PDA

Επιστροφή στο Forum : Auris VSC off ?!?


GMASTER6
01-12-12, 03:32
Kαλησπέρα έχει βρει κάποιος τρόπο να απενεργοποιεί πλήρως το vsc στο Auris?Aκομα και στο off να το βάλω στους γλιστερούς δρόμους μας μπορεί να γίνει αρκετά ενοχλητικό και παρεμβατικό...Γενικά πιστεύω ότι λόγω πλαισίου και πατήματος το αμάξι αδικείται απο το vsc σε περίπτωση που θες να κινηθείς λίγο πιο σβέλτα...

Ma-corolla
01-12-12, 15:46
VSC TCS πρεπει να έχεις εσυ εεε? Δεν υπάρχει ασφάλεια στην ασφαλειοθήκη που να την τραβήξεις για να δεις πως θα πάει το αυτοκίνητο?? μετά πάλι βάλε την εκει που ηταν.

mpriskot
01-12-12, 15:59
δε γινεται να απενεργοποιηθει πληρως, δυστυχως η ευτυχως.

GMASTER6
01-12-12, 17:43
δε γινεται να απενεργοποιηθει πληρως, δυστυχως η ευτυχως.

θα ελεγα δυστυχως φιλε,το αυτοκινητο θα ειχε παρα πολλες δυνατοτητες με μια coilover και χωρις VSC

tryfonas
01-12-12, 17:50
Δηλαδή με το κουμπί VSC off δεν απενεργοποιείται πλήρως??? Όταν το πήραμε έλεγε ο τύπος στην αντιπροσωπεία ότι απενεργοποιείται τελείως!

alex-g
01-12-12, 18:26
αν και απο αμάξι σε αμάξι διαφέρουν δεν απενεργοποιείτε πλήρως σε συνεργασία
(vsc/esp) + trc μονο το trc αν to εχεις οπου παύει να αποφασίζει το ρυθμό στο κγαζι το αυτοκίνητο

jason
01-12-12, 20:23
Kαλησπέρα έχει βρει κάποιος τρόπο να απενεργοποιεί πλήρως το vsc στο Auris?Aκομα και στο off να το βάλω στους γλιστερούς δρόμους μας μπορεί να γίνει αρκετά ενοχλητικό και παρεμβατικό...Γενικά πιστεύω ότι λόγω πλαισίου και πατήματος το αμάξι αδικείται απο το vsc σε περίπτωση που θες να κινηθείς λίγο πιο σβέλτα...

μπραβο αγορινα μου! :smile5:

GMASTER6
01-12-12, 21:09
Λοιπόν ο γρίφος λύθηκε...χωρις να πατησεις το κουμπι vsc ειναι ολα on vsc+tcs.Πατώντας το αναβει το λαμπακι με το αμαξι που ολισθαίνει και εκει απλα επιτρεπει σπινιαρισματα ενω αποτρεπει ελεγχομενη υποστροφη η υπερστροφή...Πρέπει να πατήσεις το κουμπί VSC για 6-7 δευτερόλεπτα και στο καντραν αναβει πέρα από το αμάξι που ολισθαίνει και ενα τρίγωνο με θαυμαστικό μέσα και τότε εμφανίζεται το μήνυμα VSC OFF στο καντράν.Σε αυτήν την περίπτωση τουλάχιστον το μπροστινό επιτρέπει μια μικρή ελεγχόμενη υποστροφή ενώ στο πίσω μέρος η υπερστροφή όταν την εκβιάσεις κόβεται εν τη γενέσει της.

μπραβο αγορινα μου όπλο το auris! :smile5:
ευχαριστώ Jason!
:D:D:D

jason
01-12-12, 22:13
αντε παμε πιστα να δουμε τι κανει το πλυντηριο σου, εγω με ενα απλο Punto θα ερθω...

alex-g
02-12-12, 02:41
αντε παμε πιστα να δουμε τι κανει το πλυντηριο σου, εγω με ενα απλο Punto θα ερθω...

πιστεύω το punto μπροστά

GMASTER6
02-12-12, 02:48
πιστεύω το punto μπροστά

ευκολα...μακαρι να ρθει και κανα tsi να περασω και γω καποιον!

alex-g
02-12-12, 02:49
ευκολα...μακαρι να ρθει και κανα tsi να περασω και γω καποιον!

αχ αντε αυτο περίμενα ελπίζω να ειναι 16αρι ε ...:wink:

mpriskot
03-12-12, 01:12
@Gmaster θεωρούσα ότι το ήξερες (τη διαδικασία απενεργοποίησης) αλλά και πάλι, δεν απενεργοποιείται πλήρως (100% δηλαδή). Κάποια υποσυστήματα παραμένουν ενεργά. Πρέπει να το είχα διαβάσει στο service manual ή να μου το είπε κάποιος ειδικός.

Επί του πρακτέου, δεν ξέρω εάν επηρεάζει.

GMASTER6
03-12-12, 13:13
@Gmaster θεωρούσα ότι το ήξερες (τη διαδικασία απενεργοποίησης) αλλά και πάλι, δεν απενεργοποιείται πλήρως (100% δηλαδή). Κάποια υποσυστήματα παραμένουν ενεργά. Πρέπει να το είχα διαβάσει στο service manual ή να μου το είπε κάποιος ειδικός.

Επί του πρακτέου, δεν ξέρω εάν επηρεάζει.

Καλησπερα φιλε οχι τωρα ψαχνομαι με το auris 4-5 μερες ειναι που το πηρα:)

mpriskot
03-12-12, 17:40
Α οκ καλοτάξιδο. :)
στο εγχειρίδιο τα λέει όλα, απλά θέλει κάποιο χρόνο να το διαβάσεις!
To VSC πάντως δεν επεμβαίνει τόσο εύκολα. Εμένα πρέπει να μπήκε μια ή δύο φορές στα 3 χρόνια! Σε αντίθεση βέβαια με το ABS που μπαίνει για πλάκα!

Black Pearl
09-02-13, 06:33
Για δειτε και αυτο: http://www.youtube.com/watch?v=j8qggahGNH0:hey

GMASTER6
09-02-13, 12:11
Α οκ καλοτάξιδο. :)
στο εγχειρίδιο τα λέει όλα, απλά θέλει κάποιο χρόνο να το διαβάσεις!
To VSC πάντως δεν επεμβαίνει τόσο εύκολα. Εμένα πρέπει να μπήκε μια ή δύο φορές στα 3 χρόνια! Σε αντίθεση βέβαια με το ABS που μπαίνει για πλάκα!

Τωρα που εχω ηδη γραψει καποια χλμ μπορω να πω πως εχει να κανει καθαρα με τον τροπο οδηγησης.
τι εννοω:σε αυτοκινητα με μη απενεργοποιoυμενο esp πρεπει να προσαρμοσεις εσυ το στυλ οδηγησης σου σε αυτο του αυτοκινητου,και να βρεις το ποσο θα στριψεις το τιμονι η ποσο νωρις θα περασεις στο γκαζι ωστε να μην επεμβει.φυσικα μιλαω για γρηγορο ρυθμο και αν το δεις θετικα εχει και αυτο το καλο του θα σε κανει πιο στρωτο οδηγο,θα μαθεις ποτε κανεις υπερβολη και σιγουρα θα σε βοηθησει να βρεις την ιδανικη γραμμη συντομοτερα...
Οποιος νομιζει οτι κανοντας το esp να δουλευει οτι "πω ρε φιλε το στριψα τερμα" απλα δεν εχει ιδεα.Απο τηλεμετρια ειδα οτι ακομα και ενα "τσακ" του esp μεταφραζεται σε 3-5 χλμ σε κλειστες και 5-8 χλμ σε πιο ανοιχτες στροφες,και μιλαμε παντα για την ελαχιστη παρεμβαση:wink: