PDA

Επιστροφή στο Forum : Auris 1.4 D-4d Turbo blown


kingdragon
17-10-11, 19:32
Καλησπέρα.

Μέχρι πρόσφατα χωρίς προβλήματα και σχεδόν 110.000χμ στο κοντέρ σε 3μισυ χρόνια και εδώ και 2 περίπου βδομάδες :fierydevil...

Λοπόν αρχικά παρατήρησα ότι μετά από φουλάρισμα την επόμενη μέρα η τελική από 180 πήγα στα 150 με το ζόρι. Ανηφόρες που έβγαινα με 130-145 5 άτομα clima και φορτωμένος και με την 5η με το ζόρι 90 και με 3η...1800 με 3200 το turbo δούλευε στα καλά του και μετά από αυτό γιοκ..ατμόσφαιρα

Αντιπροσωπεία λοιπόν και μετά πό έλεγχο η EGR valve μαύρα χάλια, φίλτρο πετρελαίου μια από τα ίδια και το clue η τουρμπίνα off......

Κανείς με το ίδιο πρόβλημα?

Α και περιμένω απάντηση από τα κεντρικά για το αν θα αλλάξουν το Turbo ...έλεος!!!

giannis gt
17-10-11, 19:53
Αν αποδειχτει φιλε μου οτι η ζημια η οποιδηποτε ,εγινε απο κακης ποιοτητα καυσιμου και συγκεκριμενα για σενα πετρελαιου τοτε ΚΑΜΜΙΑ εταιρια δεν αποζημιωνει τον πελατη,δυστυχως!!!

kingdragon
17-10-11, 20:11
Το θέμα είναι ότι υπάρχει συγκεκριμένη παρτίδα από τουρμπίνες που φοράει το Auris και είναι οι Garret NV5444 που είναι ελαττωματικές. οπότε...

abstavros
18-10-11, 03:07
Άκουσα πρόβλημα τουρμπίνας σε Yaris με τον ίδιο κινητήρα.
Αν δεν κάνω λάθος του την αντικατέστησαν.
Λεπτομέρειες δεν ξέρω, αλλά θα δω αν μπορώ να μάθω.

mpriskot
18-10-11, 12:18
στο αγγλικό φόρουμ της toyota είναι σύνηθες το πρόβλημα με τις λερωμερες βαλβίδες EGR. έχουν κανει και "καντο μονος σου" οδηγό για το καθάρισμα.

πέρνα και από κει μια βόλτα να τσεκαρεις ή κάνε αναζήτηση για EGR valve

kingdragon
25-10-11, 11:13
Λοιπόν ναι όντως υπάρχει πρόβλημα με παρτίδα από τουρμπίνες στους κινητήρες ND-TV (1.4 D-4d) που φοράνε τα Auris και Yaris, όπως επίσης και μπέκ τα οποί αδεν είναι ενισχυμένα-κατάλληλα για τα ελληνικά δεδομένα....

Ma-corolla
28-12-11, 23:23
piadia το πρόβλημα δεν είναι στα καυσιμα αλλά πρέπει να κρυώνουμε τις τουρμίνες μας πρέπει να περιμένουμε μεχρι να κρυώσει σιγα σιγά και μετά να σβηνουμε το έχω συζητησει με μηχανικό στην Γερμανια τα ιδια μου ειπε μου ειπε πρέπει να προσέχουμε την τουρμπίνα να μην σβηνουμε αμεσως το αυτοκινητο.

panosg28
29-12-11, 20:17
piadia το πρόβλημα δεν είναι στα καυσιμα αλλά πρέπει να κρυώνουμε τις τουρμίνες μας πρέπει να περιμένουμε μεχρι να κρυώσει σιγα σιγά και μετά να σβηνουμε το έχω συζητησει με μηχανικό στην Γερμανια τα ιδια μου ειπε μου ειπε πρέπει να προσέχουμε την τουρμπίνα να μην σβηνουμε αμεσως το αυτοκινητο.
ετσι ειναι παιδια η τουρμπινα θελει ζεσταμα πριν αρχισουμε να την ζοριζουμε και ξεπυρωμα μετα απο γκαζια!! για προβλημα turbo ξερω μονο για καταναλωση λαδιου οτι εχουν αλλαξει τουρμπινες. για την egr για να μην βουλωνει θελει καλο πετρελαιο:question και πατημα οχι συνεχεια χαμηλες στροφες και γρηγορες αλλαγες δηλ πρωτη δευτερα τριτη και παμε με 40 χλμ παντος για τα μπεκ αν εχει καποιος ακουστα το βελτιωτικο τησ tunap να παρει και να ριξει το εχω δουλεψει σε ταξι και εχω δει μεγαλη διαφορα στα μπεκ

NikiforosGT
07-01-12, 18:58
piadia το πρόβλημα δεν είναι στα καυσιμα αλλά πρέπει να κρυώνουμε τις τουρμίνες μας πρέπει να περιμένουμε μεχρι να κρυώσει σιγα σιγά και μετά να σβηνουμε το έχω συζητησει με μηχανικό στην Γερμανια τα ιδια μου ειπε μου ειπε πρέπει να προσέχουμε την τουρμπίνα να μην σβηνουμε αμεσως το αυτοκινητο.

Αυτος ειναι ο λογος τς υπαρξης των turbotimer! και εγω δεν προσεχα την δικια μου και τωρα αρχισε να μου καιει λαδακια απο τον αξονα! δλδ φευγουν στην εξατμιση, σε καποιο καιρο θα θελει το service της. Οι τουρμπινες που λετε γιατι εχουν βγει προβληματικες? δλδ τι πρόβλημα παρουσιάζουν?

Υ.Γ η τουρμπινα δεν μπορεί να χαλάσει από νοθευμένο καύσιμο, αφού μόνο με σκέτο αέρα δουλευει! πιστευω πως οφειλεται σε λανθασμενη χρηση του turbo, δλδ εκκινησεις και σβησιμο οπως ειπατε και παραπανω.

Ma-corolla
10-01-12, 16:55
Αυτος ειναι ο λογος τς υπαρξης των turbotimer! και εγω δεν προσεχα την δικια μου και τωρα αρχισε να μου καιει λαδακια απο τον αξονα! δλδ φευγουν στην εξατμιση, σε καποιο καιρο θα θελει το service της. Οι τουρμπινες που λετε γιατι εχουν βγει προβληματικες? δλδ τι πρόβλημα παρουσιάζουν?

Υ.Γ η τουρμπινα δεν μπορεί να χαλάσει από νοθευμένο καύσιμο, αφού μόνο με σκέτο αέρα δουλευει! πιστευω πως οφειλεται σε λανθασμενη χρηση του turbo, δλδ εκκινησεις και σβησιμο οπως ειπατε και παραπανω.

Ετσι Ακριβώς δεν χαλάει η τουρμπίνα απο το καύσιμο, το καύσιμο μπορούμε να το δούμε στην απόκριση του αυτοκινήτου και ήχο ,λειτουργεία. Τώρα επειδή ειχα στο μυαλό μου περιπτώσεις απο το αδερφό φόρουμ yarisclub.gr που λέγανε για ζημειές στα νεα 1.4 ρώτησα των μηχανικό από περιέργεια(με δεδομένο τοι ειμαι σε μια χώρα που το 60% είναι ντιζελ) και μου είπε ακριβώς για την τουρμπίνα οσα προανέφερα επειδή δεν έχουμε συνηθίσει να περιμένουμε κανενα δυο λεπτάκια μέχρι να σβήνουμε τα turbo Diesel μας καλό θα είναι να το κάνουμε.
Οσον αφορά το τουρμπο Timmer εάν κάποιος προσπαθήσει να κλέψει το αυτοκίνητο εκείνη την στιγμή που είναι ακόμα αναμμένο τι γίνεται? υπάρχει απόκριση στο γκάζι?

g6_saligkaros
10-01-12, 17:35
Ετσι Ακριβώς δεν χαλάει η τουρμπίνα απο το καύσιμο, το καύσιμο μπορούμε να το δούμε στην απόκριση του αυτοκινήτου και ήχο ,λειτουργεία. Τώρα επειδή ειχα στο μυαλό μου περιπτώσεις απο το αδερφό φόρουμ yarisclub.gr που λέγανε για ζημειές στα νεα 1.4 ρώτησα των μηχανικό από περιέργεια(με δεδομένο τοι ειμαι σε μια χώρα που το 60% είναι ντιζελ) και μου είπε ακριβώς για την τουρμπίνα οσα προανέφερα επειδή δεν έχουμε συνηθίσει να περιμένουμε κανενα δυο λεπτάκια μέχρι να σβήνουμε τα turbo Diesel μας καλό θα είναι να το κάνουμε.
Οσον αφορά το τουρμπο Timmer εάν κάποιος προσπαθήσει να κλέψει το αυτοκίνητο εκείνη την στιγμή που είναι ακόμα αναμμένο τι γίνεται? υπάρχει απόκριση στο γκάζι?

καταρχην υπαρχει ενα κλειδωμενο τιμονι που θα τον απασχολησει,μετα υπαρχει η επιλογη να το συνδεσεις στο χειροφρενο κ μολις το κατεβασεις να σβησει..

NikiforosGT
10-01-12, 18:27
Αν το αμαξι έχει συναγερμο δουλευει κανονικα και ας ειναι ανοιχτο το μοτερ απο το turbo timer! επισης εχει ασφαλεια με το χειροφρενο, δλδ αν το χειροφρενο λυθει τοτε το μοτερ σβηνει!
όμως το turbo timer δεν ειναι κάτι αναγκαιο και υποχρεωτικό, όπως ειχα ξαναπει ποτε δεν εχω βαλει, αν αφηνουμε λιγο το αμαξι στο ρελαντι 1-2 λεπτα οταν παρκαρουμε ειμαστε μια χαρα, εξαλου ποσο νομιζεται πως ρυθμιζουν τα turbo tιmer όσοι εχουν? εδώ που μενω εγω παρκαρω σε ανηφορες-κατηφορες και δεν θελω να μην εχω ταχυτητα μεσα! οταν ξερουμε οτι θα παρκαρουμε δεν τουρμπιζουμε και μετα παμε και σταματαμε! λογικό!

Ma-corolla
10-01-12, 22:57
Εγινε ευχαριστώ πολύ παιδια.
Ναι βασικά οταν ξέρεις οτι πάς σε λίγο για παρκάρισμα απλά το κρατάς και με πολύ χαμηλές στροφές και εν κινήσει και μετά απλά το κρατάς λιγότερο χρόνο αναμμένο περιμένοντας αφου ξέρεις ότι οι στροφές σου δεν ανέβηκαν και η τουρμπίνα δεν δούλεψε.

kingdragon
14-05-12, 17:57
Λοιπόν μετά από καιρό επανέρχομαι στο θέμα.

Στη δικιά μου περίπτωση η τουρμπίνα έπαθε ζημιά καθαρά από αστοχία υλικού. (από την πρώτη ημέρα τοποθετήθηκε turbo timer και επί χρόνια είμαι ιδιοκτήτης βελτιωμένων turbo αυτοκινήτων άρα το δούλεμα το γνωρίζω από πρώτο χέρι).
Τώρα όσων αφορά τα μπεκ εδώ η ζημιά προκλήθηκε από κακή παρτίδα καυσίμου αλλά το φταίξιμο είναι και εδώ της Toyota αφού δεν τοποθέτησε εξαρχής μπεκ με διπλό φίλτρο όπως στα Auris με το μοτέρ με τις 6 ταχύτητες, όπου πέρα από επιμέρους βελτιώσεις τοποθετήθηκε και νέα τουρμπίνα πιο ανθεκτική και με διαφορετικά πτερύγια.
Τώρα φοράω τη συγκεκριμένη καθώς και τα νέα μπεκ.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Όσοι κάτοχοι πετρελαίου ρίξτε και ματιά στα FP filters στο google...Έχω βάλει το διπλο και η διαφορά είναι αισθητή και στην κατανάλωση ακαι στις επιδόσεις.....

MARMEL
14-05-12, 23:03
το θεμα ειναι σε καλυψε καπου η τουοτα?

kingdragon
15-05-12, 23:40
Βεβαίως αφού ανέλαβε τα πάντα η ίδια. Το μόνο που χρεωθηκα ήταν το φίλτρο πετρελαίου. Αποδείχθηκε ποσο σοβαρή εταιρεία είναι και επίσης τα παιδιά της αντιπροσωπείας του Κιλκίς.

MARMEL
15-05-12, 23:54
παλι καλα....

καλα χιλιομετρα!!!!!

Ma-corolla
23-06-12, 11:59
Λοιπόν μετά από καιρό επανέρχομαι στο θέμα.


Τώρα φοράω τη συγκεκριμένη καθώς και τα νέα μπεκ.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Όσοι κάτοχοι πετρελαίου ρίξτε και ματιά στα FP filters στο google...Έχω βάλει το διπλο και η διαφορά είναι αισθητή και στην κατανάλωση ακαι στις επιδόσεις.....

συμπέρασμα υπάρχουν δυο τουρμπίνες Τoyota??? και το αλλο που λες υπάρχουν φίλτρα ??? Δεν το ξέρω ? εχω Αuris D-4D 1.4 με το 5 ταχυτο κιβώτιο. Φιλτρο καυσιμου δεν εχω αλλάξει στο τελευταίο σερβις ειναι σοβαρό? στα 45.000km.

kostas auris
13-12-12, 23:45
Βεβαίως αφού ανέλαβε τα πάντα η ίδια. Το μόνο που χρεωθηκα ήταν το φίλτρο πετρελαίου. Αποδείχθηκε ποσο σοβαρή εταιρεία είναι και επίσης τα παιδιά της αντιπροσωπείας του Κιλκίς.
Σβήσε σε παρακαλώ αν μπορείς τα προσωποικά σου μήνυματα γιατί εισαι φουλ,και δεν μπορώ να σου στείλω..

PeterIoannou
14-12-12, 00:33
καταρχην υπαρχει ενα κλειδωμενο τιμονι που θα τον απασχολησει,μετα υπαρχει η επιλογη να το συνδεσεις στο χειροφρενο κ μολις το κατεβασεις να σβησει..
Αν κάποιος θέλει να σου κλέψει το αυτοκίνητο, ούτε κλειδωμένο τιμόνι, ούτε συναγερμός μπορεί να τον εμποδίσει.