PDA

Επιστροφή στο Forum : Κομπρεσορας A/C 4E-FTE σε corolla EE101/111 ηλεκτρική συνδεσμολογία


NikiforosGT
06-05-11, 23:04
Μετά από πολύ ψαξιμο όπως θα δείτε και εδώ : http://www.corollaclub.com/forums/showthread.php?p=417241#post417241 χάρη σε γνωστό ηλεκτρολόγο έμαθα την συνδεσμολογία που πρέπει να γίνει για να δουλεψει κομπρεσορας απο starlet gt/glanza σε corolla EE101/111. Προσοχή αν ο κομπρεσορας που έχουμε είναι από Ευρωπαικο μοντελο starlet (οχι corolla 4Ε-FE γιατι εχει αλλη βαση και δεν καθεται επανω στο 4E-FTE), τότε δεν χρειάζεται μετατροπή! μονο αν ειναι απο τα Γιαπωνεζικα starlet gt/glanza.

Στις φωτογραφιες εδώ : http://www.corollaclub.com/forums/showthread.php?t=14934&page=3 βλεπουμε πως ο κομπρεσορας έχει μια φυσα με 5 καλώδια (η μεγαλη) που ενωνεται με αυτη της πλεξουδας του αυτοκινήτου και 2 μικρα φυσακια ενα με 2 καλωδια και ενα στο κατω μερος με ενα πρασινο. Την φωτο με τον σκετο κομπρεσορα δεν τον λαμβανεται υπόψη ειναι ο μαμα του 4E-FE που δεν μπαινει τωρα!
Τα μικρά φυσακια τα βγαζουμε εντελως γιατι δεν χρειαζονται καθόλου! και στην φωτο :
http://i180.photobucket.com/albums/x207/NikiforosGT/photos%20forums/fisakiakompresora.jpg

Τωρα βλεπουμε το φυσακι με τα 5 καλωδια που ειναι επάνω στον κομπρεσορα. Κοβουμε τα καλωδια ολα και αφηνουμε το ασπρο-μαυρο. Αυτο το λενε και clutch επειδή ειναι αυτο που δινει ρευμα στον κομπρεσορα μας. Και φωτο :
http://i180.photobucket.com/albums/x207/NikiforosGT/photos%20forums/Katwfisakompresorapatenta.jpg

Παρακάτω βλέπουμε την φυσα που ερχεται από την καλωδίωση του αυτοκινήτου μας. Κόβουμε τα καλωδια αυτά που βλεπουμε στις φωτογραφιες και τα ενωνουμε μεταξυ τους, Τα αλλα τα αφήνουμε. Συνοπτικά στον starlet gt/glanza κομπρέσορα δεν χρειάζονται όλα τα καλώδια, χρειάζεται ένα μόνο (το ασπρο-μαυρο) αυτό δλδ που δίνει το ρεύμα και 3 από την φύσα του αυτοκινήτου (που πάει στον κομπρέσορα) γεφυρώνονται μαζί. Επίσης το καλώδιο ρεύματος της φύσας της βαλβίδας ρελαντί (κόκκινο) πάει μαζί με το καλωδιο (άσπρο-μαύρο) που δίνει το ρεύμα στον κομπρέσορα και το μαυρο καλωδιο της βαλβίδας ρελαντι πάει σε μια γείωση.

http://i180.photobucket.com/albums/x207/NikiforosGT/photos%20forums/FisaACkompressoraytokinitoy.jpg

http://i180.photobucket.com/albums/x207/NikiforosGT/photos%20forums/fisakompresora2.jpg

http://i180.photobucket.com/albums/x207/NikiforosGT/photos%20forums/fisakompresora1.jpg

http://i180.photobucket.com/albums/x207/NikiforosGT/photos%20forums/Fisakompresora3.jpg

http://i180.photobucket.com/albums/x207/NikiforosGT/photos%20forums/valvidarelanti1.jpg

Νομίζω πως τα εδειξα αρκετά αναλυτικά, αν κανεις εχει αποριες να με ρωτησει. Αν κατι δεν παει καλά ή γινει οτιδηποτε άλλο δεν φερω καμια ευθύνη, αν δεν ξερετε να τα κανετε να πάτε σε ηλεκτρολόγο. Εγώ έτσι τα έκανα και από τοτε δουλευει άψογα! ΠΡΟΣΟΧΗ αν δεν έχετε βαλβιδα ρελαντι γιατι υπαρχει στα starlet μονο, τοτε δεν θα σας ανεβαζει στροφες οταν δουλευετε A/C και θα έχετε προβλημα, δεν θα τραβαει καλά το αμαξι, προβλημα σε παρκαρισμα και ανηφορες. Αυτά μετά από άπειρες δοκιμές!