφωνησω εν μερη αλλα για τα VW σε καμμια περιπτωση!!!Τα μοτερ ειναι ασπαστα και απο 1400 κυβικα βγαζουν απο 170 εως 250 ιππους με μαμα σωθικα απροβληματιστα!!!Για να μην πω για τα 1.8 και τα 2.0 TSI και TFSI αντιστοιχα!!!

preatorian
20-01-13, 15:38
Aναλογος πως εννοεις τα γκαζια.Για μενα πχ ειναι να παταω το γκαζι και να ξεκολαω μπαμ σε μια προσπεραση,και να μην κουραζει σε ταξιδια, δυλαδη ασφαλες γκαζι.
Για αλλον τα γκαζια ειναι σε ενα σκαρι 700 κιλα εχω 400 αλογα,στην ευθεια κοβω οτι κυκλοφορει στον δρομο αλλα σταματαει μονο με αλεξιπτωτο και σε στροφες τραβας ευθεια κοινως σκοτωστρες.
θεωρω λοιπον για τα Ελληνικα δεδομενα οτι ενα αμαξι μεχρι 200 αλογα ειναι υπερ αρκετο.

madvinegar
20-01-13, 16:40
Παντως εχει δικιο ο Γιαννης. Υποτιθεται κανεις ολες τι υπολοιπες παραχωρησεις (δλδ σε άλογα, τουρμπο, στησιμο κτλπ) για να αγορασεις αμαξι βαση αξιοπιστίας.
Αυτο πουλαει κυρίως η ΤΟΥΟΤΑ. Αξιοπιστία.

Αν αγοραζεις βαση αξιοπιστίας και παιρνεις ΤΟΥΟΤΑ, φυσικά απαιτείς απο τη εταιρία να σου προσφέρει αυτο ακριβως που πληρωσες.

Οταν λοιπον σε σχετικά καινουρια ΤΟΥΟΤΑ σου λενε πως σου καιει λαδι, θες αλλαγη μπλοκ και δεν ξερω τι αλλο, καταρχην η ξενέρα που τρως δεν πληρωνεται με τιποτα. Νιωθεις "προδομένος". Και μετα αν εχει και τρεξιμο... ειναι άλλο μανικι. Και καλα να εισαι στην εγγυηση. Αν το παρεις χαμπαρι μετα?

Με λιγα λογια, οι περισσοτεροι που παιρνουν ΤΟΥΟΤΑ, το παιρνουν για να μην ξανα-ασχοληθουν. Σου λεει, θελω ενα αμαξι να με πηγαινει και να του ανοιγω καπω μονο για να συμπληρωνω νερο στους καθαριστηρες. Δεν με νοιαζουν τα τρελα γκαζια, ουτε το στησιμο, ουτε η μούρη. Ολοι σου προτεινουν ΤΟΥΟΤΑ.

Αν χασει η ΤΟΥΟΤΑ αυτο το ατού... χανει την ουσία ύπαρξης της.

Και για να σας προλαβω, ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ αν οι αλλες μαρκες ειναι χειροτερες ή χαλανε πιο συχνά ή σε λιγοτερα χιλιομετρα κτλπ. Εγω θέλω η ΤΟΥΟΤΑ μου να μην χαλάει γιατί αυτό μου "υποσχέθηκαν" οταν την αγόραζα.

preatorian
20-01-13, 16:49
Δεν υπαρχουν και δεν θα ξανα υπαρξουν αμαξια για μια ζωη αυτο να καταλαβετε.
Ολα πλεον ειναι ρημαδιο,φορητοι λαδοφαγαδες,και ολα ειναι με ημερομηνια ληξης.αρα τι συζηταμε?

alex-g
20-01-13, 17:16
(γενικα) και τα παλια ρημαδιό ηταν φιλε απλα συνήθιζες το να κινησε με προβλήματα χωρίς να τα γνωρίζεις .
απλα σε ολα τα καινούρια υπάρχει μια σειρα απο λαμπάκια που σε προειδοποιούν ακόμα και πριν το εμφανίσει κάποιο η φροντίζει το αυτοκίνητο να σε ακινητοποιήσει απο μόνο του για να μη κάνεις ζημιά

jason
20-01-13, 19:20
αντε παρτε ολοι vag, που θεωρει λογικη την καταναλωση λαδιου μεχρι 1200ml/5000km

alex-g
20-01-13, 20:43
ελα ρε jason :hehe

jason
20-01-13, 20:49
ελα ρε jason :hehe



δεν πας στο audi club, εδω και 6 χρονια δεν εχεις corolla:smile3:

dj.jorge
20-01-13, 20:56
ρε παιδια μηπως ξεφυγατε λιγο...???λεω τωρα εγω.
το θεμα ειναι αλλο εχω βαρεθει να διαβαζω την ιδια συζητηση σε ολα τα θεματα.δεν μπορει καποιος να κανει ενα θεμα,συνεχεια καταληγετε σε αυτη την κουβεντα και οσο αφορα το θεμα περα βρεχει...!!!ενταξη καλο ειναι το αμαξι και νομιζω οτι ΟΛΟΙ μας πλεον ξερουμε γιατι το επιλεξαμε...!!!!
ελεος πια...!!!!

giannis gt
20-01-13, 21:03
Παντως εχει δικιο ο Γιαννης. Υποτιθεται κανεις ολες τι υπολοιπες παραχωρησεις (δλδ σε άλογα, τουρμπο, στησιμο κτλπ) για να αγορασεις αμαξι βαση αξιοπιστίας.
Αυτο πουλαει κυρίως η ΤΟΥΟΤΑ. Αξιοπιστία.

Αν αγοραζεις βαση αξιοπιστίας και παιρνεις ΤΟΥΟΤΑ, φυσικά απαιτείς απο τη εταιρία να σου προσφέρει αυτο ακριβως που πληρωσες.

Οταν λοιπον σε σχετικά καινουρια ΤΟΥΟΤΑ σου λενε πως σου καιει λαδι, θες αλλαγη μπλοκ και δεν ξερω τι αλλο, καταρχην η ξενέρα που τρως δεν πληρωνεται με τιποτα. Νιωθεις "προδομένος". Και μετα αν εχει και τρεξιμο... ειναι άλλο μανικι. Και καλα να εισαι στην εγγυηση. Αν το παρεις χαμπαρι μετα?

Με λιγα λογια, οι περισσοτεροι που παιρνουν ΤΟΥΟΤΑ, το παιρνουν για να μην ξανα-ασχοληθουν. Σου λεει, θελω ενα αμαξι να με πηγαινει και να του ανοιγω καπω μονο για να συμπληρωνω νερο στους καθαριστηρες. Δεν με νοιαζουν τα τρελα γκαζια, ουτε το στησιμο, ουτε η μούρη. Ολοι σου προτεινουν ΤΟΥΟΤΑ.

Αν χασει η ΤΟΥΟΤΑ αυτο το ατού... χανει την ουσία ύπαρξης της.

Και για να σας προλαβω, ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ αν οι αλλες μαρκες ειναι χειροτερες ή χαλανε πιο συχνά ή σε λιγοτερα χιλιομετρα κτλπ. Εγω θέλω η ΤΟΥΟΤΑ μου να μην χαλάει γιατί αυτό μου "υποσχέθηκαν" οταν την αγόραζα.

+1000000000000000 AΠΕΙΡΟ!!!
Αυτο λεω και εγω τιποτα λιγοτερο τιποτα περισσοτερο!!!
Δεν μιλησα για 400 αλογα ουτε για 700 κιλα!!!

preatorian
20-01-13, 21:39
Γιαννη μιλησες για γρηγορα αυτοκινητα για αυτο το ανεφερα.
Επι του θεματος προβληματα βγαζουν ολα μα ολα τα αυτοκινητα.Απο εκει και περα αυτο που μετραει για μενα ειναι το After Market σε μια μαρκα και θεωρω οτι η toyota εχει το καλυτερο.Σιγουρα δεν θα ηθελα να ειχα αμαξι 1 ετους και να εκαιγε ταααα λαδια,και να χρειαζοταν να σφαχτει το μοτερ αλλα οπως ξανα ειπα το αμαξι ειναι και λιγο λαχειο.

Paris tspor
29-01-13, 23:32
Aυτο που λες δεν ισχυει.Δυλαδη τα γκαζια πια ειναι τα fiat,τα vw,τα opel?
Toyota μεχρι και το 2000 σημαινε αξιοπιστια απολυτη.μετα μαμηθηκε με τα αλουμινια μπλοκ του κ@λου,οπως ολοι οι κινητηρες δυλαδη με 100% ανακυκλωσιμα υλικα πανω τους βαση ευρωπαικης οδηγιας.
Η Toyota με την Honda οταν καποτε βγαζανε 1600 κυβικα με 170 αλογα απανω τα ευρωπαικα ειχανε κολησει κατω απο 90 αλογα.
Επισης δεν ειναι τυχαιο που και οι 2 δεν δουλευουνε τουρμπο αλλα εξελισουν την ατμοσφαιρα.
Σε αυτες τις δυο αυτοκινητοβιομηχανιες οφειλουνε ολες οι υπολοιπες την τεχνογνωσια τους κατ'εμε.
Απο εκει και περα ολα τα μοτερ πλεον εχουνε ημερομηνια ληξης οπως και τα περιφερειακα τους (αισθητηρες) ανεξαρτητου μαρκας.

σε πληροφορω φιλε μου οτι η toyota εχει απο τα καλυτερα και ανθεκτικοτερα αλουμινενια μπλοκ και δεν εχει καμια σχεση με τα κραματα αλουμινιου που χρησιμοποιουν στηυν ευρωπη. το θεμα με το λαδοκαψιμο ειχε να κανει καθαρα με τις ανοχες ελατηριου-χιτωνιου. μην λεμε οτι να ναι γιατι τοσο κολλημα? εμενα το μοτερ μου παντα αξιοπιστο ηταν ειναι και θα ειναι και τωρα που ναι τουρμπισμενο....

Black Pearl
09-02-13, 04:52
Για τα 16αρια εχει ακουστει τιποτα? 1ZR

Τα 13αρια οντως πρεπει να εχουν μεγαλη συμπιεση απ'οτι πηρε και μενα το ματι μου (11,5:1), μηπως οφειλεται εκει κατι?
Τελικα τι εγινε με το θεμα? Αλλαξες μονο τα πιστονια?