PDA

Επιστροφή στο Forum : ΥΨΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ


SolidSnake
30-01-11, 03:07
Εχω παρατηρησει οτι μετα απο σκησιμο το αμαξι κραταει υψηλο ρελαντι. 1100-1500 στροφες για κανα 2-3 λεπτα και μετα πεφτει στις κανονικες. εχει παρατηρησει καποιος κατι παρομοιο? ειναι φυσιολογικο?

Gorillas
30-01-11, 11:09
Σχεδόν όλα τα corolla το κάνουν. Δεν είναι κάποιο πρόβλημα. Εμένα δεν το κάνει στο σκίσιμο, αλλά όταν κάνω ταξίδι με αρκετές στροφές για πολύ ώρα

corollapatra
30-01-11, 11:10
Εχω παρατηρησει οτι μετα απο σκησιμο το αμαξι κραταει υψηλο ρελαντι. 1100-1500 στροφες για κανα 2-3 λεπτα και μετα πεφτει στις κανονικες.
Εμένα δεν το κάνει στο σκίσιμο, αλλά όταν κάνω ταξίδι με αρκετές στροφές για πολύ ώρα
Και σε εμένα το κάνει αυτό και στις δύο παραπάνω περιπτώσεις. Νομίζω ότι είναι φυσιολογικό για τα Corolla.

Nikos_Tsport
30-01-11, 15:18
Και σε μενα το ιδιο και στο 14αρι που εχω και στο ts το κανει

mpesikos
30-01-11, 15:23
και σε μενα το κανει αλλα επειδη δεν εχω δωσει σημασια δεν ξερω καθε ποτε το κανει:ANGEL

κωνσταντίνος
30-01-11, 16:29
Σχεδόν όλα τα corolla το κάνουν. Δεν είναι κάποιο πρόβλημα. Εμένα δεν το κάνει στο σκίσιμο, αλλά όταν κάνω ταξίδι με αρκετές στροφές για πολύ ώρα

Μόνο σε ταξίδι πάνω απο 2 ώρες και πάνω απο 150 σερί
(Δέν το σκίζω ποτε)

neoklis
30-01-11, 17:25
δέν έχει σχέσει αν το σκίζεις η όχι (αν και το κάνει και εκεί)
εμένα το κάνει για 5- 10 sec περίπου όχι πάντα και χαλαρά που πάω
όταν ρώτησα στην τουοτα μου είπαν είναι ο αισθητήρας αέρα ρελαντή κάτι τέτοιο δεν θυμάμε τώρα που σαν να ξεσυχρονίζεται κάτι τέτοιο και ανεβάζει ρελαντί για να συνχρονιστη...............
σας φώτησα τωρα ε?:crazylol :crazylol :jumpers
αλλά όπως ξανάπα εμένα το κάνει για 5-10 sec και μετά κανονικά

keichi
30-01-11, 17:42
Και σε μενα το κανει αυτο...1.6 vvt-i...Μετα απο σκισιμο...Εμενα ομως δε το κραταει ΣΤΑΘΕΡΑ ψηλα...τρεμοπαιζει αναμεσα σε 1200 και 1400 στροφες σα να γκαζωνει και να αφηνει γκαζι απο μονο του...Το κανει για μερικα δευτερολεπτα και μετα επανερχεται μονο του στο νορμαλ 650...Οι αλλες κορολλες που εχω ε90 και 101 δεν το κανουν αυτο...Μονο το vvt-i το κανει...

JL_e10
30-01-11, 17:56
Να πω εγω μια ερμηνεια? Εμενα μου σηκωνει το ρελαντι, αλλα μονο οταν τρεχει για καποια ωρα το αμαξι (συνηθως στο εθνικο δικτυο), κι αυτο επειδη οσο το αμαξι τρεχει πεφτει η θερμοκρασια του κινητηρα. Μηπως ειναι το ιδιο και στα VVT-i?

neoklis
30-01-11, 18:05
Και σε μενα το κανει αυτο...1.6 vvt-i...Μετα απο σκισιμο...Εμενα ομως δε το κραταει ΣΤΑΘΕΡΑ ψηλα...τρεμοπαιζει αναμεσα σε 1200 και 1400 στροφες σα να γκαζωνει και να αφηνει γκαζι απο μονο του...Το κανει για μερικα δευτερολεπτα και μετα επανερχεται μονο του στο νορμαλ 650...Οι αλλες κορολλες που εχω ε90 και 101 δεν το κανουν αυτο...Μονο το vvt-i το κανει...
βία μου πάει 1200

keichi
31-01-11, 00:25
Δε ξερω δε μπορω να δωσω ερμηνεια σ αυτο...Το σημαντικο ειναι οτι εφοσον το κανει σε ολους δεν εχει καποιο προβλημα ο κινητηρας...Ειναι ιδιομορφια του...

corollakiato
31-01-11, 12:47
καλημερα και απο εμενα ..........υπαρχει περιπτωσει να κολαει ι ηλεκτροβαλβιδα του ενεργου ανθρακα στο δοχειο παιδια

mlt184
31-01-11, 13:03
το ιδιο και σ εμενα (1.4 vvti)....ανεβαζει το ρελαντι οπως ειπες αλλα μετα ξανα στα φυσιολογικα, και οταν το κανει αυτο δεν εχω παρατηρησει καποια διαφορα στον κινητηρα..ολα κανονικα:doctor

κωνσταντίνος
02-02-11, 15:11
Μόνο σε ταξίδι πάνω απο 2 ώρες και πάνω απο 150 σερί
(Δέν το σκίζω ποτε)

Έκανα ταξίδι Αθήνα - τρίπολη, στην επιστροφή κάπου στα διόδια τις κορίνθου περνώντας παρατηρώ οτι οι στροφές έπαιζαν 1300-1400 αν θυμάμαι καλα. κάνω δεξια και περιμένω 1 λεπτο περίπου, Τα ίδια ακριβός, σβήνω την μηχανή και ξανα βάζω μπροστά στο καπάκι και επανήλθε αμέσως το ρελαντί 600+ που είναι νορμάλ. Μήπως προκαλείτε απο τον εγκέφαλο ; πάντως εμενα δεν μου κάνει για πρόβλημα...

Ας μην ξεχνάμε οτι τα 1400 και 1600 θεωρούντε μικρού κυβισμού αυτοκίνητα για να τρώνε σκίσιμο σε 5000 στροφές και άνω για 2 ώρες σερι.
τώρα θα μου πείς δεν είναι σκίσιμο, εντάξη για εμένα στα 1400 κυβικα είναι σκίσιμο, αν ήταν απο 1800 και πάνω το συζητάμε, καταλαβαίνετε τι θέλω να πω ;