PDA

Επιστροφή στο Forum : 4E-FE... 75 ή 88 ίπποι?


chris13fan
21-12-12, 21:32
Πολύ καλησπέρα σε όλους τους φίλους του φόρουμ. Το όνομά μου είναι Χρήστος, είμαι ολόφρεσκος (πριν λίγο γράφτηκα) και είμαι κάτοχος ενός E101 1.3 σεντάν του '96 από τον Ιούνη που μας πέρασε. Παίδες, κοίταξα στα threads και δεν είδα (ή δεν κοίταξα καλά) να έχει ανοιχτεί σχετικό topic με αυτό το θέμα και εύχομαι πραγματικά να είμαι ο πρώτος που το ανοίγω. Είμαι πρώην Skodάκιας (Fabia 1.4 - Octavia 1.8T), ήμουν Γενικός Γραμματέας του Skoda Octavia Fabia Club, όπως επίσης και administrator του φόρουμ του club.
Επειδή όπως όλοι οι συμπατριώτες μας δυσκολεύονται οικονομικά στις μέρες μας να τα βγάλουν περα, έτσι και εγώ μαζί δηλαδή, έκανα (κατ' εμέ) την καλύτερη, την σοφότερη και την πιο σωστή κίνηση να πάρω Corolla μεταχειρισμένο. Από πού να το πρωτοπιάσεις? Από οικονομία, από αξιοπιστία? Απ' όλες τις απόψεις, είναι ένα value for money αυτοκίνητο.
Στο δια ταύτα (για να μην μακρυγορώ και σας κουράζω)! Επειδή σίγουρα οι περισσότεροι έχετε αρκετές γνώσεις πάνω στα Corolla, ήθελα να ρωτήσω τα εξής. Πώς μπορώ να μάθω αν το δικό μου αυτοκίνητο έχει το μοτέρ των 75 ή 88 ίππων? Το γράφει με κανα κωδικό κάπου πάνω στο μπλοκ ή στο καπάκι? Στην άδεια κυκλοφορίας μήπως?

Και κάτι άλλο σημαντικό!!! Όταν τον Αύγουστο βάρεσε η θερμοκρασία κάτι καλά 40άρια αν θυμάστε, μου δυσκόλευε να παίρνει μπροστά. Το κάνει και ακόμα! Αλλά σπάνια... Τι εννοώ... Μιζάριζε συνέχεια κανονικά, αλλά χωρίς να παίρνει μπρος. Με άφησε μια φορά στο πάρκιν του Carrefour στο Γέρακα. Μου πήγε το μυαλό για αντλία βενζίνης. Την επομένη που το πήγα στο συνεργείο με οδική, ο μηχανικός μου είπε πως δεν είχε θέμα η αντλία, αλλά ο συναγερμός!!! Φώναξε ηλεκτρολόγο, το έφτιαξε κάπως λιγάκι και μετά από μερικές μέρες ξανά τα ίδια. Μέχρι που τον ξήλωσα από πάνω και έφτιαξε. Έλα όμως που πριν λίγο καιρό ξανάρχισε να το κάνει καμια φορά! (Να διευκρινίσω ότι το κάνει όταν είναι πολύ ζεστό ή αν το αυτοκίνητο βρίσκεται παρκαρισμένο σε καμια περίεργη κατηφόρα ή σε πεζοδρόμιο.)

Ευχαριστώ πολύ για την όποια απάντηση προκαταβολικά, όπως και επίσης να ζητήσω συγγνώμη που δεν πέρασα πρώτα να συστηθώ από την ενότητα με τους νέους χρήστες.

sotoskap
21-12-12, 21:57
Καλώς ήρθες!

Τα 101 που παρήχθησαν μετά τον 8ο του 1995 είχαν κινητήρα με 75 ίππους. Αυτό έγινε για περισσότερη οικονομία και για τις εκπομπές καυσαερίων.
Η κύρια διαφορά που μπορείς να την δεις και να συγκρίνεις με παλαιότερου από το 1995 μοντέλου είναι στην πολλαπλή εισαγωγής.

chris13fan
21-12-12, 22:02
Σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.
Υπάρχει μήπως καμια φωτό από το παλαιότερο μοντέλο για να το δώ (ή και το νυν το δικό μου)?
Π.χ. κάποια φωτό από το νετ?

sotoskap
21-12-12, 22:11
Σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.
Υπάρχει μήπως καμια φωτό από το παλαιότερο μοντέλο για να το δώ (ή και το νυν το δικό μου)?
Π.χ. κάποια φωτό από το νετ?

75 ίππων
http://carphotos.cardomain.com/ride_images/3/200/1661/25498330006_large.jpg

88 ίππων
http://content23-foto.inbox.lv/albums174592369/ironsoul/Auto/DSC06924.jpg

chris13fan
21-12-12, 22:47
Ευχαριστώ παρα πολύ!
Ναι, σαν της πρώτης φωτό είναι το δικό μου. Αρα 75άρι...
Χμμ... Οφείλω να πώ για 75 άλογα πάει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ καλά! Δεν το περίμενα...

FanIsHere
22-12-12, 01:47
Βασικά νομίζω ότι αυτός με τα 75 άλογα είναι αυτός:

http://www.tercelreference.com/tercel_info/engine_info/4efe_97_02_1.jpg

chris13fan
22-12-12, 02:11
Αυτό πρέπει να είναι με τα 86 μου φαίνεται. Που ήταν στο επόμενο μοντέλο. (111 δεν λέγεται?)

FanIsHere
22-12-12, 02:36
Πρέπει να έχεις δίκιο. (Ναι, Ε111 λέγεται.)

dim
22-12-12, 08:57
Καλώς ήρθες στη παρέα μας!
Οσο αφορά το προβλημά σου κάνε ένα service στη μίζα,
Κάπως έτσι έκανε κ το δικό μου κ εψαχνα αντλιες κλπ, αλλα ήταν από την μίζα.

alex-g
22-12-12, 10:55
εδω θα σας λυθουν οι αποριες

http://www.corollaclub.com/forums/showthread.php?t=13885

chris13fan
22-12-12, 16:55
Καλώς ήρθες στη παρέα μας!
Οσο αφορά το προβλημά σου κάνε ένα service στη μίζα,
Κάπως έτσι έκανε κ το δικό μου κ εψαχνα αντλιες κλπ, αλλα ήταν από την μίζα.

Φίλε dim, είσαι σίγουρος για την μίζα? Μου φαίνεται περίεργο κάπως... Γιατί η μίζα στροφάρει κανονικότατα. Σαν να κόβει παροχή από τροφοδοσία κάνει. Όπως π.χ., immobilizer, συναγερμός (πρώην πλέον), αντλία, ECU και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο. Δεν το αποκλείω βέβαια αυτό που λές. Γιατί αμα αρχίσω να λέω τι κουφές βλάβες είχε βγάλει το Octavia και τι πραγματικά ήταν, θα γράφουμε μέχρι το πρωί... :p

Και κάτι άλλο όποιος ξέρει... Το αυτοκίνητο έχει κοντά στις 300.000 χλμ. Τι λαδάκι προτείνετε από θέμα ιξώδους? 10w-40? 15w-40? 15w-50 μήπως? Δεν τα έχω αλλάξει ακόμα και δεν ξέρω τι του έβαζε ο προηγούμενος για να σας πώ και αν έχει φυσιολογικό "τσίμπημα". Όπως και να έχει ψιλοτσιμπάει (χωρίς ίχνος κάπνας πίσω)...
Και κάτι τελευταίο. Ξέρετε πόσο περίπου πάει το μαλλί για γενικό σέρβις? Με λάδια-φίλτρο, φίλτρο αέρα, μπουζί, φίλτρο βενζίνης, φίλτρο καμπίνας ΚΑΙ ιμάντες σετ?
Ευχαριστώ.

MARMEL
22-12-12, 16:58
καλως ηρθες στην παρεα μας φιλε...
ασε μη γραψεις για βλαβες των σκοντα γιατι θα μας τελειωσει το μελανι.... εχεις δικιο!!!! ουτε για ηλεκτρικα ουτε για ξεκολημενες ταπετσαριες ουτε για κινητηρες ουτε τπτ... καλα εχουμε ησυχια!!!
300000κμ? ευγε
παρε ενα τηλ τον επισκευαστη μας. θα σε κατατοπισει για τις τιμες
2104256663

ρε σεις οι αποριες ευκολα λυνοντε με το οικονομομετρο/λαμπακι στο στροφομετρο.

αν εχει ειναι 88
αν οχι ειναι 75

χωρις να ανοιγετε καπο:hehe

chris13fan
22-12-12, 17:12
Φίλε admin, σ' ευχαριστώ πολύ. Όντως, δεν έχει οικονόμετρο το δικό μου... :p
Ο επισκευαστής σας (εύχομαι και "μου", γιατί όχι), που βρίσκεται περίπου? Προφανώς, είναι εξειδικευμένος για Toyota. Εγώ μένω Αγία Παρασκευή.

kostas_8
22-12-12, 17:44
Ειναι ο Φανης (admin του site). Ειναι στη Νικαια.

MARMEL
22-12-12, 17:46
οπως ειπε ο κωστας....
τουλαχιστον σε αυτα που θα ζητησεις, δεν προκειται να τα βρεις πιο φτηνα...

chris13fan
22-12-12, 17:53
ΣΟΥΠΕΡ τότε!!!
Ευχαριστώ πολύ!

sotoskap
22-12-12, 18:43
....

ρε σεις οι αποριες ευκολα λυνοντε με το οικονομομετρο/λαμπακι στο στροφομετρο.

αν εχει ειναι 88
αν οχι ειναι 75

χωρις να ανοιγετε καπο:hehe

ΣΩΣΤΑ!!!

Μου είχε διαφύγει τελείως!

εδω θα σας λυθουν οι αποριες

http://www.corollaclub.com/forums/showthread.php?t=13885

Ο πίνακας στο 1ο λινκ πάντως, όσον αφορά τις ιπποδυνάμεις του 4ΕFE, είναι σε άλλο κόσμο!
Αλλά και οι ημερομηνίες δεν είναι σωστές! Τα βιβλία της ΤΟΥΟΤΑ λένε αυτά που έγραψα!

giannis gt
22-12-12, 21:54
Καλως ηρθες στην παρεα μας!!!
Τετοια εψαχνε ο MARMEL εδω μεσα πρωην κατοχους Γερμανικων........
Περα απο την πλακα φιλε μου καλη συμβιωση να εχεις με νεο σου αποκτημα και πιστευω οτι δεν θα σε προδωσει ποτε!
Τωρα τα γκαζια το αειθαλους 20vt απλα να τα ξεχασεις!!!!Οπως ισως και τα οικονομικα του τοτε!!!!

Α!Ο πιο ευκολος τροπος να δεις ποσα αλογα εχει το μοτερ σου ειναι να πας μια βολτα απο τον φιλο μας τον ΜΑΙΚΟΝ και να δεις αλλα και να πιστοποιηθεις!!!!
www.MAIKON.gr

Τι θα ελεγα αλλο εγω????:rolleyes:

chris13fan
22-12-12, 22:10
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!! Σε ευχαριστώ πολύ και εσένα, φίλε Γιάννη για το καλωσόρισμα!
Καρφί πλεον δεν μου καίγεται για άλογα, ροπές κλπ. κλπ. ... "Μαμάτο" και μια χαρούλα με πάει... Ούτε φασαρία, ούτε τίποτα... Πάνε αυτά πια... Μεγαλώσαμε(?)... :p

Paris!
22-12-12, 22:30
καλη διαμονη στο club . Αν δεν κανω λαθος τα αλογα μπορουμε να τα ξεχωρισουμε και απο τους προφυλακτηρες.. δηλαδη αν οι προφυλακτηρες ειναι βαμμενοι ( απο το εργοστασιο ) στο χρωμα του αυτοκινητου τοτε ειναι με τα 75 αλογα αλλιως αν ειναι μαυροι ματ ειναι με τα 88..

MITSOS
22-12-12, 22:43
Να βοθήσω λιγάκι κι εγώ την κατάσταση μιας και κάποτε (2003) είχα
κι εγώ 101 Η/Β.
Εγώ είχα 88άρα και ο κολλητός μου στη σχολή τότε είχε 75άρα.
Όντως ισχύει αυτό που είπε ο MARMEL για το οικονομόμετρο.
Δηλαδή εμένα είχε ενώ του φίλου μου όχι.
Αλλά για εμένα καλύτερη ήταν η 75 άρα γιατί η άτιμη είχε
περισσότερη ροπή χαμηλά που την καταλάβαινες.
Πάντως κατά τα άλλα η 101 ήταν αστέρι και ειλικρινά μετανιώνω
που την έδωσα και δεν την κράτησα να της ρίξω και έναν
4ΕFTE.
Τότε είχα το αυτοκίνητο αλλά όχι τα ψηλά (φοιτητής γαρ).
Τώρα ίσχύει το αντίθετο. Έχω όρεξη και καναδυο ψιλά αλλά
δεν έχω το τουτού!

giannis gt
22-12-12, 22:58
Καλα παρε εσυ την αποφαση και απο τουτου ΟΣΑ θες!!!
Θα βρεθουμε καθολου ρε εμεις οι Θεσσαλοι?

chris13fan
22-12-12, 22:59
Ναι, με βάση όλα τα στοιχεία, 75άρα είναι και η δικιά μου...
Είναι 7ος του '96 μοντέλο, η εισαγωγή διαφορετική από τα παλαιότερα, οικονομόμετρο στο καντράν δεν έχει και οι προφυλακτήρες είναι στο χρώμα του αμαξώματος. Όπως επίσης, αν έχω διακρίνει καλά και ο διακόπτης των ηλ. παραθύρων είναι διαφορετικός. Εμένα τον έχει δίπλα από το χειρόφρενο...
Να προσθέσω επίσης, ότι είναι το φουλ(?) έξτρα. Με 2 αερόσακους, ABS και A/C.

GEORGE N.
22-12-12, 23:05
.....και δεν την κράτησα να της ρίξω και έναν
4ΕFTE.

Α τετοιος εισαι Μητσε ε???? Κεφτε θελεις ε??? σε χαλαει ο 20ν:twisted: καλα!!!

sotoskap
22-12-12, 23:17
...Όπως επίσης, αν έχω διακρίνει καλά και ο διακόπτης των ηλ. παραθύρων είναι διαφορετικός. Εμένα τον έχει δίπλα από το χειρόφρενο...


Αυτό έχει να κάνει με το πως δεν είχε εργοστασιακά ηλεκτρικά παράθυρα και τα τοποθέτησαν μετά!

Στα αυτοκίνητα που είχαν από το εργοστάσιο ηλεκτρικά παράθυρα, οι διακόπτες ήταν στις πόρτες.

chris13fan
22-12-12, 23:18
Αυτό έχει να κάνει με το πως δεν είχε εργοστασιακά ηλεκτρικά παράθυρα και τα τοποθέτησαν μετά!

Στα αυτοκίνητα που είχαν από το εργοστάσιο ηλεκτρικά παράθυρα, οι διακόπτες ήταν στις πόρτες.

Χμμμμ... Α, τόσο καλά δηλαδή...

Paris!
22-12-12, 23:25
Αυτό έχει να κάνει με το πως δεν είχε εργοστασιακά ηλεκτρικά παράθυρα και τα τοποθέτησαν μετά!

Στα αυτοκίνητα που είχαν από το εργοστάσιο ηλεκτρικά παράθυρα, οι διακόπτες ήταν στις πόρτες.

μια παρατηρηση σε αυτο με τουσ διακοπτες .. ο πατερας ειχε παρει το corolla ( ae101 sedan τελη του 96 )( ποοο τι αμαξι ηταν αυτο, ποτε δεν μας ειχε πει οχι σε οτι σκησιμο και να ετρωγε..) και ειχε ηλεκτρικα παραθυρα .. το ειχε παρει κουτα . αυτο που πιστευω εγω ειναι οτι τα ηλεκτρικα τα βαζουν εδω ελλαδα και γι'αυτο ειναι διπλα απο το χειροφρενο..

chris13fan
22-12-12, 23:41
Αυτό πιστεύω και εγώ... Γιατί το είδα και σε άλλα...
Καλά όμως, αλλά είναι δυνατόν να έχει από "μαμά", 2 airbag, ABS κλπ., να είναι μοντέλα μέσα της δεκαετίας του 90 και να μην έχουν ηδη από "μαμά" ηλεκτρικά παράθυρα? Ψιλοκουλό φαίνεται αυτό...

iempan
23-12-12, 14:18
Ριξε και μια ματια στο σωληνακι των αναθυμιασεων στο ρεζερβουαρ μηπως ειναι βουλωμενο,εμενα στο αυτοκινητο του πατερα μου τα καλοκαιρια οταν το βαρουσε νταλα ο ηιος και πηγαινες να παρεις το αμαξι δεν επαιρνε μπροστα με τιποτα,πηγα μια φορα τυχαια ανοιξα την ταπα εκανε ενα τσουφ μεγαλο μετα εβαλα μπροστα ,τσακμακι σου λεω με την μια.Το ξεβουλωσα και απο τοτε μια χαρα..Αυτο συμβαινει λογω της υποπιεσης στο ρεζερβουρ απο της αναθυμιασεις που δεν επιτρεπει στο σωληνακι να γεμισει και να στειλει καυσιμο σωστα με αποτελεσμα να μην παιρνει μπροστα..

chris13fan
23-12-12, 15:28
Και πού βρίσκεται αυτό το σωληνάκι? Είναι σε εμφανές σημείο? Έχω εύκολη πρόσβαση εκεί? Γιατί δεν το αποκλείω να είναι ΚΑΙ αυτό που λές, αδερφέ... Ποτέ δεν ξέρεις...

FanIsHere
23-12-12, 17:13
Νομίζω πως είναι αυτό που σου κύκλωσα στη φωτογραφία:

http://img713.imageshack.us/img713/583/25498330006large.jpg

chris13fan
23-12-12, 17:15
Αυτό πάει στο ρεζερβουάρ?

dim
23-12-12, 22:04
[quote=chris13fan;456774]Φίλε dim, είσαι σίγουρος για την μίζα? Μου φαίνεται περίεργο κάπως... Γιατί η μίζα στροφάρει κανονικότατα. Σαν να κόβει παροχή από τροφοδοσία κάνει. Όπως π.χ., immobilizer, συναγερμός (πρώην πλέον), αντλία, ECU και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο. Δεν το αποκλείω βέβαια αυτό που λές.

Ετσι ελεγα κ γω, ειχα ιδια συμπτωματα κ απο τοτε που εκανα τη μιζα ολα οκ.εμενα ηθελε καρβουνακια κ το αξονακι.
οσο για λαδι , 10w40 ή 15w40.

MARMEL
23-12-12, 22:08
Όντως ισχύει αυτό που είπε ο MARMEL για το οικονομόμετρο.
oπως παντα....
εγω το πα για ενημερωση να μην ανοιγετε καπο μιας και τα ανοιγουμε μονο για νερο για τα τζαμια...

MITSOS
23-12-12, 22:44
Καλα παρε εσυ την αποφαση και απο τουτου ΟΣΑ θες!!!
Θα βρεθουμε καθολου ρε εμεις οι Θεσσαλοι?

Α τετοιος εισαι Μητσε ε???? Κεφτε θελεις ε??? σε χαλαει ο 20ν:twisted: καλα!!!

Δεύτερη φορά ίδια καρότσα δεν έχω ξαναγοράσει
και ούτε και πρόκειται να το κάνω.
Γιώργο για την 101 και για τα 1300cc καλός είναι
ο κεφτές. Μάλιστα τον έχω γευτεί κιόλας αφού
είχα μπει σε 101 ίδια με τη δικιά μου, μέλους του
club που τον είχε φάει τον κεφτέ σε stock μορφή.
Και πραγματικά η ροπή ήταν πολύ ωραία!!!!!
Για 13άρα 101 μια από τις καλές επιλογές και
σύμφωνη και 100% και με το γράμμα του νόμου.
Τα 20V είναι για τα 16άρια και για όσους έχουν 13άρα
καρότσα από καινούρια;-);-);-)!
ΕΕΕΕ ξεκινήστε να κανονίζετε για εορταστική κατάσταση.
Εγώ είμαι μέσα γενικά :jumpers

keichi
24-12-12, 03:11
Chris13fun η δικη μας 101 ειναι ακριβως ολοιδια με την δικια σου μονο σε πρασινο χρωμα...Εχω 400.000 χλμ αυτη τη στιγμη...Με τον ιδιο κινητηρα χωρις καμια επισκευη με μοτερ ΚΛΕΙΣΤΟ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΣΙΜΟΥΧΑΚΙΑ...Η καταναλωση λαδιου ειναι πραγματικα ελαχιστη...Απο καινουργιο χρησιμοποιουμε παντα year around λαδι TOYOTA 15W-40 με αλλαγες καθε 5000χλμ...Το προτεινει η TOYOTA στο βιβλιαρακι. Ειναι απιστευτο λαδι, στο συνιστω ανεπιφυλακτα για τον κινητηρα σου με πολυετη προσωπικη εμπειρια.

keichi
24-12-12, 03:17
Τα αλογα τα καταλαβαινεις και απ το 3ο στοπ των φρενων.
Με υπερυψωμενο 3ο στοπ= 75 ιπποι
Χωρις 3ο στοπ=88 ιπποι

chris13fan
24-12-12, 03:34
15w-40 λοιπόν, ε?
Αυτό το λάδι είναι της Toyota? Πού το βρίσκεις?

chris13fan
24-12-12, 03:36
τα ανοιγουμε μονο για νερο για τα τζαμια...

True! :wink:

MARMEL
25-12-12, 22:27
Τα αλογα τα καταλαβαινεις και απ το 3ο στοπ των φρενων.
Με υπερυψωμενο 3ο στοπ= 75 ιπποι
Χωρις 3ο στοπ=88 ιπποι
αυτο εχει να κανει με τη χρονολογια. το τριτο στοπ μπηκε απο το 1995η 96 και μετα...

ταιριαζουν οι ημερομηνιες της ιπποδυναμης με αυτες του οικονομομετρου παντως

keichi
08-01-13, 21:36
Στη TOYOTA το παιρνω αυτο το 15w-40 γνησιο.
Πολυ καλο λαδι και φτηνο. 6,5 ευρω το λιτρο παει με την εκπτωση.

soto
20-09-13, 15:31
θυμήθηκα και μια ειδική έκδοση της 101 1,3 με τα 88 αλογα που την
ελεγαν power line . Είχε υδραυλικό τιμόνι , ηλεκτρ.παραθυρα-κλειδαριές,γραφικά στα πλάγια
και νομίζω ήταν ''πρωτοβουλία'' της ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ,δεν υπήρχε τέτοια εκδοση από το εργοστάσιο.

MITSOS
21-09-13, 10:55
θυμήθηκα και μια ειδική έκδοση της 101 1,3 με τα 88 αλογα που την
ελεγαν power line . Είχε υδραυλικό τιμόνι , ηλεκτρ.παραθυρα-κλειδαριές,γραφικά στα πλάγια
και νομίζω ήταν ''πρωτοβουλία'' της ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ,δεν υπήρχε τέτοια εκδοση από το εργοστάσιο.

Αυτήν ακριβώς είχα εγώ σε Η/Β 5θυρο.
Με τα γραφικά στο πλαϊ.
Πάντως τελικά η 75άρα που είχε ο κολλητός μου
ήταν πιο καλή μιας και είχε καλύτερο ''τράβηγμα''
στα χαμηλά και σου έδινε την εντύπωση ότι ήταν
πιο δυνατή (από χιλιόμετρα είχαμε σχεδόν τα ίδια,
γύρω στις 180.000).

Fireair
23-09-13, 00:03
θυμήθηκα και μια ειδική έκδοση της 101 1,3 με τα 88 αλογα που την
ελεγαν power line . Είχε υδραυλικό τιμόνι , ηλεκτρ.παραθυρα-κλειδαριές,γραφικά στα πλάγια
και νομίζω ήταν ''πρωτοβουλία'' της ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ,δεν υπήρχε τέτοια εκδοση από το εργοστάσιο.

Υπήρχε άλλη μία έκδοση της 101 1,3cc αυτά που ήταν για Βέλγιο και έμειναν Ελλάδα όταν πρωτοεμφανίστικε το μοντέλο τέλος του 92, είχε γραφικα 'plus' στο πλάι, δεν είχαν στροφόμετρο, δεν πέφταν οι πλάτες του πίσω καθίσματος, είχαν στανταρ ραδιοκασετόφωνο fujitsu ten, φοράγαν αλουμινίου ζάντες με επτά ακτίνες και αποδίδαν 92hp (25 κομμάτια λόγω απεργίας τοτε των τελωνιακών και μετά έβγαλε τέτοια και η ΤΟΥΟΤΑ Ελλάς αλλά μόνο με τα γραφικά και πεντάκτινες ζάντες). Έξτρα κόστρος αγοράς τότε 400.000 δρχ.

soto
23-09-13, 15:12
Καλά μιλάμε γίνεται χαμός με τις εκδόσεις της corolla. Αυτό όμως που δεν
καταλάβα ποτέ είναι γιατί έφαγε κόλλημα η ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ και δεν εισήγαγε
ποτέ τις γρήγορες εκδόσεις , τα τετραπετάλουδα κλπ ή τα Starlet Glanza με
αποτέλεσμα ο κόσμος να ψώνιζε saxorallα και Vti .:roll:

Fireair
23-09-13, 16:31
Καλά μιλάμε γίνεται χαμός με τις εκδόσεις της corolla. Αυτό όμως που δεν
καταλάβα ποτέ είναι γιατί έφαγε κόλλημα η ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ και δεν εισήγαγε
ποτέ τις γρήγορες εκδόσεις , τα τετραπετάλουδα κλπ ή τα Starlet Glanza με
αποτέλεσμα ο κόσμος να ψώνιζε saxorallα και Vti .:roll:

Γιατί εκτός το Daihatsu το Gtti (1000cc 101ΗΡ), δεν έβγαλε εκτός Ιαπωνίας κανένα άλλο γρήγορο αμάξι. Τurbo, glanza, 4ΑGE 20V μαυροκάπακα και ασημοκάπακα τα κρατάει εντός χώρας και όλα που κυκλοφορούν είναι δυστυχώς ή ευτυχώς μετατροπές.
Μόνο Κύπρο και Αγγλία μπορεί να υπάρχουν μαμάτα γιατί εκεί κυκλοφορούν δεξιοτίμονα και ίσως κάποια να γίνανε εισαγωγή. :ouch

Craig
23-09-13, 19:27
Καλά μιλάμε γίνεται χαμός με τις εκδόσεις της corolla. Αυτό όμως που δεν
καταλάβα ποτέ είναι γιατί έφαγε κόλλημα η ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ και δεν εισήγαγε
ποτέ τις γρήγορες εκδόσεις , τα τετραπετάλουδα κλπ ή τα Starlet Glanza με
αποτέλεσμα ο κόσμος να ψώνιζε saxorallα και Vti .:roll:

Γιατι τα μοντελα που αναφερεις υπαρχουν μονο σε δεξιοτιμονα?:hehe

keichi
23-09-13, 20:49
Αυτα τα γρηγορα μοντελα 20βαλβιδα κλπ δεν ηρθαν εδω λογω καυσαεριων...Δεν πληρουσαν ευρωπαικες προδιαγραφες euro ταδε δε ξερω πως σκατα τα λενε...Το διαβασα σε ενα αρθρο...

keichi
23-09-13, 20:50
Βγαιναν δεξιοτιμονα γιατι κυκλοφορουσαν μονο Ιαπωνια, Αγγλια, Νοτιο Αφρικη και Κυπρο...
Εκει οδηγανε απο δεξια

soto
23-09-13, 21:46
Γιατι τα μοντελα που αναφερεις υπαρχουν μονο σε δεξιοτιμονα?:hehe

Ελα ντε, αυτό λέω και γω. :hehe

dim
24-09-13, 09:06
Γιατί εκτός το Daihatsu το Gtti (1000cc 101ΗΡ), δεν έβγαλε εκτός Ιαπωνίας κανένα άλλο γρήγορο αμάξι. Τurbo, glanza, 4ΑGE 20V μαυροκάπακα και ασημοκάπακα τα κρατάει εντός χώρας και όλα που κυκλοφορούν είναι δυστυχώς ή ευτυχώς μετατροπές.
Μόνο Κύπρο και Αγγλία μπορεί να υπάρχουν μαμάτα γιατί εκεί κυκλοφορούν δεξιοτίμονα και ίσως κάποια να γίνανε εισαγωγή. :ouch

off topic αλλα εκτος απο την Ε101 έχω και ενα Daihatsu GTti :fierydevil