PDA

Επιστροφή στο Forum : Toyota Auris TRD με κομπρέσσορα


espoff
12-10-11, 00:53
δεν ξέρω τι ειναι τούτο αλλά ακούγεται ωραιότατο, κομπρέσσορας στον 1.6 και 181 αλόγατα με 20+ κιλά ροπής. το θέμα είναι πως το κάνεις στην ελλάδα

http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=2440&comp=toyota

Lynx
12-10-11, 02:00
Πολύ ωραίο το Auris TRD... μακάρι να έρθει, να χτυπήσεις και τον ανταγωνισμό των Γερμανών, αλλά πολύ χλωμό!! Τουλάχιστον δίνει ιδέες στους κατόχους Auris καθώς και ανταλλακτικά και λογικά κάποια κιτ βελτίωσεις!!!

Dr.Saimon
12-10-11, 11:34
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

αντε να ερθει ελλαδα.

espoff
13-10-11, 09:25
Πολύ ωραίο το Auris TRD... μακάρι να έρθει, να χτυπήσεις και τον ανταγωνισμό των Γερμανών, αλλά πολύ χλωμό!! Τουλάχιστον δίνει ιδέες στους κατόχους Auris καθώς και ανταλλακτικά και λογικά κάποια κιτ βελτίωσεις!!!

όπως τα λες είναι δύσκολα για επίσημα αλλά κάπως πιο εύκολα και πιθανά αν ψαχτείς

giannis gt
13-10-11, 22:21
Καλο ακουγεται αλλα δεν νομιζω να ερθει εδω!
Αλλα και να ερθει αν κανει κανα 30αρι χιλαιρικα φουλ ,δυσκολοι καιροι!
Με δεδομενου οτι το απλο φουλ θα κανει κανα 24αρι χιλιαρικα!!!Το φουλ φουλ εννοω ε!
Παντως αν βγαζει και 180+ αλογα θα ειναι καλο!Αλλα απο καταναλωση οι ατιμοι οι κομπρεσορες ειναι καπως......!!!!Εναντι των τουρμπο λεω ε!!!

pilotos7
13-10-11, 23:11
20 κιλα ροπη???Γελαει ο κοσμος..!!

giannis gt
15-10-11, 12:51
Τι λιγο ειναι εννοεις?
Ενταξει μωρε ο κομπρεσορας δεν βγαζει ροπη οπως το τουρμπο!!!Εχει γραμμικη λειτουργια!!!Θα εχει πολυ αξιοποιησημη δυναμη και οδηγησιμοτητα!!!

pilotos7
15-10-11, 13:13
Λίγο δεν ειναι???

Lynx
15-10-11, 15:16
Μου επιτρέπεται να κάνω μια παρένθεση ρε παιδιά...

Γνωρίζεται ότι στην υπόλοιπη Ευρώπη (στην Γερμανία πρέπει να είδα) ότι έχει κυκλοφορίσει το Auris Kompressor Black&White Limited Edition 1800cc με 240Hp και 278Nm και 0-100 στα 6,8sec?? Κόστιζε 31000€!!

Sorry παιδιά, έχει γραφτεί κάπου αυτό, το ξέρετε!!!

kostas auris
15-10-11, 15:30
Μου επιτρέπεται να κάνω μια παρένθεση ρε παιδιά...

Γνωρίζεται ότι στην υπόλοιπη Ευρώπη (στην Γερμανία πρέπει να είδα) ότι έχει κυκλοφορίσει το Auris Kompressor Black&White Limited Edition 1800cc με 240Hp και 278Nm και 0-100 στα 6,8sec?? Κόστιζε 31000€!!

Sorry παιδιά, έχει γραφτεί κάπου αυτό, το ξέρετε!!!
Φανταστήτε πόσο θα κοστίζη στην Ελλαδίτσα μας..

giannis gt
15-10-11, 20:32
Πανω απο 400000 Ευρωπουλα σιγουρα!!!
Πιλοτε οντως λιγη ειναι η ροπη και ειδικα εναντι των τουρμπο 1.6 του ανταγωνισμου αλλα ειναι λογικο αφου οπως ειπα οι κομπρεσορες δεν δινουν ροπη εναντι των τουρμπο!
Εχουν αλλα καλα!
Αφου εχουν κομπλεξ οι Ιαπωνες και η ΤΟΥΟΤΑ να μην βαλουν τουρμπο ,εγ τους φταιω???
Ενταξει ΤΟΥΟΤΑ μας πεισατε τοσα χρονια με την ατμοσφαιρα και οτι δεν θελατε τουρμπο αλλα ειναι ωρα για ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ γιατι καλοι οι κομπρεσορες αλλα και η Mercedes που τους ειχε τους εβγαλε!!!!
Δεν θα σε παρεξηγησουν οι Ευρωπαιοι ΤΟΥΟΤΑ βαλε τουρμπο και ασε τα ημιμετρα!!!:D:p

espoff
17-10-11, 10:03
τι να πεις; κρίμα για άλλη μια φορά που δε φέρνουν εδώ τέτοιες εκδόσεις, ας κοστίζουν και παραπάνω, τουλάχιστον να υπάρχει η επιλογή, η δυνατότητα αγοράς έστω και ως μεταχειρισμένου κάποια στιγμή

aliengoa
25-01-12, 23:28
εδώ δεν βγάζει νέα Celica και MR2, κινητήρα τούρμπο περιμένετε να βγάλει; Αυτοί το γύρισαν στα υβριδικά τώρα και γίνεται χαμός στην Αμερική! Αντε τώρα να τους αλλάξουμε τα μυαλά...

alan
26-01-12, 13:02
και πολυ καλα έκαναν.

aliengoa
26-01-12, 19:28
προσωπική σου άποψη.
Εγώ θεωρώ πως θα μπορούσαν να βγάλουν ΚΑΙ τούρμπο εκδόσεις. Η Toyota ανέκαθεν κατασκεύαζε απο τους καλύτερους κινητήρες, και απο πλευράς απόδοσης αλλα και οικονομίας. Πρέπει να πάρουν μαθήματα απο τον όμιλο VAG ;-)

Black Pearl
27-01-12, 09:10
Πρέπει να πάρουν μαθήματα απο τον όμιλο VAG ;-)
Συμφωνω οτι θα επρεπε να βγαζουν ΚΑΙ κινητηρες τουρμπο, οπως προτασσει η μοδα των καιρων αλλα αληθεια, ποιος θα παρει μαθηματα απο ποιον?
Η Toyota σιγουρα οχι! Οταν η Toyota εβγαζε 20βαλβιδα μοτερ στα 1.6 λιτρα, τουρμπο κινητηρες ακομα και στα 1.3 λιτρα, η VW δεν ειχε ανακαλυψει ακομα τις 16 βαλβιδες και σε διλιτρα μοτερ ειχες μεταβιας αποδοση 120 αλογων.
Μιλαμε για το τεχνολογικο χαος!!!!

Ετσι και σημερα, η Toyota ειναι ηδη 10 χρονια μπροστα σε τεχνολογια υβριδικη, γιατι τολμησε (η μονη) και φαινεται οτι της καθεται. Απο ποτε βγαζει σε μαζικη παραγωγη υβριδικη τεχνολογια, γνωριζουμε?

Μη λεμε λοιπον οτι θελουμε, η ιστορια επαναλαμβανεται, απλα στο ελλαντα εγω εσυ και ο χ ψ, που εχουμε αλλο σκεπτικο, που θελουμε το γκαζι μας, που θελουμε τα παλια καλα μοτερ των ιαπωνων, δεν τα απολαμβανουμε γιατι δεν τα εισαγουμε απλα, οχι οτι δεν υπαρχουν! Καμια σχεση η μια αγορα με την αλλη. Αλλο Ευρωπη, αλλο Αμερικη, αλλο Ασια!
Για να σου πλασαρουν εσενα σαν Ευρωπη, υβριδικη τεχνολογια, σημαινει οτι καποιοι την αγοραζουν και την θελουν.
Αναζητηστε αλλου τα αιτια λοιπον που δεν απολαμβανουμε πλεον γρηγορα Toyota σε λογικα χρηματα στη χωρα μας.

mikess
27-01-12, 11:27
Οι μικροί τούρμπο κινητήρες είναι μονόδρομος σήμερα για την Ελλάδα σύμφωνα με την φορολογία που ισχύει. Από την άλλη όμως κανένας Ιάπωνας κατασκευαστής δεν εφάρμόζει τα μικρά τούρμπο. Μήπως υπάρχει θέμα αξιοπιστίας? Γιατί τεχνογνωσία σίγουρα υπάρχει...
Κάποιος που θα πάρει μεταχειρισμένο γρήγορο θα προτιμήσει μικρό τούρμπο ή ένα άλλο ατμοσφαιρικό με τα ίδια άλογα αλλα πιο πολλά κυβικά? Μάλλον το δεύτερο.
Σίγουρα το auris είναι πολύ καλό μοντέλο, με υβριδική τεχνολογία και άλλα καλά, πλην όμως είναι low profile..

Victhor
27-01-12, 13:12
Πριν λίγες μέρες διάβασα ότι η Toyota άρχισε συνεργασία με τη Gazoo Racing για την κατασκευή μικρών τούρμπο κινητήρων. Επίσης με τη Gazoo Racing ετοιμάζουν κάποια μελλοντικά σπορ μοντέλα.

http://www.protothema.gr/car-and-speed/tech/article/?aid=172655

http://www.autoblog.com/2012/01/20/toyota-getting-help-from-gazoo-racing-to-bring-downsized-turbo-e/

akis_1
27-01-12, 13:29
Συμφωνω οτι θα επρεπε να βγαζουν ΚΑΙ κινητηρες τουρμπο, οπως προτασσει η μοδα των καιρων αλλα αληθεια, ποιος θα παρει μαθηματα απο ποιον?
Η Toyota σιγουρα οχι! Οταν η Toyota εβγαζε 20βαλβιδα μοτερ στα 1.6 λιτρα, τουρμπο κινητηρες ακομα και στα 1.3 λιτρα, η VW δεν ειχε ανακαλυψει ακομα τις 16 βαλβιδες και σε διλιτρα μοτερ ειχες μεταβιας αποδοση 120 αλογων.
Μιλαμε για το τεχνολογικο χαος!!!!

Ετσι και σημερα, η Toyota ειναι ηδη 10 χρονια μπροστα σε τεχνολογια υβριδικη, γιατι τολμησε (η μονη) και φαινεται οτι της καθεται. Απο ποτε βγαζει σε μαζικη παραγωγη υβριδικη τεχνολογια, γνωριζουμε?

Μη λεμε λοιπον οτι θελουμε, η ιστορια επαναλαμβανεται, απλα στο ελλαντα εγω εσυ και ο χ ψ, που εχουμε αλλο σκεπτικο, που θελουμε το γκαζι μας, που θελουμε τα παλια καλα μοτερ των ιαπωνων, δεν τα απολαμβανουμε γιατι δεν τα εισαγουμε απλα, οχι οτι δεν υπαρχουν! Καμια σχεση η μια αγορα με την αλλη. Αλλο Ευρωπη, αλλο Αμερικη, αλλο Ασια!
Για να σου πλασαρουν εσενα σαν Ευρωπη, υβριδικη τεχνολογια, σημαινει οτι καποιοι την αγοραζουν και την θελουν.
Αναζητηστε αλλου τα αιτια λοιπον που δεν απολαμβανουμε πλεον γρηγορα Toyota σε λογικα χρηματα στη χωρα μας.

Oταν την υβριδικη την πληρωνεις χρυσαφι αντι να την πουλανε λιγοτερο για το καλο του πλανητη και εμας τους ιδιους και το ενα αυτοκινητο υβριδικης τεχνολογιας ρυπαινει τον πλανητη 10φορες περισοτερο στην κατασκευη του(prius) απο οτι ενα απλο τοτε προς το παρον μονο καλη δεν ειναι απλα ειναι ψυχολογικο το θεμα καθαρα....

aliengoa
27-01-12, 20:42
Συμφωνω οτι θα επρεπε να βγαζουν ΚΑΙ κινητηρες τουρμπο, οπως προτασσει η μοδα των καιρων αλλα αληθεια, ποιος θα παρει μαθηματα απο ποιον?
Η Toyota σιγουρα οχι! Οταν η Toyota εβγαζε 20βαλβιδα μοτερ στα 1.6 λιτρα, τουρμπο κινητηρες ακομα και στα 1.3 λιτρα, η VW δεν ειχε ανακαλυψει ακομα τις 16 βαλβιδες και σε διλιτρα μοτερ ειχες μεταβιας αποδοση 120 αλογων.
Μιλαμε για το τεχνολογικο χαος!!!!

Ετσι και σημερα, η Toyota ειναι ηδη 10 χρονια μπροστα σε τεχνολογια υβριδικη, γιατι τολμησε (η μονη) και φαινεται οτι της καθεται. Απο ποτε βγαζει σε μαζικη παραγωγη υβριδικη τεχνολογια, γνωριζουμε?

Μη λεμε λοιπον οτι θελουμε, η ιστορια επαναλαμβανεται, απλα στο ελλαντα εγω εσυ και ο χ ψ, που εχουμε αλλο σκεπτικο, που θελουμε το γκαζι μας, που θελουμε τα παλια καλα μοτερ των ιαπωνων, δεν τα απολαμβανουμε γιατι δεν τα εισαγουμε απλα, οχι οτι δεν υπαρχουν! Καμια σχεση η μια αγορα με την αλλη. Αλλο Ευρωπη, αλλο Αμερικη, αλλο Ασια!
Για να σου πλασαρουν εσενα σαν Ευρωπη, υβριδικη τεχνολογια, σημαινει οτι καποιοι την αγοραζουν και την θελουν.
Αναζητηστε αλλου τα αιτια λοιπον που δεν απολαμβανουμε πλεον γρηγορα Toyota σε λογικα χρηματα στη χωρα μας.

Δεν με κατάλαβες προφανώς...

Καταρχήν παραλείπω το ειρωνικό ύφος σου ΚΑΙ σου τονίζω ότι ήταν προσωπική άποψη. Θες να πεις την δικιά σου, πολύ ωραία, να την γραψης αλλα όχι και να μας κάνεις μαθήματα ή να μας την λες για τις προτιμήσεις μας!!!
Θα σου υπενθυμίσω οτί στο μάρκετινγκ οι Γερμανοί και ειδικά ο όμιλος VAG έχουν νικήσει κατα κράτος! Καί όχι μόνο στο "ελλάντα".

mikess
27-01-12, 21:03
Και το auris και το golf είναι πάρα πολύ καλά αυτοκίνητα με τα συν και τα πλην τους... Άλλωστε δεν υπάρχουν "κακα" αυτοκίνητα σήμερα...

akis_1
28-01-12, 08:51
Και το auris και το golf είναι πάρα πολύ καλά αυτοκίνητα με τα συν και τα πλην τους... Άλλωστε δεν υπάρχουν "κακα" αυτοκίνητα σήμερα...

Θα συμφωνησο με τον φιλο..σημερα δεν υπαρχουν καλα και κακα αυτοκινητα...

Ma-corolla
28-01-12, 14:05
Συμφωνω οτι θα επρεπε να βγαζουν ΚΑΙ κινητηρες τουρμπο, οπως προτασσει η μοδα των καιρων αλλα αληθεια, ποιος θα παρει μαθηματα απο ποιον?
Η Toyota σιγουρα οχι! Οταν η Toyota εβγαζε 20βαλβιδα μοτερ στα 1.6 λιτρα, τουρμπο κινητηρες ακομα και στα 1.3 λιτρα, η VW δεν ειχε ανακαλυψει ακομα τις 16 βαλβιδες και σε διλιτρα μοτερ ειχες μεταβιας αποδοση 120 αλογων.
Μιλαμε για το τεχνολογικο χαος!!!!

Ετσι και σημερα, η Toyota ειναι ηδη 10 χρονια μπροστα σε τεχνολογια υβριδικη, γιατι τολμησε (η μονη) και φαινεται οτι της καθεται. Απο ποτε βγαζει σε μαζικη παραγωγη υβριδικη τεχνολογια, γνωριζουμε?

Μη λεμε λοιπον οτι θελουμε, η ιστορια επαναλαμβανεται, απλα στο ελλαντα εγω εσυ και ο χ ψ, που εχουμε αλλο σκεπτικο, που θελουμε το γκαζι μας, που θελουμε τα παλια καλα μοτερ των ιαπωνων, δεν τα απολαμβανουμε γιατι δεν τα εισαγουμε απλα, οχι οτι δεν υπαρχουν! Καμια σχεση η μια αγορα με την αλλη. Αλλο Ευρωπη, αλλο Αμερικη, αλλο Ασια!
Για να σου πλασαρουν εσενα σαν Ευρωπη, υβριδικη τεχνολογια, σημαινει οτι καποιοι την αγοραζουν και την θελουν.
Αναζητηστε αλλου τα αιτια λοιπον που δεν απολαμβανουμε πλεον γρηγορα Toyota σε λογικα χρηματα στη χωρα μας.

Παιδία μην στεναχωριέστε οι Τoyota άλλαξε πρόεδρο και απο τότε υπάρχει η Gazoo racing που βελτιώνει και ο πρόεδρος της Τoyota το είπε στην έκθεση του Τοκιο πριν κανένα μηνα ΤΟ νέο σύνθημα τις Τoyota είναι fun to drive AGAIN!!!! γιατι το 1987 είχε το σύνθημα fun to drive τώρα το ξανά υιοθετεί

Ma-corolla
28-01-12, 14:07
για νέα μοντέλα Τoyota Δείτε εδώ: http://www.corollaclub.com/forums/showthread.php?t=13387&page=24

Black Pearl
30-01-12, 11:22
Δεν με κατάλαβες προφανώς...

Καταρχήν παραλείπω το ειρωνικό ύφος σου ΚΑΙ σου τονίζω ότι ήταν προσωπική άποψη. Θες να πεις την δικιά σου, πολύ ωραία, να την γραψης αλλα όχι και να μας κάνεις μαθήματα ή να μας την λες για τις προτιμήσεις μας!!!
Θα σου υπενθυμίσω οτί στο μάρκετινγκ οι Γερμανοί και ειδικά ο όμιλος VAG έχουν νικήσει κατα κράτος! Καί όχι μόνο στο "ελλάντα".
Αν καταλαβα λαθος ζητω συγνωμη, εγω εκανα μια αναφορα για τη φραση που εκανα παραθεση, τιποτα παραπανω.
Και η ιστορια αυτη ειναι, δεν αλλαζει...το ξερουμε οτι εχουν παρει τα πανω τους οι γερμανοι σε πολλα θεματα, οπως και με τη VW, αλλα οχι να ξεχναμε απο που ξεκινησαν και ποσο πισω ηταν πριν 15-20 χρονια σε πολλα θεματα σε σχεση με τους ιαπωνες. Αυτο για τις ατυπες ετσι συγκρισεις με τους γερμανους...

Oταν την υβριδικη την πληρωνεις χρυσαφι αντι να την πουλανε λιγοτερο για το καλο του πλανητη και εμας τους ιδιους και το ενα αυτοκινητο υβριδικης τεχνολογιας ρυπαινει τον πλανητη 10φορες περισοτερο στην κατασκευη του(prius) απο οτι ενα απλο τοτε προς το παρον μονο καλη δεν ειναι απλα ειναι ψυχολογικο το θεμα καθαρα....
Την πληρωνεις χρυσαφι γιατι ασχολουντε λιγοι με αυτην και ενας απο αυτους ειναι και η Toyota, που δεν ειναι φιλανρθωπικα ιδρυματα, οταν κανεις ερευνα και βγαζεις κατι στην παραγωγη, τοτε ειναι και ακριβο οταν δεν υπαρχει ανταγωνισμος και συνεχης γρηγορη βελτιωση των προιοντων. Λογικο δεν ειναι να στο πουλανε ακριβα λοιπον?
Παρενθεση: Υβριδικη τεχνολογια θεωρουμε και εναν κινητηρα εσωτερικης καυσης που καιει υδρογονο σε συνδιασμο με εναν ηλεκτροκινητηρα μαζι και μια μπαταρια.
Γιατι ρυπαινει περισσοτερο η κατασκευη ενος Prius δεν το καταλαβα ποτε. Μπορεις να μου αναφερεις ετσι ονομαστικα 5 πραγματα που θεωρεις οτι βρισκονται στο Prius και για να κατασκευαστουν ρυπαινουν περισσοτερο το περιβαλλον απ'οτι σε ενα συμβατικο αυτοκινητο?
Η μπαταρια του? Πληρως ανακυκλωσυμη.

corollapatra
30-01-12, 14:30
Είναι ξεκάθαρο ότι η ΤΟΥΟΤΑ έχει εδώ και χρόνια αλλάξει πολιτική και τον τρόπο που αντιμετωπίζει την αυτοκίνηση. Και θεωρώ ότι δεν έχει κάνει λάθος. Για άλλη μία φορά είδε το μέλλον της αυτοκίνησης και τις απαιτήσεις που θα εμφανίζονταν (οικονομία, οικολογία κ.λπ.) στα επόμενα χρόνια και επένδυσε εκεί. Οι επιλογές της την δικαίωσαν και εξακολουθεί να φιγουράρει στην πρώτη θέση των πωλήσεων. Έχει στα χέρια της ήδη τεχνολογία που ήδη εφαρμόζεται σε μαζική παραγωγή όταν οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες είναι ακόμα στα στάδια εξέλιξης των δικών τους "οικολογικών" και "οικονομικών" προτάσεων (ηλεκτροκίνηση, υδρογόνο κ.λπ.).

Ενδεικτικό του πόσο πολύ πιστεύει και επενδύει στην υβριδική τεχνολογία η ΤΟΥΟΤΑ επιστρέφει στον μηχανοκίνητο αθλητισμό στις 24 Ώρες του LeMans με υβριδικό αγωνιστικό. Δείτε εδώ (http://auto.in.gr/racing/article/?aid=1231147629).

mlt184
30-01-12, 14:57
μεχρι να βγει το ft86 παιδια....αν ειναι οπως λενε τοτε σιγουρα θα ειναι ενα μεγαλο ατου στην τραπουλα της ΤΟΥΟΤΑ...απο την αλλη μην κοιτατε μονο τις επιδοσεις...δειτε και εμαφανιση, εχουν γινει ολα ψηλα χοντρα και φαρδια..χωρις να θελω να θιξω κανεναν για την επιλογη του εγω προσωπικα δεν βαζω καν διπλα την ΑΕ86 ή την στρογγυλοφαναρη Ε111 μ ενα auris ή και το προηγουμενο corolla...και ας ειναι πιο αεροδυναμικα και ας χωραει και ιπποποταμος να κατσει στο πισω καθισμα...ειναι ασχημα και μοιαζουν ολα μεταξυ τους...τρανταχτο παραδειγμα το civic του 1998 με το τελευταιο...το impreza του 2000 με το καινουριο που ειναι σαν KIA Rio (και παλι χωρις να θελω να θιξω καποιον)...οσο για επιδοσεις πρεπει πλεον να ειναι ολα turbo για να μπορεσεις να κανεις μια προσπεραση γιατι ολα ειναι κοντα στον 1 μιση τονο....πλεον τα συγχρονα αυτοκινητα ειναι αυτοκινητα του gadgeτακια...αυτα και συγγνωμη για το μεγαλο post

akis_1
30-01-12, 18:18
Αν καταλαβα λαθος ζητω συγνωμη, εγω εκανα μια αναφορα για τη φραση που εκανα παραθεση, τιποτα παραπανω.
Και η ιστορια αυτη ειναι, δεν αλλαζει...το ξερουμε οτι εχουν παρει τα πανω τους οι γερμανοι σε πολλα θεματα, οπως και με τη VW, αλλα οχι να ξεχναμε απο που ξεκινησαν και ποσο πισω ηταν πριν 15-20 χρονια σε πολλα θεματα σε σχεση με τους ιαπωνες. Αυτο για τις ατυπες ετσι συγκρισεις με τους γερμανους...


Την πληρωνεις χρυσαφι γιατι ασχολουντε λιγοι με αυτην και ενας απο αυτους ειναι και η Toyota, που δεν ειναι φιλανρθωπικα ιδρυματα, οταν κανεις ερευνα και βγαζεις κατι στην παραγωγη, τοτε ειναι και ακριβο οταν δεν υπαρχει ανταγωνισμος και συνεχης γρηγορη βελτιωση των προιοντων. Λογικο δεν ειναι να στο πουλανε ακριβα λοιπον?
Παρενθεση: Υβριδικη τεχνολογια θεωρουμε και εναν κινητηρα εσωτερικης καυσης που καιει υδρογονο σε συνδιασμο με εναν ηλεκτροκινητηρα μαζι και μια μπαταρια.
Γιατι ρυπαινει περισσοτερο η κατασκευη ενος Prius δεν το καταλαβα ποτε. Μπορεις να μου αναφερεις ετσι ονομαστικα 5 πραγματα που θεωρεις οτι βρισκονται στο Prius και για να κατασκευαστουν ρυπαινουν περισσοτερο το περιβαλλον απ'οτι σε ενα συμβατικο αυτοκινητο?
Η μπαταρια του? Πληρως ανακυκλωσυμη.

Aντιθετος οταν υπαρχει ανταγωνισμος ασχολουνται περισοτερο...και για μενα οχι δεν ειναι λογικο να το πουλανε ακριβα επρεπε να ειχε την ιδια τιμη με ενα συμβατικο αυτοκινητο οσο για το σχολιο του φιλανθρωπικου ιδρυματος δεν θα το σχολιασω ειναι αστοχο αν ξερεις εσυ καμια που να τα χαριζει πες το και σε μας...Οσο για το υδρογονο καμια σχεση αυτο που λες οποτε το αφηνουμε για να μην πιασουμε και την χημεια...Θα σου πω ακριβως ποια μερη του πριους ΣΤΗΝ κατασκευη τους ρυπαινουν παρα πολυ το περιβαλον... μπαταριες,ηλεκτροκινητηρας,αναστροφείς...καταναλων ουν παρα πολυ ενεργεια κατα την κατασκευη τους και παραγουν πολυ βλαβερες ουσιες για την ατμοσφαιρα...τοσο που στην ουσια αυτο που γλυτωνει ο πλανητης στην λειτουργια του πριους εχει φαει πριν τα χειροτερα...ψαξτο λιγο...

mikess
30-01-12, 18:40
Το auris είναι ένα αυτοκίνητο είναι πολύ καλό, με πολλούς χώρους (φοβεροί χώροι ιδίως πίσω με την έλλειψη τούνελ που πουθενά δεν το συναντάς), αξιόπιστο (οι ίδιοι οι γερμανοί το έβγαλαν το πιο αξιόπιστο της κατηγορίας του - που για να παραδεχτούν οι εγωιστές γερμανοί κάτι τέτοιο, φαντάζομαι τη διαφορά θα είχε από τον δεύτερο...), έχει πολύ καλό ατμοσφαιρικό κινητήρα (132 άλογα στα 1600 είναι οι καλύτερες επιδόσεις, που πριν από μερικά χρόνια τα 110 άλογα στα 1600 κ.εκ. ήταν η κορυφή), πολύ καλό αεροδυναμικό συντελεστή, στιβαρό με 5 αστέρια στην παθητική ασφάλεια. Και όσο αφορά την ποιότητα κατασκευής για μένα δεν είναι τα μαλακά πλαστικά, αλλά η αντοχή όλων των υλικών του αυτοκινήτου στον χρόνο... Καλύτερα για παράδειγμα να σου τρίζουν τα τζάμια πάρα να σου πέφτουν... :cry:
... όμως όπως και να το κάνουμε, του λείπει η sport έκδοση...:fierydevil

aliengoa
30-01-12, 18:43
Δεν αντιλέγω στα λεγόμενα του Corollapatra ή του Black Pearl αλλα εδώ μιλάμε για γρήγορες εκδόσεις. Έκδοση του Auris που όχι μόνο θα είναι πρωτοπόρα σε τεχνολογία, αξιόπιστη κλπ (αυτά εννοούνται εξάλλου όταν μιλάμε για Toyota αμάξι) αλλα θα είναι και γρήγορα, σπόρ και θα σου αφήνουν χαμόγελο στα χείλη. Να απευθύνεται και στο χόμπι μας και όχι μόνο στις ανάγκες μας.

Εγω θα συγκρίνω πάλι την σημερινή Toyota με την προ 20αετίας. Έβγαζε γρήγορα αμάξια, σπορ χωρίς να θυσιάζει αξιοπιστία - τεχνολογία - τιμή κλπ

Ναι έβγαλε κάποτε ένα Vitz RS αλλα ως εκεί! Θα ήθελα να έβλεπα Auris γρήγορα τουλάχιστον 160 ίππων, νέα Celica, νέο MR2...
Πού είναι ο αντικαταστάτης του 3S-GTE? του 4E-FTE?
Καταλαβαίνετε που το πάω...
Προσωπικές μου απόψεις πάντα.

mikess
30-01-12, 19:17
Έχεις δίκιο...

mlt184
30-01-12, 20:15
δεν φταινε μονο τα μοτερ το ξαναλεω...ειναι και το πως μεταλαχθηκαν τα αυτοκινητα σημερα...οπως ειπε και ο φιλος παρακατω το auris 1.6 εχει 134 αλογα και δεν του φτανει αλλα αν μπει σε lotus κανει τα 0-100 σε 6 sec...εχει καλο αεροδυναμικο συντελεστη αλλα ειναι ψηλο και στις στροφες εχει μεγαλες μεταφορες βαρους και για να μην βγαζει μουτρα ή πεταει κωλο φοραει 16αρια με 195 ή 205 (η αναρτηση δεν σφιγγει βεβαια γιατι ειναι οικογενειακο)...ακομη και σημερα παντως υπαρχει μελλον για τα σουλουπια απο τα συγχρονα αυτοκινητα, απλα δε νομιζω κανεις να τ αγοραζει, οπως το megane R26R που πραγματικα γυρνουσε σε φοβερους ρυθμους αλλα επρεπε ν ανεβαζουμε εμεις το παραθυρο και οχι με κουμπι...και πολλα αλλα βεβαια...

georgezze12
30-01-12, 21:54
Ολα αυτά καλά και μπράβο τους με τις καινοτομίες, το περιβάλλον, αλλά κακά τα ψέμματα και ας μην γελιόμαστε κατά βάθος στεναχωριόμαστε που ενώ εδώ και 20 χρόνια είχαμε μοτέρ θηρία και τώρα???????????Οχι ότι δεν βγαίνουν καλά
αυτοκίνητα αλλά.............ΨΑΡΟΚΩΣΤΑΙΝΑ ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ

Dr.Saimon
22-03-12, 11:50
Φρεσκότατες φωτό απο γενεύη που ήμουν την παρασκευή...

P3161330.JPG:http://imageupload.org/thumb/thumb_205147.jpg (http://imageupload.org/en/file/205147/p3161330.jpg.html)

P3161327.JPG:http://imageupload.org/thumb/thumb_205148.jpg (http://imageupload.org/en/file/205148/p3161327.jpg.html)

P3161329.JPG:http://imageupload.org/thumb/thumb_205150.jpg (http://imageupload.org/en/file/205150/p3161329.jpg.html)


P3161328.JPG:http://imageupload.org/thumb/thumb_205151.jpg (http://imageupload.org/en/file/205151/p3161328.jpg.html)

g6_saligkaros
22-03-12, 13:31
πολυ εξυπνη ιδεα μου φαινεται που το εβγαλαν!αν ερθει ελλαδα θα χτυπησει πολλες αλλες μαρκες..

pilotos7
22-03-12, 14:43
Με τιμη αρκετα πανω απο τις 25.000 ευρω ενα @ρχιδι θα χτυπησει Στρατο.
Βαγγο ελεγε τιμη στην εκθεση?

mlt184
22-03-12, 14:46
εχουμε specs απο το αυτοκινητο??κυβικα, βαρος, δυναμη κτλ?

toyota mania
22-03-12, 16:46
Παλι διπλες εξατμισεις.Θα πηδηχτω απο το παραθυρω.Γαμω τα καραγκιοζιλικια.

Dr.Saimon
23-03-12, 02:07
Με τιμη αρκετα πανω απο τις 25.000 ευρω ενα @ρχιδι θα χτυπησει Στρατο.
Βαγγο ελεγε τιμη στην εκθεση?

+- 41,000 ελβετικά φράγκα.....δλδ 34,000 ευρω.

specs δεν ειχε.

κυβικά αν θυμάμε καλά 1800 και σίγουρα 240 ίππους.

εγώ πιστεύω οτι golf gti scirocco 2,0 tfsi και αυτή η κατηγορία γενικά βρήκε τον μπελά της

mlt184
23-03-12, 08:51
μαλλον θα κοιμουνται ησυχοι...η τιμη δεν ειναι καθολου ανταγωνιστικη απο την στιγμη που στην αγορα υπαρχουν το ιδιο δυνατα και φθηνοτερα αυτοκινητα...ελπιζω να κανουν μια προσπαθεια να την κρατησουν χαμηλα γιατι ο ανταγωνισμος ειναι μεγαλος και αρκετα καλος αν οχι καλυτερος..ενδεικτικα 4 μοντελα που θα βρει:

megane rs 2.0 :240 ps 33.000 τουμπανο κ οτι γρηγοροτερο αυτην την στιγμη..

giulietta 1750t :235 ps 31.000 κουκλα full εξοπλισμενη και γρηγορη

golf gti edition35:235 ps στα 29.000 (:hey ) και στα 32.000 το dsg πανω κατω τα ξερουμε για το golf

volvo T5 Rdesign:230 ps στα 34.600 ε οτι εχει ενα volvo με το μοτερ του focus rs αλλα πιο πολιτισμενο...

επιγοντως κατι με την τιμη γιατι ερχεται και το ds4 R με 245 αλογα και το καινουριο opc...

ξεχασα και τον ιαπωνα αντιπαλο... Impreza WRX STI (MY10) 2.457 cc / 300 hp 35.300

neoklis
23-03-12, 10:51
μαλλον θα κοιμουνται ησυχοι...η τιμη δεν ειναι καθολου ανταγωνιστικη απο την στιγμη που στην αγορα υπαρχουν το ιδιο δυνατα και φθηνοτερα αυτοκινητα...ελπιζω να κανουν μια προσπαθεια να την κρατησουν χαμηλα γιατι ο ανταγωνισμος ειναι μεγαλος και αρκετα καλος αν οχι καλυτερος..ενδεικτικα 4 μοντελα που θα βρει:

megane rs 2.0 :240 ps 33.000 τουμπανο κ οτι γρηγοροτερο αυτην την στιγμη..

giulietta 1750t :235 ps 31.000 κουκλα full εξοπλισμενη και γρηγορη

golf gti edition35:235 ps στα 29.000 (:hey ) και στα 32.000 το dsg πανω κατω τα ξερουμε για το golf

volvo T5 Rdesign:230 ps στα 34.600 ε οτι εχει ενα volvo με το μοτερ του focus rs αλλα πιο πολιτισμενο...

επιγοντως κατι με την τιμη γιατι ερχεται και το ds4 R με 245 αλογα και το καινουριο opc...

ξεχασα και τον ιαπωνα αντιπαλο... Impreza WRX STI (MY10) 2.457 cc / 300 hp 35.300
αν και δύσκολο το βλέπώ στην ελλάδα τέτοια όνειρα έκανα και γώ και παραλήγο να το :shoothim για να πάρω το compressor
το μόνο +++ είναι τα κυβικά του 1.800 τίποτα άλλο ...............................

Gorillas
23-03-12, 11:42
Tα κυβικά τι ρόλο παίζουν; Οι ρύποι δεν μετράνε;

34.000 ευρώ στην Ελλάδα; Μπα πιο ακριβό το βλέπω (φόρους).

giulietta :headbang

giannis gt
23-03-12, 14:18
Ναι οι ρυποι μετρανε Νικο στα τελη κυκλοφοριας!!!
Για το φορο επιτηδευματος που ηρθε 150 ευρω τον Οκτωβρη στα 2λιτρα ηταν για το 2011!Τωρα αν φετος θα πληρωσουν και αλλο και ποσο αγνωστο σε αυτη την χωρα της ανεμουλας.......

Η τιμη μαλλον απαγορευτικη φανταζει!!!
Καλως ή κακως οι επιλογες και πολλες αλλα και ασυναγωνιστες σε σχεση τιμης-εξοπλισμου-αποδοσης!

toyota mania
23-03-12, 14:55
Kατ' αρχην δεν ειναι επισημο απο ΤΟΥΟΤΑ. bemani γραφει το σηματακι
http://www.bemani.ch/Toyota_Auris_K.htm. Βελτιωτικος οικος.

mlt184
23-03-12, 16:05
Kατ' αρχην δεν ειναι επισημο απο ΤΟΥΟΤΑ. bemani γραφει το σηματακι
http://www.bemani.ch/Toyota_Auris_K.htm. Βελτιωτικος οικος.

τζαμπα συζηταμε τοτε...:lol:

Dr.Saimon
23-03-12, 18:22
παντως στο επισημο περιπτερο της toyota ηταν παιδια.

toyota mania
24-03-12, 08:57
Eκτος και γινει κατι ειδικο, οπως η corolla compressor και οχι ευρεας παραγωγης.Παντως το καλο ειναι οτι αφου εινα κιτ θα μπαινει και σε οσους εχουν αγορασει ειδη AURIS.