PDA

Επιστροφή στο Forum : AURIS και "γρήγορη" έκδοση...


mikess
25-01-12, 11:51
Είναι λάθος κατα τη γνώμη μου που η toyota δεν έβγαλε γρήγορη έκδοση για το auris όπως είχε κάνει με την corolla... Απευθύνεται υποτίθεται στο νεανικό κοινό, αλλά ουσιαστικά έχει οικογενειακούς προσανατολισμούς με στόχο την οικονομία...
Η βελτίωση των επιδόσεων στοιχίζει την έλλειψη της εγγύησης...

corollapatra
25-01-12, 11:58
Σύμφωνα με κάποια δημοσιεύματα, κάτι καλό ετοιμάζει... Δες εδώ (http://www.corollaclub.com/forums/showthread.php?t=22114)...

mikess
25-01-12, 12:11
Πολύ καλό. Μακάρι να έρθει και εδώ, αν και πιστεύω οτι έχει δοθεί βάρος από την toyota σε μοντέλα με υβριδικό χαρακτήρα. Όπως το c-prius. Ένα μικρό υβριδικό που πιστεύω οτι δεν χρειαζόταν να έρθει στην Ελλάδα αφού υπάρχει υβριδικό auris και yaris..

Victhor
25-01-12, 13:18
Πολύ καλό. Μακάρι να έρθει και εδώ, αν και πιστεύω οτι έχει δοθεί βάρος από την toyota σε μοντέλα με υβριδικό χαρακτήρα. Όπως το c-prius. Ένα μικρό υβριδικό που πιστεύω οτι δεν χρειαζόταν να έρθει στην Ελλάδα αφού υπάρχει υβριδικό auris και yaris..

Το Prius-C απ'ότι κατάλαβα δεν θα'ρθει Ευρώπη, είναι για την αγορά της Ιαπωνίας και Αμερικής. Και νομίζω πως είναι αργά για να βγάλει κανένα κομπρεσοράτο Auris, η Toyota ήδη ετοιμάζει τον διάδοχο του Auris που σύμφωνα με τις φήμες θα ονομάζεται πάλι Corolla και θα φοράει τούρμπο κινητήρες μέχρι 200 άλογα.

http://www.themotorreport.com.au/53199/2013-toyota-corolla-spied-testing

http://www.thedetroitbureau.com/2012/01/toyota-ready-to-fight-back-with-downsized-turbo-engines/

aliengoa
25-01-12, 22:32
Εγώ πίστευα πως δεν προορίζοταν για νεανικό κοινό αλλα για οικογένειες!! Άλλωστε η αντιπαράθεση είναι με το Golf που, ειδικά στο εξωτερικό, είναι το κατεξοχήν οικογενειακό (βλέπε Γερμανία). Βέβαια, μιλάμε για συνθήκες πόλης και γενικά για το κλείνον άστυ καθότι πολλοί είναι αυτοί που προτιμάνε μεγαλύτερα σε μέγεθος αμάξια και τύπου sedan.

mikess
26-01-12, 00:31
To Golf είναι οικογενειακό και "πολεμικό". Auris μόνο το πρώτο. Θα έπρεπε να υπήρχε και το δεύτερο...

aliengoa
26-01-12, 19:30
To Golf είναι οικογενειακό και "πολεμικό". Auris μόνο το πρώτο. Θα έπρεπε να υπήρχε και το δεύτερο...

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.

Black Pearl
27-01-12, 08:48
Το Golf ειναι απλα και καθαρα ενα προιον μαρκετινγκ σημερα και μονο, δεν ειναι οπως παλια!
Γιατι Golf και οχι Α3 ή Leon?

Σημερα πλασαρεται, απο περιοδικα-τηλεοραση-ραδιο-ιντερνετ ως το αυτοκινητο που τα κανει ολα, αρεσει σε ολους (σιγα τη σχεδιαση να πουμε) και ειναι ο αρχηγος παντα της κατηγοριας. Μαλιστα...

:censored

aliengoa
27-01-12, 20:49
Το Golf ειναι απλα και καθαρα ενα προιον μαρκετινγκ σημερα και μονο, δεν ειναι οπως παλια!
Γιατι Golf και οχι Α3 ή Leon?

Σημερα πλασαρεται, απο περιοδικα-τηλεοραση-ραδιο-ιντερνετ ως το αυτοκινητο που τα κανει ολα, αρεσει σε ολους (σιγα τη σχεδιαση να πουμε) και ειναι ο αρχηγος παντα της κατηγοριας. Μαλιστα...

:censored

Έχεις οδηγήσει Golf;
Γιατι μας έχεις παρεξηγήσει και νομίζεις πως ότι λέμε είναι αναπαραγωγή απο τα περιοδικά αυτοκινήτου;

Victhor
27-01-12, 22:09
Έχεις οδηγήσει Golf;
Γιατι μας έχεις παρεξηγήσει και νομίζεις πως ότι λέμε είναι αναπαραγωγή απο τα περιοδικά αυτοκινήτου;

Γιατί ρε φίλε τι έχει το Golf? Έχω 4 φίλους με Golf και να σου πω την αλήθεια δεν είδα τίποτα ΟΑΟΥ σ'αυτό το αμάξι.

aliengoa
27-01-12, 22:17
Γιατί ρε φίλε τι έχει το Golf?

Έχει σπορ εκδόσεις! (Αρε Corollara TS που είσαι...)

Για να το λήξω εδώ το θέμα θα πω το εξής,

Κρίμα που το Auris δεν έχει sport εκδόσεις. Αν κάποιος θέλει να πάρει πχ το Leon 1.8 TSi ή το Golf GTi η Toyota δεν έχει κάτι αντίστοιχο...

Έτσι ξεκίνησε αυτό το θέμα και καταλήξαμε ως συνήθως να κάνουμε σύγκριση (γενικότερα) για άλλη μια φορά Γερμανικών με Γιανωνέζικων, ποια είναι τα καλύτερα κλπ κλπ.

Ma-corolla
28-01-12, 14:18
ποιος είπε οτι η Τoyota δεν έχει κατι αντίστοιχο?????
Βλέπε Auris 2.2 D-cat. αξονας πολλαπλών συνδέσμων πίσω ως το μόνο Auris , 177 ίπποι και 40 κιλά ροπής . Τώρα αν δεν έρχεται στην Ελλάδα λογο της Καλής ποιοτητας ντίζελ που έχουμε αυτό ειναι άλλο θεμα ,στο εξωτερικό μια χαρά κυκλοφοράνε... Εμείς φταίμε κανένας άλλος που δεν κάνουμε καμια μήνυση στα πρατήριο καυσήμων που ξέρουμε οτι βάζει νερό. Επείσης να διευκρινίσω επειδή ακούστηκε γερμανικό Αυτοκίνητο και κινητηρας tsi θα ήθελα να πώ οτι στο εξωτερικό τα μόνα γκόλφ που βλέπουμε είναι TDI!!! OΠότε η Τοyota δεν έχασε και τίποτα μην έχοντας μικρους τουρπο κινητήρες αφου δεν διασύρθηκε σαν την VW που τις έχουν σπάσει πάρα πολύ απο αυτούς.
νεα μοντέλα Τoyota ΕΔΩ : http://www.corollaclub.com/forums/showthread.php?t=13387&page=24

mikess
28-01-12, 16:34
Καλό το Auris 2.2 D-cat ή το TRD αλλά δεν είναι όμως αυτό το θέμα. Το θέμα είναι οτι θα τα βλέπουμε σε φωτογραφίες, σε βιντεάκια youtube και όχι στους ελληνικούς δρόμους...

giorgosvet
28-01-12, 18:00
Και να ερχόταν το d-cat με 2200 κυβικά ποιός θα το αγόραζε ? και πόσο θα έκανε αφου είναι και πετρέλαιο?

Ma-corolla
28-01-12, 22:53
ρε παιδια δεν το κατάλαβα δηλαδή το γκολφ πόσο έχει????? Γιατι στο γκολφ πάτε και τα σκάτε δηλαδή ???? Στους Ελληνικους δρόμους δεν θα δουμε τετοια αυτοκινητα γιατι απλά εμείς φταίμε για τα χάλια μας, οταν το πετρέλαιο έχει νερό και τα ταξί τουλάχιστον μια φορά αλλάζουν το comon rail επείδη η ποιοτητα του πετρελαίου ειναι εκτός οριον και προδιαγραφών...

δεν βλέπω στην σελίδα τις Toyota to Auris ομως υπάρχει σε Avensis o D-cat me 31.000 ευρώ μοντέλο Sol, και το μοντέλο του 2012 με τα Led ημέρας που τα έχει στο φαναρι μιλάμε για το ολοκαίνουργιο Αvensis.

pilotos7
28-01-12, 23:54
Εγω θα αγοραζα το golf γιατι ειναι πιο ομορφο,πιο γρηγορο,πιο βελτιωσιμο,πιο στριφταδικο,πιο πολυτελες,πιο κυριλε.. και πλεον ολα εχουν την ιδια αξιοπιστια.

panagiotisfx
29-01-12, 03:27
Αντρεα μια απο τα ιδια!Η Toyota αλλαξε φιλοσοφια και τωρα πια δεν με κερδιζει σαν αγοραστη.Εγω το Civic γλυκοκοιταζα βεβαια κι οχι το golf αλλα η κριση μας θελει παντρεμενους με τα αμαξια μας..

giannis gt
29-01-12, 19:10
Αντρεα μια απο τα ιδια!Η Toyota αλλαξε φιλοσοφια και τωρα πια δεν με κερδιζει σαν αγοραστη.Εγω το Civic γλυκοκοιταζα βεβαια κι οχι το golf αλλα η κριση μας θελει παντρεμενους με τα αμαξια μας..


pilotos7 +1000000000000000;-)

Αν και ποτε δεν ετυχε να εχω ΤΟΥΟΤΑ ,οχι συνειδητα,συμφωνω απολυτα!!!
Παρολα αυτα και η κριση εχει τα καλα της.......
Περα απο την πλακα ειναι τοσο κακο να κρατησουμε αυτα που εχουμε και να μαθουμε ακομα καλυτερα και γιατι οχι με λιγα χρηματα να τα κανουμε και καλυτερα ,βελτιωνοντας τα ,οχι μονο μοτερ αλλα και απο ολα ,φρενα ,αναρτηση,στησιμο,ζαντολαστιχα.......???

giorgosvet
29-01-12, 21:25
Οσο πουλάει η Toyota παγκοσμια δύσκολα να αλλαξει φιλοσοφία.Εξάλλου το κυριότερο προσόν της είναι η παροιμιώδης αξιοπιστία της σε βάθος χρόνου και αν αυτό συνδυαστεί με το βάρος που εδωσε στην οικονομία με τους κινητήρες της και την επέκταση των υβριδικών στη γκάμα της τότε θα συνεχίσει να πουλάει κι ας μην έχει turbo βενζινοκινητήρα.

mikess
29-01-12, 22:10
Οσο πουλάει η Toyota παγκοσμια δύσκολα να αλλαξει φιλοσοφία.Εξάλλου το κυριότερο προσόν της είναι η παροιμιώδης αξιοπιστία της σε βάθος χρόνου και αν αυτό συνδυαστεί με το βάρος που εδωσε στην οικονομία με τους κινητήρες της και την επέκταση των υβριδικών στη γκάμα της τότε θα συνεχίσει να πουλάει κι ας μην έχει turbo βενζινοκινητήρα.


Φίλε giorgo, έχουμε τον ίδιο κινητήρα, εσυ σε corolla, εγώ σε auris. Θέλω να σε ρωτήσω. Τι πάχος λάστιχα φοράει το 1.4 που έχεις; Τα ίδια φοράει και το 1.6; Φαντάζομαι το ts πιο χοντρά... Το auris σε όλα τα κυβικά φοράει 205. Το δικό μου 1.4 φοράει 205 και είναι υπερβολικό για 97 άλογα... Αυτό το λέω γιατι για το κόστος τα έχουν βάλει όλα κοινά στα auris...

andreasece
29-01-12, 22:43
Η E12 1.4 από το εργοστάσιο έχει 195 λάστιχο. 205 μου φαίνεται πολύ για ένα αυτοκίνητο που ένας απ'τους κύριους στόχους του είναι η οικονομία.

aliengoa
29-01-12, 23:03
Η οικογενειακή μας Corolla f/l sdn 1.4 sol 2000 έκδοση με τον 1,4 vvti κινητήρα εργοστασιακά φορούσε 185/65/14 και ακόμα πάει πολύ καλά!

Black Pearl
30-01-12, 10:59
Ναι καλα τα λετε, βλεπετε ομως οτι οσο πατε πισω σε γενιες φορατε και στενοτερα λαστιχα? Γιατι? Ενω εχετε την ιδια δυναμη. Γιατι δεν παει αναλογα της δυναμης, αν καταφερνες ποτε να βαλεις σε Auris 14αρες ζαντες με λαστιχο 185, το αυτοκινητο δε θα παταγε πουθενα, αλλο βαρος η Corolla του 98, αλλο βαρος το Auris του 07.

Για να ειναι ετσι απο το εργοστασιο, σημαινει οτι το στησιμο του αυτοκινητου ειναι ετσι για να παταει σε 16αρα με τετοιο λαστιχο ή και παραπανω, εκει ειναι θεμα δικο σου.

giorgosvet
31-01-12, 11:17
Φίλε giorgo, έχουμε τον ίδιο κινητήρα, εσυ σε corolla, εγώ σε auris. Θέλω να σε ρωτήσω. Τι πάχος λάστιχα φοράει το 1.4 που έχεις; Τα ίδια φοράει και το 1.6; Φαντάζομαι το ts πιο χοντρά... Το auris σε όλα τα κυβικά φοράει 205. Το δικό μου 1.4 φοράει 205 και είναι υπερβολικό για 97 άλογα... Αυτό το λέω γιατι για το κόστος τα έχουν βάλει όλα κοινά στα auris...

Mikess το δικό μου φοράει 195/60/15.Νομιζω ότι και το 1.6 την ίδια διάσταση έχει.Φαντάσου όταν πήγα για αλλαγή ελαστικών ο λαστιχάς γελούσε που σε αυτοκίνητο 1400 βαζουν 195 λάστιχο το θεωρούσε υπερβολικό!Νομίζω ότι στο auris έπρεπε να αφήσουν την ίδια διάσταση (195 δηλαδη) μιας και είναι βαρύτερο από το corolla.Το 205 χειροτερεύει τη κατάσταση στις επιδόσεις.

mikess
31-01-12, 11:39
Έτσι είναι. Πατάς γκάζι και είναι "κολλημένο" στον δρόμο...

g6_saligkaros
31-01-12, 12:18
Εγω θα αγοραζα το golf γιατι ειναι πιο ομορφο,πιο γρηγορο,πιο βελτιωσιμο,πιο στριφταδικο,πιο πολυτελες,πιο κυριλε.. και πλεον ολα εχουν την ιδια αξιοπιστια.

εσυ ειδικα με το αμαξι που εχεις δεν θα επρεπε να μιλας για golf,ουτε και για τα τωρινα τογιοτα βεβαια αλλα προς θεου που θα δωσουμε αξια τωρα στα GOLF???περα απο τα πρωτα gti μια ζωη ταφοι ηταν και μολις αποφασισε να βαλει κατι πιο δυνατο αρχισα να ακουω απο πολλες μεριες οτι εχει θεμα με τα ηλεκτρολογικα του,μεχρι οτι εμενε στο δρομο.μη μιλησουμε για τα κυριλε πλαστικα της πλακας.οι διακοπτες των παραθυρων ξεβαφουν πριν 100σταρισει τα χλμτρα το τιμονι λιωνει κι ομως υπαρχουν ακομα ατομα που το γουσταρουν.

alex-g
31-01-12, 15:54
ενημερωτικά ο πιλότος πιστεύω δεν θα ασχολούνταν με golf αλά θα είχε το ποιο γρήγορο audi s3

GMASTER6
31-01-12, 16:35
ενημερωτικά ο πιλότος πιστεύω δεν θα ασχολούνταν με golf αλά θα είχε το ποιο γρήγορο audi s3

καθενας με το χαβα του...:roll:

jason
31-01-12, 16:53
ενημερωτικά ο πιλότος πιστεύω δεν θα ασχολούνταν με golf αλά θα είχε το ποιο γρήγορο audi s3

καλα εσυ μεινε με τα 125 ψοφια γερμανικα αλογακια σου:jumpers :jumpers :jumpers
καποιος να του ριξει ενα ban επιτελους :blowup

Bill_corolla
31-01-12, 20:49
Παιδιά μην το ψάχνετε δεν συγκρίνοντε τα δύο αυτοκίνητα. Το corolla είναι πολυυυυυύ μπροστά.
Σε ένα αυτοκίνητο το τελευταίο που μετράει είναι τα γκάζια του και αυτό το ξέρουν πολύ καλά στην Toyota.
Επίσης από την στιγμή που χωρίς γκάζια το Auris πουλάει περισσότερο στο Ellada δεν υπάρχει λόγος να χαλάσουν την αξιοπιστία τους για μερικούς.

http://www.autotriti.gr/data/newcars/bestseller/montela/montelaid/519.asp

http://www.autotriti.gr/data/newcars/bestseller/montela/montelaid/165.asp

agapiou
04-05-12, 08:37
Τα μυνήματα από τη χθεσινή αναστάτωση σβήστηκαν άπαντα...

Ma-corolla
23-06-12, 12:08
πληροφοριακά Αuris D-4D έχει βάρος 1300κιλά και Corolla SEDAN E 12 2002 έχει βάρος 1050κιλά. το αυρις μετρημένο σε ζυγαριά χωρίς τον οδηγό. Για τον Corolla ετσι λέει ο κατασκευαστής .
Παιδία Λιγω να μην ξεφευγουμε απο τον τιτλο αν ειναι δυνατόν γιατι το βλέπω ενα γενικο θεμα και όχι γρήγορο Auris .