PDA

Επιστροφή στο Forum : μου καιει λαδια


LITHOGRAFOS2002
25-03-12, 15:09
εχω auris1600 του 07 β εξαμηνο και συγκεκριμενα το τουρκικο. μεχρι τα 60000 χιλιομετρα δεν εκαιγε σταγονα .απο τα 60000 μεχρι τα 75000 που πηγα για σερβις ελειπαν 2 λιτρα.στην αρχη πιστευα οτι απο καπου τα εχανε το ψαξαμε στην αντιπροσωπεια και δεν υπηρχε διαροη. τωρα το παω καθε 1000 χλμκαι μετρανε τα λαδια .μεχρι τα πρωρα 7000 χλμ απο το σερβις δεν ειχε καψει τιποτα απο τα 7000 μεχρι τα 12000 εχει καψει 1.2 λιτρα.εχει αντιμετωπισει κανεις καποια παρομοια κατασταση να μου πει τι εγινε? και αν θεωρειτε φυσιολογικο γιατι η τουοτα το θεωρει φυσιολογικο. ευχαριστω

pilotos7
25-03-12, 15:28
Να τους πεις οτι θες αλλαγη μοτερ..

PANOS SPEED
25-03-12, 17:08
Εμμμ τουρκικο πηρες...τραβα πες τους αγαπουλα η μου αλλαζετε μοτερ η στο καρφωνο στο ματι!!ελεως ενα σκασμο λεφτα εδωσες να το παρεις και σου κανει τετοια κολπα απο τοσο νωρις!?

NikiforosGT
25-03-12, 17:18
τι ακριβως ειναι Τουρκικο? δεν ειναι ολο το αμαξι μερικα ανταλλακτικα ειναι! οπως και να εχει δεν ειναι φυσιολογικο! τα τελευταια χρονια εχει χαλασει πολυ η Toyota το ονομα της! κριμα......ξερω αμαξια παλιοτερα του 93-94 πανω απο 200000χλμ και δεν εχουν βγαλει το παραμικρο προβλημα! τοτε ηταν ομως Japan power!

termagazis
25-03-12, 17:31
δεν ειναι λιγο υπερβολικο να αλλαζεις λαδια καθε 15.000 χλμ?δεν ξερω που μενεις κ αν δουλευει μεσα σε πολη το αμαξι σου αλλα καλο ειναι αν κυκλοφορεις σε πολη με κινηση κ πολυ αναμονη σε ρελαντι να τα αλλαζεις καθε 7-7.500 χλμ.αν εισαι επαρχια 10.000 κ ισως ειναι κ πολλα.οτι λαδια κ αν χρησιμοποιεις.παντως μεχρι τα 7.000 χλμ λες οτι δεν λειπει σταγονα.οποτε εγω πιστευω οτι καλα εισαι.απο εκει κ περα λεπταινει πολυ το λαδι απο την πολυχρησια κ λιγο κ οι ανοχες που εχει παρει το μοτερ(εντος λογικων οριων)λογικο ειναι στα 15.000 να σου λειπει λαδι.

NikiforosGT
25-03-12, 17:52
Μπορεις απλα να αλλαζεις λαδια νωριτερα! τι νουμερο λαδια βαζεις? ο κατασκευαστης παντως λεει αλλαγη λαδιων καθε 15.000χλμ!

termagazis
25-03-12, 17:58
Μπορεις απλα να αλλαζεις λαδια νωριτερα! τι νουμερο λαδια βαζεις? ο κατασκευαστης παντως λεει αλλαγη λαδιων καθε 15.000χλμ!
15.000 χλμ ειναι πολλα νικηφορε!!!

alan
25-03-12, 18:31
ο κινητηρας ειναι κατασκευασμενος στην βρετανια και συγκεκριμενα βορεια ουαλια
εκει κατασκευαζονται οι κινητηρες της TOYOTA, για τα εργοστασια της ευρωπης και της τουρκιας.

NikiforosGT
25-03-12, 19:35
15.000 χλμ ειναι πολλα νικηφορε!!!

ο αδερφος μου εχει Auris 1.33 τοσα λεει στο βιβλιο!!!! και του πατερα μου το micra jive 1000cc του 97 τα ιδια λεει!!! εγω καθε 5000χλμ αλλαζω λαδια στο δικο μου motori και καθε 10000χλμ φιλτρο βενζινης + λαδιου.

iempan
26-03-12, 19:55
Μια ερωτηση μπορει και λιγο ασχετη με το θεμα,ο κινητηρας του auris διαφερει απο της κορολλα ε15 η ε12?Το δικο μου ε12 δεν καιει σταγονα λαδι,αλλαζω τα λαδια στις 7500 χλμ παντα μαζι με φιλτρο και στην αλλαγη αν θελεται το πιστευεται το λαδι ειναι ακομα ξανθο εχω παθει πλακα!!!Σιγουρα θελει αντικατασταση μοτερ ο φιλος!!!

alan
26-03-12, 21:06
Να διευκρινισω κατι το εργοστασιο κινητήρων της Toyota στη Βρετανία άρχισε να λειτουργεί απο το 2008 και μετά,
Οπότε ο κινητήρας του LITHOGRAFOS2002 είναι μάλλον απο Ιαπωνία,
Πάντως όπου και να έγινε ειναι το ίδιο, δεν έχει διαφορά.

Edessaios
26-03-12, 23:07
Μόνο ο 1,4 που τοποθετήθηκε στις πρώτες Ε15 και στα πρώτα AURIS είναι ίδιος με αυτόν που φοράει η Ε12, όλοι οι άλλοι είναι διαφορετικοί.

mikess
26-03-12, 23:10
Να υποθέσω εγώ που έχω του 2007 είναι ιαπωνέζικος κινητήρας? Αν ναι, πάλι καλά... Πάντως η αλήθεια είναι γενικώς οτι ενώ με διαβεβαίωνε ο πωλητής οτι το συγκεκριμένο μοντέλο έρχεται από ιαπωνία, όταν το παρέλαβα έγραφε με μεγάλα γράμματα made in Turkey... σόκ...:ouch

diafanh-psyxh
27-03-12, 07:44
στην αντιπροσωπεία λένε τα δικά τους.εδώ εγώ που έχω ιβρυδικο και δεν δουλευει το ιδιο το μοτερ ούτε σε ωρες λείτουργίας ούτε σε στροφες επεμεναν να βαλω τα λαδια της toyota και οχι αυτα που λεει ο κατασκευαστης δηλαδη 0w-20 και οταν τους πηγα τα δικα μου λαδια μου ζητησαν να τους δειξω που γραφει για 0w-20 και μου είπε οτι μπορει να μου τα καιει κιολας.
αλλαγη κάθε 7500 χιλ κάνω πάντα και το λαδι σκουρενει λιγο.

alan
27-03-12, 11:47
Και στους κινητηρες 1NR-FE, 1ZR-FE, 1ZR-FAE, KAI 2ZR-FAE η Toyota συνιστά λαδι κινητήρα με ιξώδες SAE 0W-20
Εαν δεν διατίθεται το παραπάνω λάδι μπορεί να χρησιμοποιηθεί μονο λάδι με ιξωδες 5W-30. ¨Ομως θα πρέπει να αντικατασταθεί με λαδι SAE 0W-20 στην επόμενη αλλαγη λαδιου.

diafanh-psyxh
27-03-12, 13:50
και η toyota έχει λαδι SAE 0W-20?απο οσο ξερω όχι.άρα πως θα αντικατασταθει στην επομενη αλλαγή?

alan
27-03-12, 19:28
Το γράφει στο βιβλιο οδηγιών χρησης, οτι εχει λαδι ow-20 "Toyota Genuine Motor Oil"
Και καινουργια με αυτο το λαδι στο κινητηρα έρχονται
Τωρα εαν καποιες αντιπροσωπείες δεν το έχουν τι να πώ.

termagazis
27-03-12, 22:29
ο αδερφος μου εχει Auris 1.33 τοσα λεει στο βιβλιο!!!! και του πατερα μου το micra jive 1000cc του 97 τα ιδια λεει!!! εγω καθε 5000χλμ αλλαζω λαδια στο δικο μου motori και καθε 10000χλμ φιλτρο βενζινης + λαδιου.

δεν αντιλεγω οτι δεν λεει ετσι!αλλα ειναι πολλα 15000χλμ για αλλαγη λαδιων.

Black Pearl
31-03-12, 13:12
αλλαζω τα λαδια στις 7500 χλμ παντα μαζι με φιλτρο και στην αλλαγη αν θελεται το πιστευεται το λαδι ειναι ακομα ξανθο εχω παθει πλακα!!!Σιγουρα θελει αντικατασταση μοτερ ο φιλος!!!
Καταρχας μηχανολογικα αν το πας το θεμα, το οτι σου βγαινει το λαδι ξανθο μετα απο 7.500km ειναι ανησυχητικο! Τοτε μου λες αυτοματα οτι για ενα λογο ακομα που εχει φτιαχτει, εκτος απο να λυπενει, να "καθαριζει" τον κινητηρα και να τον "ξεκαπνιζει", γιατι προφανως ξερετε απο που περνα ενα λαδι, αυτοματως ολο αυτο δεν ισχυει σε εσενα. Και ειναι παραξενο πραγματικα αν συμβαινει...

Κατα τα αλλα, παιδια γιατι φερνουμε ετσι παντα την καταστροφολογια για ολα. Τι θελω να πω.
Εννοειται οτι με την μια το συμπερασμα οτι θελει αλλαγη το μοτερ ειναι λαθος. Βαστατε λιγο...
Για μενα θα πρεπει να κανει πρωτα μια αλλαγη λαδιων, αλλον αριθμο...ισως λιγο πιο χοντρο λαδι. Σιγουρα οι μεταβλητοι χρονισμοι απαιτουν ψιλο λαδι, εξισου και ολα τα νεα αυτοκινητα με μεταβλητο ολα εχουν προτεινομενα ψιλα λαδια ακομα και σε χωρες οπως η Ελλαδα που το καλοκαιρι βραζουμε (οκ εχουν εξελιχθει τρομερα τα ψιλα λαδια ωστε να μη χανουν ευκολα τις ιδιοτητες τους ακομα και σε θερμα κλιματα) αλλα απο την αλλη, οι ανοχες που εχει ενα μοτερ απο την αρχη της ζωης του μεχρι και τα 60-70.000km δεν ειναι οι ιδιες.
Συμφωνω και με αυτο: απο εκει κ περα λεπταινει πολυ το λαδι απο την πολυχρησια κ λιγο κ οι ανοχες που εχει παρει το μοτερ(εντος λογικων οριων)λογικο ειναι στα 15.000 να σου λειπει λαδι.
Για μενα κανε ενα τσεκ με αλλα λαδια, με λιγο πιο χοντρα...και εδω ειμαστε παλι. (τι νουμερο λαδι του φορας τωρα?)

mger
31-03-12, 17:12
λιγο ασχετο με το θεμα ... μηπως μπορειτε να μου πειτε αν εχει φιλτρο βενζινας και που ειναι ? για auris 1.6 '07 ???

teo7toyota
06-04-12, 18:45
καλισπερα και μενα στα 14000 χιλιομετρα μου εκαψε 4 λιτρα...και μου λενε οτι ειναι φισιολογικο....μας δουλεβουν κανονικα....και εχο κανι 40000 χιλιομετρα απαραδεκτο

PeterIoannou
06-04-12, 20:18
λιγο ασχετο με το θεμα ... μηπως μπορειτε να μου πειτε αν εχει φιλτρο βενζινας και που ειναι ? για auris 1.6 '07 ???
Από τα σχέδια, φαίνεται πως δεν υπάρχει φίλτρο.
Δες εδώ: http://www.toyodiy.com/parts/p_E_2007_TOYOTA_AURIS_ZRE151L-AHMNKW_7701.4.html?hl=23221
Πάντως, και στο Auris η τιμή της εργοστασιακής αντλίας βενζίνης (όλο το πακέτο) ... πονάει!

christos86
06-04-12, 21:22
Τίποτα πλέον δεν είναι γνήσιο Made in Japan. τίποτα καινούριο δεν έχει την ίδια αντοχή που είχαν τα παλιά γιαπωνέζικα...ποτέ δεν μπόρεσα να εμπιστευτώ μια αντιπροσωπεία πάντα ψέμματα λένε όπως και οι πολιτικοί..Σε Ε12 1.6 που έχω εγώ έβαζα 10W-40 όταν ρώτησα τον μηχανικό της TOYOTA τι βάζει στο δικό του Ε12 1.6 μου είπε 5W-30.Τότε γιατί μου βάζεις 10W-40 τον ρώτησα αφού κανονικά παίρνει 5W-30...Αυτά προωθεί η εταιρία, είπε!
Αν έχεις εγγύηση να σου αλλάξουν μοτέρ, δεν ανεβάζεις 8000+ στροφές για να καις λάδι!Επίσης, μην κρατάς τόσο πολύ τα λάδια κάθε 10000 πιστεύω είναι αρκετά!

LITHOGRAFOS2002
19-06-12, 00:20
4 λιτρα λαδι δεν θεωρειτε φυσιολογικο αλλο που ακουσα στα 7500 ειχε καψει 3 και κατεβασαν μοτερ