PDA

Επιστροφή στο Forum : Αποχαιρετισμός στο TS


babisp
23-01-12, 20:26
Καλησπέρα σε όλους.Μετά από 8+ χρόνια χαρούμενης συμβίωσης με το κορολλάκι μου (μοντ. 2003 5πορτο) αποφάσισα να αλλάξω κατηγορία και να αλλαξοπιστίσω μετά από πάνω 20 έτη toyota μάνια.Ίσως το μεταβιβάσω στον πατερούλη μου ίσως το πουλήσω.Δεν έχω αποφασίσει ακόμα.Μου χάρισε όμορφες στιγμές αλλά δεν μπορεί να συγκριθεί με το νέο μέλος της οικογένειας μια BMW F25 x3 20d. Ούτε στο πάτημα στον δρόμο,ούτε στην απτή ποιότητα του εσωτερικού ούτε στο feedback πίσω από το τιμόνι και ας είναι και στο καινούργιο ηλεκτρικό.Καλό βράδυ και πολλά ασφαλή και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα σε όλους σας

g6_saligkaros
23-01-12, 20:38
:(.................

Γιαννης20v
24-01-12, 15:28
ισως μου το χαρισεις...:roll::o:o
καλοριζικο το νεο εργαλειο κ καλα χλμ!!

mikess
24-01-12, 15:37
Καλορίζικο....:hi


(Με χρόνια με καιρούς..... πάλι toyota θα'χεις...:hehe )

madvinegar
24-01-12, 16:16
Καλοταξιδο να ειναι. Ειναι και εντελως αλλη κατηγορία. Το X3 τζιποειδές δεν ειναι?

g6_saligkaros
24-01-12, 19:25
σαν το x5 απλα μικροτερο!

babisp
24-01-12, 21:56
Ευχαριστω εκ βάθους καρδίας όλους σας.Στην οικογένεια έχουμε και 1 yιaris 1.0 από το 2003.Αυτό το οδηγώ που και πού αλλά η ωμή αλήθεια είναι ότι όταν κατεβαίνω από το Χ3 και έχω αυτό το χαμόγελο της ευτυχίας μου είναι δύσκολο να οδηγήσω τα άλλα.Από την άλλη μου λέιπει το ξέσπασμα μετά τις 6000 και ο εκπληκτικός ήχος του TS.To X3 είναι 4κίνητο μια κλάση μικρότερο από το τωρινό Χ5.Οι διαστάσεις του είναι παρόμοιες με το Χ5 πρώτης γενιάς.Ο όγκος του με τρόμαξε αλλά είναι τρομερά εύκολο στην οδήγηση με πολύ γρήγορο τιμόνι 2,5 στροφές από άκρη σε άκρη και στήσιμο ανώτερο από το TS τολμώ να πω ακόμα και με το πρόγραμα νορμάλ στην ανάρτηση. Στο σπόρ η διαφορά είναι τεράστια.Και το περίεργο είναι ότι η μεταβλητή υποβοήθηση του τιμονιού και η ηκεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση στοίχησαν όσο περίπου μια KW variant 2 (1300 ευρώ).Μετά από καιρό συμβίωσης τολμώ να πώ ότι αν κάποιος είχε πάρει το TS για οδηγική ευχαρίστηση έκανε λάθος επιλογή.Το αμάξι είναι για ταξίδια άνετα γρήγορα και οικονομικά.Αν ήθελε κάτι σκληροπυρηνικό έκανε λάθος και έπρεπε να ρίξει λεφτά σε αναρτήσεις και άλλες βελτιώσεις.Από επιδόσεις ήταν πάντως μια χαρά.Συγνώμη για το μαρκυσκελές πόστ

corollapatra
25-01-12, 09:26
Μετά από καιρό συμβίωσης τολμώ να πώ ότι αν κάποιος είχε πάρει το TS για οδηγική ευχαρίστηση έκανε λάθος επιλογή
Έτσι όπως τα λες, φαίνεται ότι κάτι τέτοιο είχες στο μυαλό σου και εσύ όταν αγόρασες την TS. Είναι γνωστό ότι το βασικό σημείο που υστερούσαν τα T-Sport έναντι του ανταγωνισμού ήταν η οδηγική συμπεριφορά και το στήσιμο. Αλλά με μία KW στρίβει πολύ καλύτερα από μία Χ3 με όσα συστήματα και εάν αυτή έχει επάνω... Για την ποιότητα κατασκευής επίσης δεν είναι συγκρίσιμα τα μεγέθη αφού μιλάμε για τελείως διαφορετική κατηγορία αυτοκινήτων και τιμής.

Οπότε απλά έκανες άλμα δυο-τριών κατηγοριών με τη μία και λογικό είναι να σου φαίνεται τόσο έντονη η διαφορά.

Καλοτάξιδο το νέο σου αυτοκίνητο...

babisp
25-01-12, 16:25
corollapatra Από την αρχή ήξερα τι ακριβώς να περιμένω από το αμάξι για αυτό το λόγω δεν έχω ρίξει ούτε 1 ευρώ για βελτιώσεις.Το αμάξι είναι μαμά 100%.Για το σκοπό που το ήθελα έκανε μια χαρά τι δουλειά του.Αν ήθελα σπόρ θα είχα πάρει την Σέλικα TS.Το σκεπτικό του σχόλιου μου για το στρίψιμο είναι ότι αν το Χ3 που συγκρίνεται με το Ραβ4 φαίνεται ότι πατάει καλύτερα από την κορόλλα δεν μπορώ να φανταστώ μια 3άρα με αντίστοιχη ανάρτηση.Μίλησα για το feeling πίσω από το τιμόνι.Την αίσθηση όταν το στρίβεις πως και που πατάνε οι τροχοί.Δυστυχώς το TS δεν έχει αυτό το feeling.Το ξαναλέεω ότι όταν πήρα το TS για αυτό που ήθελα με κάλυψε.Απλώς τώρα ήθελα να αλλάξω κατηγορία οχήματος

GMASTER6
25-01-12, 16:51
καλοριζικο το x3!Δεν εχεις αδικο απο το feedback που λαμβανεις απο το αυτοκινητο,αν και τζιποειδες στριβει τρομερα και σιγουρα ανωτερα απο μια αντιστοιχη νορμαλ ts.Δεν ειναι τυχαιο αλλωστε οτι μια (νομιζω)μαμα x3 ξεβρακωσε σε χρονους πολλα μικρα και μεγαλα gti με πολλες η λιγες βελτιωσεις στο φετινο gtcc στην τριπολη...
Και για να σε πορωσω ακομα περισσοτερο με το νεο σου αυτοκινητο παρε και μια φωτο απο το gtcc που προανεφερα:mrgreen:
http://www.photorallypress.gr/index.php?option=com_zoom&Itemid=41&page=view&catid=842&PageNo=3&key=31&hit=1

corollapatra
25-01-12, 17:02
Ξαναβάζω το δικό σου ποστ: Μετά από καιρό συμβίωσης τολμώ να πώ ότι αν κάποιος είχε πάρει το TS για οδηγική ευχαρίστηση έκανε λάθος επιλογή
Με βάση αυτό είπα αυτά που είπα. Το αναφέρεις σα να το διαπίστωσες αυτό μετά από κάποιο αρκετό διάστημα. Προφανώς κάτι άλλο εννοούσες... Όπως και να έχει, έχεις ένα κορυφαίο αυτ/το, αυτό δε χωρά καμία αμφιβολία...

mikess
25-01-12, 18:56
Γενικά η bmw ανήκει στην premium κατηγορία. Από θέμα ποιότητας δεν μπορείς να την συγκρίνεις με την toyota αλλά με την lexus.

neoklis
25-01-12, 19:42
Γενικά η bmw ανήκει στην premium κατηγορία. Από θέμα ποιότητας δεν μπορείς να την συγκρίνεις με την toyota αλλά με την lexus.
σωστά έτσι έτσι bmw vs lexus εκεί την πίνουν :bananaτα γερμανικά rx400 k.t.l
έχω κάνει βόλτα με πολλά lexus μέχρι το IS-F

sotoskap
25-01-12, 20:45
http://www.youtube.com/watch?v=uSgwv4M6HEg

http://www.youtube.com/watch?v=90ESKYyBxyU&feature=related