PDA

Επιστροφή στο Forum : αγορα corolla 1.6


kostas11
02-08-12, 19:32
καλησπερα παιδια
θαθελα να ρωτησω αν το 1.6 sol εχει καποια μειονεκτηματα η βγαζει προβληματα μιας και σκεφτομαι να αγορασω ενα μεταχειρισμενο που εχω βρει σε καλη κατασταση.
επειδη στο παρελθον δεν ετυχε να εχω τουοτα δεν γνωριζω αν ο κινητηρας 'τραβαει' σε σχεση με τα κιλα του.σε φοκους 1.6 που εχω οδηγησει παντως το αυτοκινητο κενταγε....
ευχαριστω εκ των προτερων.

pilotos7
02-08-12, 22:28
Αν σου φαινοταν το Focus γρηγορο τοτε στο Corolla θα φοβασαι να πατησεις το γκαζι απο την δυναμη:p
Μια χαρα παει φιλε μην φοβασαι το βαρος.
Για προβληματα δεν ξερω αλλα δεν εχω ακουσει κατι αρνητικο.

kostas11
02-08-12, 22:51
στα φορντ γενικα καθε 100-150000 θελεις αμορτισερ....
εννοειται οτι δισκο-πλατο το πολυ στις 80000.....
και ενδιαμεσα κανα κολαρο-θερμοστατη κλπ....
μιλαω επειδη εχω πειρα απο orion-escort95-escort97-focus1......

giannis gt
02-08-12, 23:42
Φιλος καλος και συναδελφος εχει το 1.6 το Focus!!!
Ο αδερφος του εχει Corolla Ε12 1.4 και οταν το οδηγησε επαθε πλακα!!!Τα Ford πραγματικα σερνονται ,οχι λογω μοτερ αλλα λογω εξαιρετικα κακου σασμαν!Εξαιρετικα μακρυ!

Φαντασου τωρα αν η 14αρα παει ετσι σε σχεση με το 16αρι FORD(πολυ καλυτερα παει η 14αρα η Ε12 απο οτι το 16αρι FORD) καταλαβαινεις τι θα κανει η 16αρα η 12αρα!!!!

Πιστευω να σου απαντησα!:rolleyes:

pilotos7
03-08-12, 00:16
Βεβαια ο φιλος ενδιαφερεται για το Ε15 το sedan αλλα και παλι παει καλα για τα κυβικα του..

Victhor
03-08-12, 00:28
To Focus είναι πιο βαρύ, γι'αυτό και το Corolla είναι σβέλτο. Πήγαινε και κάνε test drive το Corolla και πιστεύω θα σου λυθούν οι απορίες. Επίσης θα σου πρότεινα να πας σε ένα εξειδικευμένο σέρβις να του κάνεις έλεγχο πριν το πάρεις να σιγουρευτείς ότι δεν είχε άσχημο παρελθόν. Σχετικά με τα προβλήματα δεν θα ακούσεις και πολλά, Corolla είναι.
http://www.youtube.com/watch?v=K0epP7jvwEM

GMASTER6
03-08-12, 02:37
Το ε15 το 1.6 το corolla αν και σενταν παει παρα πολυ καλα,με την αντιστοιχη χρονολογικα 16αρα εκδοχη του φοκους δεν υπαρχει επαφη!

naevy
03-08-12, 08:14
:jumpers:jumpers

kostas_8
03-08-12, 10:43
Το 1.6 Ε15 οταν το ειχαν δωσει στη μανα μου απο την εταιρια σε 6ταχυτο κιολας κενταγε.. Και απο προβληματα μηδεν. Το μονο που με μπερδευε ελαχιστα ηταν στις ταχυτητες που πολλες φορες ειχε τυχει απο 5η να βαλω 4η αντι 6η γιατι οι σχεσεις εχουν πολυ μικρη αποσταση η μια διπλα στην αλλη. Συνηθειο ειναι βεβαια. Και το αμαξι ειναι παναλαφρο.

madvinegar
03-08-12, 11:59
Βεβαια ο φιλος ενδιαφερεται για το Ε15 το sedan αλλα και παλι παει καλα για τα κυβικα του..

Αυτο πως το καταλαβες...?

pilotos7
03-08-12, 12:17
Ειμαι μαγος!!!
Αφου ο φιλος γραφει στην ενοτητα για τα Ε15 ρε παιδια...

madvinegar
03-08-12, 12:23
Εχεις δικιο, δεν το ειχα προσεξει.

Edessaios
03-08-12, 15:06
Εχεις δικιο, δεν το ειχα προσεξει.

Εσένα μου φαίνεται σε έχουν τυφλώσει άλλα που βλέπεις στο fb. :crazylol

kostas11
09-08-12, 18:27
ευχαριστω παιδες....
δηλαδη αλλαγη δισκο-πλατο,τακακια σε ποσα χλμ. περιπου θελουν αλλαγη.δεν ειμαι ασχετος οδηγος.

NikiforosGT
10-08-12, 06:50
ευχαριστω παιδες....
δηλαδη αλλαγη δισκο-πλατο,τακακια σε ποσα χλμ. περιπου θελουν αλλαγη.δεν ειμαι ασχετος οδηγος.

Αυτά που λες δεν υπάρχει προκαθορισμένη αλλαγή σε χλμ! είναι ανάλογα την χρηση!!! αν πχ το σκιζεις το αμαξι και το πας σπινιαροντας κτλ θα τα θες ποιο γρηγορα, με συνετή οδήγηση χωρις πολλα πολλα θα αντεξουν πολλα χλμ παραπανω! ξερω φιλο που αλλαζε δισκο στα 30000χλμ και εχω αλλον που αλλαξε πρωτη φορα στα 150000χλμ!!! αναλογα την χρηση λοιπον...αν πηγαινεις Αττικη οδο-Εθνικη και δεν κανεις χλμ μεσα στην πολη τοτε αργουν πολυυυυυυυ, μεσα στην πόλη ολα χαλανε ποιο γρηγορα. Τα τακακια τα βλεπεις και οπτικα με το ματι αν εχεις ζαντες αλουμινιου και φαινονται ή απο το ποσο εχει κατεβει το υγρο φρενων στο δοχειο αν δεν εχεις διαρροες, ή απλα οταν δεν φρεναρει καλα ή αρχισει να σφυριζει στα φρεναρισματα, ο δισκος-πλατο κτλ αρχιζει να πατιναρει αυξανονται οι στροφες αλλα δεν παει.....χαρακτηριστικα η πτωση αυτη φαινεται αν ανεβαινεις ανηφορες που γνωριζεις, μετα θα τις ανεβαινει με δυσκολία. Και τα αμορτισερ ειναι αναλογα την χρηση δεν ειναι στανταρ τα χλμ που λες, αν πχ καποιος πηγαινει συνεχεια σε χαλια δρομους ή χωματοδρομους δεν θα βγαλουν με τπτ πολλα χλμ.

Υ.Γ το focus 1600 το κοντο το εχει φιλος και ο πατερας του το sedan και τα 2 δεν πανε για τα κυβικα τους! πολυ αργα στην επιταχυνση και πολυ βαρια! επισης καινε πολυ...τωρα λεει και ο φιλος μου επρεπε να ειχε παρει Toyota! εμ....

kostas11
01-09-12, 18:48
παιδια αν ξερει κανεις καποιον ιδιωτη η εμπορο ας μου το πει γιατι δεν μπορω να βρω αυτοκινητο.......
ενα corolla sol που ειδα δεν μου αρεσε το οτι στο χωρο της μηχανης εκει που ειναι η μοκετα ηχομονοσης ειχε μια τρυπα και οταν τον ρωτησα τον εμπορο γιατι? μου απαντησε οτι "ολα ετσι ειναι"!!!!!!!!ημαρτον δηλαδη.

δεν ξερω αν μπορω να αναφερω το ονομα του εμπορου.ας μου πουν οι διαχειριστες.
υ.γ.η αγγελια υπαρχει και στο car.gr και φαινεται αυτο που σας λεω...

ευχαριστω εκ των προτερων...

kgz
17-09-12, 21:35
αν σκεφτεσαι να αγορασεις μεταχειρισμενο corolla 1.6 Ε15 (sedan) με το μοτερ 1zr-fe και 124 αλογα (5αρι σαζμαν) , θα σου προτεινα απο καθαρα προσωπικη μου γνωμη να μην το κανεις . καλυτερα να κοιταξεις για το 1.6 με τα 132 αλογα και το 6αρι σαζμαν και με μοτερ 1zr-fae . τα πρωτα δυστυχως , βγαζουν χοντρο προβλημα στο μοτερ γυρω στα 65.000 με 70.000 καιγοντας λαδια ... το δικο μου εχει αρχισει ηδη να καιει λιγα στα 62.000. το προβλημα το γνωριζω απο περυσι που το καλοκαιρι πηγαινα για αλλο λογο στην αντιπροσωπεια και εβλεπα συχνα auris με το μοτερ στον παγκο. ρωτησα και μου ειπαν οτι τα συγκεκριμενα μοτερ το βγαζουν σε αυτα τα χιλιομετρα περιπου αν ειναι να το βγαλουν το προβλημα. οποτε το ειχα στο νου μου απο περυσι και το κοιτουσα . τωρα εχουν περασει περιπου 8.000 χιλιομετρα απο το service και εχω χασει ηδη γυρω στα 800 ml . το αστειο της υποθεσης ειναι οτι σημερα το πρωι πηγα στην αντιπροσωπεια για το προβλημα αυτο και λεγοντας καλημερα στον μηχανικο που ειμαστε και φιλαρακια μου λεει ... τι εγινε καιμε λαδακια ? εκπληκτος και γελοντας του λεω ναι ! οταν του εξηγησα την ποσοτητα που εχει χαθει μου ειπε οτι ειμαι στην αρχη του προβληματος .ψαξτο πολυ πριν αγορασεις ...

toyota mania
17-09-12, 22:00
Τι λαδια βαζεις;

kostas11
18-09-12, 18:09
αν σκεφτεσαι να αγορασεις μεταχειρισμενο corolla 1.6 Ε15 (sedan) με το μοτερ 3zr-fe και 124 αλογα (5αρι σαζμαν) , θα σου προτεινα απο καθαρα προσωπικη μου γνωμη να μην το κανεις . καλυτερα να κοιταξεις για το 1.6 με τα 132 αλογα και το 6αρι σαζμαν και με μοτερ 3zr-fae . τα πρωτα δυστυχως , βγαζουν χοντρο προβλημα στο μοτερ γυρω στα 65.000 με 70.000 καιγοντας λαδια ... το δικο μου εχει αρχισει ηδη να καιει λιγα στα 62.000. το προβλημα το γνωριζω απο περυσι που το καλοκαιρι πηγαινα για αλλο λογο στην αντιπροσωπεια και εβλεπα συχνα auris με το μοτερ στον παγκο. ρωτησα και μου ειπαν οτι τα συγκεκριμενα μοτερ το βγαζουν σε αυτα τα χιλιομετρα περιπου αν ειναι να το βγαλουν το προβλημα. οποτε το ειχα στο νου μου απο περυσι και το κοιτουσα . τωρα εχουν περασει περιπου 8.000 χιλιομετρα απο το service και εχω χασει ηδη γυρω στα 300 ml . το αστειο της υποθεσης ειναι οτι σημερα το πρωι πηγα στην αντιπροσωπεια για το προβλημα αυτο και λεγοντας καλημερα στον μηχανικο που ειμαστε και φιλαρακια μου λεει ... τι εγινε καιμε λαδακια ? εκπληκτος και γελοντας του λεω ναι ! οταν του εξηγησα την ποσοτητα που εχει χαθει μου ειπε οτι ειμαι στην αρχη του προβληματος .ψαξτο πολυ πριν αγορασεις ...



δεν ηξερα οτι βγαζουν τετοιου ειδους προβληματα!!!!!!!!!!!!!!!!!
αν ειναι αληθεια τοτε ειναι μεγαλο ρισκο..............
τα ford μονο με τα λαδια δεν εχουν προβλημα..........

kostas11
23-09-12, 12:34
καμια απαντηση?????????????????????

kgz
06-11-12, 20:41
Τι λαδια βαζεις;

παντα τα φουλ συνθετικα της τογιοτα ! και αλλαγη νωριτερα απο το καθορισμενο που οριζει το σερβις και χωρις να ζοριζω το αμαξι με κοντρες, κοφτες κτλ.

neoklis
07-11-12, 13:57
παντα τα φουλ συνθετικα της τογιοτα ! και αλλαγη νωριτερα απο το καθορισμενο που οριζει το σερβις και χωρις να ζοριζω το αμαξι με κοντρες, κοφτες κτλ.
:jumpers :jumpers :jumpers :jumpers
μία απο τα ίδια και αλλαγή στα 7.500

LAKISdj
14-01-13, 00:34
αν σκεφτεσαι να αγορασεις μεταχειρισμενο corolla 1.6 Ε15 (sedan) με το μοτερ 1zr-fe και 124 αλογα (5αρι σαζμαν) , θα σου προτεινα απο καθαρα προσωπικη μου γνωμη να μην το κανεις . καλυτερα να κοιταξεις για το 1.6 με τα 132 αλογα και το 6αρι σαζμαν και με μοτερ 1zr-fae . τα πρωτα δυστυχως , βγαζουν χοντρο προβλημα στο μοτερ γυρω στα 65.000 με 70.000 καιγοντας λαδια ... το δικο μου εχει αρχισει ηδη να καιει λιγα στα 62.000. το προβλημα το γνωριζω απο περυσι που το καλοκαιρι πηγαινα για αλλο λογο στην αντιπροσωπεια και εβλεπα συχνα auris με το μοτερ στον παγκο. ρωτησα και μου ειπαν οτι τα συγκεκριμενα μοτερ το βγαζουν σε αυτα τα χιλιομετρα περιπου αν ειναι να το βγαλουν το προβλημα. οποτε το ειχα στο νου μου απο περυσι και το κοιτουσα . τωρα εχουν περασει περιπου 8.000 χιλιομετρα απο το service και εχω χασει ηδη γυρω στα 800 ml . το αστειο της υποθεσης ειναι οτι σημερα το πρωι πηγα στην αντιπροσωπεια για το προβλημα αυτο και λεγοντας καλημερα στον μηχανικο που ειμαστε και φιλαρακια μου λεει ... τι εγινε καιμε λαδακια ? εκπληκτος και γελοντας του λεω ναι ! οταν του εξηγησα την ποσοτητα που εχει χαθει μου ειπε οτι ειμαι στην αρχη του προβληματος .ψαξτο πολυ πριν αγορασεις ...


Έχουμε και λέμε........ από τα 64.000 χλ παρακολουθούσαμε τα λάδια και για περίπου 8-10 μήνες όπου διαπιστώσαμε ότι πράγματι καίει λάδι, και συγκεκριμένα κάθε 1000 χιλ 300 γραμ. Μέτα από μεγάλη υπομονή και επιμονή συνηγόρησε η TΟYOTA ΕΛΛΑΣ οπου και έδωσε εντολή για αλλαγή κινητήρα. Άφησα το αμάξι 15 μέρες στην αντιπροσωπία, και αφού με κάλεσε από το service να δω λυμένο το αμάξι και τους δυο κινητήρες (παλιό και νέο) δίπλα δίπλα να είμαι μπροστά στην τοποθέτησή, μιας που όλα μα όλα ήταν μέσα στην εγγύηση. Έχοντας καινούργιο πλέων κινητήρα έχω για καμιά 50.000 χιλ καλό κινητήρα, και ελπίζω να μην χρειαστεί να με ξανά στεναχωρήσει. :crazylol

παραθέτω τα έγγραφα αλλαγής..!!!!

http://s7.directupload.net/images/130113/c369aam2.jpg (http://www.directupload.net)

pittoulis
06-09-14, 20:45
Θελω να ρωτησω κι εγω με την σειρα μου στο εργοστασιο ποιας χωρας κατασκευαζοταν η Ε15?
και αν ισχυει αυτο που ειχα ακουσει καποτε οτι μονο το σενταν μοντελο ερχοταν απο Ιαπωνια

LAKISdj
06-09-14, 22:01
Θελω να ρωτησω κι εγω με την σειρα μου στο εργοστασιο ποιας χωρας κατασκευαζοταν η Ε15?
και αν ισχυει αυτο που ειχα ακουσει καποτε οτι μονο το σενταν μοντελο ερχοταν απο Ιαπωνια

Το corolla από Ιαπωνία.....τα Auris Τουρκία...!