PDA

Επιστροφή στο Forum : Σπάσμένο μπουζόνι!


tryfonas
07-09-12, 16:24
Σας έχει τύχει, κάτι παρόμοιο? έτυχε στο Αuris του πατέρα μου και με παραξένεψε. Τόσο εύκολα σπάνε? Όπως το έσφιγγε ξαφνικά μας έμεινε στο χέρι. Ευτυχώς είχε άλλα 4 και επιστρέψαμε χωρίς φόβο. Και μιας και το ανέφερα στη toyota είχε 4,5€ (εντυπωσιάστηκα). Βέβαια η τοποθέτηση θα γίνει στο δικό μας λαστιχά γιατί φαντάζομαι τα εργατικά θα τσούζανε! Βάζω και φώτο!


3497834979

madvinegar
07-09-12, 16:39
Εκτός και αν ο πατερας σου ειναι ο HULK, στεναχωριέμαι που εχουν ριξει τοσο πολυ την ποιοτητα στα TOYOTA.
Σου εχει τυχει ποτε στην liftback σου? Χοροπηδάγαμε πανω στο σταυρό για να τα σφιξουμε και δεν πάθαιναν τιποτα.
Παλι καλά που ειχατε spare...

GMASTER6
07-09-12, 17:20
To επαθα εγω πριν κανα 2 βδομαδες...και με αλλα παιδια με 11αρες που εχω μιλησει τους εχει συμβει αλλα σε αυτοκινητα 11-12 χρονων.Τωρα στο auris τοσο καινουριο και το παθε??

tryfonas
07-09-12, 17:44
χαχαχαχαχα, πάντως δε πρασινίζει ο πατέρας μου!!!! Στη liftback δεν έχει τύχει ποτέ και με αλλαγές ελαστικών που έχουν γίνει τόσα χρόνια και με διάφορα σκασίματα που τυχαίνουν! Στο auris πρώτη φορά βγαίνανε τα μπουλόνια να πεις οτι είχε ζοριστεί άλλη φορά. Κι εγώ γι'αυτό στεναχωριέμαι που είναι καινούριο το αμάξι και δε δικαιολογείται πιστεύω. Πάντως στο σπάσιμο που κοίταγα φαίνεται πολύ κουκουρουκου μέταλλο, δε σου εμπνέει πολύ σιγουριά.

Ευτυχώς που πήρε auris ο πατέρας μου και μου άφησε την 11άρα!!!!:D :D :D

sotoskap
07-09-12, 17:48
Το ίδιο μπουζόνι φοράνε ΟΛΑ τα επιβατικά TOYOTA. Και η 101 και η 111 και η Ε12 αλλά και τα AURIS φοράνε τον ΙΔΙΟ κωδικό 90942-02049.

Δεν φταίει η ποιότητα του υλικού στα AURIS λοιπόν!
Φταίει αυτός που σφίγγει τα μπουλόνια. Ο κατασκευαστής δίνει συγκεκριμένη δύναμη στο σφίξιμο ΚΑΘΕ βίδας.
Γι αυτό και ο σωστός επαγγελματίας σφίγγει ΠΑΝΤΑ με δυναμόκλειδο τους τροχούς!!!

madvinegar
07-09-12, 17:53
Ελα ρε Σωτηρη τα παραλες. Ο ανθρωπος ειπε οτι εκει που το σφιγγανε έσπασε. Δεν ειπε οτι το ξεσκισανε στο σφιξιμο.

Edessaios
07-09-12, 17:53
Το ίδιο μπουζόνι φοράνε ΟΛΑ τα επιβατικά TOYOTA. Και η 101 και η 111 και η Ε12 αλλά και τα AURIS φοράνε τον ΙΔΙΟ κωδικό 90942-02049.

Δεν φταίει η ποιότητα του υλικού στα AURIS λοιπόν!
Φταίει αυτός που σφίγγει τα μπουλόνια. Ο κατασκευαστής δίνει συγκεκριμένη δύναμη στο σφίξιμο ΚΑΘΕ βίδας.
Γι αυτό και ο σωστός επαγγελματίας σφίγγει ΠΑΝΤΑ με δυναμόκλειδο, ακόμα και τους τροχούς!!!


Πολύ σωστά. Είτε στα συνεργεία είτε στα λαστιχάδικα οι πιο πολλοί τα έχουν τα αεροπίστολα στο φουλ ανοιχτό και όταν σφίγγουν έναν τροχό πέρνει πολύ περισσότερο απ'ότι χρειάζεται.

madvinegar
07-09-12, 17:58
Ναι οκ. Δλδ αν μου τυχει λαστιχο στο δρομο και θελω να βαλω ρεζερβα πρεπει να εχω δυναμοκλειδο μαζι μου.
Με το χερι θα το κανω, οπως και το εχω κανει απειρες φορες. Και μπορει να το εχω σφιξει και παραπανω, ποιος ξερει. Ποτε δεν μου εμεινε στο χερι το μπουζονι.
Δεν μιλαμε για αεροκλειδα. Για σφυξιμο στο χερι μιλαμε.

sotoskap
07-09-12, 18:02
Ελα ρε Σωτηρη τα παραλες. Ο ανθρωπος ειπε οτι εκει που το σφιγγανε έσπασε. Δεν ειπε οτι το ξεσκισανε στο σφιξιμο.

συνήθως όταν το σφίγγεις σπάει!
Μπορεί να είχε ξεσκιστεί όμως σε παλαιότερο σφίξιμο αυτή την φορά να τα "έπαιξε"

Κάποιοι σφίγγουν φοβούμενοι ότι θα τους φύγουν οι ρόδες στον δρόμο....το έχω δει και το έχω ακούσει κιόλας!
Δεν είναι έτσι!

Λίγες φορές έχεις δει να βάζουν το αεροκλειδο και να πατάνε - να πατάνε και ξανά και ξανά? Και άλλη μια γύρα για έλεγχο?

Κάποια στιγμή στρίβει το μπουζόνι και κόβεται.

Εγώ αλλάζω τις ζάντες 2 φορές τον χρόνο επί 6 στα 7 χρόνια τώρα. Χώρια πόσες φορές βγήκαν και ξαναμπήκαν για άλλες δουλειές ... εεε ακόμα δεν κόπηκε ΚΑΝΕΝΑ και φοράω τον ίδιο κωδικό και με τα παλαιότερα αλλά και με τα νεότερα μοντέλα!


Ναι οκ. Δλδ αν μου τυχει λαστιχο στο δρομο και θελω να βαλω ρεζερβα πρεπει να εχω δυναμοκλειδο μαζι μου.
Με το χερι θα το κανω, οπως και το εχω κανει απειρες φορες. Και μπορει να το εχω σφιξει και παραπανω, ποιος ξερει. Ποτε δεν μου εμεινε στο χερι το μπουζονι.
Δεν μιλαμε για αεροκλειδα. Για σφυξιμο στο χερι μιλαμε.


Θα σφίξεις...δεν θα χοροπηδήσεις πάνω στο κλειδί!!! Και μετά όταν θα φτάσεις στον λαστιχά σου θα ελέγξεις με το δυναμόκλειδο!

tryfonas
07-09-12, 18:07
Τα toyota σωστα όπως λες φοράνε τον ίδιο κωδικό μπουζόνια, καθώς δε με ρωτήσαν για τι μοντέλο είναι, αυτό όμως που μπορει να έχει αλλάξει απο το '97 που είναι η 11αρα μου μεχρι το κοντινο παρελθον που είναι το auris μπορει να εχει αλλάξει η ποιότητα των υλικών. Δηλαδή διαστάσεις να ειναι ακριβως ίδιες αλλά το μέταλλο να είναι διαφορετική συνταγη πλεον. Επίσης όπως έγραψα τα μπουλόνια πρωτη φορα βγαίνανε. Δε τα ειχε αγγιξει μηχανικός πέρα από όταν έγινε η αλλαγη μπρος-πισω, που στον ιδιο μηχανικο παμε χρόνια και δεν ειχαμε παρόμοιο θεμα.

madvinegar δεν ειχαμε spare, απλά η μία ρόδα είχε 4 μπουλόνια αντί για 5!

endurasKE-30
07-09-12, 18:43
Ρε παρτε μια ΚΕ να σωθειτε!!!!!!!!!!!

iempan
07-09-12, 20:21
Αστοχια υλικου!

NikiforosGT
08-09-12, 00:20
κινεζικα θα τανε.....εγω παντα σφιγγω με τον σταυρο και θελει χιαστα και σιγα σιγα να τα κανουμε ολα, γιατι αν πχ κανεις το ενα τερμα και το αμαξι παταει κατω δεν ειναι σηκωμενο παει η ζυγοσταθμιση! δεν πατανε καλα στο ακρο! το εχω παθει ποσες φορες, παντως εμενα ποτε δεν εχει γινει κατι τετοιο! στα συνεργεια τα σκιζουν στο αεροκλειδο και μετα δεν μπορεις να αλλαξεις ρεζερβα! ελεος.....τωρα αυτο με το δυναμοκλειδο το θεωρω υπερβολικο, το χρησιμοποιουμε σε αλλες δουλειες. Στην περιπτωση εδω πιστευω 100% αστοχια υλικου ειναι δεν με παραξενευει.....ποιος ηταν που κοπηκε σε νεα corolla το ακρομπαρο και σε στροφη αγορασε μια μαντρα? και εκει αστοχια υλικου του ειπαν!

diafanh-psyxh
08-09-12, 11:32
μπουζόνι έχω αλλάξει και εγώ στην 101 αλλά όχι γιατι κόπηκε αλλά επειδή στραβοπιασε το μπουλόνι.αποτελεσμα να μην σφίγγει (είχε κλωτσίσει το μπουζόνι).και την δουλεια μου την εκανε ο λαστιχας μου καταλάθος ο οποιος μου το είπε κιολας.
δεν ειναι ακατορθωτο να συμβεί.
και οσον αφορα για το δυναμοκλειδο Νικιφόρε παντου δουλεύεται κανονικά.η κάθε βιδα ακομα και η παραμικρή πρέπει να σφίγγεται με δυναμοκλειδο και εννοειται οτι πρεπει να γνωρίζεις και σε πια κλιμακα πρέπει να το ρυθμισεις.

NikiforosGT
08-09-12, 13:16
Ξερω τι ειναι το δυναμοκλειδο και τι λεει ο κατασκευαστης, εγω σου ειπα απλα οτι ολοι ετσι τα βιδωνουν ολα χυμα και παντου. Το μπουζονι οπως και τα παξιμαδια και τα παντα με σπειρωματα ειναι λογικο αν στραβοπιασει να χαλασει το σπειρωμα! μπορεις ομως μερικες φορες με τα καταλληλα εργαλεια να το επισκευασεις χωρις να χρειαστει αντικατάσταση του! και εδω μιλαμε για την συγκεκριμενη περιπτωση που ηταν αστοχια υλικου και δεν ηταν απο πολυ σφιξιμο! παντως εγω μια φορα με την μεγαλη καστανια εκοψα το σπειρωμα απο την βαση αμορτισερ (top mount) και μετα αναγκαστικά το άλλαξα. Γιαυτο λενε για δυναμοκλειδα γιατι ΑΝ εχεις οδηγιες λενε τι δυναμη θελει κατι για να σφιχτει σωστα, τα γραφει και στο manual της Haynes.

giannis gt
08-09-12, 21:39
Κανονικα σφιγγουν με ροποκλειδο ,αλλα στα 100 λαστιχαδικα ο 1 αμα χρησιμοποιει,θαυμα ειναι!!!
Επισης ολες οι βιδες και ειδικα αυτες που παιρνουν μεγαλη ροπη-φορτιο καποια στιγμη απο το σφιξε -ξεσφιξε χαλανε!!!
Για αυτο και θελουν αλλαγη!!!Αλλιως σπανε και τρεχεις μετα!!!
Δεν το παιζω εξυπνος ,αλλα οταν ειχα βαλει της ΜΟΜΟ στο megane ,ειχε new μπουλωνια μεσα ουτως ή αλλως ,αλλα και παλι new θα εβαζα!!!

NikiforosGT
09-09-12, 23:56
ασε εσυ τα μπουλονια, αυτα εχουν θυληκο σπειρωμα! αυτα που λεμε εδω ειναι αρσενικο! σε εμας παλι μπορει να κοπει το σπειρωμα του ακρου! το εχουν παθει μερικοι επειδη εσφιγγαν δυνατα με αεροκλειδα! και εγω καθε αλλαγη ζαντας νεα μπουλονια! εδω θα κανουμε οικονομια? σιγα...

giannis gt
10-09-12, 22:57
Nαι αλλα καταλαβα εγω.......
Ολα NEW θελει ομως αρσενικα ,θηλυκα και ουδετερα....:rolleyes: