PDA

Επιστροφή στο Forum : Auris 1.8 Supercharger 240hp


vtecos
01-02-11, 22:55
Ποιος ενδιαφερεται;

http://www.bemani.ch/Toyota_Auris_K.htm

Μπαινει και σε Avensis:jumpers

monkey
01-02-11, 23:17
δεν ειναι και ασχημο . και γλυκοκοιταω το avensis wagon αλλα οι της bemani στα κιτ τους ζητανε την μανα , τον πατερα τους , τη θεια ,το θειο τα ανιψια και γενικα ολο το σοι. παντως η δουλεια που κανουν φενεται καλη .
οι φωτο ειναι απο το κιτ για corolla ts που μου στειλαν οταν εψαχνα για κιτ αλλα η τιμη τους ποναει .

MITSOS
01-02-11, 23:44
ήρθε η ώρα δηλαδή και για ψάξιμο με τα νέα valvematic μοτέρ της ΤΟΥΟΤΑ.
Για ανύσηχους....οικολόγους!!!!!!!!

ranger
02-02-11, 00:13
οι φωτο ειναι απο το κιτ για corolla ts που μου στειλαν οταν εψαχνα για κιτ αλλα η τιμη τους ποναει .

πες μας και εμάς την τιμή που σου ζήτησαν για να μας φύγει κάθε όρεξη...

monkey
02-02-11, 00:22
τοτε το ελβετικο φρανκο εβγενε περιπου 7500 ευρω ! ειναι τρελα τα παλικαρια.

toyota mania
02-02-11, 18:09
Εαν η δουλεια, ειναι εργοστασιακου επιπεδου, ειναι μια χαρα.
Δεν θα με χαλαγε ενα καινουργιο avensis με 240 αλογα.
Φυσικα το κιτ θα μπαινει και στο 16αρι.
Ενα auris 16αρι, με καμια 200 αλογακια θα ειναι μια χαρα για ενα πιτσιρικα, η και για ποιο μεγαλους.

ΜΑΝΩΛΗΣ 19
02-02-11, 18:41
Συγνωμη για το offtopic αλλα θέλω να ρωτησω κατι.
Η λύση του υπερκυβισμου σε auris II 1,6 valve matic ισχύει?αν γινεται σε 1,8 απο τα 132 ονομαστικά στα πόσα ανεβαίνεις?


Κατι βρήκα
http://www.autoevolution.com/engine/toyota-auris-5-doors-2010-18-valvematic.html

JL_e10
02-02-11, 19:01
Θεωρητικα μιλωντας παντα, γιατι να μην μπορει να γινει? Η διαδρομη αλλαζει μονο, οπως και με τους κινητηρες ΖΖ.

kostas auris
02-02-11, 19:02
[quote=ΜΑΝΩΛΗΣ 19;408610]Συγνωμη για το offtopic αλλα θέλω να ρωτησω κατι.
Η λύση του υπερκυβισμου σε auris II 1,6 valve matic ισχύει?αν γινεται σε 1,8 απο τα 132 ονομαστικά στα πόσα ανεβαίνειs?quote (http://[/quote)]

Στα 15 άλογα πάνω λογικά..

ΜΑΝΩΛΗΣ 19
02-02-11, 19:07
Στους κινητηρες ΖΖ απο 1.6 σε 1.8 πηγαινες απο τα 115 στα 143 υποθετικα. Ενω στα valvematic θα απο 132 ως τα 147 . Φανταζομαι και στις δυο μετατροπες θα υπαρχει το ιδιο περιπου κοστος αλλα η διαφορα σε υποδυναμη ειναι 28 αλογα για ΖΖ ενω 15 για valvematic .Αξιζει ???

JL_e10
02-02-11, 19:11
Τοτε ισως ειναι προτιμοτερο να κανεις καποια βελτιωση που να βοηθαει να "ανοιγει" καλυτερα το μοτερ. Γενικα τι δυνατοτητες εξελιξης εχουν οι Valvematic της ΤΟΥΟΤΑ?

kostas auris
02-02-11, 19:11
Στους κινητηρες ΖΖ απο 1.6 σε 1.8 πηγαινες απο τα 115 στα 143 υποθετικα. Ενω στα valvematic θα απο 132 ως τα 147 . Φανταζομαι και στις δυο μετατροπες θα υπαρχει το ιδιο περιπου κοστος αλλα η διαφορα σε υποδυναμη ειναι 28 αλογα για ΖΖ ενω 15 για valvematic .Αξιζει ???
Αν είναι ο μοναδικός τρόπος να πάρεις κάποια άλογα τότε ισως να αξίζει...

toyota mania
03-02-11, 16:32
Γινεται και διλιτρο με 158.Το ιδιο μπλοκ.Δεν ειναι μονο τα αλογα, αλλα και τα χαρακτηριστικα λειτουργειας.Μεγαλυτερη ροπη-πιο χαμηλοροπο- πιο γεματο κ.α.Τα κυβικα ειναι κυβικα οπως και να το κανουμε.Πατας και φευγεις.

ΜΑΝΩΛΗΣ 19
05-09-11, 19:23
Γινεται και διλιτρο με 158.Το ιδιο μπλοκ.Δεν ειναι μονο τα αλογα, αλλα και τα χαρακτηριστικα λειτουργειας.Μεγαλυτερη ροπη-πιο χαμηλοροπο- πιο γεματο κ.α.Τα κυβικα ειναι κυβικα οπως και να το κανουμε.Πατας και φευγεις.


Άργησα αλλά απάντησα!Μπορώ να έχω κάποιο link με το δίλιτρο?Δεν βρίσκω κάτι.Ή μιλάς για φτιαχτό?

giorgos_auris
18-11-11, 01:34
Άργησα αλλά απάντησα!Μπορώ να έχω κάποιο link με το δίλιτρο?Δεν βρίσκω κάτι.Ή μιλάς για φτιαχτό?
ο διλιτρος ειναι ο valvematic που φοραει το rav4......

dimos24
05-12-11, 17:35
Γεια σε όλους σας, πρώτη φορά γράφω στο forum σας, αν και σας διαβάζω καιρό. Λοιπόν έχω το Auris 1.6 Valvematic (προ f/l) και ενδιαφέρομαι και εγώ για μια αξιόποιστη μετατροπή σε κομπρεσορ είτε στα κυβικά που είναι, είτε αφου το υπερκυβίσω πρώτα σε 1.8 ή 2.0L. Θα ήθελα πολύ να μάθω αν έχει κάνει κάποιος τέτοια μετατροπή σε κινητήρα Valvematic και αν υπάρχει κάποιος αξιόλογος βελτιωτής που να ασχολείται με αυτούς τους κινητήρες! συγνώμη αν βγήκα εκτός θέματος. Καινούργιος και άπειρος...

ΜΑΝΩΛΗΣ 19
05-12-11, 18:50
Γεια σε όλους σας, πρώτη φορά γράφω στο forum σας, αν και σας διαβάζω καιρό. Λοιπόν έχω το Auris 1.6 Valvematic (προ f/l) και ενδιαφέρομαι και εγώ για μια αξιόποιστη μετατροπή σε κομπρεσορ είτε στα κυβικά που είναι, είτε αφου το υπερκυβίσω πρώτα σε 1.8 ή 2.0L. Θα ήθελα πολύ να μάθω αν έχει κάνει κάποιος τέτοια μετατροπή σε κινητήρα Valvematic και αν υπάρχει κάποιος αξιόλογος βελτιωτής που να ασχολείται με αυτούς τους κινητήρες! συγνώμη αν βγήκα εκτός θέματος. Καινούργιος και άπειρος...


Σύμφωνα με την φωτογραφία που έχεις στο προφίλ σου το αμάξι σου είναι το pro f/l όπως είπες πολύ σωστά.Δεν νομίζω οτι είναι valvematic νομίζω είναι dual vvti.Αν κάνω λάθος διορθώστε με.Τώρα απο εκεί και πέρα ο υπερκυβισμός απο 1.4 σε 1.8 έχει πραγματοποιηθεί και απο μέλος με auris εντός του κλάμπ..Όσον αφορά απο 1.6 σε 1.8 ή 2.0 φαντάζομαι θα είναι η ίδια διαδικασία.....Για κομπρεσοράτο δεν έχω διαβάσει κάτι απο κάποιο μέλος.....Μιλώντας για αυτό το μοτέρ και αμάξι.

dimos24
05-12-11, 20:07
Σύμφωνα με την φωτογραφία που έχεις στο προφίλ σου το αμάξι σου είναι το pro f/l όπως είπες πολύ σωστά.Δεν νομίζω οτι είναι valvematic νομίζω είναι dual vvti.Αν κάνω λάθος διορθώστε με.Τώρα απο εκεί και πέρα ο υπερκυβισμός απο 1.4 σε 1.8 έχει πραγματοποιηθεί και απο μέλος με auris εντός του κλάμπ..Όσον αφορά απο 1.6 σε 1.8 ή 2.0 φαντάζομαι θα είναι η ίδια διαδικασία.....Για κομπρεσοράτο δεν έχω διαβάσει κάτι απο κάποιο μέλος.....Μιλώντας για αυτό το μοτέρ και αμάξι. και ομως φιλε μου το αυτοκινητο φορά το 1ZR-FAE (1.6 valvematic) μοτερ με 6αρι σαζμαν και αυτό γιατί το παρείγγελα τον Αύγουστο του '10 όταν και το Auris έβγαινε και σε 1.8 Valvematic αλλα μόνο σε Unigue εκδοση ενώ εγω ήθελα την τότε premium έκδοση και έτσι πήρα το 1.6 valvematic και επιπλέον τότε το 1.8 δεν έβγαινε με vsc ούτε και προεραιτηκά πράγμα απαράδεκτο για ένα καινούργιο μοντέλο...και έτσι πήρα το 1.6!!

botanic
06-12-11, 15:51
Για πιό λόγο δεν πήρες το f/l? Αφού έβγαινε τότε. Χωρίς παρεξήγηση. Για υπερκυβισμό δεν γνωρίζω αλλά θα ανοίξεις καινούργιο μοτέρ? Μια χαρά πάει το 1.6.

dimos24
06-12-11, 16:37
Μαλλον μπερδεύτηκες....το f/l βγηκε 2/11 στην Ελλάδα και αλωστε έτσι όπως το έκαναν αμφιβάλλω αν θα το έπαιρνα....σορι αλλά γουστα ειναι αυτά!!!
Οσο για το μοτέρ πάει περιφημα οχι μονο για 1.6 αλλα χωρις υπερβολή και πολύ καλυτερα από πολλά 1.8 ατμοσφαιρα, ωστόσο στόχος ειναι πάντα το καλύτερο...ειδικά τωρα που έχει αρχίσει να ανοίγει το μοτέρ και γαζώνει...θέλει οπωσδήποτε μια καλή βελτίωση, τουλάχιστον στο θέμα της εξάτμισης η οποία όταν ζεσταθεί το πνίγει πολύ....δεν νομίζω να έχεις αντίθετη άποψη....(40.000κμ ως τωρα, από τα οποία σχεδόν όλα σε ταξίδια και στροφές κοντά στους κόφτες!!! ...ήρεμα και ομαλά ανοίγματα και όχι υπερβολές χωρίς λόγο)

giannis gt
06-12-11, 20:35
Αυτο ειναι με τα 136 αλογα ονομαστικα???
Το εχεις κανει καμια δυναμομετρηση να δεις που κινεισαι?
Πως και δεν ηρθες το Σαββατο στο dynoday?Θα ηταν μια καλη ευκαιρια και να γνωριστουμε περα απο την μετρηση!!!!
Παντως ειναι βαρυ αμαξι .........

ΜΑΝΩΛΗΣ 19
06-12-11, 20:58
Μαλλον μπερδεύτηκες....το f/l βγηκε 2/11 στην Ελλάδα και αλωστε έτσι όπως το έκαναν αμφιβάλλω αν θα το έπαιρνα....σορι αλλά γουστα ειναι αυτά!!!
Οσο για το μοτέρ πάει περιφημα οχι μονο για 1.6 αλλα χωρις υπερβολή και πολύ καλυτερα από πολλά 1.8 ατμοσφαιρα, ωστόσο στόχος ειναι πάντα το καλύτερο...ειδικά τωρα που έχει αρχίσει να ανοίγει το μοτέρ και γαζώνει...θέλει οπωσδήποτε μια καλή βελτίωση, τουλάχιστον στο θέμα της εξάτμισης η οποία όταν ζεσταθεί το πνίγει πολύ....δεν νομίζω να έχεις αντίθετη άποψη....(40.000κμ ως τωρα, από τα οποία σχεδόν όλα σε ταξίδια και στροφές κοντά στους κόφτες!!! ...ήρεμα και ομαλά ανοίγματα και όχι υπερβολές χωρίς λόγο)


Κάνει λάθος για το πότε βγήκε το f/l στην ελλάδα.Το δικό μου auris
είναι f/l 1.6 132hp και το πήρα 11/2010.Από το 8/2010 το χάζευα στην έκθεση του παπαδαμαντιου στην αχαρνών.Γιάννη ονομαστικά δηλώνει 132.Δεν ξέρω δυναμομετρημένα.Πάει πολύ καλά αλλά πολυ βαριά η καρότσα για να το κάνει να κινηθεί όσα τα άλογά του....Πάντως μετά τα 80-90 τα κατεβάζει εύκολα...Καλό μοτε΄ρ και καινούριο....Για εμένα μην μπεις στην διαδικασία να κάνεις κάτι παραπάνω απο εξάτμιση και φίλτρο στον παπά....Αργότερα ναι αλλά ακόμα είναι καινούριο το μοτερ.....γνώμη μου....
Φιλικά Μανώλης...

giannis gt
06-12-11, 21:07
Γιάννη ονομαστικά δηλώνει 132.Δεν ξέρω δυναμομετρημένα.Πάει πολύ καλά αλλά πολυ βαριά η καρότσα για να το κάνει να κινηθεί όσα τα άλογά του....Πάντως μετά τα 80-90 τα κατεβάζει εύκολα...

Ναι το ξερω το ειχε στο POWER ,το εχω ξαναπει,και ειχε βγαλει 132 αλογα αλλα ειχε το 124 ονομαστικα και απο το βαρος δεν εκανε τους αναμενομενους χρονους....:ouch
0-100 πανω απο 10......:yell

botanic
06-12-11, 22:07
Μαλλον μπερδεύτηκες....το f/l βγηκε 2/11 στην Ελλάδα και αλωστε έτσι όπως το έκαναν αμφιβάλλω αν θα το έπαιρνα....σορι αλλά γουστα ειναι αυτά!!!
Οσο για το μοτέρ πάει περιφημα οχι μονο για 1.6 αλλα χωρις υπερβολή και πολύ καλυτερα από πολλά 1.8 ατμοσφαιρα, ωστόσο στόχος ειναι πάντα το καλύτερο...ειδικά τωρα που έχει αρχίσει να ανοίγει το μοτέρ και γαζώνει...θέλει οπωσδήποτε μια καλή βελτίωση, τουλάχιστον στο θέμα της εξάτμισης η οποία όταν ζεσταθεί το πνίγει πολύ....δεν νομίζω να έχεις αντίθετη άποψη....(40.000κμ ως τωρα, από τα οποία σχεδόν όλα σε ταξίδια και στροφές κοντά στους κόφτες!!! ...ήρεμα και ομαλά ανοίγματα και όχι υπερβολές χωρίς λόγο)
Με συγχωρείς αλλά εγώ πήρα το f/l τον 7 του 2010. Άρα έβγαινε πολύ πριν από αυτόν τον μήνα.

dimos24
07-12-11, 15:32
Με συγχωρείς αλλά εγώ πήρα το f/l τον 7 του 2010. Άρα έβγαινε πολύ πριν από αυτόν τον μήνα.
Έχετε δίκιο, συγνώμη δικό μου το λάθος Αύγουστο του ΄09 το παρείγγηλα και 4/1/2010 το πηρα το αυτοκίνητο και τον Μαρτιο αν θυμάμαι καλά παρουσιάστηκε για πρωτη φορά σε έκθεση αυτοκινήτου το f/l. Πάντως το αυτοκίνητο πάει πολύ καλά και όσο ανοίγει ο κινητήρας πάει και καλύτερα και σίγουρα με ένα κομπρέσορα και με μια πιο ελεύθερη εξάτμιση δεν θα πιάνεται με τπτ!!!:wink: