PDA

Επιστροφή στο Forum : Τάπα του Μπλόκ


Stelios85
10-08-11, 11:04
Καλημέρα σε όλους,
Αν και κάτοχος Corolla για πολλά χρόνια(από πατέρα σε γιό) είμαι νέο μέλος του φόρουμ και είπα να γράψω την ιστορία μου.
Εχθές κατεβαίνοντας το βραδάκι Πειραιά ξαφνικά βλέπω την θερμοκρασία να βαράει κόκκινα!Σταματάω δεξιά ανοίγω καπό και βλέπω να ψιλοκαπνίζει κάτω απο τα λουριά.Το αφήνω να κρυώσει, του ρίχνω νερο στο ψυγείο και σε 'ενα λεπτό αρχίζει να τρέχει σαν βρύση κατω από τα λουριά.Η πρώτη σκέψη ήταν οτι η τρομπα νερού παρέδωσε πνεύμα.Το φορτώνω στην οδική αλλά στο συνεργείο μου είπε οτι είναι η τάπα του μπλόκ.
Το έχω αφήσει συνεργείο και λογικά θα το πάρω απόγευμα γιατί έχει αρκετή δουλείτσα.
Μηπως ξέρει κανείς τι ακριβώς κάνει αυτή η τάπα και πόσα περίπου να περιμένω από κόστος.Είναι από φυσιολογική φθορά η σημαίνει τίποτα άλλο?

(Η πρώτη κουβέντα του τύπου στην οδική βοήθεια μόλις με είδε: ''Καλά ΤΟΥΟΤΑ και σε άφησε?'' :lol: )

MITSOS
10-08-11, 14:35
Στην περίπτωσή σου φίλε μου και αν όντως η βλάβη είναι στην τάπα του μπλοκ, τότε σε καμία περίπτωση δεν είναι λογικό να ισχύσει το "ΤΟΥΟΤΑ και σε άφησε???" μιας και η συγκεκριμένη ζημιά δεν μπορεί να λογιστεί ως βλάβη του κινητήρα.
Η συγκεκριμένες τάπες (είναι 3 ή 4, δεν θυμάμαι ακριβώς πόσες) βρίσκονται στην πίσω πλευρά του μπλοκ χρησιμεύουν (διορθώστε με αν κάνω λάθως) στο να εκτονώσουν τον όγκο του αντιψυκτικού σε περίπτωση που παγώσει πό το κρύο ώστε να μη ραγίσει το μπλοκ.
Για το λόγο αυτό ειναι και τοποθετημένες σφηνωτά, με λίγη κόλλα.
Αλλά επειδή είναι σιδερένιες, με τα χρόνια σαπίζουν από τη μέσα μεριά τους λόγο του υγρού και σιγά σιγά κάποια στιγμη τρυπάνε και τρέχει αντιψυκτικό.
Οπότε πρόκειταί για μια απλή βλάβη λόγο "ηλικίας"!

endurasKE-30
10-08-11, 14:39
Πολυ σωστα τα λεει ο Μητσος.
Χρησιμοποιουνται για να μην ραγισει το μοτερ αλλα να πεταχτουν ευτες εξω.
Εφοσον χαλασε η μια θελουν ολες αλλαγμα γιατι αργα η γρηγορα θα χαλασουν και οι αλλες.
Μικρο το κακο.
Αλλα απο εδω και περα παντα παραφλου και μαλιστα καλο.

Stelios85
10-08-11, 17:02
Τελικά ήταν μόνο η τάπα του μπλόκ και δεν είχε πειραχτεί τίποτα άλλο!
όλα καλά!
Να διορθώσω οτι ο τύπος της οδικής βοληθειας δεν το είπε ειρωνικά!
Μου το είπε και καλά πώς τα κατάφερα και με άφησε ένα TOYOTA.
Ηταν και αυτός κάτοχος Corolla και σε όλο τον δρομο μεχρι το συνεργείο παινεύαμε τα αυτοκινητα μας!
Ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις!

giannis gt
11-08-11, 00:03
Οπως τα λεει ο Μητσος ,ειναι οταν παγωσει το υγρο ψυξης να εκτονωσει τις ταπες και οχι τον κορμο!!!
Σε κατοχους Ιταλικων κορμων οπως εγω ,μεγαλη προσοχη και αλλαγμα!!!
Εγω ενας λογος που δεν εβαλα κορμο απο 1.6 ηταν οτι ο 1.6 κορμος εχει μεγαλες ταπες και λογω πιεσης αν το δουλεψεις οπως εγω 1.6-1.8bar αυτες ανοιγουν σαν πρασα ενω απο το μαμα 1.4 ειναι μικρες και ανθεκτικες!!!;)

geodive
16-08-11, 00:24
λογο πειρας καλο θα ηταν να αλαχτουν ολες οι ταπες του κορμου, αν εχει παθει η μια ζημια τοτε σε λιγο θα τρυπησουν και οι αλλες. τις βλεπεις απεξω καλες και απο μεσα εινα σκουριασμενες. εγω τουλαχιστων αυτο κανω φυσικα αν συμφωνει και ο πελατης, αν οχι τοτε την ευθηνη την εχει αυτος. οι ταπες ειναι παρα πολυ φτηνες. η εργασια ειναι που κοστιζει. το καλυτερο ειναι μια φορα τον χρονο αλλαγη το παραφλου . τα αμαξια μας ειναι και λιγο ηλικιωμενα οποτε θελουν και παραπανω φροντιδα

Stelios85
22-08-11, 23:18
Ευχαριστώ παιδια θα του πώ να τις αλλάξει αλλα τώρα θα πληρώσω πάλι το κόστος της εργασίας!
Ευχαριστώ!